quote:The running order is as follows:
Maria Sur – “When I’m Gone
Jay Smith – “Back to My Roots
Lisa Ajax – “Awful Liar”
Smash Into Pieces – “Heroes Are Calling”
Cazzi Opeia – “Give My Heart a Break”
Annika Wickihalder – “Light”
Marcus & Martinus – “Unforgettable”
Dotter – “It’s Not Easy to Write You a Love Song”
Medina – “Que Sera”
Liamoo – “Dragon”
Jacquline – “Effortless”
Danny Saucedo – “Happy That You Found Me”
Dit is precies de plastic sound waar Zweden de laatste jaren zo vaak mee is afgestraft op het ESF bij de televoters.quote:
Ja klinkt inderdaad gewoon echt als een world cup liedquote:Op donderdag 29 februari 2024 07:13 schreef Em31 het volgende:
De rest: https://www.svtplay.se/vi(...)rtinus-unforgettable
Dat nummer van Medina klinkt weer erg als een ander nummer? Valt me nog niet mee. Marcus&Martinus is wel echt iets waar Zweden op stemt lijkt me dus dat zal ‘m dan wel worden.
Vind het dit jaar echt 10x niks
Ook wel het B-kantje van ditquote:Op donderdag 29 februari 2024 07:42 schreef TheVulture het volgende:
Medina is een soort Jessy Matador 2.0 maar dan minder catchy
Wie bedoel je daarmee? Liamoo?quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:58 schreef Fred_B het volgende:
Maar goed, die andere 4 zijn ook niets. Zijn wij eindelijk van hem af, dreigt Zweden straks een J.Smit naar het ESF te sturen
Nee letterlijker, die Jay Smith met zijn saaie deuntjequote:Op donderdag 29 februari 2024 09:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie bedoel je daarmee? Liamoo?
Ohquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee letterlijker, die Jay Smith met zijn saaie deuntje
Ik zie het gebeuren dat dit in de ESF finale bij de televote keihard op z'n bek gaat. En om heel eerlijk te zijn heeft Zweden dat ook een keer nodig.quote:
Dat is al een paar keer gebeurd natuurlijk, Benjamin Ingrosso bijvoorbeeld. Tusse en John Lundvik waren ook niet overtuigendquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie het gebeuren dat dit in de ESF finale bij de televote keihard op z'n bek gaat. En om heel eerlijk te zijn heeft Zweden dat ook een keer nodig.
Jaqline komt wel aardig opzetten, ik moet nog maar zien of de jury's voor de tweeling gaan eigenlijk... het voelt als de zoveelste plasticformulepop.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:48 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Bookies lijken redelijk zeker ondertussen
Want Zweden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:33 schreef Em31 het volgende:
Kan weleens een hele lage televote score worden.
(En waarom blijft Zweden in godsnaam zo hoog bij de bookmakers staan?)
Deze mevrouw had ook gewoon een beetje kunnen roepen vanuit de kantine inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:18 schreef Sableheart het volgende:
Wat staat er vreselijk veel op de band hier.
Dat heb ik vaker bij J.Smit.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:24 schreef Sableheart het volgende:
niet slecht, maar doet me niet veel.
Mwah, er is niet zo heel veel concurrentie in het genre, en dan in combinatie met twee guitige Noorse knapen, kan dat het wel OK gaan doen. Niet winnen ofzo, maar ergens tussen 7-12e ofzo.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:29 schreef grazz het volgende:
M&M: toffe show, maar vind het niet zon sterk lied op het eerste gehoor
Het is zo typisch Zweeds geproduceerd nummerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:36 schreef Sableheart het volgende:
[..]
veel meer dan dat valt er niet te zeggen.
Hoor er ook geen winaar in. Voelt weer te steriel a la Benjamin Ingrosso. En ik vind de twins persoonlijk ook niet likeable overkomen. Het is weer heel afstandelijk voor de kijker denk ik. Maar ik hoop niet dat ze hiervoor gaan. Jacqline graagquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, er is niet zo heel veel concurrentie in het genre, en dan in combinatie met twee guitige Noorse knapen, kan dat het wel OK gaan doen. Niet winnen ofzo, maar ergens tussen 7-12e ofzo.
Als Medina wint, dan zijn Kroatie, Finland, Estland, en Nederland allemaal nummers die het in de televote beter gaan doen dan Zweden. Terwijl Medina zich toch met een feestnummer op het publiek lijkt te richten.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:42 schreef Fred_B het volgende:
Medina mag dit gewoon winnen wat mij betreft.
Al is het meer show dan een goed liedje.
Ik vind met wat goede wil nog wel dat dit in een andere niche zit, zoals Spanje bijvoorbeeld ook iets niet-serieus stuurt. Maar goed, de lat ligt ongetwijfeld wel bij 100 punten ofzo, en M&M zouden veel verder kunnen komen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:45 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als Medina wint, dan zijn Kroatie, Finland, Estland, en Nederland allemaal nummers die het in de televote beter gaan doen dan Zweden. Terwijl Medina zich toch met een feestnummer op het publiek lijkt te richten.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:23 schreef Sableheart het volgende:
maar uiteindelijk is het toch Medina die hem pakt, op 3 punten.
Toetertjes!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:48 schreef Sableheart het volgende:
Light is een van de twee die de finale haalt.
Ja, dat is een onredelijk voordeel natuurlijk. Dit gaat elk jaar zo gaan op deze manier.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:56 schreef Sableheart het volgende:
Toch handig als je nummer nog bij de mensen thuis in hun hoofd zit.
M&M voor Jacqline en Liamoo ofzo, denk ik. Maar het totaalpakket van M&M maakt het wel lastig om er iets tegen te doen. Dit is heel erg wat zowel de internationale jury’s als de Zweden zelf willen.quote:
Hij staat op 1.39 nu, 72% kans om te winnen.quote:Op zondag 3 maart 2024 08:52 schreef TheArt het volgende:
Bij Betfair kan je niet eens meer inzetten op winst van M&M.
Vreemd, toen ik keek, waren de odds leeg.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij staat op 1.39 nu, 72% kans om te winnen.
Het erge is ook dat er wel een stuk of 5 dingen meedoen die weinig indruk maken op de kijker, maar wel jury top 10 zouden zijnquote:Op maandag 4 maart 2024 08:26 schreef Em31 het volgende:
Ik kan me NU al ergeren aan de juryscore van M&M in mei. Je weet dat het gaat gebeuren.
Yup, al gok ik dat de televotes een Benjamin Ingrosso gaan doen, dat is dan wel weer leukquote:Op maandag 4 maart 2024 08:26 schreef Em31 het volgende:
Ik kan me NU al ergeren aan de juryscore van M&M in mei. Je weet dat het gaat gebeuren.
Dat zou volgens mij een betere keuze zijn ook wat betreft de televote, zou leuk zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, al gok ik dat de televotes een Benjamin Ingrosso gaan doen, dat is dan wel weer leuk
Ik hoop nog steeds op Efforless
Een troostprijs is dat ze dan heerlijk onderuit gaan bij de televotequote:Op maandag 4 maart 2024 08:26 schreef Em31 het volgende:
gelukkig kan je hem ook gewoon op de Zweedse zender kijken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:06 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik dit overleef.
Jeuhhhhhh. Dat die twee maar lekker met jedward gaan zingen.quote:
Volgens mij zat hij toch te klagen dat sommige landen te weinig budget hadden? Nogal ongemakkelijke commentaren van iemand die in een miljonairs gezin is geboren.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:31 schreef Em31 het volgende:
Weten jullie nog dat Benjamin Ingrosso hier ooit ook aan meedeed en toen iedereen af zat te kraken.
Ja ik geloof het wel en ook echt uitlachenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij toch te klagen dat sommige landen te weinig budget hadden? Nogal ongemakkelijke commentaren van iemand die in een miljonairs gezin is geboren.
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga door hun reactie M&M bijna leuk vinden.
Ik vond Cazzi Opeia ook grappig, die zegt gewoon wat ze denkt, ook als dat wat meer negatief is.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat had ik ookkomen in ieder geval aardig over.
Is dat het effect van al die overgeproduceerde liedjes dat WE de Zweedse artiesten automatisch niet zo leuk vinden? En tegelijkertijd één of andere dwaas met halstattoos in San Remo prima zouden pruimen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga door hun reactie M&M bijna leuk vinden.
Het is moeilijk te duiden Fred.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dat het effect van al die overgeproduceerde liedjes dat WE de Zweedse artiesten automatisch niet zo leuk vinden? En tegelijkertijd één of andere dwaas met halstattoos in San Remo prima zouden pruimen?
Medina moet wel HEEL erg onpopulair zijn bij de jury.quote:
quote:The running order is as follows:
Maria Sur – “When I’m Gone
Jay Smith – “Back to My Roots
Lisa Ajax – “Awful Liar”
Smash Into Pieces – “Heroes Are Calling”
Cazzi Opeia – “Give My Heart a Break”
Annika Wickihalder – “Light”
Marcus & Martinus – “Unforgettable”
Dotter – “It’s Not Easy to Write You a Love Song”
Medina – “Que Sera”
Liamoo – “Dragon”
Jacquline – “Effortless”
Danny Saucedo – “Happy That You Found Me”
Ik vind die staging van Marcus & Martinus wel fokking goed. Laat die jurypunten maar binnenstromen op Eurovisiequote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik bereid me mentaal voor op Marcus en Martinus, maar hoop op Medina.
Eet smakelijk, en geniet er van!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:51 schreef NailQueen het volgende:
Ik eet vrij laat dus ik zit met een bord aardappelschotel op schoot te kijken naar Melodifestivalen. Ach dat heeft ook wel weer zijn charme
Daarna Portugal tot ongeveer 1.30.quote:
https://www.svtplay.se/vi(...)valen-2024-the-finalquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:56 schreef NailQueen het volgende:
Waar vind je die engelse vertaling met Wiwiwilliam? Zo'n engelse vertaling vind ik toch wel fijn
Ik lees dat zij aantal weken zwanger is. Die staat dan in mei zowaar op knappen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
Dit wordt een mooi avondje! Hup Lisa Ajax.
Volgens mij had ik gelezen dat ze eind mei is uitgerekend.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik lees dat zij aantal weken zwanger is. Die staat dan in mei zowaar op knappen.
Bevallen op het podium. Ze doen ook alles voor een tweede winstquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gelezen dat ze eind mei is uitgerekend.
Hopelijk geen play-offs voor de Conference League dan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gelezen dat ze eind mei is uitgerekend.
Oei!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik lees dat zij aantal weken zwanger is. Die staat dan in mei zowaar op knappen.
"Helaas wordt Zweden gediskwalificeerd, na de bevalling staan er te veel mensen op het podium"quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bevallen op het podium. Ze doen ook alles voor een tweede winst
Je hebben wel wat extra geduld voor je grappenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:02 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk op TV, dus het kan zijn dat daar wat vertraging op zit.
Lill-Babs is mijn favoriet vandaag.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hebben wel wat extra geduld voor je grappen
de presentatrice noemt haar Loreen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:06 schreef BillDauterive het volgende:
Wie is die vrouw die de trofee vasthoudt?
Op Outtv met commentaar van Krista en GJ?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:02 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk op TV, dus het kan zijn dat daar wat vertraging op zit.
En vanmiddag bij de repetitie ook al.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat gaaf toch, zo 'n heel stadion vol
Wel een sympathiek mens, maar ze moet haar nagels even knippen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:06 schreef Sableheart het volgende:
[..]
de presentatrice noemt haar Loreen.
Nailqueen Loreenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wel een sympathiek mens, maar ze moet haar nagels even knippen.
En gisteravond...money making machine, dat Meloquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En vanmiddag bij de repetitie ook al.
Er waren tijden dat Ahoy ook vol zat voor een NSF.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:07 schreef Arth_NL het volgende:
Toch knap dat ze iedere keer zo'n stadium vol weten te krijgen.
Al gevonden?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:56 schreef NailQueen het volgende:
Waar vind je die engelse vertaling met Wiwiwilliam? Zo'n engelse vertaling vind ik toch wel fijn
Dat zou nu ook wel lukken denk ik. 20.000 man ofzo? Er gaan er waarschijnlijk al een stuk of 100 direct of indirect via FOK.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er waren tijden dat Ahoy ook vol zat voor een NSF.
quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:58 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.svtplay.se/vi(...)valen-2024-the-final
tsja..toch mis ik dat wel een beetjequote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Blijf hopen dat we dat nog een keer gaan meemaken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hmmm, mijn stream ligt toch wel vrij ver achter.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:12 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we zo'n liedje al niet eens eerder gehoord?
Vier weken geleden, in de tweede voorronde.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:12 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we zo'n liedje al niet eens eerder gehoord?
Ah, mooi! Ik blijf bij de Zweedse versiequote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
https://www.svtplay.se/vi(...)the-final?id=jwqAZx4
William doet het prima
S10 had dat bij De Diepte.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:13 schreef Em31 het volgende:
Lasers zou op het ESF ook weleens leuk zijn
never forgetquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
S10 had dat bij De Diepte.
Bij Matthijs helaas
Met die leeftijdscategorieën gaat dit wel wat pakken bij de telefoonstemmen en de oude knarren, en nog wat bij de jury's. Dan wordt het 9e ofzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:14 schreef grazz het volgende:
Ik hoop dat dat jury Jay een beetje omhoog pusht.
Dit leek ook meer op een optreden in The Voice.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:14 schreef Arth_NL het volgende:
Meh. Een matig deuntje dat goed verpakt is met een sterk verhaal erachter. Zou leuk zijn voor een Idols-winnaar single. Maar voor het Songfestival mag het wat gedurfder.
Leuk, maar geen wauwquote:
Zeker, maar het genre is interessanter dan wat Zweden meestal stuurt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:18 schreef Momo het volgende:
Binnen zijn genre is dit toch ook generiek?
In een semi springt het er nog wel uit, maar nu valt het eigenlijk volledig weg. Zeker met deze geweldige startplek. Dus ja, denk wel dat je het goed inschat.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met die leeftijdscategorieën gaat dit wel wat pakken bij de telefoonstemmen en de oude knarren, en nog wat bij de jury's. Dan wordt het 9e ofzo.
Ja, maar lekker sky generiekquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:18 schreef Momo het volgende:
Ja, dit kan je zo op Radio 2 draaien, dus het kan nooit gewaagd zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:18 schreef Momo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze komt uit 1998.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:24 schreef NailQueen het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk want ze oogt heel jong
Ja, Sutalo kan ook 100x een bal hooghouden. Maar daar win je geen prijzen mee.quote:
Daar ken Maraaja Kerrie tegenwoordig nog een puntje aan zuigen.quote:
Ik dacht laat ik ook een beetje positief zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Sutalo kan ook 100x een bal hooghouden. Maar daar win je geen prijzen mee.
Sorry, positief zijn over Ajax valt me gewoon zwaar.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik ook een beetje positief zijn
Malmö is wel dichterbij nagenoeg elk ander deelnemend land. Goed voor het milieu enzoquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:26 schreef Em31 het volgende:
Dit is dus Stockholm, waar we straks NIET zijn dankzij Taylor Swift.
Ook belangrijkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Malmö is wel dichterbij nagenoeg elk ander deelnemend land. Goed voor het milieu enzo
Kakquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:28 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het is Zweden, die doen geen reclame tijdens een uitzending.
Oh, ja dan heb je wel een lange reclameblok nodigquote:
Mee eens. Dit is heel erg laf.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:29 schreef Momo het volgende:
Als rock/metal fan doet mij dit helemaal niks
Kan pas na 22.00 uur zegt papa Fredquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh, ja dan heb je wel een lange reclameblok nodig
Ik luister naar zoveel Zweedse bands en de enige die ik ooit in Melfest heb gezien is de zanger van Pain of Salvation (Daniel Gildenlow) solo in 2015.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mee eens. Dit is heel erg laf.
Er zijn zoveel bekende Zweedse rockbands en dan staat dit in de finale.
Dennis Lyxzén mag wel een keer meedoen met Melfestquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik luister naar zoveel Zweedse bands en de enige die ik ooit in Melfest heb gezien is de zanger van Pain of Salvation (Daniel Gildenlow) solo in 2015.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:36 schreef ijs_beer het volgende:
Doet me een beetje denken aan die Belgische van vorig jaar.
Ja diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |