Zeker.. Alleen kijkt men er zowel daar als erbuiten een beetje naar zoals de quote uit Animal Farm..quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Mensen het is een groot psychologisch en sociaal spel.
Er is niks een naaistreek. Dat noem je het spel spelen
Je wordt zelf bijna moe vanquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop dat BB ze wat te doen gaat geven.
Dat gelig in bed is ook niet echt leuk om te zieb
Om ineens weer heel druk te gaan doen zodra een van hen op de bank zitquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:53 schreef Koos1958 het volgende:
De dag van ashley en karen. Liggen op de bank, liggen in bed en liggen in de groene kamer. En ondertussen praten over de nominatie of over anderen
Dat roept mijn kleindochter van drie iedere week ookquote:
Snap jequote:Op woensdag 28 februari 2024 15:15 schreef Kissingbird het volgende:
sabo: het overrompeld je, je moet, nee je moet niks, controle, hier laat dat los.
dilano: ik heb hier al bijna 0 controle
sabo: wellicht als je wat verder voelt? dan iets met prikkelt?
volg het even niet meer
sabo: iets met het woord controle doet je beseffen hoe weinig je het hebt
Dat is oude Oosterse wijsheid van Mr. Miyagiquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:15 schreef Kissingbird het volgende:
sabo: het overrompeld je, je moet, nee je moet niks, controle, hier laat dat los.
dilano: ik heb hier al bijna 0 controle
sabo: wellicht als je wat verder voelt? dan iets met prikkelt?
volg het even niet meer
sabo: iets met het woord controle doet je beseffen hoe weinig je het hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedzo..quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:21 schreef Ebinas het volgende:
BB![]()
Waarschuwing in bed liggen. Volgende keer geld uit pot
tyron blijft lekker in bed liggen.......quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners er gelden bepaalde regels in mijn huis, waar jullie je aan moeten houden
1 van die regels geld niet slapen of in bed liggen.
Laat dit een waarschuwing zijn.
De volgende keer kost het jullie geld uit de jackpot
terecht ook welquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Laatste Waarschuwing iedereen nu uit bed
Daar mag Randy wel uitkijken. Over een uurtje gaat Tyrone beweren dat dit echt niet kon en dat het veel te hard was en dat dit ver over een grens heen gingquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan je je nog herinneren de allereerste keer dat weerwolven gingen spelen
Let it goooooquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat roept mijn kleindochter van drie iedere week ook
Ja vindt het hem goed doenquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij is dit seizoen sowieso goed gemutst. Leeft helemaal in zijn rol.
En zag in het begin een paar seizoenen terug niets in die stem, maar hij is de afgelopen jaren echt in die stem gegroeid. Moet elk seizoen wel een beetje in komen, maar als hij er is, dan is het ook goed.quote:
oh echt? hoe reageerden ze?quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners er gelden bepaalde regels in mijn huis, waar jullie je aan moeten houden
1 van die regels geld niet slapen of in bed liggen.
Laat dit een waarschuwing zijn.
De volgende keer kost het jullie geld uit de jackpot
Ik vind karen steeds meer zeurenquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:36 schreef OmaJacky het volgende:
Karen zegt tegen Danny met een soort negatieve toon dat ze benieuwd is of Tom voor haar zal kiezen of voor Alice.
Ik hoorde Tom vanmorgen zeggen dat hij voor Danny en Karen zou gaan als ze moesten kiezen.
Blauwe Kamer deed er 5 minuten over voor ze beseften dat het ook voor hen goldquote:
Weten we eigenlijk wie het is?quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En zag in het begin een paar seizoenen terug niets in die stem, maar hij is de afgelopen jaren echt in die stem gegroeid. Moet elk seizoen wel een beetje in komen, maar als hij er is, dan is het ook goed.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Weten we eigenlijk wie het is?
quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik neem aan dat de blauwe kamer de komende festivalzomer bespreekt... over het spel praten ze namelijk nooit !!1!
Dat denk ik ook hoor. Dat Glenn op Danny en Sabeau stemt, mocht het zover komenquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:44 schreef Koos1958 het volgende:
Haha domme dilano die denkt dat Glenn wel meegaat om op sabeau te stemmen.
Heeft al gezegd op Danny en karenquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor. Dat Glenn op Danny en Sabeau stemt, mocht het zover komen
Nee is dezelfde als de afgelopen jaren, eerste jaar in 2021 was een Belg. En Frans van der Zanden ken ik niet. Het is een Brabo in ieder geval.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Frans van der Zanden is de stem niet meer he lieve mensen.
Dit jaar is nieuwe stem..
Klopt helemaal niets van, die noemen een vrouw als stem van BB? Hoe komt fake news de wereld in zullen we maar zeggen...quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Google vindt dit ... ik vind het raar...
https://wiki.agbni.com/wie-is-de-stem-van-big-brother-2024/
Is 100% dezelfde stem als dit jaar!quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:49 schreef Mickytjuh het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CY4o0MLIosX/?igsh=eWMwa2twdmxkZDJy
Dit is echt een andere stem dan die van dit jaar
het is dit jaar helemaal 3x niksquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:02 schreef Hznootje het volgende:
Dit jaar wel erg weinig spellen e.d., of ligt dat aan mij?
Nee ik denk het nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is 100% dezelfde stem als dit jaar!
Ik hoop zo dat Sabo op de bank komt en ook echt weg moetquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:49 schreef Hznootje het volgende:
Ro denk niet dat Sabeau naar huis gaat
Door de brief pakken heel snelquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano denkt dat Sabeau niet zo goed ligt in de buitenwereld![]()
Omdat Jimmy hem dat heeft gezegdquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano denkt dat Sabeau niet zo goed ligt in de buitenwereld![]()
Let maar eens op zijn accent, is hetzelfde. Kan geen stemvervormer tegen op.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet
..wel dezelfde vervormer,
Hmmm ik ga er eens op lettenquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Let maar eens op zijn accent, is hetzelfde. Kan geen stemvervormer tegen op.
Daaaaag Sabo danquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:49 schreef Puzzie het volgende:
Karen Danny Sabo mooie bank zegt Sabo
Laten we het hopen want ik ben klaar met dat kindquote:
Kan zijn dat die Frans van der Zanden het inderdaad is nu want een vrouw is het zeker niet. Ik ken alleen geen Frans van der Zanden die stemacteur is of zo. De eerste was de Belg Jeroen Medear overigens.quote:
Nee het is zeker geen vrouwenstem ditquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan zijn dat die Frans van der Zanden het inderdaad is nu want een vrouw is het zeker niet. Ik ken alleen geen Frans van der Zanden die stemacteur is of zo.
Vreemde wiki inderdaad.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee het is zeker geen vrouwenstem dit
Vooral Alice heeft er geen woord vuil aan gemaakt. Karen en Danny zijn er wel mee bezig.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is gewoon kut aldus TY
Vindt Danny, Alice, en Karen wel chill
Ik heb het net even niet gevolgd, maar ook Sabeau zei gelijk toen ze naar buiten kwam, ik ga er gewoon vanuit dat ik erop zit.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vooral Alice heeft er geen woord vuil aan gemaakt. Karen en Danny zijn er wel mee bezig.
Ja klopt die deed er ook luchtig overquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het net even niet gevolgd, maar ook Sabeau zei gelijk toen ze naar buiten kwam, ik ga er gewoon vanuit dat ik erop zit.
misschien moeten degene die net verloren hebben wel zeggen of ze erop blijven staan of dat ze met hun duo partner willen ruilen en niet meer genomineerd zijnquote:
Ik weet het nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
misschien moeten degene die net verloren hebben wel zeggen of ze erop blijven staan of dat ze met hun duo partner willen ruilen en niet meer genomineerd zijn
Vindt sowieso de sfeer beter is sinds dora weg isquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi heeft soort van gelijk .. tot deze week had ik haar er elke week graag op gehad. Sinds Dora wieberen is, kan ik Ronahi beter hebben, en zie ik liever anderen eerst gaan.
als hij mag kiezen om met jimmy te ruilen zou hij dat dan doen?quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:13 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus dilano gedraagt zich alsof hij dood gaat of zo. Zo gedeprimeerd als hij is.
ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy vraagt aan Ronahi wat zou je willen voor volgende week?
Ronahi iets met sociale media en de kijker
Ik, Inc een pannenkoekengevecht wel een leuk ideequote:Op woensdag 28 februari 2024 15:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop dat BB ze wat te doen gaat geven.
Dat gelig in bed is ook niet echt leuk om te zien
Dat was vorig seizoen en gaan ze niet nog eens doen ga ik vanuit.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi zou graag een freeze meemaken
Denk dat ze dat niet mogen doen eerder een spel of zo nogquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:16 schreef Toweler het volgende:
Al iets bekend hoe de vrijgestelde moeten gaan nomineren?
Is inderdaad dezelfde stem als vorige jaarquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee is dezelfde als de afgelopen jaren, eerste jaar in 2021 was een Belg. En Frans van der Zanden ken ik niet. Het is een Brabo in ieder geval.
Nou zeg dat! daar wordt toch echt het meeste gekonkeldquote:
allesquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:29 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wat vinden ze nu weer oneerlijk?
Allesquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:29 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wat vinden ze nu weer oneerlijk?
Ze is gek.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Louboutins lopen niet lekker aldus Sabeau
Doet ze iedere dag als het kan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:24 schreef Koos1958 het volgende:
Is Alice aan het oefenen voor de 4 daagse of zo. Zie haar al ruim een uur buiten wandelen
quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:33 schreef ledn81 het volgende:
oorlogen zijn ook gewonnen met minderheid jongens![]()
Echt![]()
Nog niet. Ze kan nog voor leuke irritaties zorgen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:38 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat zij eruit gaat
[ afbeelding ]
De power mensen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie moeten er nomineren? Zit in vergadering
Ja en afspraken over oogcontact maken en goed kijken naar de ogen van de anderenquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:38 schreef greysbones het volgende:
Allerlei plannen gemaakt
Helaaaaasssss
Ze zei: ik hop niet datik in de zwarte daglicht kom te staan,dat iedereen op mij gaat...quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:38 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat zij eruit gaat
[ afbeelding ]
Maar toch had hij beter de power kunnen hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:41 schreef Puzzie het volgende:
Dillie staat achter Jim, wat hij ook beslist
[ afbeelding ]
Hoezo oneerlijk ook . die is alleen maar bezig met beeldvormingquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Sabeau ik zit er sowieso op
Hoe oneerlijk het ook is
Het leven gaat niet altijd eerlijk
Dat is niet oke, maar is het is...
Morgen denk ik, rond 11.00 of rond 14.00 uurquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:42 schreef Adat231 het volgende:
zal de uitslag van de nominaties dan vandaag zijn of pas morgen denken jullie?
Morgen denk ikquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:42 schreef Adat231 het volgende:
zal de uitslag van de nominaties dan vandaag zijn of pas morgen denken jullie?
Wat is PP?quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moeten ze nomineren in overleg op P.P.?
Al zit ze er naakt op, het innerlijk is bedorvenquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Sabeau gaat gewoon een hele leuke outfit uitkiezen en op die bank zitten.
Ze gaat vertrouwen op het goede van de mensen buiten
quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Al zit ze er naakt op, het innerlijk is bedorven
Ja zo zei ze het.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:43 schreef Soury het volgende:
Sabo komt er op omdat iemand anders iets doet
Ze moeten om de beurt naar de dbk. Dus neem aan pp. En dan 1 of 2 mensen noemen. Het kan positief nomineren zijn of negatief. We zullen het straks of morgen weten.quote:
Die heeft alleen maar commentaar op het programma, sukkel, had je niet mee moeten doen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Tyron vindt het apart dat er een Nederlander en Belg in de finale moet staan
Hij weet niet eens waar hij in gestapt isquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die heeft alleen maar commentaar op het programma, sukkel, had je niet mee moeten doen.
En al die spellen deze week waren voor niets.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja zo zei ze het.
Dus omdat Tom haar te hard sloeg met een pannenkoek en ze daar eerst heel hard om moest lachen, daarna 2 uur later gevoed wordt door Ty en dan het op die manier zeggen dat Tom het expres agressief deed .
Per perssonquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik bedoel, nomineren als groep of per persoon?
Jimmy ,Glenn, Tom, Ashley gaan niet voor karin.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ook, maar denk dat Karen nu ook wel kans maakt om er op te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |