Vier weken geleden, in de tweede voorronde.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:12 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we zo'n liedje al niet eens eerder gehoord?
Ah, mooi! Ik blijf bij de Zweedse versiequote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
https://www.svtplay.se/vi(...)the-final?id=jwqAZx4
William doet het prima
S10 had dat bij De Diepte.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:13 schreef Em31 het volgende:
Lasers zou op het ESF ook weleens leuk zijn
never forgetquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
S10 had dat bij De Diepte.
Bij Matthijs helaas
Met die leeftijdscategorieën gaat dit wel wat pakken bij de telefoonstemmen en de oude knarren, en nog wat bij de jury's. Dan wordt het 9e ofzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:14 schreef grazz het volgende:
Ik hoop dat dat jury Jay een beetje omhoog pusht.
Dit leek ook meer op een optreden in The Voice.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:14 schreef Arth_NL het volgende:
Meh. Een matig deuntje dat goed verpakt is met een sterk verhaal erachter. Zou leuk zijn voor een Idols-winnaar single. Maar voor het Songfestival mag het wat gedurfder.
Leuk, maar geen wauwquote:
Zeker, maar het genre is interessanter dan wat Zweden meestal stuurt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:18 schreef Momo het volgende:
Binnen zijn genre is dit toch ook generiek?
In een semi springt het er nog wel uit, maar nu valt het eigenlijk volledig weg. Zeker met deze geweldige startplek. Dus ja, denk wel dat je het goed inschat.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met die leeftijdscategorieën gaat dit wel wat pakken bij de telefoonstemmen en de oude knarren, en nog wat bij de jury's. Dan wordt het 9e ofzo.
Ja, maar lekker sky generiekquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:18 schreef Momo het volgende:
Ja, dit kan je zo op Radio 2 draaien, dus het kan nooit gewaagd zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:18 schreef Momo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze komt uit 1998.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:24 schreef NailQueen het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk want ze oogt heel jong
Ja, Sutalo kan ook 100x een bal hooghouden. Maar daar win je geen prijzen mee.quote:
Daar ken Maraaja Kerrie tegenwoordig nog een puntje aan zuigen.quote:
Ik dacht laat ik ook een beetje positief zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Sutalo kan ook 100x een bal hooghouden. Maar daar win je geen prijzen mee.
Sorry, positief zijn over Ajax valt me gewoon zwaar.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik ook een beetje positief zijn
Malmö is wel dichterbij nagenoeg elk ander deelnemend land. Goed voor het milieu enzoquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:26 schreef Em31 het volgende:
Dit is dus Stockholm, waar we straks NIET zijn dankzij Taylor Swift.
Ook belangrijkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Malmö is wel dichterbij nagenoeg elk ander deelnemend land. Goed voor het milieu enzo
Kakquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:28 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het is Zweden, die doen geen reclame tijdens een uitzending.
Oh, ja dan heb je wel een lange reclameblok nodigquote:
Mee eens. Dit is heel erg laf.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:29 schreef Momo het volgende:
Als rock/metal fan doet mij dit helemaal niks
Kan pas na 22.00 uur zegt papa Fredquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh, ja dan heb je wel een lange reclameblok nodig
Ik luister naar zoveel Zweedse bands en de enige die ik ooit in Melfest heb gezien is de zanger van Pain of Salvation (Daniel Gildenlow) solo in 2015.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mee eens. Dit is heel erg laf.
Er zijn zoveel bekende Zweedse rockbands en dan staat dit in de finale.
Dennis Lyxzén mag wel een keer meedoen met Melfestquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik luister naar zoveel Zweedse bands en de enige die ik ooit in Melfest heb gezien is de zanger van Pain of Salvation (Daniel Gildenlow) solo in 2015.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:36 schreef ijs_beer het volgende:
Doet me een beetje denken aan die Belgische van vorig jaar.
Ja diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |