quote:The running order is as follows:
Maria Sur – “When I’m Gone
Jay Smith – “Back to My Roots
Lisa Ajax – “Awful Liar”
Smash Into Pieces – “Heroes Are Calling”
Cazzi Opeia – “Give My Heart a Break”
Annika Wickihalder – “Light”
Marcus & Martinus – “Unforgettable”
Dotter – “It’s Not Easy to Write You a Love Song”
Medina – “Que Sera”
Liamoo – “Dragon”
Jacquline – “Effortless”
Danny Saucedo – “Happy That You Found Me”
Dit is precies de plastic sound waar Zweden de laatste jaren zo vaak mee is afgestraft op het ESF bij de televoters.quote:
Ja klinkt inderdaad gewoon echt als een world cup liedquote:Op donderdag 29 februari 2024 07:13 schreef Em31 het volgende:
De rest: https://www.svtplay.se/vi(...)rtinus-unforgettable
Dat nummer van Medina klinkt weer erg als een ander nummer? Valt me nog niet mee. Marcus&Martinus is wel echt iets waar Zweden op stemt lijkt me dus dat zal ‘m dan wel worden.
Vind het dit jaar echt 10x niks
Ook wel het B-kantje van ditquote:Op donderdag 29 februari 2024 07:42 schreef TheVulture het volgende:
Medina is een soort Jessy Matador 2.0 maar dan minder catchy
Wie bedoel je daarmee? Liamoo?quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:58 schreef Fred_B het volgende:
Maar goed, die andere 4 zijn ook niets. Zijn wij eindelijk van hem af, dreigt Zweden straks een J.Smit naar het ESF te sturen
Nee letterlijker, die Jay Smith met zijn saaie deuntjequote:Op donderdag 29 februari 2024 09:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie bedoel je daarmee? Liamoo?
Ohquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee letterlijker, die Jay Smith met zijn saaie deuntje
Ik zie het gebeuren dat dit in de ESF finale bij de televote keihard op z'n bek gaat. En om heel eerlijk te zijn heeft Zweden dat ook een keer nodig.quote:
Dat is al een paar keer gebeurd natuurlijk, Benjamin Ingrosso bijvoorbeeld. Tusse en John Lundvik waren ook niet overtuigendquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie het gebeuren dat dit in de ESF finale bij de televote keihard op z'n bek gaat. En om heel eerlijk te zijn heeft Zweden dat ook een keer nodig.
Jaqline komt wel aardig opzetten, ik moet nog maar zien of de jury's voor de tweeling gaan eigenlijk... het voelt als de zoveelste plasticformulepop.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:48 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Bookies lijken redelijk zeker ondertussen
Want Zweden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:33 schreef Em31 het volgende:
Kan weleens een hele lage televote score worden.
(En waarom blijft Zweden in godsnaam zo hoog bij de bookmakers staan?)
Deze mevrouw had ook gewoon een beetje kunnen roepen vanuit de kantine inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:18 schreef Sableheart het volgende:
Wat staat er vreselijk veel op de band hier.
Dat heb ik vaker bij J.Smit.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:24 schreef Sableheart het volgende:
niet slecht, maar doet me niet veel.
Mwah, er is niet zo heel veel concurrentie in het genre, en dan in combinatie met twee guitige Noorse knapen, kan dat het wel OK gaan doen. Niet winnen ofzo, maar ergens tussen 7-12e ofzo.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:29 schreef grazz het volgende:
M&M: toffe show, maar vind het niet zon sterk lied op het eerste gehoor
Het is zo typisch Zweeds geproduceerd nummerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:36 schreef Sableheart het volgende:
[..]
veel meer dan dat valt er niet te zeggen.
Hoor er ook geen winaar in. Voelt weer te steriel a la Benjamin Ingrosso. En ik vind de twins persoonlijk ook niet likeable overkomen. Het is weer heel afstandelijk voor de kijker denk ik. Maar ik hoop niet dat ze hiervoor gaan. Jacqline graagquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, er is niet zo heel veel concurrentie in het genre, en dan in combinatie met twee guitige Noorse knapen, kan dat het wel OK gaan doen. Niet winnen ofzo, maar ergens tussen 7-12e ofzo.
Als Medina wint, dan zijn Kroatie, Finland, Estland, en Nederland allemaal nummers die het in de televote beter gaan doen dan Zweden. Terwijl Medina zich toch met een feestnummer op het publiek lijkt te richten.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:42 schreef Fred_B het volgende:
Medina mag dit gewoon winnen wat mij betreft.
Al is het meer show dan een goed liedje.
Ik vind met wat goede wil nog wel dat dit in een andere niche zit, zoals Spanje bijvoorbeeld ook iets niet-serieus stuurt. Maar goed, de lat ligt ongetwijfeld wel bij 100 punten ofzo, en M&M zouden veel verder kunnen komen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:45 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als Medina wint, dan zijn Kroatie, Finland, Estland, en Nederland allemaal nummers die het in de televote beter gaan doen dan Zweden. Terwijl Medina zich toch met een feestnummer op het publiek lijkt te richten.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:23 schreef Sableheart het volgende:
maar uiteindelijk is het toch Medina die hem pakt, op 3 punten.
Toetertjes!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:48 schreef Sableheart het volgende:
Light is een van de twee die de finale haalt.
Ja, dat is een onredelijk voordeel natuurlijk. Dit gaat elk jaar zo gaan op deze manier.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:56 schreef Sableheart het volgende:
Toch handig als je nummer nog bij de mensen thuis in hun hoofd zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |