Mijn ideequote:Op maandag 7 oktober 2024 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje overdreven hoor. Het forum is nagenoeg uitgestorven en dan gaat men moeilijk doen omdat het nep Lego zou zijn. Dat zie je op de fotos niet eens
Wat mij betreft plaats je alles hier gewoon hoor.
Misschien leuk voor mensen die actief met Lego bezig zijn, een paar gratis stenen in opvallende vormen en kleuren. Voor de gemiddelde volwassen koper zal het weinig interessant zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die heb ik meteen aan de dochter van een vriendin gegeven.
Zelf heb ik er niets mee.
De kleuren waren wel heel mooiquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien leuk voor mensen die actief met Lego bezig zijn, een paar gratis stenen in opvallende vormen en kleuren. Voor de gemiddelde volwassen koper zal het weinig interessant zijn.
De vrouw des huizes vindt die ook wel leuk ja. Goeie samenvatting van de gamequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_39.47.ProductTitle
Vind deze wel grappig.
Dit heeft me overtuigd!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De vrouw des huizes vindt die ook wel leuk ja. Goeie samenvatting van de game
Heb hem ook op de kast staan. Naast een Halloweensetje van vorig jaar. Die met de kat en de muis.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:36 schreef Ama het volgende:
Grappig.Leuk zo voor Halloween.
[ link | afbeelding ]
ja die bestaan, moet ik even gaan zoeken welke ik ooit gezien hebquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:23 schreef TolstoiFan het volgende:
Bestaat er ook een site of iets dergelijks waar je bijv. kunt invullen welke nummers aan bouwsets je hebt en dat er dan soort van automatisch een nieuw bouwwerk wordt bedacht met de stenen uit die specifieke sets?
Of klinkt dit iets te mooi om waar te zijn?
Voor mijn zoon zoek ik iets dergelijks en andere sites waar je voorbeelden incl. instructies voor het bouwen kunt vinden.
in de wasmachine. Je hebt van die waszakken met een rits die ook weleens gebruikt worden om BH's te wassen zonder dat de baleinen voor problemen zorgen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:29 schreef Ama het volgende:
Ik wil toch even iets zeggen. Leuk van die losse steentjes om dingen op te vullen zoals die put of de bloempot van die plant die ik had gemaakt maar hoe the fuck maak je dat ooit weer schoon zonder allemaal kwijt te raken?
Zo'n waszak heb ik liggen ja. Zou dat de oplossing zijn? Gewoon afstoffen is geen optie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in de wasmachine. Je hebt van die waszakken met een rits die ook weleens gebruikt worden om BH's te wassen zonder dat de baleinen voor problemen zorgen.
#omaweetraad
Ja waarom niet? Wel uitkijken met bedrukte of bestickerde steentjes.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo'n waszak heb ik liggen ja. Zou dat de oplossing zijn? Gewoon afstoffen is geen optie.
Oh nee dit zijn allemaal van die losse kleine steentjes zonder stickers enz. Opvulling zooi.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Wel uitkijken met bedrukte of bestickerde steentjes.
Dank voor deze tip! Dat ziet er erg goed uit!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ja die bestaan, moet ik even gaan zoeken welke ik ooit gezien heb
-edit- gevonden:
https://rebrickable.com/
meestal wel ja, maar dat is, gelukkig, niet de hoofdprijsquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:17 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Dank voor deze tip! Dat ziet er erg goed uit!
Maar de bijbehorende instructies moet je dus kopen als ik het goed zie?
Dit of gewoon in een kussensloop.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in de wasmachine. Je hebt van die waszakken met een rits die ook weleens gebruikt worden om BH's te wassen zonder dat de baleinen voor problemen zorgen.
#omaweetraad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |