Mwah, er is niet zo heel veel concurrentie in het genre, en dan in combinatie met twee guitige Noorse knapen, kan dat het wel OK gaan doen. Niet winnen ofzo, maar ergens tussen 7-12e ofzo.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:29 schreef grazz het volgende:
M&M: toffe show, maar vind het niet zon sterk lied op het eerste gehoor
Het is zo typisch Zweeds geproduceerd nummerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:36 schreef Sableheart het volgende:
[..]
veel meer dan dat valt er niet te zeggen.
Hoor er ook geen winaar in. Voelt weer te steriel a la Benjamin Ingrosso. En ik vind de twins persoonlijk ook niet likeable overkomen. Het is weer heel afstandelijk voor de kijker denk ik. Maar ik hoop niet dat ze hiervoor gaan. Jacqline graagquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, er is niet zo heel veel concurrentie in het genre, en dan in combinatie met twee guitige Noorse knapen, kan dat het wel OK gaan doen. Niet winnen ofzo, maar ergens tussen 7-12e ofzo.
Als Medina wint, dan zijn Kroatie, Finland, Estland, en Nederland allemaal nummers die het in de televote beter gaan doen dan Zweden. Terwijl Medina zich toch met een feestnummer op het publiek lijkt te richten.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:42 schreef Fred_B het volgende:
Medina mag dit gewoon winnen wat mij betreft.
Al is het meer show dan een goed liedje.
Ik vind met wat goede wil nog wel dat dit in een andere niche zit, zoals Spanje bijvoorbeeld ook iets niet-serieus stuurt. Maar goed, de lat ligt ongetwijfeld wel bij 100 punten ofzo, en M&M zouden veel verder kunnen komen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:45 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als Medina wint, dan zijn Kroatie, Finland, Estland, en Nederland allemaal nummers die het in de televote beter gaan doen dan Zweden. Terwijl Medina zich toch met een feestnummer op het publiek lijkt te richten.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:23 schreef Sableheart het volgende:
maar uiteindelijk is het toch Medina die hem pakt, op 3 punten.
Toetertjes!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:48 schreef Sableheart het volgende:
Light is een van de twee die de finale haalt.
Ja, dat is een onredelijk voordeel natuurlijk. Dit gaat elk jaar zo gaan op deze manier.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:56 schreef Sableheart het volgende:
Toch handig als je nummer nog bij de mensen thuis in hun hoofd zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |