quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Iedereen toch, want er werd ook positief over Hitler gedaan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ook zo'n iemand verdient een relaasie
Gisteren? Die aflev niet gezien. Wie deed dat?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Iedereen toch, want er werd ook positief over Hitler gedaan.
Maandag volgens mij over het bloed van Hitler afnemenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gisteren? Die aflev niet gezien. Wie deed dat?
Ik houd niet van alles wat je moet kluiven of moeite voor moet doen.quote:
Relatie: ok. Huwelijk: apart. 4 x weduwe: rennen!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zegt wel wat over je als je 4x een relatie gehad hebt toch?
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Relatie: ok. Huwelijk: apart. 4 x weduwe: rennen!
Komt me op zich best wel leuk over.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Apeldoorn, komt wel erg dichtbij.
Zal dit weekend ff in het bos kijken of ik haar spot als ik met de hond loop.
Ja mij ook, beetje oude/stijve uitstraling wel voor iemand van 30.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:45 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Komt me op zich best wel leuk over.
Ja vlgens mij spreekt dat wel elkaar tegenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Netjes en niet verzorgd. Hoe zou dat er uit zien.
Denk dat het in haar kledingkeuze zit, die blauwe blouse is een beetje formeel. Gooi er een jurkje omheen en ik denk dat je dan een heel andere uitstraling hebt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja mij ook, beetje oude/stijve uitstraling wel voor iemand van 30.
Deze man is Tukker. Of hij leuk is, is aan jou.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Heb ik nog leuke Limburgers, Brabanders of Tukkers gemist?
Jazeker, zie mijn mentionquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Heb ik nog leuke Limburgers, Brabanders of Tukkers gemist?
Het was wel weer typisch vervelend bankcommentaar van mequote:Op woensdag 28 februari 2024 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja vlgens mij spreekt dat wel elkaar tegen
Beter niet op de first date zeggenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik houd niet van alles wat je moet kluiven of moeite voor moet doen.
Vlees van de ribs is lekker, maar teveel gedoe.
Haha gaat specifiek over eten, sommige vrouwen zou ik wel moeite voor doen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter niet op de first date zeggen
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Een echte twent @:MizzezAmy Niet iets wat voor je?
Was een keer daar een monstertruckongeluk gebeurd toch?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Komt uit het geboortedorp van mn vader
Hij heeft een punt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha inderdaad, direct de reden waarom hij al 55 jaar vrijgezel is waarschijnlijk.
En terecht ook. Wat een rotkop heeft ie.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha inderdaad, direct de reden waarom hij al 55 jaar vrijgezel is waarschijnlijk.
Ja kloptquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Was een keer daar een monstertruckongeluk gebeurd toch?
Is er iets mis met een stevige mening hebben?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dat niet, maar komt wel een beetje veeleisend over terwijl hij zelf hobby photoshopper is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is er iets mis met een stevige mening hebben?
Dan noemen we het gewoon tegengas, dan is het juist goed
Ik heb er geen actieve herinneringen meer aan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:56 schreef Joop_W het volgende:
Een lockdown van drie jaar? Die ben ik even vergeten.
Meestal zijn het de vrouwen die onnodig veeleisend zijn. Wel verfrissend dit. En waarschijnlijk de reden waarom hij weinig succes zal hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dat niet, maar komt wel een beetje veeleisend over terwijl hij zelf hobby photoshopper is.
Zeker.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:59 schreef Joop_W het volgende:
Sanne heeft een bijzonder vrolijke uitstraling.
Wat is jouw favoriete country-banger?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeker.
Bijzondere kledingstijl ook wel, denk dat ze van country houdt.
Kleine kans. Ze komt uit Hoogezand. Dorpje verderop.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien zie je haar nog eens
Johnny Cash is ook country toch?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete country-banger?
Johnny Cash is fijn ja! Vind ook wel wat Dolly Parton liedjes tof!quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Johnny Cash is ook country toch?
Dan ga ik voor
Mijn favoriete bevat ook Johnny Cashquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Johnny Cash is ook country toch?
Dan ga ik voor
Verhuis toch lekker naar het muziektopicquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn favoriete bevat ook Johnny Cash
Ze hebben die werving veel beter voor elkaar dan vorige jaren.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
Vind die haais wel weer verrassend niet dramatisch, vals of woke.
Ik hou best wel van countryquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:06 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Johnny Cash is fijn ja! Vind ook wel wat Dolly Parton liedjes tof!
Slaap ze!quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:13 schreef Gibson88 het volgende:
Ben moe, ga alvast naar bed, tot een volgend keer
Nee, ook niet op Java, Borneo, Sumatra en alle andere eilandenquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Zijn jullie ook al op Bali geweest?
Is 88 je leeftijd of je geboortejaar?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:13 schreef Gibson88 het volgende:
Lekker op tijd!quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:13 schreef Gibson88 het volgende:
nee bedanktquote:
Maar toch geen haai.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:31 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Behandelt dus de frikandellen en vooral de xxl frikandellen.
Je moet het allemaal wel spannend houden hequote:Op donderdag 29 februari 2024 19:32 schreef Joop_W het volgende:
“Ik ga lekker sletten op de tweede date, normaal ook op de eerste!”
“Oh, hoi oma die ook kijkt!”
Of je het aan de goegemeente wilt mededelen is natuurlijk twee.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je moet het allemaal wel spannend houden he
Klopt, maar ze gebruikte het heel lang geleden en is 18………….quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:34 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Oh, dat is een app, ik dacht een kroeg of zo.
Oet je daar niet meestal 18 voor zijn? Schande!quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt, maar ze gebruikte het heel lang geleden en is 18………….
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:35 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Oet je daar niet meestal 18 voor zijn? Schande!
Nee, dat ging alleen over de kleding he!quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:32 schreef Joop_W het volgende:
“Ik ga lekker sletten op de tweede date, normaal ook op de eerste!”
“Oh, hoi oma die ook kijkt!”
Ja, dat klopt dan wel weer. Ze wilde vooral de waren goed te koop zetten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat ging alleen over de kleding he!
Wel leuke kleding, zou ik 25 jaar geleden ook gedragen hebben, toen ik 15 was
Klopt, ieder mensquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft ze wel ergens gelijk in toch?
Jonge mensen hebben een andere perceptie van tijdquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt, maar ze gebruikte het heel lang geleden en is 18………….
Wel wat voor jou dusquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Legging onder een rok/jurkje is altijd zo'n volksbuurt dingetje.
Das eerder af en toe crimineelquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Ondeugend. Wat bedoelen ze daar nou weer mee.? Af en toe een inbraakje?
Tsss, wist niet dat je zoveeleisend wasquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Opzich wel alleen zij is beetje te blank of niet genoeg volksbuurt trashy.
Als je soms door erg donker oranje door het verkeerslicht rijdt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Ondeugend. Wat bedoelen ze daar nou weer mee.? Af en toe een inbraakje?
Belletje trekken dan? Abonnement op de parenclub?quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Das eerder af en toe crimineel
Boefje!quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:41 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als je soms door erg donker oranje door het verkeerslicht rijdt.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Volgens mij hebben deze 2 wel een hoog IQ, bij elkaar opgeteld
Wat betreft relaties wel ja. Maar is ook logisch toch, relatie is best een ding vind ik wat je niet met elk willekeurig persoon zo even begint.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tsss, wist niet dat je zoveeleisend was
Kieskeurig wel, zo kom je nooit aan een partner, je moet je eisen laten varenquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat betreft relaties wel ja. Maar is ook logisch toch, relatie is best een ding vind ik wat je niet met elk willekeurig persoon zo even begint.
De buren moeten het ook weten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:44 schreef RipCity het volgende:
Nee, margaret zoiets hoef je niet op nationale tv in een datingshow te vertellen.
Blijf liever single dan mijn eisen laten varen. Zo veeleisend ben ik ook niet, maar moet wel beetje een klik hebben met iemand en de eerste indruk zegt mij altijd veel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kieskeurig wel, zo kom je nooit aan een partner, je moet je eisen laten varen
Vond ze kil overkomenquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:52 schreef Joop_W het volgende:
“Voor mij blijft het ook hierbij!”
Ik weet niet hoe je dat anders voor je zag na “Nee!”
Misschien iemand die geleerd heeft als je iets niet lust beter kan zeggen dat je er allergisch voor bent?quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Allergisch voor soep. Waar slaat dat nou weer op.
Waarom de stoics opeens Engelstalig zijn, geen idee.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:54 schreef DKUp het volgende:
Op zoek naar zichzelf
Stoics
Hoe ik met de wereld omgaan?
Boeken gelezen om zichzelf te leren kennen
18
*stoicijnen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:55 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Waarom de stoics opeens Engelstalig zijn, geen idee.
*Stoaquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:57 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dankjewel, dit had ik even nodig
Gewoon engquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Beetje rare gast wel die de hele tijd mysterieus probeert te doen
idd, even leuk maar laat ook ff zien wie je echt bent.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, hij kan er niet mee ophouden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Deze gast tegenkomen als agent lijkt me echt mega irritant, want dat soort gedrag gaat hij dan ook vertonen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd of hij de toelating voor politie doorkomt. Of misschien juist wel.
Als je netjes aan alle regels houd zou je niet met de politie in aanmerking moeten komenquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:01 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Deze gast tegenkomen als agent lijkt me echt mega irritant, want dat soort gedrag gaat hij dan ook vertonen.
Deze mensen moet je ook wel eens vraag stellen als je ergens niet bekend bent.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je netjes aan alle regels houd zou je niet met de politie in aanmerking moeten komen
?? Geen Google Maps in je woordenboek?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:04 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Deze mensen moet je ook wel eens vraag stellen als je ergens niet bekend bent.
Oke, ik geef het toe, ik vertoon weleens wangedrag in de openbare ruimte.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
?? Geen Google Maps in je woordenboek?
Van mij mag jequote:Op donderdag 29 februari 2024 20:05 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Oke, ik geef het toe, ik vertoon weleens wangedrag in de openbare ruimte.
Hij moet maar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
@:Sapstengel
Is die Ann-Marie niet iemand voor jou?
35 jaar geleden vast wel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
@:Sapstengel
Is die Ann-Marie niet iemand voor jou?
Komt uit haar buurland waarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Fijn dat hij even toevoegt dat zn vrouw hindoestaans was, belangrijke info
In Guyana zullen ze ook wel levenquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Komt uit haar buurland waarschijnlijk.
Is ook wel een wat onbekend land natuurlijkquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:13 schreef Dutch_view het volgende:
Piet heeft ze niet allemaal meer op een rijtje
\Hindoestaans, Surinaams
Klopt toch?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:13 schreef Dutch_view het volgende:
Piet heeft ze niet allemaal meer op een rijtje
\Hindoestaans, Surinaams
Ja, allemaal mensen die eisen stellen aan een partner, net als jijquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Verrassende uitkomst weer, 3x nee.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, allemaal mensen die eisen stellen aan een partner, net als jij
nee ook nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je hebt iemand kunnen vinden?
Andere levensfase lijkt me…?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo in uiterlijk lijkt ze wel dezelfde leeftijd.
Waarschijnlijk wel ja, meeste mensen van 22 zitten nog middenin studie enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |