Jimmy mag van mij zo vertrekken. Heel theatraal gezeik.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:13 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zich zelf erop gezet. En huilen en had het idee dat er spelletjes werden gespeeld dat hij zijn grote jongens broek aan getrokken. Hij wil niet weg en gaat niet weg. Al dat gekonkel en gezeur en niets gunnen. Dat is hij. Wat een theater zeg
Echt respect voor Jimmyquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy ik ben hier gekomen als iemand met weinig zelf vertrouwen.
Ik ben hier gekomen heb vrienden gemaakt.
Dit is mijn maatje vanaf dag 1
Hij heeft me door veel heen geholpen
Er worden hier spelletjes gespeeld
Dat vindt ik niet eerlijk
Dan trek ik mijn grote jongens broek aan en ga op de bank zitten
jij denkt dat Sabeau van ty gaat winnen? lolzquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nederlandse man volgens Marky, dus dag Ty!
Dat inderdaad. Maakt eigenlijk niks uit.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ja.. het zou toch Sabeau worden. Nu nog iets meer.
Het raakte me wel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt respect voor Jimmy
Het aanbod was als je dit nu doet ben je volgende week vrij gesteld van de bank zegt Ty
Ze kan het ook menen hé??quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef Rhosyn het volgende:
Die Ashley moet haar bek houden. Met haar goed zo en gebla bla bla
Ah dus er zit toch een voordeel aan ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt respect voor Jimmy
Het aanbod was als je dit nu doet ben je volgende week vrij gesteld van de bank zegt Ty
Wat een zuurtje.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
Ty zegt dat Jimmy weet dat hij door zo actie blijft
gewoon een dikke aanname van TYquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dus er zit toch een voordeel aan ook
En dat kloptquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
Ty zegt dat Jimmy weet dat hij door zo actie blijft
Neuh... maar marky zegt hetquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:16 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
jij denkt dat Sabeau van ty gaat winnen? lolz
Of daar niet gekonkeld werd, had hij zich daar nou uitgesproken maar deed net zo hard mee....quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef Ebinas het volgende:
As: geen woorden maar daden, kunnen een hoop mensen van leren.
Moet je niet naar de barbiekamer
Dat is ook voorgesteld aan Ro, verklaart weer een boelquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef OmaJacky het volgende:
Volgens Ty is Jimmy volgende week als hij blijft vrijgesteld.
Dat dat het aanbod was.
Ik weet het niet, zie hem wel vaker behoorlijk emo reageren.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus wat een acteur zeg, komt een beetje nep over. Wel stoer dat hij het doet maar heel overdreven.
Eens, Tyron is een saaie drolquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Wat mij betreft mag Ty weg, laat Saaibeau nog maar een weekje spartelen...
Het kan een vorm van bewondering zijn dat Jimmy dit durft te doen.quote:
Dat vind ik ook vreemd.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of daar niet gekonkeld werd, had hij zich daar nou uitgesproken maar deed net zo hard mee....
Niet van harte dat was duidelijk te zien. Mooi dat hij zich uitspreekt en er kunnen er nu meerdere zich achter hun oren krabbenquote:
wat zeiden de 2 trollen?quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ach dilano verdrietig wel zielig. Ik hoop ook dat jimmy mag blijven. Maar de reactie van karen en ashley was gewoon natrappen tegen alice, Glenn, Tom en sabeau
Owquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dus er zit toch een voordeel aan ook
Mooi hè!quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ach dilano verdrietig wel zielig. Ik hoop ook dat jimmy mag blijven. Maar de reactie van karen en ashley was gewoon natrappen tegen alice, Glenn, Tom en sabeau
Ja klopt maar hoe hij in mensen hun gezicht zegt ik vind dit en bij anderen dan weer wat anders. Vind ik nepquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zie hem wel vaker behoorlijk emo reageren.
Ook als het leuke dingen zijn
quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
Komen die twee valse gezusters weer erbij
Ook nu je weet dat Jimmy door deze actie een vrijstelling heeft voor volgende weekquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet van harte dat was duidelijk te zien. Mooi dat hij zich uitspreekt en er kunnen er nu meerdere zich achter hun oren krabben
Ach ja Ty heeft nogal moeite met het goede in mensen te zien geloof ik. Zoals de waard is...quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef OmaJacky het volgende:
Volgens Ty is Jimmy volgende week als hij blijft vrijgesteld.
Dat dat het aanbod was.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit zijn pas daden aldus Ashley
Kunnen een hoop mensen van leren hier
Jij gaat ver komen
Heerijk. zij die recht in je rug een mes kan steken heel niet erg vindt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit zijn pas daden aldus Ashley
Kunnen een hoop mensen van leren hier
Jij gaat ver komen
heeft niks met zijn actie te makenquote:
Uitwendig is hij emotioneel, inwendig staat ie te juichen. Plan gelukt...quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ja duh we zijn gek. Hij weet dat dondersgoed hij is fan van het programma. Toen Ty door Randy erop werd geschoten kwam Ty ook als winnaar uit de bus.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een dikke aanname van TY
nooooooooooo mn lieverd Sabeau moet blijvenquote:
Die lift er op mee. Zij is immers net zo ontzettend goed als Jimmy door haar power aan Karen te gunnen (aan het begin van de week, waarna alles nog kon veranderenquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef Rhosyn het volgende:
Die Ashley moet haar bek houden. Met haar goed zo en gebla bla bla
quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Uitwendig is hij emotioneel, inwendig staat ie te juichen. Plan gelukt...
Ik hoop het maar BB heeft hier geen baat bij...quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er een dubbele exit komt.
BB kan nu 2 onruststoker eruit gooien.
Vind het ook makkelijk roepenquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die lift er op mee. Zij is immers net zo ontzettend goed als Jimmy door haar power aan Karen te gunnen (aan het begin van de week, waarna alles nog kon veranderen). Dat niemand anders dan hun 2 dat hebben gedaan zal ze ongetwijfeld vaak gaan herhalen..
quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Wat mij betreft mag Ty weg, laat Saaibeau nog maar een weekje spartelen...
Klopt !!quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is nog niet bevestigd, dat was een aanname van Ty dacht ik..quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:20 schreef juul. het volgende:
[..]
Ook nu je weet dat Jimmy door deze actie een vrijstelling heeft voor volgende week
Stel dat hij volgende week vrijgesteld is dan nog is hij deze week genomineerd en loopt hij een groot risico om naar huis te gaan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt respect voor Jimmy
Hij weet dat hij blijft,,,,,,nog een paar keer vandaag zijn verhaal vertellen en klaar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus wat een acteur zeg, komt een beetje nep over. Wel stoer dat hij het doet maar heel overdreven.
Powergirlquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die lift er op mee. Zij is immers net zo ontzettend goed als Jimmy door haar power aan Karen te gunnen (aan het begin van de week, waarna alles nog kon veranderen). Dat niemand anders dan hun 2 dat hebben gedaan zal ze ongetwijfeld vaak gaan herhalen..
quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:23 schreef Gellarboy het volgende:
Ik krijg een burnout van het streamswitchen.
Is dat lelijk of de waarheid......quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:17 schreef OmaJacky het volgende:
Tyron weer even lelijk praten dat het tactisch is van Jimmy omdat hij dan volgende week vrijgesteld is.
Nee Ro heeft het bevestigd.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is nog niet bevestigd, dat was een aanname van Ty dacht ik..
Stop je dan ook met COSsen??quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:21 schreef ben34567 het volgende:
Ja nu maakt Sabo ook geen kans meer. Ik denk dat ik meer eens stop met kijken naar die onzin.
ik weet het nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat deze zet Jimmy richting de finale gaat brengen.
Vooral voor alleen de kijkers van de uitzending
Ja en niet op de bank kan komen volgende week. Hoop acteren dus maar puur eigenbelang.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij weet dat hij blijft,,,,,,nog een paar keer vandaag zijn verhaal vertellen en klaar.
Hij twijfelde nog steeds aan zijn vriendschap..quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:16 schreef Ireth het volgende:
Nou kijk Dilano, dát is pas vriendschap!
Jimmy konkelt idd ook ,maar mijn stem gaat naar hem om te blijvenquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:24 schreef Paul het volgende:
Waarom is Jimmy zo populair?
Hij is vals, die bij beiden groepen zit te konkelen
Slim.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley wil Dilano naar haar kant trekken
Die snappen ook wel dat hun kans om weggestemd te worden nu 50/50 isquote:
tuurlijk is dat de waarheid, gaat allemaal om de pegelsquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dat lelijk of de waarheid......
Wat is hier vies aan dan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:17 schreef marky het volgende:
Jimmy speelt nu de heilige paus maar hij speelt een vies spel.
Maar dit is ook een manier om te winnenquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het niet
ja het is onzelfzuchtig
maar je zit in een game
om te winnen
niet om te gunnen
dat gunnen hangt het merendeel van de kijkers ook de neus uit
Onzin. Als je niet ziet dat Jimmy dit meent heb je nul mensenkennis. Of het slim is is een ander verhaal, maar goed. Dilano heeft goed op zijn gevoel ingespeeld, dat is 1 ding wat zeker is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ashley denkt/weet dat Jimmy aan hun kant staat en Dilano mee naar hun neemt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vind het wel meevallen met dat 'gestook'quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:26 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley gaat daar gewoon verder met haar gestook
Met het voordeel dat hij volgende keer gespaard blijft...???quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het kan een vorm van bewondering zijn dat Jimmy dit durft te doen.
Dit pakt heel goed voor Jimmy uit. Hij is niet gek. Hij acteerd zgn. Een paar tranen. Een mooi TV moment en hij is twee weken verder.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:21 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron ziet het goed dat het voor buiten goed overkomt. Ronahi zegt dat als je dit koos ben je vrijgesteld volgende week. En heeft het nu dus verteld tegen Danny en glenn
quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen met dat 'gestook'
Eens!!quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:27 schreef B00STER het volgende:
Ik zie het heel simpel; des te dichter op de finale je eruit gaat Dilano (en eruit ga je), des te pijnlijker is het.
wie zegt dat dat zo is????quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
Haha karen en ashley weten nog niet dat hij een vrijstelling heeft. Ben benieuwd hoe ze er dan tegen aan kijken.
Nou ja zeg ik wist niet dat je boos werdquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]uiteraard, ik vind het gestook, deal with it.
Lik me bal!quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Jimmy: "Misschien vinden mensen het wel laf."
Karen: "Laf? Ge hebt tenminste ballen aan uw lijf!"
Ro heeft dit bevestigdquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is nog niet bevestigd, dat was een aanname van Ty dacht ik..
Dan nog steeds offert hij zich deze week op toch?quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:20 schreef juul. het volgende:
[..]
Ook nu je weet dat Jimmy door deze actie een vrijstelling heeft voor volgende week
Hij heeft toch serieus niet gedacht dat Tom met hem zou ruilen?quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:20 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ach ja Ty heeft nogal moeite met het goede in mensen te zien geloof ik. Zoals de waard is...
Ik denk het (velen van jullie zullen blij zijnquote:
thnx!quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:31 schreef Gellarboy het volgende:
Hoezo zitten we te kijken naar die 2 leeghoofden terwijl er allerlei drama is? Oh, daar zijn we alweer!
Ja makkelijke keus met sabreau op de bankquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan nog steeds offert hij zich deze week op toch?
beetje raar iddquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan nog steeds offert hij zich deze week op toch?
De grootste is haar vriendin.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley: "Zooitje hielenlikkers hier..."
Mooi scenario. Ik teken ervoor.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk het. Sabo werkte zich naar mijn topfavoriet. Ik dacht dat ze het kon halen van Dilano maar nu simp Jimmy zich voor hem heeft opgeofferd (ondanks dat die keuze helemaal niet logisch is want Jimmy moet Nederlandse mannen wegkrijgen; niet redden) is haar exit onvermijdelijk.
Het verder verloop van het spel is ook te voorspelbaar. Ronahi; Dilano; Tyron en Randy zullen komende weken ook het huis moeten verlaten waarna het 'echt' begint.
Dit soort uitspraken van moraalridder Tyron zegt wel iets over hem. Hij wordt met de dag zuurder. Het wordt tijd dat Calimero terug in zijn ei kruipt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:20 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ach ja Ty heeft nogal moeite met het goede in mensen te zien geloof ik. Zoals de waard is...
Hij gaat hem steeds meer tegenstaan hoe B.B. handelt en stuurt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:19 schreef kiki2024 het volgende:
als het een dubbele exit is dan is ty ook weg
Boos? Welnee. Ik vind het stoken als je personen die niet met het onderwerp te maken hebben mee neemt in het verhaal om die in een slecht daglicht te stellen. Deed ze een uur geleden op de bank, net weer in de slaapkamer.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja zeg ik wist niet dat je boos werd
Ik denk niet dat dat gaat veranderenquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:34 schreef Snoozey het volgende:
nu konkelt dilan toch ook als een gek. (nog steeds)
Ze ziet de vrouw die het slijmspoor achter haar oplikt niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley: "Zooitje hielenlikkers hier..."
Klopt ik heb niets met haar maar dat doet jimmy wel achter mensen hun rugquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Sabeau vindt het vies hoe Jimmy over hun spreekt
Humbug.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij gaat hem steeds meer tegenstaan hoe B.B. handelt en stuurt.
Een duo met twee vriendinnetjes die tegen elkaar moeten (is al raar) waarvan 1tje totaal niet kan rekenen en op het laatst allebei niet (dus verloren hebben de som niet kunnen maken) Dus eigenlijk beide blauw sjaalje, maar nee hoor krijgen de power beide. En dus mogen beide stemmen......
ik denk dat alle spiegels in huis niet genoeg zijn om bewoners een beetje zelfinzicht te gevenquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Gelukkig spreekt Sabeau op geen enkele manier vals over Jimmy ... is ze niet hypocriet...
Mjaquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:36 schreef Xilia het volgende:
Gaan ze nou serieus Dilano vertrouwen?
Sorbo had verwacht Jimmy ook wel om haar vingertje te kunnen winden, maar Jimmy had haar door.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Gelukkig spreekt Sabeau op geen enkele manier vals over Jimmy ... is ze niet hypocriet...
op het moment dat Alice op de knop drukte hebben ze allemaal gezegd dat het oké was en het snapte. Toen ze er later over na gingen denken en het indaalden kwamen er meerdere tot de conclusie dat dat eigenlijk niet zo was maar dat het juist erg egoïstisch was.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:23 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy zegt dat dit is tegen het gekonkel.
Hij die Alice in het gezicht zegt dat ze het goed heeft gedaan en achter haar rug om haar zwart maken dat ze het niet goed heeft gedaan, dat is vies Jimmy!!!!
Dat is nog de grootste slang Die beheerst het hele huisquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
heeft wel even geduurd bij Jim Jimquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sorbo had verwacht Jimmy ook wel om haar vingertje te kunnen winden, maar Jimmy had haar door.
Alleen al daarom gaan mijn stemmen naar Jimmy.
Ze is een vies manipulerend meisje, met haar niet eerlijk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:34 schreef greysbones het volgende:
Sabeau
hoe ik op de bank ben geeindigd nu
is niet eerlijk nu
is niet rechtvaardig
is not done
hoe jimmy zich neerzet nu
is zo nep
en dat wil ik ook wel uitspreken
Ook weer raar eigenlijk. Ga ook steeds meer twijfelen aan de echtheid van heel B.B.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is wel lelijk en niemand weet of dat de waarheid is want dit is niet bevestigd.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel knap 19 jaar en dan zo gelijk eerlijk zijn. Maar jimmy draait er wel omheenquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:39 schreef greysbones het volgende:
vindt het wel sterk van Alice
dat ze dit doet
Het is een saaie politiek correcte doos...dat is het.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:40 schreef TheVulture het volgende:
Alice met sprongen vooruit in de populariteit, ik geef het je maar te doen als 19-jarige
Alice is heel volwassen voor haar leeftijdquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:39 schreef greysbones het volgende:
vindt het wel sterk van Alice
dat ze dit doet
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Weet Alice dat Karen en Ashley precies hetzelfde deden als Jimmy?
In haar gezicht zeggen dat het okee is en achteraf dat ze een hebberd is.
Dat zijn wel vaak de winnaars.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is een saaie politiek correcte doos...dat is het.
Nee nog nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Weet Alice dat Karen en Ashley precies hetzelfde deden als Jimmy?
In haar gezicht zeggen dat het okee is en achteraf dat ze een hebberd is.
Die tijd is voorbij.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zijn wel vaak de winnaars.
Vind zijn uitleg ook wel plausibel, maar heb het gesprek met Randy niet meegekregen, dus geen idee of het klopt..quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:40 schreef Snoozey het volgende:
hij gaat er een draai aangeven
en alice gaat dat wss voor waar aannemen
is de grootste BS die Jimmy nu ophangtquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind zijn uitleg ook wel plausibel, maar heb het gesprek met Randy niet meegekregen, dus geen idee of het klopt..
Nee zegt niet dat ik het geloof, het klinkt als geloofwaardig. Het zou kunnen zoals hij het uitlegt, maar weet dus niet of het kloptquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
is de grootste BS die Jimmy nu ophangt
en hij is er dus zo goed in dat jij het al geloofd![]()
dit had hij ook kunnen zeggen inderdaadquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy heeft natuurlijk wel geprobeerd samen met Ashley om Alice onder de bus te gooien. Jimmy om Dilano te redden. Ashley om Karen te redden. It's all in the game.
Alice is ook al langer af met dat misgunnenquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice vindt het lastig en moeilijk
Ze laat zich niet overrompelen.....quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice vindt het lastig en moeilijk
dilano blijft bij de garde waar hij al bij zatquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:
ok ik ben even niet zo actief vanaf gistermiddag ofzo en wat is er allemaal gebeurd zeg?
Dilano andere kamp Alice en Jimmy buiten woorden haha, Dilano en Saboo uit elkaar?
Het is niet dat Dilano geheel onschuldig is he, die heeft ook wel met een bepaald idee Jimmy als duopartner gekozen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:44 schreef jordan22 het volgende:
jimmy heeft geen goede bedoelingen, hij heeft delano hiermee direct uitgespeeld en het gevoel gegeven hem voor altijd wat schuldig te zijn. jimmy moet naar huis
Ja achteraf , lekker lafquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Als ze kan had Alice haar keuze willen terug draaien
Hij doet het zelf net zo hard.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:39 schreef Gellarboy het volgende:
Hèhè, eindelijk iemand die eens iets uitspreekt in dit huis. Werd een keer tijd.
(team jimmy though)
Waarom hij??quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:45 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dilano blijft bij de garde waar hij al bij zat
marky my words
Noem je Sabeau ook een relhetero, of ben je gewoon homofoob?quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:43 schreef schizolientje het volgende:
wat een schijnheilige relnicht,
Jaja blablablabla.. ik geloof daar echt helemaal niets van.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Als ze kan had Alice haar keuze willen terug draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |