Ja, dat klopt dan wel weer. Ze wilde vooral de waren goed te koop zetten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat ging alleen over de kleding he!
Wel leuke kleding, zou ik 25 jaar geleden ook gedragen hebben, toen ik 15 was
Klopt, ieder mensquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft ze wel ergens gelijk in toch?
Jonge mensen hebben een andere perceptie van tijdquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt, maar ze gebruikte het heel lang geleden en is 18………….
Wel wat voor jou dusquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Legging onder een rok/jurkje is altijd zo'n volksbuurt dingetje.
Das eerder af en toe crimineelquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Ondeugend. Wat bedoelen ze daar nou weer mee.? Af en toe een inbraakje?
Tsss, wist niet dat je zoveeleisend wasquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Opzich wel alleen zij is beetje te blank of niet genoeg volksbuurt trashy.
Als je soms door erg donker oranje door het verkeerslicht rijdt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Ondeugend. Wat bedoelen ze daar nou weer mee.? Af en toe een inbraakje?
Belletje trekken dan? Abonnement op de parenclub?quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Das eerder af en toe crimineel
Boefje!quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:41 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als je soms door erg donker oranje door het verkeerslicht rijdt.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Volgens mij hebben deze 2 wel een hoog IQ, bij elkaar opgeteld
Wat betreft relaties wel ja. Maar is ook logisch toch, relatie is best een ding vind ik wat je niet met elk willekeurig persoon zo even begint.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tsss, wist niet dat je zoveeleisend was
Kieskeurig wel, zo kom je nooit aan een partner, je moet je eisen laten varenquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat betreft relaties wel ja. Maar is ook logisch toch, relatie is best een ding vind ik wat je niet met elk willekeurig persoon zo even begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |