Ja vind ik ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:26 schreef Koos1958 het volgende:
Ja waardeloos en totaal niet eerlijk
quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:28 schreef Ireth het volgende:
En dan krijgt Jimmy nu een handleiding "wc's ontstoppen voor dummies" in de dbk...
Zitten ze daar met hun gekonkel
Er moet een Nederlandse man uit. Alhoewel Sabeau nog wel gemist kan worden want zowel Alice als Ashley zijn populair genoeg om het tot het einde uit te zingen. Als Dilano nog op de bank zit kunnen ze hem eruit laten gaan. Wat Jimmy afgelopen nacht al opperde Sabeau wil in een team met Ty en dat is gevaarlijk. Het gevaar wat hij bedoelt is denk ik dat die dan sterk staan in spellen en die gooien zonder blikken of blozen Ash, Tom en Jimmy op de bank. Dat zou voor de wending in het spel wel leuk zijn. Alleen moet BB met Ty wel even gaan zitten om hem wat te beteugelen. Alhoewel ik na gister ook wel het idee heb dat hij gewoon de hele boel loopt te fucken just for the funquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende: [..] NEE, Sabeau verdient het om langer in het huis te blijven, Tyron ook
Van mij mag het eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:29 schreef Ireth het volgende:
Dilano er af, Karen er op zeggen ze nu
Zal die kabouter nog gaan ontsnappen van zijn nominatiequote:Op donderdag 29 februari 2024 10:29 schreef juul. het volgende:
Potver ze willen Dillie van de bank halen
Blauw niet geloof ik tyron zegt niet wijzigenquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:29 schreef juul. het volgende:
Potver ze willen Dillie van de bank halen
Hij wil niet op de bankquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:31 schreef TheVulture het volgende:
Het valt me wel tegen dat mastermind Dilano niet snapt dat het zeiken op je nominatie alleen maar averechts werkt. Als je er chill mee omgaat levert dat zoveel meer sympathie op bij de kijkers, waar het uiteindelijk allemaal om te doen is
Nee dat snap ik, maar als het dan toch gebeurt moet je niet als een kleuter gaan lopen dreinen en klagen... uiteindelijk bepaald de kijker de winnaar en niet het aantal nominatiesquote:
Die sympathie had hij bij al niet, maar dit gejank heeft wel duidelijk gemaakt wat een voor zielig stuk vreten het isquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:31 schreef TheVulture het volgende:
Het valt me wel tegen dat mastermind Dilano niet snapt dat het zeiken op je nominatie alleen maar averechts werkt. Als je er chill mee omgaat levert dat zoveel meer sympathie op bij de kijkers, waar het uiteindelijk allemaal om te doen is
Jimmy had Alice er al opgezet samen met sabeau en tyronquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jimmy gaat Alice effe een dolksteek geven denk ik, door zijn stem te veranderen
hij is idd wel lang weg, dus misschien dat
dat Alice dankzij hem er toch op komt, i.p.v. Dilano (geeft ook niks, is ook populairder dan Ty weet ik wel zeker)
Jimmy gaat niet zijn positie als "Zwitserland" en meeluller nu al opofferen, want Dilano inwisselen voor Alice betekent wel degelijk kleur bekennenquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jimmy gaat Alice effe een dolksteek geven denk ik, door zijn stem te veranderen
hij is idd wel lang weg, dus misschien dat
dat Alice dankzij hem er toch op komt, i.p.v. Dilano (geeft ook niks, is ook populairder dan Ty weet ik wel zeker)
quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Blauw niet geloof ik tyron zegt niet wijzigen
Dat lijkt mij welquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jimmy gaat niet zijn positie als "Zwitserland" en meeluller nu al opofferen, want Dilano inwisselen voor Alice betekent wel degelijk kleur bekennen
Alice is voor mij ook wel klaar. bahquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:41 schreef kiki2024 het volgende:
tis wel duidelijk dat Ashley alice eruit wil
We don't know.. Jimmy is naar de DBK geroepen..quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:43 schreef b_engeltje het volgende:
Moggeh
De powerfull moeten weer 1 voor 1 naar de dbkamer begrijp ik dat goed
Zo eerlijk is ze ook weer niet blijkt welquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zegt gewoon dat ze niet tussen karen en tom in wilde zitten. En dat is ook het eerlijkste
Wat gisteren gebeurde wat maar voor de helft in beeld is geweest op tvquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alice is voor mij ook wel klaar. bah
En Alice heeft dat nu gehoord. Ze zegt het is een spel en niet leuk doen in me gezicht en dan over me praten achter me rug. Dan moet je ook een man zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat gisteren gebeurde wat maar voor de helft in beeld is geweest op tv
Was gewoon ronduit vies van ashley
Alice troosten zeggen geeft niet.. en 10 min later in de tuin tegenover andere uitspreken dat het wel gaf en dat karen en zijzelf (ashley( geen kans hebben gehad
Pas na het kijken zag ik ook de streken van Alice , ze kan er trots op zijnquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat gisteren gebeurde wat maar voor de helft in beeld is geweest op tv
Was gewoon ronduit vies van ashley
Alice troosten zeggen geeft niet.. en 10 min later in de tuin tegenover andere uitspreken dat het wel gaf en dat karen en zijzelf (ashley( geen kans hebben gehad
Zou toch raar zijn om vrijwillig op de schopbank te gaan zitten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:44 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ik lees op fb dat Tim jimmy en ronahi de dagboekkamer in moeten en niet allemaal. Dat ze misschien kunnen ruilen met de bankzitter
Alice doet precies hetzelfdequote:Op donderdag 29 februari 2024 10:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
En is Alice zelf ook naar diegene toegegaan ?
Als ik de productie was had ik het ze lekker laten opblazen!quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:47 schreef Lrod01 het volgende:
Wat ik gister al zei gebeurt nu dus werkelijk. Ze doen de nominaties opnieuw omdat er 3 van hun groepje opstaan en ze dit groepje zo tevreden hopen te houden. Ze zijn bij de Febo na de dreigementen van calimero Tyron doodsbang voor een Nathalie scenario zoals in 2021 waar er in 1 klap 3 mensen vrijwillig vertrokken. Belachelijk weer dit.
Yepquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice ook de verhuiskoffer gepakt en verlaat Zwitserland ...
Ja hoe hypocriet ben je danquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
😂 Alice wilt niet roddelen 😂
Tyron komt er op tv niet echt goed uit. Terwijl Dilano op tv lijkt op een verliefd puppy die aan het lijntje wordt gehouden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook wel een no-brainer ja, die gaat sowieso. Als er 2 gaan dan is Dilano ook het bokje. Tyron lijkt me populairder, en heel eerlijk is dat ook een toffere bewoner om naar te kijken.
Dilano die zegt dat hij de afgelopen 6 weken alleen maar geleverd heeft, dan heb je wel een verknipt zelfbeeld hoor
Ik denk Jimmy maar kan er naast zittenquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:52 schreef Ireth het volgende:
Heeft Alice het nou over Ashley? Ze heeft het over een "hem" en "hij"??
Hij heeft zelf aan Ashley verteld dat hij ADHD met een vleugje autisme heeft. Letterlijk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:43 schreef b_engeltje het volgende:
Moggeh
De powerfull moeten weer 1 voor 1 naar de dbkamer begrijp ik dat goed
Verder is wel niet nu
Maar ik persoonlijk word een beetje moe hoe Tom hier omschreven word
Adhd heeft hij zelf gezegt.. maar "andere aandoeningen" heeft hij opeens op social media cadeau gekregen
Grappig met voetbal zijn we als kijkers allemaal (bonds) coach
Blijkbaar bij net zoiets als BB zijn we opeens vakkundig psychiaters
Puur en alleen omdat hij niet wil praten en zichzelf afzonderd
In mijn ogen en ook ik ben geen psych...
Maar ik zie gewoon iemand die geen gezeur en gezeik wil bij iedere scheet die hij laat
BINGO!quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:46 schreef Gellarboy het volgende:
Ronahi kan niet tegen onrechtvaardigheid. 🤡🤡🤡🤡
Ze heeft het net gehoord dus ik snap dat ze reageertquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:53 schreef Gellarboy het volgende:
"Ik vind dat je dingen in iemands gezicht moet zeggen. Laat me jullie nog even 10 minuten lang vertellen wat ik van Jimmy vind."
Was het Randy, ja?quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice heel onschuldig vragen aan Dilano : 'En weet je wie je er op heeft gezet?'
De temperatuur stijgt ineens een aantal graden met Randy in de kamer
Ik lees best snel, dat moet dan wel een heel lang verhaal worden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:53 schreef Gellarboy het volgende:
"Ik vind dat je dingen in iemands gezicht moet zeggen. Laat me jullie nog even 10 minuten lang vertellen wat ik van Jimmy vind."
Aaaaaahahahahaaa. Dat hij dat dan niet gewoon effe owned, daar.quote:
Want iemand moedwillig proberen neer te zetten als agressieve vrouwenmepper naar de buitenwereld is normaal?quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:46 schreef Ireth het volgende:
Jim is er net uit...
Sorbo is genaaid met pannenkoekengate, daardoor is iedereen nu tegen haar en daardoor is ze genomineerd. Maar das niet haar schuldZe is slachtoffer in deze
![]()
quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:54 schreef Ireth het volgende:
Ah gelukkig, Dilano staat er nuchter in...
Voor dat zou de atleet juist snel terug naar huis moeten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano zou graag blijven om weer omhoog te klimmen
Een groeiproces is een mindset.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:56 schreef Kodiak100 het volgende:
h Dilano heeft het woord groeiproces ook omarmd
Eiland?quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Eiland is best wel blij op dit moment, sinds de nominatie voelt hij zich beter
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:57 schreef zodeju het volgende:
Hoorde Alice net zeggen iets over beide Karen en Ashley de som niet hadden maar toch bij power bleven. Hadden die niet naar powerless gemoeten zodat die ook niet konden stemmen. Ten slotte hebben ze verloren??
Tja maar ieder jaar heeft BB zo zijn favorietjesquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:57 schreef zodeju het volgende:
Hoorde Alice net zeggen iets over beide Karen en Ashley de som niet hadden maar toch bij power bleven. Hadden die niet naar powerless gemoeten zodat die ook niet konden stemmen. Ten slotte hebben ze verloren??
Oh ze voegt zich weer bij de roze kamerquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:57 schreef Hznootje het volgende:
Wat is er met Ronahi op stream 2? Loopt te zuchten en te steunen
Het is pas opvallend als ze niet steunt of zuchtquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:57 schreef Hznootje het volgende:
Die zit aardig klem als ze opnieuw moet kiezen (als dat gaande is) denk ik.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:57 schreef Hznootje het volgende:
Sabo heeft een mooi drama toneelstukje neergezet en voor haar geluk ging tyron daar in meerquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Want iemand moedwillig proberen neer te zetten als agressieve vrouwenmepper naar de buitenwereld is normaal?
Eiland??quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Eiland is best wel blij op dit moment, sinds de nominatie voelt hij zich beter
Op dat moment was het wel gemeend. Het veranderde nadat Karan vertelde dat ze het ook wilde maar geen kans zag omdat Alice haar handen al om de knop lhad liggen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:47 schreef Lrod01 het volgende:
Wat ik gister al zei gebeurt nu dus werkelijk. Ze doen de nominaties opnieuw omdat er 3 van hun groepje opstaan en ze dit groepje zo tevreden hopen te houden. Ze zijn bij de Febo na de dreigementen van calimero Tyron doodsbang voor een Nathalie scenario zoals in 2021 waar er in 1 klap 3 mensen vrijwillig vertrokken. Belachelijk weer dit.
Dat vermoed ik ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:00 schreef Ireth het volgende:
Dilano is echt benieuwd wat er in de dbk gebeurt is met Jimmy, hij kwam er fucked up uit...
Nee Dil, je wilt weten hoopt dat Jim zich heeft opgeofferd..
Dat houdt deze groep nooit tegen andersquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:02 schreef Ebinas het volgende:
Er is wel duidelijker ingefluisterd dat ze niets mogen zeggen, kijken etc. volgens mij
Terwijl alleen Ashley daar recht op heeft.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:00 schreef mazaru het volgende:
Worden die mensen uitgezocht op mate van zelfverheerlijking? Ze zijn daar echt allemaal helemaal verguld met zichzelf en spreken dat ook de godganse dag uit.
Zou het echt belachelijk vinden..quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:03 schreef marky het volgende:
Dit is wel een hele rare. De nominaties komen niet zo uit als BB het wil dan gaan ze nu even aanpassen.
Vanaf dag 1 al.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:41 schreef kiki2024 het volgende:
tis wel duidelijk dat Ashley alice eruit wil
Ja was als eerste en snel er weer uit.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy, Ronahi .. beiden partner met een genomineerde.
Is ook Tom naar de DBK geroepen al?
Ro zegt het nu wel iets intenserquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:02 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat houdt deze groep nooit tegen anders
Wat ik dan raar vind is dat ze dat niet vooraf al manipuleren dan dat zou het iets geloofwaardiger makenquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:03 schreef marky het volgende:
Dit is wel een hele rare. De nominaties komen niet zo uit als BB het wil dan gaan ze nu even aanpassen.
Omdat we het niet weten. Tot nu toe lijken alleen de 3 duopartners van de genomineerden naar de DBK te zijn geweest.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:04 schreef Dotteke het volgende:
Lees in de SV niet dat opnieuw genomineerd moet worden?
Is ook pure speculasiequote:Op donderdag 29 februari 2024 11:04 schreef Dotteke het volgende:
Officieel weten we ook nog niets.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:04 schreef Dotteke het volgende:
Is ook nog steeds speculeren.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:04 schreef Dotteke het volgende:
Ik kijk eerst naar hoe ze het gaan uitleggen, het kan nog steeds zo zijn dat ze nu in DBK de mogelijkheid te wisselen voorgelegd te krijgen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:03 schreef marky het volgende:
Thnxquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat we het niet weten. Tot nu toe lijken alleen de 3 duopartners van de genomineerden naar de DBK te zijn geweest.
Denk wel dat dit dé vraag isquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:06 schreef Harry het volgende:
Gaat Jimmy zijn maatje Dilano saven, of niet??
Het ging om power terug pakken. Dat deed Karen niet dus hield Ashley de power.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:57 schreef zodeju het volgende:
Denk ik ook, hij zei kom maar naast me zitten partner...quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:07 schreef Ireth het volgende:
Jimmy heeft gewisseld met Dilano! Ik sweer u!!
Exact! E-X-A-C-Tquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:06 schreef Ireth het volgende:
Ik snap dat gezeik over "er op staan" sowieso niet![]()
Je weet dat er uiteindelijk maar 1 over kan blijven, je weet dat je moet nomineren, je weet dat je genomineerd kan worden..
Heb je daar moeite mee, dan meedoen aan Lingo..
Woonkamer!!
Dat houdt het spannendquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
Woonkamer.
En niet iedereen is in de DBK geweest.
![]()
Geheimzinnig gedoe
quote:
Finale waardig.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Verreweg het leukste koppel.
[ afbeelding ]
Dus had Ashley ook gewoon op haar reet kunnen blijven zitten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het ging om power terug pakken. Dat deed Karen niet dus hield Ashley de power.
Hij kwam er volgens mij zelf mee naar Jimmy toe gisterenavond. Dat Randy waarschijnlijk op hem had gestemd, dat hij dat vermoedde(terwijl hij het al wist). Jimmy wist toen nog van niets.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:06 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano zegt dat de andere kant allemaal tegen hem hebben gezegd dat als randy en ronahi anders hadden gestemd hij er niet op zou zitten.
Daar verschillen gelukkig de meningen over.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Verreweg het leukste koppel.
[ afbeelding ]
Andersom is beter.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik wil Ashley wel eens zien zonder Karen eigenlijk
Kan je zien op 13 april, om een uur of 9.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Weer dezelfde vraag als elke morgen of ze willen wisselen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Da's wel raar. . nog niet iedereen uit de power groep is in de DBK geweest.
Liever andersom, in het begin was ze nog te pruimenquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
Jammer, had nog hoop op een Dilano exit. Maar dat wordt dus een Sa-bye
Hetzelfde maatje die hem daar emotioneel bijna toe gedwongen heeft...quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:12 schreef Dotteke het volgende:
Wauw Jimmy ,wat goed van je zeg. Wat een mooi verhaaldiep repect voor Jimmy
Hij heeft er voor gekozen zijn maatje Dil te beschermen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |