Ja vind ik ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:26 schreef Koos1958 het volgende:
Ja waardeloos en totaal niet eerlijk
quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:28 schreef Ireth het volgende:
En dan krijgt Jimmy nu een handleiding "wc's ontstoppen voor dummies" in de dbk...
Zitten ze daar met hun gekonkel
Er moet een Nederlandse man uit. Alhoewel Sabeau nog wel gemist kan worden want zowel Alice als Ashley zijn populair genoeg om het tot het einde uit te zingen. Als Dilano nog op de bank zit kunnen ze hem eruit laten gaan. Wat Jimmy afgelopen nacht al opperde Sabeau wil in een team met Ty en dat is gevaarlijk. Het gevaar wat hij bedoelt is denk ik dat die dan sterk staan in spellen en die gooien zonder blikken of blozen Ash, Tom en Jimmy op de bank. Dat zou voor de wending in het spel wel leuk zijn. Alleen moet BB met Ty wel even gaan zitten om hem wat te beteugelen. Alhoewel ik na gister ook wel het idee heb dat hij gewoon de hele boel loopt te fucken just for the funquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende: [..] NEE, Sabeau verdient het om langer in het huis te blijven, Tyron ook
Van mij mag het eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:29 schreef Ireth het volgende:
Dilano er af, Karen er op zeggen ze nu
Zal die kabouter nog gaan ontsnappen van zijn nominatiequote:Op donderdag 29 februari 2024 10:29 schreef juul. het volgende:
Potver ze willen Dillie van de bank halen
Blauw niet geloof ik tyron zegt niet wijzigenquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:29 schreef juul. het volgende:
Potver ze willen Dillie van de bank halen
Hij wil niet op de bankquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:31 schreef TheVulture het volgende:
Het valt me wel tegen dat mastermind Dilano niet snapt dat het zeiken op je nominatie alleen maar averechts werkt. Als je er chill mee omgaat levert dat zoveel meer sympathie op bij de kijkers, waar het uiteindelijk allemaal om te doen is
Nee dat snap ik, maar als het dan toch gebeurt moet je niet als een kleuter gaan lopen dreinen en klagen... uiteindelijk bepaald de kijker de winnaar en niet het aantal nominatiesquote:
Die sympathie had hij bij al niet, maar dit gejank heeft wel duidelijk gemaakt wat een voor zielig stuk vreten het isquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:31 schreef TheVulture het volgende:
Het valt me wel tegen dat mastermind Dilano niet snapt dat het zeiken op je nominatie alleen maar averechts werkt. Als je er chill mee omgaat levert dat zoveel meer sympathie op bij de kijkers, waar het uiteindelijk allemaal om te doen is
Jimmy had Alice er al opgezet samen met sabeau en tyronquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jimmy gaat Alice effe een dolksteek geven denk ik, door zijn stem te veranderen
hij is idd wel lang weg, dus misschien dat
dat Alice dankzij hem er toch op komt, i.p.v. Dilano (geeft ook niks, is ook populairder dan Ty weet ik wel zeker)
Jimmy gaat niet zijn positie als "Zwitserland" en meeluller nu al opofferen, want Dilano inwisselen voor Alice betekent wel degelijk kleur bekennenquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jimmy gaat Alice effe een dolksteek geven denk ik, door zijn stem te veranderen
hij is idd wel lang weg, dus misschien dat
dat Alice dankzij hem er toch op komt, i.p.v. Dilano (geeft ook niks, is ook populairder dan Ty weet ik wel zeker)
quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Blauw niet geloof ik tyron zegt niet wijzigen
Dat lijkt mij welquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jimmy gaat niet zijn positie als "Zwitserland" en meeluller nu al opofferen, want Dilano inwisselen voor Alice betekent wel degelijk kleur bekennen
Alice is voor mij ook wel klaar. bahquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:41 schreef kiki2024 het volgende:
tis wel duidelijk dat Ashley alice eruit wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |