als je er 3 nomineertquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja maar ze hebben genomineerd zegt oma
Maar waarom dan die vraagtekens?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het er 3 blijven, 1 snel safe en dan de finale tussen 2.
Daar komt heus nog wel iets mee maar omdat er niks over gezegd is kunnen we gokken tot we een ons wegen.quote:
Geen idee, misschien van wie blijft, wie zal er moeten vertrekken.quote:
Maar rohani gaat never nooit alice savenquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je er 3 nomineert
save je er automatisch 3
waarom nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar rohani gaat never nooit alice saven
Niet hebberig worden he, je mag er gewoon maar 1 likkenquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:42 schreef greysbones het volgende:
wanneer daalt die 2de bal in bij Sabeau
klopt maar is leuk tochquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Daar komt heus nog wel iets mee maar omdat er niks over gezegd is kunnen we gokken tot we een ons wegen.
Gewoon een ideequote:Op woensdag 28 februari 2024 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom niet
dat zei ze net zelf ook op de badkamer
ik vind dat niet leuk...tussen door geld pakken. moet niet kunnen!quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
Oh zou zo leuk zijn als dilano,sabeau of tyron geld pakt uit de pot en vrijwillig gaat
quote:
Hij mag van mij strijden…thuis op de bankquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:44 schreef greysbones het volgende:
Dyllie denkt dat hij nog mag strijden
tegen Karen
Ik vind haar grappig om naar te luisteren. Zelden iemand gezien op stream die zooo kan babbelen met allerlei boekjeswijshedenquote:
ik niet ,. weg ermeequote:Op woensdag 28 februari 2024 20:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind haar grappig om naar te luisteren. Zelden iemand gezien op stream die zooo kan babbelen met allerlei boekjeswijsheden![]()
zie liever ty gaan
Heel stiekem hoop ik nog dat het vraagteken in Danny veranderd en er een wonder gebeurd en dat die vertrektquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind haar grappig om naar te luisteren. Zelden iemand gezien op stream die zooo kan babbelen met allerlei boekjeswijsheden![]()
zie liever ty gaan
neequote:Op woensdag 28 februari 2024 20:48 schreef engine het volgende:
Heeft Dilano altijd al een sikje gehad?
Even in het draaiboek gekeken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Heel stiekem hoop ik nog dat het vraagteken in Danny veranderd en er een wonder gebeurd en dat die vertrekt
Glenn zit toch al bij Sabo in der kontjequote:Op woensdag 28 februari 2024 20:48 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley moet zo door gaan dan neemt Glenn ook van haar afstand. Ze zegt het eerlijk tegen hem zegt ze maar niet tegen alice.
Je bedoeld die plukjes puber haartjes?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:48 schreef engine het volgende:
Heeft Dilano altijd al een sikje gehad?
Dyllie wilde bijna zeggen maar tom heb je niet gefixedquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy bozig: ik had het geregeld, ik had het gefixt.
die grijzige vlasjesquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je bedoeld die plukjes puber haartjes?
nope
ja ik zat hier net ook te kijkenquote:
Hup Ashquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:51 schreef Puzzie het volgende:
Lekker bezig Ash ze heeft een punt over Glenn
Ik vind het zwaar teleurstellendquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:52 schreef Thorelf het volgende:
ik vind het ook jammer dat glenn ... so into sabo is
Gaat om het telefoontje wat Alice heeft gepakt. En daar is ze al dagen over slecht aan het pratenquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:52 schreef Cupfighter het volgende:
Mocht Ashley Dilano gesaved hebben ipv Alice dan is dat ook wel een dubieuze actie gezien ze het vorige week samen zo leuk hadden
Mooie beschrijving van Dilano.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:53 schreef schizolientje het volgende:
het kwekt met die snavel alleen maar manipulatief, ik ik ik ik ik tuurlijk mag je alles maar ikikikikik
Hij mag toch leuk vinden wie hij vindt ? Denken in teams belet niet dat je een goede band kunt hebben met iemand uit het andere team.quote:
had sabo ook nou iets van thuis?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat om het telefoontje wat Alice heeft gepakt. En daar is ze al dagen over slecht aan het praten
Ik mag toch ook iets vinden?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij mag toch leuk vinden wie hij vindt ?
Nee dat mag niet van de generaalquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij mag toch leuk vinden wie hij vindt ? Denken in teams belet niet dat je een goede band kunt hebben met iemand uit het andere team.
ja dilano heeft nu echt kleur bekend aan ons kijkersquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:52 schreef OmaJacky het volgende:
Vies spel speelt Dilano nu, zit echt te liegen tegen Jimmy.
Hij weet dat Randy hem genomineerd heeft maar doet nu of z'n neus bloed en zegt dat hij denkt dat Randy op hem is gegaan.
Jimmy zou nooit liegen tegen Dilano , andersom dus wel.
dat zegt ze ook...het is jou keuze,maar ze mag het toch jammer vinden!quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij mag toch leuk vinden wie hij vindt ? Denken in teams belet niet dat je een goede band kunt hebben met iemand uit het andere team.
Iemand mag gewoon vinden wat ze vindt. Ik ga toch ook niet jou steeds lastig vallen om wat jij vindt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alice stond idd met haar handen op de knop maar Karen stond er zeker een meter vandaan met de handen op haar rug. Die leek dus totaal niet te willen drukken. Dus hele week heisa om niks!quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die veiling in de TV uitzending is wel heel lekker in beeld gebracht ....
Brief van opa gisterquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
had sabo ook nou iets van thuis?
Ja brief van opaquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
had sabo ook nou iets van thuis?
Oke dat wilde ik weten ook een smerig spelletje van karen geweest dusquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:56 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Alice stond idd met haar handen op de knop maar Karen stond er zeker een meter vandaan met de handen op haar rug. Die leek dus totaal niet te willen drukken. Dus hele week heisa om niks!
Neequote:Op woensdag 28 februari 2024 20:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en dat vindt iedereen goed? ze zit er nog niet zolang
Glenn heeft gelijk, iedereen zit daar voor zichzelf.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:58 schreef ben34567 het volgende:
Glenn is geen schaap en doet gewoon zijn eigen ding ook al valt dat buiten de orders van Ashley
het geen waarover het gaat is nog niet eens geweest op tvquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:56 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Alice stond idd met haar handen op de knop maar Karen stond er zeker een meter vandaan met de handen op haar rug. Die leek dus totaal niet te willen drukken. Dus hele week heisa om niks!
Yep. Of het is zo gemonteerd natuurlijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke dat wilde ik weten ook een smerig spelletje van karen geweest dus
Nee dat zie je verkeerd hoor..Hij is helemaal wakker en terug gewoonquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:59 schreef Ireth het volgende:
Dilano is aardig paniekerig om zich heen aan het zoeken naar een reddingsboei...
Heeft hij wel puntquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy: Ik vertrouw Ashley zover ik haar kan zien.
Inderdaadquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De enige die ik daar zou vertrouwen is denk ik Alice. En wellicht Glenn.
Ik snap dat ze die er uit wil..Dan is zij nog de enige NL vrouw.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
De queen wil vooral Alice en Sabeau eruit en buiten Glenn zijn haar volgers zo dom om dit te doen ook al is dit niet in hun belang (ze zijn allemaal Belg en moeten andere Belgen wegspelen)
Ja maar de rest (en vooral Karen dan) volgt haar daar blindelings in mee. Karen moet Belgen wegspelen en dan ook in eigen vel durven beginnen snijden (Glenn; Tom; Danny) in plaats van domweg mee met Ashley Alice zwart maken. Welk voordeel haalt Karen daar nu mee ?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:03 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik snap dat ze die er uit wil..Dan is zij nog de enige NL vrouw.
Kan Ashley toch niks aan doen?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:04 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja maar de rest (en vooral Karen dan) volgt haar daar blindelings in mee.
dat nederland belgie gedoe vind ik echt niet leuk!quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:03 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik snap dat ze die er uit wil..Dan is zij nog de enige NL vrouw.
Ik denk dat er over enkele weken geen groepje Ty meer is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:04 schreef BelgianMagic het volgende:
Ik zie de komende weken toch enkele mensen overstappen naar groepje Ty
misschien zondag al niet meerquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat er over enkele weken geen groepje Ty meer is.
maar zo is het toch? Is logisch dat ze bewoners het zo spelen. Ash weet als ze tegen Alice komt dat het heel close wordt. Als de finale zij tegen 2 belgen is dat is kat in bakkie voor haarquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:04 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat nederland belgie gedoe vind ik echt niet leuk!
Het is hoe het programma werkt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:05 schreef BelgianMagic het volgende:
[..]
maar zo is het toch? Is logisch dat ze bewoners het zo spelen. Ash weet als ze tegen Alice komt dat het heel close wordt. Als de finale zij tegen 2 belgen is dat is kat in bakkie voor haar
Goh.....quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze keek totaal niet rond en drukte gewoon Alice op de knop
jammer dan wordt het teveel gestuurd... dan maar beter per land een bbquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is hoe het programma werkt.
Ik vind de voordelen opwegen tegen de nadelen. Extra dimensie met (voor ons) Vlaanderen erbij.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
jammer dan wordt het teveel gestuurd... dan maar beter per land een bb
vind het wel een beetje gezeurquote:
snap ik ,maar laat het dan gewoon op zijn beloop. jammer dan als er wat meer ned favo winnen of andersomquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vind de voordelen opwegen tegen de nadelen. Extra dimensie met (voor ons) Vlaanderen erbij.
Jankend mietje is hetquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano pissig op 'de andere kant' die hun afspraken niet kunnen nakomen omdat ze gevoelig moeten doen.
mooi hequote:Op woensdag 28 februari 2024 21:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Achteraf weet Dillie altijd alles
Ja mooi , en dan luisteren de mensen naar hem en dan gaat het verkeerdquote:
Pannenkoeken worden verbodenquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het wel een beetje gezeur
over die knop
ieder ander had er bij kunnen gaan staan
ja het was ietwat zelfzuchtig
maar ze heeft niemand voor de bus gegooid
en niemand vermoord
zelfs niet met een pannenkoek
Gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:13 schreef greysbones het volgende:
die knop
ik weet het niet
waarom zou je genomineerden een kans geven te drukken als ze graties weg zouden gaan
denk dat hij aardig goed zit jaquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano bedenkt nu een knop met geld pakken.
Jimmy gelijk: Ty gaat dat doen, meteen. Misschien dat Sabo het ook wel doet.
ik zet in op een mindfuckquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan.
Er zal toch iets van een twist komen denk ik
Ja dat zei ik dus ook al. Hoop dat dit ook echt zo was en niet zo aan elkaar geknipt en geplakt. Dan klopt Karen haar verhaal dus van geen kantenquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:12 schreef Koos1958 het volgende:
Zo stukje gezien van et drukken van Alice. Op het laatst gedrukt en karen stond met haar armen op haar rug een meter van haar eigen knop af. Nergens bleek dat ze ook wilde drukken.
met een spelquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Hebben ze ooit niet die Matt of zo ook met 15k laten gaan
Gezien de mentaliteit van Ty en Dilano zou het me niet verbazen dat ze geld pakkenquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano bedenkt nu een knop met geld pakken.
Jimmy gelijk: Ty gaat dat doen, meteen. Misschien dat Sabo het ook wel doet.
Nee, toen kreeg iedereen de keus.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
met een spel
maar die was niet genomineerd volgens mij
Ja zou het ook een zwaktebod vindenquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen dan zouden de Powerless ineens een beslissing kunnen nemen. Verneukt BB weer het concept van deze week.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Hebben ze ooit niet die Matt of zo ook met 15k laten gaan
zouden ze werkelijk wat horen?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat staan Ashley en Karen te luistervinken
Ze weten toch al dat ze de kijker niet mee hebben en niet meer winnen. Waarom geen 15k rijker worden in plaats van zonder iets het huis in x aantal weken te verlaten ?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gezien de mentaliteit van Ty en Dilano zou het me niet verbazen dat ze geld pakken
gesprek glenn tom jimmie danny over oa karen.. en alice die haar hand op de knop hadquote:
Ahhhquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Over Karen begrijp ik van karen
Kan, maar het zegt genoeg over die gastenquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:20 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze weten toch al dat ze de kijker niet mee hebben en niet meer winnen. Waarom geen 15k rijker worden in plaats van zonder iets het huis in x aantal weken te verlaten ?
Je kunt het gesprek gewoon meeluisteren op stream 1. Maar zelf geen zin in.quote:
Ja jimmy heeft dus verteld hoe het is gegaan in de gameroomquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Over Karen begrijp ik van karen
Het is een logische keuzequote:Op woensdag 28 februari 2024 21:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kan, maar het zegt genoeg over die gasten
Ja die horen nu hoe het is gegaan ipv.het verhaal van karenquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:21 schreef Tascha071 het volgende:
Ja hoor Jimmy vertelt van de knop aan Glen danny en Tom. Met als luistervinkjes asch en co
ja maar wat horen wij en wat horen hunquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt het gesprek gewoon meeluisteren op stream 1. Maar zelf geen zin in.
Ander knop verhaalquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die horen nu hoe het is gegaan ipv.het verhaal van karen
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar wat horen wij en wat horen hun
Maar goed, dat hebben we al vanaf het begin voorspelt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:24 schreef greysbones het volgende:
Als Ash en Karen een ander niet een eigen mening gunnen
zijn zo straks geen fantastic 6 maar een lonesome two
quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar goed, dat hebben we al vanaf het begin voorspelt.
ja en dat is helaas nog niet echt duidelijk geworden wacht maar tot ze er echt achter komtquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En terecht ze heeft het zwaar overdreven richting ashley
Volgens mij had Ben het over de bewoners??quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer over users? Het stopt niet bij jou? Beperk je maar op commentaar op de streams en niet op de users. Ben er wel een beetje klaar mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Daar komt ze thuis pas achter.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en dat is helaas nog niet echt duidelijk geworden wacht maar tot ze er echt achter komt
en zelfs dan zal ze het misschien anders zienquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar komt ze thuis pas achter.
Ze krijgen meer dan de nummer 2 zal maar zeggen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:20 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze weten toch al dat ze de kijker niet mee hebben en niet meer winnen. Waarom geen 15k rijker worden in plaats van zonder iets het huis in x aantal weken te verlaten ?
Dit gaat toch niet over users? Of zijn we hier allemaal Belg?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer over users? Het stopt niet bij jou of wel? Beperk je maar op commentaar op de streams en niet op de users. Ben er wel een beetje klaar mee
Met 'haar volgers' bedoelde ik de mensen in het BB huis niet de usersquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer over users? Het stopt niet bij jou of wel? Beperk je maar op commentaar op de streams en niet op de users. Ben er wel een beetje klaar mee
En dat is altijd positiefquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij had Ben het over de bewoners??Bij volgers denk ik aan streamers fans. Maar als hij de bewoners bedoeld dan mijn excuus voor Ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee hij bedoelde de queen en haar gevolgquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij volgers denk ik aan streamers fans. Maar als hij de bewoners bedoeld dan mijn excuus voor Ben.
ik denk als team ty er niet meer is dat je ash tegen glenn enzo krijgt, maar dat is oke... er blijft een winnaar over!!quote:
Sorry mijn excuus Benquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Met 'haar volgers' bedoelde ik de mensen in het BB huis niet de users
Karen is de mol ....quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:34 schreef Koos1958 het volgende:
Karen dus de oorzaak van veel gedoe in dat huis. En maar zielig doen erna
Dat is een feitquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:34 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik denk als team ty er niet meer is dat je ash tegen glenn enzo krijgt, maar dat is oke... er blijft een winnaar over!!
Die was echt TOP vanavond ...quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:38 schreef KinKiJan het volgende:
Even lekker stoken bij Jimmy.. Van de badkamer naar de blauwe kamer op order van de generaal..
Tijd voor de aflevering..
Dat begint wel vermoeiend te wordenquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
De Queen beveelt haar onderdanen naar haar kamer
ze zegt ook niet dat dat niet zo isquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy alles weer doorvertellen aan ashley en karen van wat dilano heeft verteld. Ronahi heeft Alice niet genomineerd. Ashley wil daar ook wat over zeggen. En nu gaat ze.over de ronde tafel beginnen. Weer even iemand kwaam neerzetten. Alice heeft toen wel op ronahi gestemd.
Ik heb teruggelezen en was ook Alice die op ronahi had gestemdquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley vindt het verhaal van Ro over de ronde tafel een bullshit verhaal
Nee, juist leuk. Ze volgen steeds braaf.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat begint wel vermoeiend te worden
Ik hou daar niet vanquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, juist leuk. Ze volgen steeds braaf.
Tis buiten echt niet andersquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
Volgende persoon die onderuit wordt gehaald door.ashley
Yep, maar hij zit er niet meequote:Op woensdag 28 februari 2024 21:45 schreef mazaru het volgende:
Tjongejonge zijn ze nou nog aan het janken? Het is nogal moeilijk te verteren voor de geniale Dilano dat hij genomineerd is.
Kloot, Alice kwam toen op de bank terecht omdat ze Ro een vrijstelling gunde...en nu kon Ro iets terug doen zoals ze had belooft..quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi ik was in week 2 weggeweest als Alice niet er voor mij was gaan staan![]()
Ja ik weet het maar ze herhaald het pas voor de 10e keerquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kloot, Alice kwam toen op de bank terecht omdat ze Ro een vrijstelling gunde...en nu kon Ro iets terug doen zoals ze had belooft..
vind dat wel een beetje een zwakte bod, om daar na een nominatie over te beginnenquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:46 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy wil het ook gaan vertellen over de koningsweek
quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:48 schreef Thorelf het volgende:
tom zijn schuld dus... zegt sobo dat ze er op staat.... tuurlijk!!
Zelfinzicht van een stoeptegel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:48 schreef Thorelf het volgende:
tom zijn schuld dus... zegt sobo dat ze er op staat.... tuurlijk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |