redden in plaats van nominerenquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Je moet verder na denken Randy zegt Ronahi
Een verbeten lach vond ik welquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:56 schreef kiki2024 het volgende:
Tom was snel buiten met een lach op zijn gezicht
Gut geen duo partner om de schuld te geven.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi : Ik heb er heel lang gezeten, ik vond het niet leuk.
Danny en karen wilde hij doenquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tyron en Sorbo erop of Karen en Alice safe.
Dat zei ze nietquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:59 schreef Li0nHeart het volgende:
MIsschien heeft Ronahi Sabeau wel genomineerd.
zou wel mooie sliding zijnquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:59 schreef Li0nHeart het volgende:
denk het niet, randy had het over nomineren, en ze zei nee je moet verder denkenquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:59 schreef Li0nHeart het volgende:
misschien moeten ze wel zeggen of ze willen ruilen met de genomineerde duo partner.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:59 schreef Li0nHeart het volgende:
En later zei zequote:Op woensdag 28 februari 2024 17:00 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
denk het niet, randy had het over nomineren, en ze zei nee je moet verder denken
Karin mag van mij wel weg, dat gegiebel en geplak aan Asley. Niks aanquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ook, maar denk dat Karen nu ook wel kans maakt om er op te komen
Kloptquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was pas ook toch. Vrijstelling bij nominatie alarm. Toen Karen 'm kreeg.
ik denk eerder ruilenquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:02 schreef kiki2024 het volgende:
of misschien hebben ze de keus gekregen of ze hun duo lid vrij willen stellen of willen nomineren
Zoals ik al aangafquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:05 schreef Koos1958 het volgende:
Is ronahi nu aan het seinen met haar ogen bij dilano. Hij zegt dus je kon er maar 2 vrijstellen
Ja en ik begrijp niet dat die kamer er telkens mee weg komt, ze hebben al vaker zitten seinen naar elkaarquote:
Dat was Alice dusquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:05 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano oogt niet zo vrolijk
hij zegt: je kon er 2 vrijstellen
ronahi zegt tegen dilano : ik hoop op uw begrip ik heb ooit aan de ronde tafel gezeten en iemand heeft me eruit gehaald (ze gaat dus niet voor dilano)
sabo: mis ik iets?? ik dacht dat je ging huilen (tegen dilano)
Dilano als reactie nog op ronahi: oke.. jah..
quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:05 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano oogt niet zo vrolijk
hij zegt: je kon er 2 vrijstellen
ronahi zegt tegen dilano : ik hoop op uw begrip ik heb ooit aan de ronde tafel gezeten en iemand heeft me eruit gehaald (ze gaat dus niet voor dilano)
sabo: mis ik iets?? ik dacht dat je ging huilen (tegen dilano)
Dilano als reactie nog op ronahi: oke.. jah..
Wie heeft Ronahi ooit vrijgestekd aan een ronde tafel?quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:05 schreef juul. het volgende:
Ro heeft Dillie niet vrijgesteld, zo komt het over
Alles mag van bbquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die moet toch een keer een sanctie krijgen!
Hoeveelste keer is dit nu al?
Omdat er never nooit consequenties zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf
Deze groep geeft constant signalen door als ze niks mogen communiceren
Ja ik heb daar dus een mening overquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat er never nooit consequenties zijn.
lijkt me niet dat je 2 stemmen aan iemand mag gevenquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
Allemaal 1 vrijstellen dan heeft karen er 2 van tom en ashley en de rest op sabeau na 1
nou dat wordt dan wat volgend jaarquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat er never nooit consequenties zijn.
Lezen 1 van tom en 1 van ashleyquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:08 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
lijkt me niet dat je 2 stemmen aan iemand mag geven
Alice.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wie heeft Ronahi ooit vrijgestekd aan een ronde tafel?
Ze heeft dus gezegd wie ze gesaved heeft.
In België heb je geen apkquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:11 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Tom heeft geen APK laten doen die is verlopen in december
ik hou van dit soort grapjes 😂quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:08 schreef OmaJacky het volgende:
Dilano was net een stuk vrolijker nadat hij dacht over het nomineren dat hij er niet op zou komen. Jimmy,Tom,Ro zouden niet op hem gaan. Je zag een opluchting in z'n gezicht.
Nu zit Ro erbij en verteld dat er iemand was die haar een tijd geleden van de bank afgehaald heeft.
Z'n gezicht stond ineens op onweer weeral.
Iemand heeft Ro ooit gesaved, waarschijnlijk Alicequote:Op woensdag 28 februari 2024 17:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wie heeft Ronahi ooit vrijgestekd aan een ronde tafel?
Ze heeft dus gezegd wie ze gesaved heeft.
Hand in hand de deur door.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie het gebeuren dat zowel Sabeau als Dilano genomineerd zijn.
Ach wat een schattig kindvrouwtjequote:Op woensdag 28 februari 2024 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi jankend : waarom ben ik ook zo?
Daar gatnhet gezinnetje van Dilanoquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:21 schreef Kissingbird het volgende:
sabo heeft een studiejaar klaar staan in Amerika.
Dat vind ik wel weer grappig.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Sabrage: "Ik moet het eigenlijk niet zeggen want ik heb hier de naam al, maar ik ben gek op acteren."
zet het in de Wall voor gratis aub BBquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:21 schreef Kissingbird het volgende:
sabo heeft een studiejaar klaar staan in Amerika.
Ja echt he ....ze bedenkt het waar ze bij staatquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:22 schreef Puzzie het volgende:
Op 18 in de sales, drie jaar gedaan . en ze is nu 19
quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:22 schreef Puzzie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ik twijfel ineens. Weet wel dat Alice doriana heeft gesaved toen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:16 schreef juul. het volgende:
[..]
Iemand heeft Ro ooit gesaved, waarschijnlijk Alice
Het lijkt er op dat ze nu Alice ipv Dillie heeft gesaved
Zou ze daar ook lick my ball zeggen?quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:22 schreef Kissingbird het volgende:
Maar wanneer zou je naar Amerika willen gaan dan vraagt dilano.
Sabo kan gaan wanneer ze wil, ze wil dan engels en iets met psychologie gaan doen maar niet meer een jaar
Ik snap echt niet dat iemand zo loopt te liegenquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:23 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja echt he ....ze bedenkt het waar ze bij staat
Samen naar "de buitenwereld" waarvan ze denken dat die alleen maar naar de tv-uitzendingen kijkenquote:
Ze neemt wat vrijheid met de data.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:22 schreef Puzzie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die wordt aangenomen op een uni dan is het triest gesteldquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:22 schreef Kissingbird het volgende:
Ze kan een universitaire studie gaan doen zonder HBO te doen.
eind 17 in amsterdam in horeca gaan werken
18 in de sales gaan werken
miss verkiezingen
in Amsterdam gestart met parties![]()
Korreltje zoutquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als die wordt aangenomen op een uni dan is het triest gesteld
In Amerika heet iets al snel een uni (college)quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als die wordt aangenomen op een uni dan is het triest gesteld
quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In Amerika heet iets al snel een uni (college)
Van een jaar..... dan gaan er al alarmbellen af.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]maar ze noemt het 'universitaire studie'
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Van een jaar..... dan gaan er al alarmbellen af.
Dat kan idd nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Van een jaar..... dan gaan er al alarmbellen af.
Gewoon degene die seint of wel praat staat genomineerd invoerenquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf
Deze groep geeft constant signalen door als ze niks mogen communiceren
Knap? Geen tieten, geen billenquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:32 schreef jooba het volgende:
Sabeau is zo een knap meisje eigenlijk. Spijtig dat ze zo doet/is. Waar zou het misgelopen zijn ?
Dacht dat er niet over gepraat mocht wordenquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Denk je dat ie goed valt?
Jimmy : Dat zou de grap van de week zijn.
Ashley : Ik pis in m'n broek
Jimmy : Dan krijgen we echt de poppen aan het dansen hier.
Omdat ze dat donders goed weet en er gebruik van maakt. Ze lult zelfs tegen haar eigen spiegelbeeld met een zelf ingenomen grijns op haar bakkesquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:32 schreef jooba het volgende:
Sabeau is zo een knap meisje eigenlijk. Spijtig dat ze zo doet/is. Waar zou het misgelopen zijn ?
Ja man, maar was wel heftig manquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy is er wel een beetje uit kunnen komen.
De enige die er niet over praat is de pannekoek.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat er niet over gepraat mocht worden
Willekeurig gekozen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy is er wel een beetje uit kunnen komen.
Het is een uitgekookte Madam.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk dat sabeau vooral dongen verzint om dilano na haar bb avontuur uit de buurt te houden. Dat ze geen tijd heeft voor hem enzo. Ze wet dondersgoed dat hij haar wil. Maat zij hem niet.
Wat een doordrammer, is ze gisteren al twee keer mee bezig geweestquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Kun jij niet eens even aan Dilano vragen of hij niet wil overstappen?
Jimmy : Dat is makkelijker. Dat zeg ik al de hele tijd tegen 'm. Maar hij zit vast aan die meid he.
Ashley : Maar die meid ligt al bij ons op de kamer!
..
Ashley : Oh zo bedoel je het !
Jimmy : Oh zo... ja.... ik probeer de hele tijd al , maar die ze zit er steeds naast.
Ashley : Je kunt toch even zeggen, kan ik je 2 tellen hebben.
Ashley : Dat die jongen bij ons op de kamer komt.
Alice zit toch bij de powerlozen?quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:38 schreef Dotteke het volgende:
Alice moest in de dagboek kamer de naam goed uitspreken anders werd het niet goedgekeurd zegt ze
Oh....ok. omdat het alleen bij Ronahi gezegd wordt en niet bij Ashley.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De enige die er niet over praat is de pannekoek.
Ze heeft een knap gezicht ja.....quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Knap? Geen tieten, geen billen
Ro zelf ook, ze kon nu iets doen voor degene die mij in week 2 heeft geredquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:41 schreef Kissingbird het volgende:
dilano bevestigd dat ronahi de naam alice heeft gezegd.
Allemaal maskerade. Ze loopt weg voor zichzelf.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ze dat donders goed weet en er gebruik van maakt. Ze lult zelfs tegen haar eigen spiegelbeeld met een zelf ingenomen grijns op haar bakkes
Tegeltje🤔quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Serieus, die rijst ruikt naar ontstoken tandvlees!
Ja met een kilo make up erop,quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft een knap gezicht ja.....
Sabeau staat er denk ik ook op, en tenzij FEBO de kaarten anders husselt gaat ze weg.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:42 schreef Kissingbird het volgende:
jimmie dilano ronahi nu erover dat bijna zeker sabo genomineerd is.
of Tyronquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Sabeau staat er denk ik ook op, en tenzij FEBO de kaarten anders husselt gaat ze weg.
Dus ze geeft er geen ruk om dat Tom graag bij Jim ligt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:32 schreef Koos1958 het volgende:
En weer ashley, dat dilano en jimmy op hun kamer moeten komen slapen. Die is echt bezig om Alice te isoleren heb ik het idee.
Achteraf zeggen dat ze toch vindt dat Tom te ver is gegaan met die klap. Terwijl ze in eerste instantie ermee lachte.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:45 schreef Puzzie het volgende:
Sabo gisteren hoog spel gespeeld daarom nu op de bank wss
Geen idee wat ze heeft gedaan gisteren
Zoveel make up heeft ze er niet op overdag ...., wel ongelofelijk veel creme's. Maar dat is geen make upquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja met een kilo make up erop,
Dat is ook wat hij zei hoor, ik vroeg mij al af wat ze gisteren dan gedaan hadquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:44 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie zegt als het gister niet zo was gegaan dan was ze er niet opgekomen
(mijn bewoording)
jimmie: dat was gewoon heel dom, hoog spel spelen, een dag voor de nominatie is niet slim.
Allemaal gemistquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Achteraf zeggen dat ze toch vindt dat Tom te ver is gegaan met die klap. Terwijl ze in eerste instantie ermee lachte.
Karen heeft haar nog erop aangesproken etc etc dat hele pannenkoekengedoe
quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook wat hij zei hoor, ik vroeg mij al af wat ze gisteren dan gedaan had
Komt op hetzelfde neer, een hoop zooi in ieder gevalquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoveel make up heeft ze er niet op overdag ...., wel ongelofelijk veel creme's. Maar dat is geen make up
Iklas je antwoord al toen ik doorscroldequote:Op woensdag 28 februari 2024 17:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ik zie opeens de streep verschijnen
Nu weet ik zeker dat ik met een man te doen heb.......quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer, een hoop zooi in ieder geval
quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik met een man te doen heb.......
Ja precies , niet okay van Jimmyquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dilan zei tom heeft op karen en Alice gestemd en jimmy knikte
Eensquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zeker weten niet leuk.maar dilano blijft maar ook doorgaan.
Nee, maar deden ze wel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:53 schreef KinKiJan het volgende:
Mochten degenen die mochten 'nomineren' het onderling wel bespreken dan?
Inderdaad, ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:47 schreef Cupfighter het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat Jimmy met die engnek van een Dilano moet
Ah, dus Jimmy heeft het ook weer van iemand die eigenlijk gewoon niks moest zeggen.quote:
Die zou ook zijn nominatie van Alice goed kunnen willen maken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano : Randy gaat gewoon voor mij en Ty. Die denkt niet tactisch.
Robahi : Sowieso.
Maar Tom is wel een eerlijke speler en dat was het puntquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Jimmy doet wat hem het beste uitkomt.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, dus Jimmy heeft het ook weer van iemand die eigenlijk gewoon niks moest zeggen.
Dan blijft hij met haar in duo en misschien wil hij dat.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die zou ook zijn nominatie van Alice goed kunnen willen maken.
Dat klopt, Tom is altijd eerlijk geweest in mijn ogen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Tom is wel een eerlijke speler en dat was het punt
Dan heeft dat klein mannetje wel gelijk denk ik dat Jimmy niet te vertrouwen is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:57 schreef Soury het volgende:
Dilano zei gister nog tegen Sabo dat hij Jimmy niet vertrouwde vanwegen wat Randy tegen heb had gezegt
quote:
Oh ja, drie om drie.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Saven en nomineren is het zelfde in dit geval.
Ik vind het raar dat niemand erover mag klappen (jaja begin het te leren) maar iedereen doet zonder pardon...quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:57 schreef Koos1958 het volgende:
Raar zegt tom dat wij het hebben mogen beslissen.
Niet dat alleen, maar insinueren dat Tom expres agressief sloeg met die pannenkoek omdat ze elkaar niet zo liggen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Achteraf zeggen dat ze toch vindt dat Tom te ver is gegaan met die klap. Terwijl ze in eerste instantie ermee lachte.
Karen heeft haar nog erop aangesproken etc etc dat hele pannenkoekengedoe
Randy is vrijgesteld die mag zelf stemmenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:00 schreef BB-King het volgende:
3 mensen saven?
En dan nog heeft Ronahi niet Dilano gekozen maar waarschijnlijk Tyron, Randy en Alice.
Au dat moet pijn doen bij Dilano. Hij zou wel voor haar gaan "strijden".
U heeft gelijk. Randy vervangen door Sabeau dan!quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Randy is vrijgesteld die mag zelf stemmen
Ik zat idd wat in verwarringquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:03 schreef Kissingbird het volgende:
Beeld op tom in de groene kamer
geluid op Jimmy en Dilano
maar dan zouden ze tot morgen daar moeten blijvenquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:52 schreef -river- het volgende:
Zo raar dat ze niet in een aparte kamer moeten nadat ze 2 namen hebben mogen noemen, zo kunnen degene na hun juist de keuze maken op hun keuzes. BB kakt een beetje in lijkt het wel.
Ja dat hoopte hij en ashley reageerde er niet op die heeft voor dilano gekozen denk jkquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:04 schreef Kissingbird het volgende:
tom ik denk dat gij en ik 2 namen hetzelfde hebben genomineerd
als ik zelf naar u kijk
denk ik dat gij
alice hebt vrijgesteld denk ik (tegen ashley zien we nu)
Nee ik denk dat ze Dilano, Tyron en Alice niet heeft genomineerd.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:00 schreef BB-King het volgende:
3 mensen saven?
En dan nog heeft Ronahi niet Dilano gekozen maar waarschijnlijk Tyron, Randy Sabeau en Alice.
Au dat moet pijn doen bij Dilano. Hij zou wel voor haar gaan "strijden".
correctquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:09 schreef Lovely het volgende:
Oh er is gestemd, alleen nog niet bekend wie er op de bank zitten?
Dus Alice erop gezet, maar scheelt ronahi heeft voor alice te blijven gekozenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:09 schreef Kissingbird het volgende:
he waar hebben karen en ashley het nu over?
ashley zegt dat ze niks mag bevestigen
ze noemt tom?
en dat hij een ander beeld heeft van wat zij zou doen
morgen neem ik aanquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wanneer wordt dat bekend gemaakt dan?
die was er even tussenuitquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:01 schreef humpty het volgende:
Delano had zijn winnaarsmentaliteit niet deze week...lol
Nomineren of vrijstellen is hetzelfde met 6 personen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:12 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze kan alice er niet opgezet hebben, aangezien het een positieve stemming was
Dat zal dan met Alice te maken hebben. Tom heeft Ty, Dilano en Sabeau genomineerd en denkt dat ashley 2 van die namen ook heeft gedaan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:09 schreef Kissingbird het volgende:
he waar hebben karen en ashley het nu over?
ashley zegt dat ze niks mag bevestigen
ze noemt tom?
en dat hij een ander beeld heeft van wat zij zou doen
Nee dat ze vrij zijn. Ze hebben positief moeten nomineren volgens mijquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:14 schreef Kissingbird het volgende:
Tom denkt dat danny en karen op de bank komen
quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee dat ze vrij zijn. Ze hebben positief moeten nomineren volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |