Was er in de familie van mij maar een pilootquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ten-gaan-altijd-voor
Als je koffers gaat sjouwen krijg je het ook al. Alleen mogen kids van piloten in business en jij achterin in economy.
Ach jo die heeft op meer matrassen gelegen dan dat ze boeken heeft gelezen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:17 schreef Felagund het volgende:
Fabienne die zegt niet een typische student te zijn komt wel extreem studentikoos over.
Mijn gedachte.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
Fabienne neemt ze mee uit de kroeg en ziet ze nooit meer
Ik niet. Allemaal van die neppe producten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:29 schreef Joop_W het volgende:
serums om de dag mee te beginnen, wie doet dat nou niet.
Het klinkt als iets waar sommige mensen veel te stinkend rijk van worden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik niet. Allemaal van die neppe producten.
Je bent toch niet in je lach gestikt he?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:32 schreef DKUp het volgende:
Die ketting whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
Ik moest wel enorm lachen, zo fout.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je bent toch niet in je lach gestikt he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |