quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Iedereen toch, want er werd ook positief over Hitler gedaan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ook zo'n iemand verdient een relaasie
Gisteren? Die aflev niet gezien. Wie deed dat?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Iedereen toch, want er werd ook positief over Hitler gedaan.
Maandag volgens mij over het bloed van Hitler afnemenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gisteren? Die aflev niet gezien. Wie deed dat?
Ik houd niet van alles wat je moet kluiven of moeite voor moet doen.quote:
Relatie: ok. Huwelijk: apart. 4 x weduwe: rennen!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zegt wel wat over je als je 4x een relatie gehad hebt toch?
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Relatie: ok. Huwelijk: apart. 4 x weduwe: rennen!
Komt me op zich best wel leuk over.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Apeldoorn, komt wel erg dichtbij.
Zal dit weekend ff in het bos kijken of ik haar spot als ik met de hond loop.
Ja mij ook, beetje oude/stijve uitstraling wel voor iemand van 30.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:45 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Komt me op zich best wel leuk over.
Ja vlgens mij spreekt dat wel elkaar tegenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Netjes en niet verzorgd. Hoe zou dat er uit zien.
Denk dat het in haar kledingkeuze zit, die blauwe blouse is een beetje formeel. Gooi er een jurkje omheen en ik denk dat je dan een heel andere uitstraling hebt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja mij ook, beetje oude/stijve uitstraling wel voor iemand van 30.
Deze man is Tukker. Of hij leuk is, is aan jou.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Heb ik nog leuke Limburgers, Brabanders of Tukkers gemist?
Jazeker, zie mijn mentionquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Heb ik nog leuke Limburgers, Brabanders of Tukkers gemist?
Het was wel weer typisch vervelend bankcommentaar van mequote:Op woensdag 28 februari 2024 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja vlgens mij spreekt dat wel elkaar tegen
Beter niet op de first date zeggenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik houd niet van alles wat je moet kluiven of moeite voor moet doen.
Vlees van de ribs is lekker, maar teveel gedoe.
Haha gaat specifiek over eten, sommige vrouwen zou ik wel moeite voor doen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter niet op de first date zeggen
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Een echte twent @:MizzezAmy Niet iets wat voor je?
Was een keer daar een monstertruckongeluk gebeurd toch?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Komt uit het geboortedorp van mn vader
Hij heeft een punt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha inderdaad, direct de reden waarom hij al 55 jaar vrijgezel is waarschijnlijk.
En terecht ook. Wat een rotkop heeft ie.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha inderdaad, direct de reden waarom hij al 55 jaar vrijgezel is waarschijnlijk.
Ja kloptquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Was een keer daar een monstertruckongeluk gebeurd toch?
Is er iets mis met een stevige mening hebben?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dat niet, maar komt wel een beetje veeleisend over terwijl hij zelf hobby photoshopper is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is er iets mis met een stevige mening hebben?
Dan noemen we het gewoon tegengas, dan is het juist goed
Ik heb er geen actieve herinneringen meer aan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:56 schreef Joop_W het volgende:
Een lockdown van drie jaar? Die ben ik even vergeten.
Meestal zijn het de vrouwen die onnodig veeleisend zijn. Wel verfrissend dit. En waarschijnlijk de reden waarom hij weinig succes zal hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dat niet, maar komt wel een beetje veeleisend over terwijl hij zelf hobby photoshopper is.
Zeker.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:59 schreef Joop_W het volgende:
Sanne heeft een bijzonder vrolijke uitstraling.
Wat is jouw favoriete country-banger?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeker.
Bijzondere kledingstijl ook wel, denk dat ze van country houdt.
Kleine kans. Ze komt uit Hoogezand. Dorpje verderop.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien zie je haar nog eens
Johnny Cash is ook country toch?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete country-banger?
Johnny Cash is fijn ja! Vind ook wel wat Dolly Parton liedjes tof!quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Johnny Cash is ook country toch?
Dan ga ik voor
Mijn favoriete bevat ook Johnny Cashquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Johnny Cash is ook country toch?
Dan ga ik voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |