Deze mensen moet je ook wel eens vraag stellen als je ergens niet bekend bent.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je netjes aan alle regels houd zou je niet met de politie in aanmerking moeten komen
?? Geen Google Maps in je woordenboek?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:04 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Deze mensen moet je ook wel eens vraag stellen als je ergens niet bekend bent.
Oke, ik geef het toe, ik vertoon weleens wangedrag in de openbare ruimte.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
?? Geen Google Maps in je woordenboek?
Van mij mag jequote:Op donderdag 29 februari 2024 20:05 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Oke, ik geef het toe, ik vertoon weleens wangedrag in de openbare ruimte.
Hij moet maar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
@:Sapstengel
Is die Ann-Marie niet iemand voor jou?
35 jaar geleden vast wel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
@:Sapstengel
Is die Ann-Marie niet iemand voor jou?
Komt uit haar buurland waarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Fijn dat hij even toevoegt dat zn vrouw hindoestaans was, belangrijke info
In Guyana zullen ze ook wel levenquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Komt uit haar buurland waarschijnlijk.
Is ook wel een wat onbekend land natuurlijkquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:13 schreef Dutch_view het volgende:
Piet heeft ze niet allemaal meer op een rijtje
\Hindoestaans, Surinaams
Klopt toch?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:13 schreef Dutch_view het volgende:
Piet heeft ze niet allemaal meer op een rijtje
\Hindoestaans, Surinaams
Ja, allemaal mensen die eisen stellen aan een partner, net als jijquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Verrassende uitkomst weer, 3x nee.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, allemaal mensen die eisen stellen aan een partner, net als jij
nee ook nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je hebt iemand kunnen vinden?
Andere levensfase lijkt me…?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo in uiterlijk lijkt ze wel dezelfde leeftijd.
Waarschijnlijk wel ja, meeste mensen van 22 zitten nog middenin studie enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |