Jimmy mag van mij zo vertrekken. Heel theatraal gezeik.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:13 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zich zelf erop gezet. En huilen en had het idee dat er spelletjes werden gespeeld dat hij zijn grote jongens broek aan getrokken. Hij wil niet weg en gaat niet weg. Al dat gekonkel en gezeur en niets gunnen. Dat is hij. Wat een theater zeg
Echt respect voor Jimmyquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy ik ben hier gekomen als iemand met weinig zelf vertrouwen.
Ik ben hier gekomen heb vrienden gemaakt.
Dit is mijn maatje vanaf dag 1
Hij heeft me door veel heen geholpen
Er worden hier spelletjes gespeeld
Dat vindt ik niet eerlijk
Dan trek ik mijn grote jongens broek aan en ga op de bank zitten
jij denkt dat Sabeau van ty gaat winnen? lolzquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nederlandse man volgens Marky, dus dag Ty!
Dat inderdaad. Maakt eigenlijk niks uit.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ja.. het zou toch Sabeau worden. Nu nog iets meer.
Het raakte me wel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt respect voor Jimmy
Het aanbod was als je dit nu doet ben je volgende week vrij gesteld van de bank zegt Ty
Ze kan het ook menen hé??quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef Rhosyn het volgende:
Die Ashley moet haar bek houden. Met haar goed zo en gebla bla bla
Ah dus er zit toch een voordeel aan ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt respect voor Jimmy
Het aanbod was als je dit nu doet ben je volgende week vrij gesteld van de bank zegt Ty
Wat een zuurtje.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
Ty zegt dat Jimmy weet dat hij door zo actie blijft
gewoon een dikke aanname van TYquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dus er zit toch een voordeel aan ook
En dat kloptquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
Ty zegt dat Jimmy weet dat hij door zo actie blijft
Neuh... maar marky zegt hetquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:16 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
jij denkt dat Sabeau van ty gaat winnen? lolz
Of daar niet gekonkeld werd, had hij zich daar nou uitgesproken maar deed net zo hard mee....quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef Ebinas het volgende:
As: geen woorden maar daden, kunnen een hoop mensen van leren.
Moet je niet naar de barbiekamer
Dat is ook voorgesteld aan Ro, verklaart weer een boelquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef OmaJacky het volgende:
Volgens Ty is Jimmy volgende week als hij blijft vrijgesteld.
Dat dat het aanbod was.
Ik weet het niet, zie hem wel vaker behoorlijk emo reageren.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus wat een acteur zeg, komt een beetje nep over. Wel stoer dat hij het doet maar heel overdreven.
Eens, Tyron is een saaie drolquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Wat mij betreft mag Ty weg, laat Saaibeau nog maar een weekje spartelen...
Het kan een vorm van bewondering zijn dat Jimmy dit durft te doen.quote:
Dat vind ik ook vreemd.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of daar niet gekonkeld werd, had hij zich daar nou uitgesproken maar deed net zo hard mee....
Niet van harte dat was duidelijk te zien. Mooi dat hij zich uitspreekt en er kunnen er nu meerdere zich achter hun oren krabbenquote:
wat zeiden de 2 trollen?quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ach dilano verdrietig wel zielig. Ik hoop ook dat jimmy mag blijven. Maar de reactie van karen en ashley was gewoon natrappen tegen alice, Glenn, Tom en sabeau
Owquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dus er zit toch een voordeel aan ook
Mooi hè!quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ach dilano verdrietig wel zielig. Ik hoop ook dat jimmy mag blijven. Maar de reactie van karen en ashley was gewoon natrappen tegen alice, Glenn, Tom en sabeau
Ja klopt maar hoe hij in mensen hun gezicht zegt ik vind dit en bij anderen dan weer wat anders. Vind ik nepquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zie hem wel vaker behoorlijk emo reageren.
Ook als het leuke dingen zijn
quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
Komen die twee valse gezusters weer erbij
Ook nu je weet dat Jimmy door deze actie een vrijstelling heeft voor volgende weekquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet van harte dat was duidelijk te zien. Mooi dat hij zich uitspreekt en er kunnen er nu meerdere zich achter hun oren krabben
Ach ja Ty heeft nogal moeite met het goede in mensen te zien geloof ik. Zoals de waard is...quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef OmaJacky het volgende:
Volgens Ty is Jimmy volgende week als hij blijft vrijgesteld.
Dat dat het aanbod was.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit zijn pas daden aldus Ashley
Kunnen een hoop mensen van leren hier
Jij gaat ver komen
Heerijk. zij die recht in je rug een mes kan steken heel niet erg vindt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit zijn pas daden aldus Ashley
Kunnen een hoop mensen van leren hier
Jij gaat ver komen
heeft niks met zijn actie te makenquote:
Uitwendig is hij emotioneel, inwendig staat ie te juichen. Plan gelukt...quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ja duh we zijn gek. Hij weet dat dondersgoed hij is fan van het programma. Toen Ty door Randy erop werd geschoten kwam Ty ook als winnaar uit de bus.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een dikke aanname van TY
nooooooooooo mn lieverd Sabeau moet blijvenquote:
Die lift er op mee. Zij is immers net zo ontzettend goed als Jimmy door haar power aan Karen te gunnen (aan het begin van de week, waarna alles nog kon veranderenquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:15 schreef Rhosyn het volgende:
Die Ashley moet haar bek houden. Met haar goed zo en gebla bla bla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |