Misschien iemand die geleerd heeft als je iets niet lust beter kan zeggen dat je er allergisch voor bent?quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Allergisch voor soep. Waar slaat dat nou weer op.
Waarom de stoics opeens Engelstalig zijn, geen idee.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:54 schreef DKUp het volgende:
Op zoek naar zichzelf
Stoics
Hoe ik met de wereld omgaan?
Boeken gelezen om zichzelf te leren kennen
18
*stoicijnen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:55 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Waarom de stoics opeens Engelstalig zijn, geen idee.
*Stoaquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:57 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dankjewel, dit had ik even nodig
Gewoon engquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Beetje rare gast wel die de hele tijd mysterieus probeert te doen
idd, even leuk maar laat ook ff zien wie je echt bent.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, hij kan er niet mee ophouden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Deze gast tegenkomen als agent lijkt me echt mega irritant, want dat soort gedrag gaat hij dan ook vertonen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd of hij de toelating voor politie doorkomt. Of misschien juist wel.
Als je netjes aan alle regels houd zou je niet met de politie in aanmerking moeten komenquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:01 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Deze gast tegenkomen als agent lijkt me echt mega irritant, want dat soort gedrag gaat hij dan ook vertonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |