ik sla deze ronde van bricklink denk ik over, ben niet over-enthousiast voor de sets icm met de prijzen inderdaadquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die is tof.
Ik zit heel hard te denken of ik dat Robin Hood kasteel en die Chocolade winkel ga kopen van de Bricklink series.... Tis alleen weer zoveel geld.
YES, we hebben iemand gevonden voor het openen van het volgende topicquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:01 schreef Ama het volgende:
Waarom staat LEGO niet met hoofdletters in de TT?
Ja dit.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:12 schreef Starflyer het volgende:
Maar het hoort hier niet. Daar is een apart topic voor waar hij dit ook in heeft gepost.
Tja, dat is zo jammer aan die Chinese kopiemeuk. Je krijg 't hetzelfde qua looks, maar betaald niet voor de ontwikkeling van de modellen en de kwaliteit. En zo helpen we de innovatie & lokale economie naar de knoppen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:09 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja maar als die het er niet bij had gezegd had niemand het gemerkt.
Kan je hier wat mee?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:47 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand enig idee of Harry Potter Hogsmeade (76388) past bij de kerstsets qua schaal?
Ik ga voor de Camping Adventure. Leuk voor bij de Treehouse en A-frame cabinquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 07:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik sla deze ronde van bricklink denk ik over, ben niet over-enthousiast voor de sets icm met de prijzen inderdaad
Zeker!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:47 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand enig idee of Harry Potter Hogsmeade (76388) past bij de kerstsets qua schaal?
Oh wat tof dit.quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:02 schreef exode het volgende:
[..]
Zeker!
Staat elk jaar in ons Kerstdorp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics?quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:12 schreef TLC het volgende:
Ik heb Santa's visit, de winterse koetstocht en de Charles Dickens tribute gekregen voor mijn verjaardag![]()
![]()
Dat topic wordt natuurlijk ook nooit actief als alle nep lego hier gepost wordt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:35 schreef KoningWouter het volgende:
Ja dit is nep LEGO en ik post dat ook in het andere topic maar daar is niemand en ben ik de enige die post... maar goed...
Ik postte het op twee plekken. Ook in het nep lego topic. Alleen krijg ik daar dus nul respons. Maar goed ik discussieer hier wel en post daar mijn foto's.quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat topic wordt natuurlijk ook nooit actief als alle nep lego hier gepost wordt.
Ik denk dat de conclusie dan dus is dat er weinig interesse is in nep legoquote:Op maandag 7 oktober 2024 15:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik postte het op twee plekken. Ook in het nep lego topic. Alleen krijg ik daar dus nul respons. Maar goed ik discussieer hier wel en post daar mijn foto's.
Dat topic is ook voornamelijk gemaakt voor sets die niet exacte kopieën van lego sets zijn volgens mij. Wat ik hier heb gepost zijn gewoon lego sets maar dan Chinees.
Maar goed ik zal me wel inhouden.
ALLESquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:07 schreef Ama het volgende:
Ben erg benieuwd wat ik in de LEGO winkel ga kopen.
Ik vind het ook een beetje overdreven hoor. Het forum is nagenoeg uitgestorven en dan gaat men moeilijk doen omdat het nep Lego zou zijn. Dat zie je op de fotos niet eensquote:Op maandag 7 oktober 2024 15:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik postte het op twee plekken. Ook in het nep lego topic. Alleen krijg ik daar dus nul respons. Maar goed ik discussieer hier wel en post daar mijn foto's.
Dat topic is ook voornamelijk gemaakt voor sets die niet exacte kopieën van lego sets zijn volgens mij. Wat ik hier heb gepost zijn gewoon lego sets maar dan Chinees.
Maar goed ik zal me wel inhouden.
Tja dat vind ik dus ook. Maar als men het overwegend niet wil dan zoek ik wel elders. Reddit heeft ook een nep lego sub zag ik.quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje overdreven hoor. Het forum is nagenoeg uitgestorven en dan gaat men moeilijk doen omdat het nep Lego zou zijn. Dat zie je op de fotos niet eens
Wat mij betreft plaats je alles hier gewoon hoor.
Ik had vanalles getypt maar ik zal het kort houden. Het is geen Lego. Het is neppe gejatte zooi. En een beetje liefhebber moet er gewoon niets van weten. Zo simpel is het.quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje overdreven hoor. Het forum is nagenoeg uitgestorven en dan gaat men moeilijk doen omdat het nep Lego zou zijn. Dat zie je op de fotos niet eens
Koop gewoon echte Legoquote:Op maandag 7 oktober 2024 16:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tja dat vind ik dus ook. Maar als men het overwegend niet wil dan zoek ik wel elders. Reddit heeft ook een nep lego sub zag ik.
Mijn dochter van 12 is dus nu opeens weer helemaal into lego. Vanwege die bloemen. Ze heeft die jij nu post en de orchidee.quote:
Voor aanbiedingen is brickwatch een goeie! Kan je invullen op welke set je aast en krijg je bericht als ie ergens in de aanbieding komtquote:Op maandag 7 oktober 2024 16:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn dochter van 12 is dus nu opeens weer helemaal into lego. Vanwege die bloemen. Ze heeft die jij nu post en de orchidee.
Schitterend.![]()
Maar best wel prijzig helaas.
Mocht er een aanbieding zijn, houden we elkaar op de hoogte hier, okay?
Persoonlijk hoef ik zelf niet meer van de LEGO planten te hebben die op dit moment uit zijn maar ik weet dat de Kruidvat ze regelmatig heeft. Deze ook.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn dochter van 12 is dus nu opeens weer helemaal into lego. Vanwege die bloemen. Ze heeft die jij nu post en de orchidee.
Schitterend.![]()
Ik heb een Swiffer gekocht laatst.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:28 schreef VKV het volgende:
Hoe houden jullie je LEGO eigenlijk stofvrij? Ben nog op zoek naar de meest efficiënte manier
Wil ik ook wel maar wilde eerst kijken of ik het überhaupt nog leuk vind. Verder ben ik niet zo gigantisch rijk en is lego wel behoorlijk aan de prijs.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Koop gewoon echte Lego.
Dan zorg je ervoor dat het blijft bestaan.
Ik denk er aan een plumeau te kopen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:28 schreef VKV het volgende:
Hoe houden jullie je LEGO eigenlijk stofvrij? Ben nog op zoek naar de meest efficiënte manier
Nou, het allermooiste van Lego (of "Lego-compatible bouwblokken"quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wil ik ook wel maar wilde eerst kijken of ik het überhaupt nog leuk vind. Verder ben ik niet zo gigantisch rijk en is lego wel behoorlijk aan de prijs.
Ben samen met mijn broertje met een software project bezig, als dat gaat lopen ga ik zeker echte lego kopen. Tot die tijd babbel ik wel lekker mee en post mijn projectjes in het nep topic. Even goede vrienden en ik begrijp het ook wel hoor.
Toetsenbord stofzuiger, ideaal! Wij hebben altijd wel Lego staan en vanaf november bouwen we het winterdorp op. Dat is echt veel. Met 2 personen in huis (including me) met huisstofmijtallergie gaat dat ding 2 keer per week door de Lego heen. Let wel op dat je alles vastklikt van de Legoquote:Op maandag 7 oktober 2024 16:28 schreef VKV het volgende:
Zo'n spuitbus met luchtquote:Op maandag 7 oktober 2024 16:28 schreef VKV het volgende:
stofzuiger met panty en een makeup kwast voor kleinere hoeken en gaten enzoquote:Op maandag 7 oktober 2024 16:28 schreef VKV het volgende:
Is dat een zelfde soort ding wat je bij al die lego accounts op insta voorbij zie komen?quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:45 schreef exode het volgende:
[..]
Toetsenbord stofzuiger, ideaal! Wij hebben altijd wel Lego staan en vanaf november bouwen we het winterdorp op. Dat is echt veel. Met 2 personen in huis (including me) met huisstofmijtallergie gaat dat ding 2 keer per week door de Lego heen. Let wel op dat je alles vastklikt van de Lego
Geen idee, ik volg geen Lego accounts. Paar jaar geleden bij de Action gekocht.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:39 schreef Irrem het volgende:
[..]
Is dat een zelfde soort ding wat je bij al die lego accounts op insta voorbij zie komen?
Bedankt!quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:40 schreef exode het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg geen Lego accounts. Paar jaar geleden bij de Action gekocht.
Hier lijkt ie op: https://www.amazon.nl/Min(...)adbaar/dp/B08HVMDQYX
Goed verjaardagscadeau! Die Charles Dickens is een paar jaar geleden alleen als GWP verkrijgbaar geweest dacht ik, dus iemand heeft erg z’n best gedaan! Die koets ken ik niet, maar is ook leuk!quote:
Ik ben erg ook erg blij meequote:Op maandag 7 oktober 2024 22:46 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Goed verjaardagscadeau! Die Charles Dickens is een paar jaar geleden alleen als GWP verkrijgbaar geweest dacht ik, dus iemand heeft erg z’n best gedaan! Die koets ken ik niet, maar is ook leuk!
Ik heb The Art of Chocolat en de Forest Stronghold besteldquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:39 schreef Irrem het volgende:
Camping adventure besteld, betalen met cc lukte niet dus op rekening besteld. Bevestiging is binnen!
Dure grap.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb The Art of Chocolat en de Forest Stronghold besteld![]()
.
Ben benieuwd!! Ik zat trouwens door de 300 inzendingen te scrollen van de 6de ronde te scrollen. Daar zit dus écht nix leuks tussen.
nice.. ik heb mij tot nu toe ingehouden..quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
.
Ben benieuwd!! Ik zat trouwens door de 300 inzendingen te scrollen van de 6de ronde te scrollen. Daar zit dus écht nix leuks tussen.
ik dacht eind oktober begin november toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 06:44 schreef Irrem het volgende:
Iemand trouwens een idee wanneer de Series 2 ongeveer worden verzonden?
Vond die A-frame best leuk er uit zien. Leuk design, fijne sfeer.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:58 schreef Irrem het volgende:
Wow, behoorlijke FOMO gehad voor Aframe cabin en Mos Eisley Cantina.
Voor de cabin mijn insiderspunten gebruikt en bij Lego gekocht, zie ik nu dat hij met korting bij Bol is te krijgen.
De cantina was uitverkocht bij Lego dus besteld bij Mister Bricks (goede levering trouwens). Zie ik hem nu toch weer gewoon bij de Lego site staan, had ik er gewoon insiders punten mee kunnen verdienen.
Zucht.....
Qua ruimtegebrek of thema? Ik ben namelijk hard op weg naar gebrek aan ruimte.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:01 schreef mschol het volgende:
Aframe cabin is een leuke om te zien, maar ik zou niet weten waar hij past tussen al mn andere sets
Nu 2e halve prijs bij Kruidvat, dat is wel een leuke aanbieding volgens mij. Ook de Botanicals zitten daar bij.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Schitterend.![]()
Ik zie veel kastelen, bruggen, veel Wolfpack. Vind ik wel leukquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
.
qua thema vooralquote:Op donderdag 10 oktober 2024 06:18 schreef Irrem het volgende:
[..]
Qua ruimtegebrek of thema? Ik ben namelijk hard op weg naar gebrek aan ruimte.
Ah, ja ik heb voornamelijk Star Wars, maar ik vind de Tree House en A frame cabin dusdanig leuk dat ik die nu ook heb.quote:
ook nog een set die ik wel mooi vind maarja..quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bezig deze aan het maken.
Met 0 ervaring
Zakjes 1 gingen goed, redelijk vlot
Zakjes 2 was behoorlijk moeizaam en paar keer de fout ingegaan waardoor ik weer paar dingen moest afbreken . Maar het goed gekomen
[ afbeelding ]
Beginnen met lego door een goede vriend
Lego is jammer genoeg prijzigquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ook nog een set die ik wel mooi vind maarja..
Mijn ideequote:Op maandag 7 oktober 2024 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien leuk voor mensen die actief met Lego bezig zijn, een paar gratis stenen in opvallende vormen en kleuren. Voor de gemiddelde volwassen koper zal het weinig interessant zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die heb ik meteen aan de dochter van een vriendin gegeven.
Zelf heb ik er niets mee.
De kleuren waren wel heel mooiquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien leuk voor mensen die actief met Lego bezig zijn, een paar gratis stenen in opvallende vormen en kleuren. Voor de gemiddelde volwassen koper zal het weinig interessant zijn.
De vrouw des huizes vindt die ook wel leuk ja. Goeie samenvatting van de gamequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_39.47.ProductTitle
Vind deze wel grappig.
Dit heeft me overtuigd!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De vrouw des huizes vindt die ook wel leuk ja. Goeie samenvatting van de game
Heb hem ook op de kast staan. Naast een Halloweensetje van vorig jaar. Die met de kat en de muis.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:36 schreef Ama het volgende:
Grappig.Leuk zo voor Halloween.
[ link | afbeelding ]
ja die bestaan, moet ik even gaan zoeken welke ik ooit gezien hebquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:23 schreef TolstoiFan het volgende:
Bestaat er ook een site of iets dergelijks waar je bijv. kunt invullen welke nummers aan bouwsets je hebt en dat er dan soort van automatisch een nieuw bouwwerk wordt bedacht met de stenen uit die specifieke sets?
Of klinkt dit iets te mooi om waar te zijn?
Voor mijn zoon zoek ik iets dergelijks en andere sites waar je voorbeelden incl. instructies voor het bouwen kunt vinden.
in de wasmachine. Je hebt van die waszakken met een rits die ook weleens gebruikt worden om BH's te wassen zonder dat de baleinen voor problemen zorgen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:29 schreef Ama het volgende:
Ik wil toch even iets zeggen. Leuk van die losse steentjes om dingen op te vullen zoals die put of de bloempot van die plant die ik had gemaakt maar hoe the fuck maak je dat ooit weer schoon zonder allemaal kwijt te raken?
Zo'n waszak heb ik liggen ja. Zou dat de oplossing zijn? Gewoon afstoffen is geen optie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in de wasmachine. Je hebt van die waszakken met een rits die ook weleens gebruikt worden om BH's te wassen zonder dat de baleinen voor problemen zorgen.
#omaweetraad
Ja waarom niet? Wel uitkijken met bedrukte of bestickerde steentjes.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo'n waszak heb ik liggen ja. Zou dat de oplossing zijn? Gewoon afstoffen is geen optie.
Oh nee dit zijn allemaal van die losse kleine steentjes zonder stickers enz. Opvulling zooi.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Wel uitkijken met bedrukte of bestickerde steentjes.
Dank voor deze tip! Dat ziet er erg goed uit!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ja die bestaan, moet ik even gaan zoeken welke ik ooit gezien heb
-edit- gevonden:
https://rebrickable.com/
meestal wel ja, maar dat is, gelukkig, niet de hoofdprijsquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:17 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Dank voor deze tip! Dat ziet er erg goed uit!
Maar de bijbehorende instructies moet je dus kopen als ik het goed zie?
Dit of gewoon in een kussensloop.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in de wasmachine. Je hebt van die waszakken met een rits die ook weleens gebruikt worden om BH's te wassen zonder dat de baleinen voor problemen zorgen.
#omaweetraad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |