gelukkig, hier hetzelfde, veel gelezen en geen idee wat er aan de hand ik Pannenkoeken gate begrijp ik, ook de streamverslagen maken met niet wijzerquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wat het sabeau Tom Ding is, want dat staat er niet bij en ik snap er dus niks van
Ahh, dus eigenlijk is niet Sabeau de schuldige maar Tyron?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
er was een spel, water in de mond steen papier schaar en dan pannenkoeken naar elkaar slaan, tom deed dit bij Sabeau en kwam hard aan, maar ze lachte en speelde door, een uur later vraagt Tyron aan Sabeau deed het ook zeer, ze zei ja, toen is tyron bij de rest het vuurtje gaan stoken, en kreeg tom te horen dat Sab achteraf loopt te zeuren dat het pijn deed [ link | afbeelding ]
Beidequote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Sorry Kiki,
Maar het duurde 2 minuten voor je opende dus toen heb ik het zelf gedaan.
[..]
Ahh, dus eigenlijk is niet Sabeau de schuldige maar Tyron?
Of allebei??
ze waren een spel aan het spelen, water in hun mond, papier/schaar en daarna elkaar met een pannenkoek in het gezicht slaan...blijkbaar sloeg Tom te hard...in eerste instantie moest iedereen en ook Sabeau lachen, maar achteraf was het toch niet zo fijn, en had ze het gevoel dat hij haar bewust hard sloeg met de pannenkoek uit frustratiequote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:40 schreef schizolientje het volgende:
[..]
gelukkig, hier hetzelfde, veel gelezen en geen idee wat er aan de hand ik Pannenkoeken gate begrijp ik, ook de streamverslagen maken met niet wijzer
geen probleem, ik weet niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Sorry Kiki,
[..]
Of allebei??
Er staan 2 cossen vol eroverquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar we mogen dus niet meekijken naar het gesprek van Tom daarover
Er komt helemaal niets van in de uitzending. Ze draaien het steeds weg. Ze willen hier geen gezeur over. Komt waarschijnlijk een instructie dat het niet meer mag en het er niet meer over hebben.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Joh het is BB geen koffie tijd.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind het zonde van de laatste weken dat het gestook, geroddel en kwaadspreken de overhand hebben gekregen ipv gezellige momenten.
Ja wat dat betreft kunnen ze nog wat leren van voorgaande groepen. Wat hadden die een lol somsquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind het zonde van de laatste weken dat het gestook, geroddel en kwaadspreken de overhand hebben gekregen ipv gezellige momenten.
Kan me iets bij voorstellen natuurlijk, ook dat ontwijken toen ze hem een knuffel wilde geven...en wie weet is zij voor hem wel de rode vlag van een stier...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:42 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze waren een spel aan het spelen, water in hun mond, papier/schaar en daarna elkaar met een pannenkoek in het gezicht slaan...blijkbaar sloeg Tom te hard...in eerste instantie moest iedereen en ook Sabeau lachen, maar achteraf was het toch niet zo fijn, en had ze het gevoel dat hij haar bewust hard sloeg met de pannenkoek uit frustratie
thanksquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:42 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze waren een spel aan het spelen, water in hun mond, papier/schaar en daarna elkaar met een pannenkoek in het gezicht slaan...blijkbaar sloeg Tom te hard...in eerste instantie moest iedereen en ook Sabeau lachen, maar achteraf was het toch niet zo fijn, en had ze het gevoel dat hij haar bewust hard sloeg met de pannenkoek uit frustratie
Er zijn al tig gesprekken geweest.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Klopt maar kan toch ook wat gezelliger zijn daar. Zoals met Ali vorig jaar. Met af en toe wat gedoe en niet dagen en dagen achter elkaar.quote:
Kan mij niet te veel gedoe zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar kan toch ook wat gezelliger zijn daar. Met af en toe wat gedoe en niet dagen en dagen achter elkaar.
Ze kreeg gewoon een soort van high fivequote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan me iets bij voorstellen natuurlijk, ook dat ontwijken toen ze hem een knuffel wilde geven...en wie weet is zij voor hem wel de rode vlag van een stier...
grapje.
heb het SV aangepast, vraag aan de andere Cossers, ik heb het zo beleeft , klopt dit?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Sorry Kiki,
[..]
Of allebei??
Ken jij het programma wel?🤣🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:45 schreef Koos1958 het volgende:
High five bij de elleboog zeker....het was eerder iets van ff opzij ik moet dat sjaaltje hebben.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kreeg gewoon een soort van high five
Sabeau rukt nogal graag dingen uit verband
Mm, dat is het format ook. En de kijkcijfers dalen dus er moet wat gebeuren.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:49 schreef Koos1958 het volgende:
Randy zegt ik vind het geen strijd met Alice. Hij zegt voelt niet helemaal fair omdat hij discalculalie heeft. Dat snap ik wel van randy.
Net zoals ze ronahi een elleboog gaf vanmiddag ?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
High five bij de elleboog zeker....het was eerder iets van ff opzij ik moet dat sjaaltje hebben.
Die heb ik niet gezien.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net zoals ze ronahi een elleboog gaf vanmiddag ?
Ow vast en zeker, maar streamverslag is er niet voor niks, ik las het en ik snapte er niets van.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er staan 2 cossen vol erover
Als het niet meer is
hoe hard kun je slaan met een slappe koude pannenkoek?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:53 schreef Snoozey het volgende:
saba sloeg ook wel hard bij hem met de pannekoek. maar je mag een kind niet te hard terug slaan he, dan dansen de poppen
Wat is dat toch tegenwoordig dat als iemand ergens minder goed in is dit meteen als niet fair wordt gezien. De een is fysiek heel goed, de ander juist weer met rekenen en weer een ander met dingen onthouden. Je kunt niet overal goed in zijn. Daarom zijn er ook afwisselende spellen zodat iedereen een kans krijgtquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:49 schreef Koos1958 het volgende:
Randy zegt ik vind het geen strijd met Alice. Hij zegt voelt niet helemaal fair omdat hij discalculalie heeft. Dat snap ik wel van randy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er moeten er nog 2 tochquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die rekensommen zijn ook een langzame dood gestorven ...
Vind je de gesprekken van Randy en Ty niet faya?quote:
Daar vroeg hij om de eerste die hij kreeg was te zacht dus wilde hij het weer. En jij vind het normaal dat een man net zo hard terug slaat bij een vrouw als bij een man.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:53 schreef Snoozey het volgende:
saba sloeg ook wel hard bij hem met de pannekoek. maar je mag een kind niet te hard terug slaan he, dan dansen de poppen
ze zullen wel moeten nuquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:57 schreef ben34567 het volgende:
Dat pannenkoeken incident komt dus niet in de uitzending.
Als een vrouw denkt zo hard te moeten slaanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar vroeg hij om de eerste die hij kreeg was te zacht dus wilde hij het weer. En jij vind het normaal dat een man net zo hard terug slaat bij een vrouw als bij een man.
heb je het gezien, ze lachte zich kapot na de klap en spuugde het water zo over hem uit. grote vette lol hadden zequote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar vroeg hij om de eerste die hij kreeg was te zacht dus wilde hij het weer. En jij vind het normaal dat een man net zo hard terug slaat bij een vrouw als bij een man.
Verborgen wapen is het hoor!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:57 schreef greysbones het volgende:
Nou dat niet meer over praten
Was van korte duur
Ty doet werkelijk of Tom Sabeau een enorme mep heeft verkocht
Randy
Als dat mijn zusje was
Was het nu klaar weet je
Een koude pannenkoek !!
Super duidelijk zo!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb het SV aangepast, vraag aan de andere Cossers, ik heb het zo beleeft , klopt dit?
Dikke lol in de tuin, iedereen water in de mond, blad, steen, schaar, papier, wie wint mag de andere een mep geven met een pannenkoek, lachen gieren brullen
Achteraf een staartje Tom deed dit bij Sabeau en kwam hard aan, maar ze lachte en speelde door, een uur later vraagt Tyron aan Sabeau deed het ook zeer, ze zei ja, toen is Tyron bij de rest het vuurtje gaan stoken, en kreeg Tom uiteindelijk via via te horen dat Sabeaau achteraf loopt te zeuren dat het pijn deed, Tom en zn aanhang zijn hier boos over, want ze had dit toch meteen in zijn gezicht kunnen zeggen. Sabeau vind het allemaal niet zo spannend en haalt de schouders er om op, Tyron heeft alles dus erger gemaakt dan dat het was, waardoor nu ruzie tussen Tom en Sabeau
Ik zag eerst een high five waarbij hij een soort van haar linkerhand pakte, de andere hand duwede hij weg want hij wilde geen knuffel.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
High five bij de elleboog zeker....het was eerder iets van ff opzij ik moet dat sjaaltje hebben.
het is geen vuistslag, maar een haal met een zachte, slappe, koude pannenkoek.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat bedoel ik , waarom mogen alleen Ashley Jimmy Karen het weten wat Tom mankeert....en de rest moet het gewoon accepteren dat er een heethoofd zoals hij overkomt in zit waarvan je niks mag zeggen en het gewoon moet vinden.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:56 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron en randy snappen niet waarom mensen het altijd zo voor Tom opnemen. Hoe meer ze er over nadenken hoe heftiger het is. Randy zegt als dit mijn zusje was had ik hier en toen sl
En het lekker op een ander blijven afschuivenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:01 schreef humpty het volgende:
Wat een misselijke vent is die Tyron en die Randy is een slappe zak
en een meeloper...logisch dat BB dit niet pikt
Ze lopen al weken te klagen over van alles en nog wat
en nu een grote bek
Die is wel heel makkelijk. Die opmerkingen worden vaak gemaakt in bepaalde situaties die minder fijn zijn voor vrouwen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als een vrouw denkt zo hard te moeten slaan
Kan ze het ook terug krijgen
Allemaal maar roepen Ow we zijn geëmancipeerd
Maar wat dat aangaat wordt direct de zielige kaart getrokken
En het was een pannenkoek!!
Het gaat om wat ze later allemaal uitkraamde.quote:
Alarm en Rekensomquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, niets gezien vandaag, maar ik denk dat het gestopt is.
Nee dat 2 weken geleden alquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:02 schreef ben34567 het volgende:
Is dit het natte handdoeken moment van deze editie ?
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als een vrouw denkt zo hard te moeten slaan
Kan ze het ook terug krijgen
Allemaal maar roepen Ow we zijn geëmancipeerd
Maar wat dat aangaat wordt direct de zielige kaart getrokken
En het was een pannenkoek!!
Heb jij ook al die andere gezien met Ashley....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:59 schreef Verida het volgende:
[..]
het is geen vuistslag, maar een haal met een zachte, slappe, koude pannenkoek.
powerlessquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Alarm en Rekensom
13.30 Glenn won van Danny
Danny blijft Powerfull
13.40 Tom won van Tyron
Nu is dus Tyron Powerless en Tom Powerful
14.05 Sabeau won weer van Ronahi
Nu blijft dus Ronahi powerless en Sabeau Powerfull
Hij zag alleen een arm die in de weg zat toen hij de bandana van Ty wou pakken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan me iets bij voorstellen natuurlijk, ook dat ontwijken toen ze hem een knuffel wilde geven...en wie weet is zij voor hem wel de rode vlag van een stier...
grapje.
Precies datquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:03 schreef Verida het volgende:
Al had Tom een aanloop genomen van 10 meter, dan nog had de "klap" met de koude slappe pannenkoek weinig schade aan kunnen richten
er was ook niemand met rode wangen van de klappen, of schaafwonden of dikke gezichten naderhand
ze hadden gewoon lol, het was een kledderboel met uitgespuugd water en verder echt helemaal niets.
Daar gaan we al....https://lovereality.nl/pa(...)klap-uit-aan-sabeau/quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:04 schreef ben34567 het volgende:
Heb het niet voor Tom maar ik hoop nu ook dat krantenartikels dit niet gaan overnemen met suggestieve clickbait titels waardoor mensen die alleen de titel lezen gaan denken dat een BB kandidaat een meisje een vuistslag heeft gegeven.
Dus dit is voor jou een probleem ?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Heb jij ook al die andere gezien met Ashley....
zo opgeblazen het is letterlijk een pannenkoek. geen baksteenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar gaan we al....https://lovereality.nl/pa(...)klap-uit-aan-sabeau/
Tom is niet zielig. Tom is lastig in de comnunicatie. Jongens die easygoing zijn zoals Ty en Randy kunnen daar niet mee. Zoals Ty al zei in het gesprek met Ashley dat als zij het allemaal niet weten wat Tom scheelt zij er ook niets mee kunnen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
En het lekker op een ander blijven afschuiven
Degene die ze makkelijk kunnen pakken
Tom
Ty easy goingquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:08 schreef marky het volgende:
[..]
Tom is niet zielig. Tom is lastig in de comnunicatie. Jongens die easygoing zijn zoals Ty en Randy kunnen daar niet mee. Zoals Ty al zei in het gesprek met Ashley dat als zij het allemaal niet weten wat Tom scheelt zij er ook niets mee kunnen.
Maar ze zeggen niets erover.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:06 schreef zodeju het volgende:
Volgens mij zijn Danny en Glenn niet zo gelukkig .....
Nou dat wilde ik ook zeggen dat doet hardstikke zeer en ben daar ook niet mee eens. Maar toen kwam het x filmpje er tussen en dan die met geluid,,,,,komt toch ff anders over.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus dit is voor jou een probleem ?
Waarom hoorde je dan 2 weken geleden niemand over het theedoek tikken van Ty ?
Heeft Randy toen ook tegen Ty gezegd
Als dat mijn zus was dan …
Dan is Ty toch knetter hypocrietquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou dat wilde ik ook zeggen dat doet hardstikke zeer en ben daar ook niet mee eens. Maar toen kwam het x filmpje er tussen en dan die met geluid,,,,,komt toch ff anders over.
In welk opzicht ? Glenn heeft net zoals Alice dat roddelen niet zo graag en probeert zich erbuiten te houden. Heeft ook een goede band met Sabo die nu verbaal werd afgemaakt in 'zijn' kamer.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:06 schreef zodeju het volgende:
Volgens mij zijn Danny en Glenn niet zo gelukkig .....
Nee, wie durft de queen tegen te spreken....Zij heeft Glenn en Karen heeft Tom....en waarom vragen gewoon gaan liggen.quote:
Zaadje is gepland, eens zien wat andere media er van gaan maken de komende uren/dagen...news flash; het wordt denk ik steeds erger en hysterischer gemaakt...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:08 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
zo opgeblazen het is letterlijk een pannenkoek. geen baksteen
als Tom hierdoor een sanctie van BB krijgt, of zelfs moet verlaten dan breekt mijn klomp. maar denk het nietquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zaadje is gepland, eens zien wat andere media er van gaan maken de komende uren/dagen...news flash; het wordt denk ik steeds erger gemaakt...
Omdat van Ashley wil dat Jimmy daar gaat slapen bij hun met zijn duo....dus van slaapkamer wisselen zonder de andere daarvan op de hoogte te brengen...dus Jim moet vlug beslissen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:12 schreef ben34567 het volgende:
[..]
In welk opzicht ? Glenn heeft net zoals Alice dat roddelen niet zo graag en probeert zich erbuiten te houden. Heeft ook een goede band met Sabo die nu verbaal werd afgemaakt in 'zijn' kamer.
Danny roddelt ook niet graag maar meer omdat hij denkt dat dit hem niet populair maakt want vorige edities blabla
Tom is anders in de communicatie. En dat weten ze nu al godvergeten 46 dagen lang. Dus zo "easygoing" zijn ze niet als ze daar nu nog steeds de verbaasde onschuld over uithangen...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:08 schreef marky het volgende:
[..]
Tom is niet zielig. Tom is lastig in de comnunicatie. Jongens die easygoing zijn zoals Ty en Randy kunnen daar niet mee. Zoals Ty al zei in het gesprek met Ashley dat als zij het allemaal niet weten wat Tom scheelt zij er ook niets mee kunnen.
Maar Glenn durft wel zijn mond opentrekken als hij het ergens niet mee eens is en durft Tom ook terecht wijzen (bvb onlangs nog, meermaals gezegd tegen Tom dat hij zaken moest uitpraten met Karen). Glenn was erbij, met dat pannenkoekengevecht. En gaat goed met Sabo. Als het echt niet oké was geweest wat toen gebeurde, dan had Glenn als 1e Sabo verdedigd en Tom geconfronteerd.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:12 schreef ben34567 het volgende:
[..]
In welk opzicht ? Glenn heeft net zoals Alice dat roddelen niet zo graag en probeert zich erbuiten te houden. Heeft ook een goede band met Sabo die nu verbaal werd afgemaakt in 'zijn' kamer.
Voorzichtige Danny roddelt ook niet graag maar meer omdat hij denkt dat dit hem niet populair maakt want vorige edities blabla
Dat kan je nu wel zeggen maar hoe moet je communiceren zoals Ashley in de kast lag en zich wilde verleggen omdat ze pijn in haar nek kreeg en Tom bleef gewoon op het bankje zitten en niet een keer vragen van Ashley maar meerdere keren . Dit heeft dus niks met communicatie te maken. Dat is Tom die te diep in zijn spel zit.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tom is anders in de communicatie. En dat weten ze nu al godvergeten 46 dagen lang. Dus zo "easygoing" zijn ze niet als ze daar nu nog steeds de verbaasde onschuld over uithangen...
Hij is easygoing en relaxed in zijn vel.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty easy going
Die jongen speelt halve dagen Calimero
En Karen heeft geen andere agenda ?? De dames weten niet of eerst Saboo eruit moet of Alice....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar Glenn durft wel zijn mond opentrekken als hij het ergens niet mee eens is en durft Tom ook terecht wijzen (bvb onlangs nog, meermaals gezegd tegen Tom dat hij zaken moest uitpraten met Karen). Glenn was erbij, met dat pannenkoekengevecht. En gaat goed met Sabo. Als het echt niet oké was geweest wat toen gebeurde, dan had Glenn als 1e Sabo verdedigd en Tom geconfronteerd.
Het feit dat Glenn zich de hele avond erg afzijdig hield in heel dat verhaal, vind ik tekenend. Als HIJ het niet voor Sabo opneemt... Die 2 anderen die het zogezegd voor haar opnemen, die hebben gewoon een heel andere agenda, toch?
Oh, en Karen was de 1e die heel openlijk voor Tom in de bres sprong, ingaande tegen Tyron en tegen Sabo. Gezien haar eigen communicatie-issues met Tom, vond ik dat best mooi.
Tom verlangt dat hij begrepen wordt maar wil niet proberen om zijn skills te verbeteren.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:17 schreef Ireth heMast t volgende:
[..]
Tom is anders in de communicatie. En dat weten ze nu al godvergeten 46 dagen lang. Dus zo "easygoing" zijn ze niet als ze daar nu nog steeds de verbaasde onschuld over uithangen...
Die ouwe koe was inmiddels al gereincarneerd...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan je nu wel zeggen maar hoe moet je communiceren zoals Ashley in de kast lag en zich wilde verleggen omdat ze pijn in haar nek kreeg en Tom bleef gewoon op het bankje zitten en niet een keer vragen van Ashley maar meerdere keren . Dit heeft dus niks met communicatie te maken. Dat is Tom die te diep in zijn spel zit.
En in het dagelijks leven is hij paus.....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:26 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is easygoing en relaxed in zijn vel.
moet van beide kanten komen, en anders gewoon nietquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:28 schreef marky het volgende:
[..]
Tom verlangt dat hij begrepen wordt maar wil niet proberen om zijn skills te verbeteren.
Och, de rest doet ook geen moeite om hem te begrijpenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:28 schreef marky het volgende:
[..]
Tom verlangt dat hij begrepen wordt maar wil niet proberen om zijn skills te verbeteren.
Heeft Ashley daar nog een heel punt van gemaakt?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan je nu wel zeggen maar hoe moet je communiceren zoals Ashley in de kast lag en zich wilde verleggen omdat ze pijn in haar nek kreeg en Tom bleef gewoon op het bankje zitten en niet een keer vragen van Ashley maar meerdere keren . Dit heeft dus niks met communicatie te maken. Dat is Tom die te diep in zijn spel zit.
Alleen zo jammer dat dat vel schijnbaar te krap is aangezien hij er contineu uit springt...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:26 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is easygoing en relaxed in zijn vel.
Dat kan niet want Tom heeft Tyron uitgekozen als duo zijnde. Dus die moeten tegen elkaar strijden en dat gaat wonderbaarlijk goed.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:29 schreef Snoozey het volgende:
[..]
moet van beide kanten komen, en anders gewoon niet
lekker iemand ontwijken dan toch. andere kant van de eettafel. de bank is ook supergroot. zie zowaar het probleem niet
Nee maar wel flink benoemd hoor maar dat geeft niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heeft Ashley daar nog een heel punt van gemaakt?
Absoluut niet. Redelijk ongepolijst.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En in het dagelijks leven is hij paus.....
Als dat uit je vel springen is...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat dat vel schijnbaar te krap is aangezien hij er contineu uit springt...
In wie zijn kont want hij gaat toch overal tegen aan schoppen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:37 schreef Cupfighter het volgende:
Tyron is een hypocriete kontenkruiper
Dat lukt niet in een huis en een groep die zich overal mee bemoeit. Ty en Tom zal altijd lastig blijven.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:29 schreef Snoozey het volgende:
[..]
moet van beide kanten komen, en anders gewoon niet
lekker iemand ontwijken dan toch. andere kant van de eettafel. de bank is ook supergroot. zie zowaar het probleem niet
Vanuit een emotie dat je ziet hoe een man een vrouw hard raakt, is dat niet zo een rare reactie.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:38 schreef rinardo het volgende:
Ik lees op FB dat ze net voor een streamlock tyron en Randy hoorden zeggen dat ze Tom een kopstoot zouden geven, BB was net te laat met de stream lock
Net als een verlamde dwingen uit zijn rolstoel te stappen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:28 schreef marky het volgende:
[..]
Iedereen lag in een deuk van het lachen. Randy ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:39 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Vanuit een emotie dat je ziet hoe een man een vrouw hard raakt, is dat niet zo een rare reactie.
Daar is Randy veel te sloom voorquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:38 schreef rinardo het volgende:
Ik lees op FB dat ze net voor een streamlock tyron en Randy hoorden zeggen dat ze Tom een kopstoot zouden geven, BB was net te laat met de stream lock
Dat was niet de situatie.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:39 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Vanuit een emotie dat je ziet hoe een man een vrouw hard raakt, is dat niet zo een rare reactie.
kopstoot ? hahah ze durven niet eens tegen Ashley in te gaan ...stoere praatjesquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:39 schreef rinardo het volgende:
Het ging over een kopstoot uitdelen en als het mijn zusje was geweest,.. Dan en toen SL
Als dat zou zijn gezegd zou dat iemand hier dan toch ook opgevallen moeten zijn?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:38 schreef rinardo het volgende:
oh de mensen op FB dus wel, maar ja ik heb het niet gehoordquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:41 schreef Snoozey het volgende:
hoho, er is geen kopstoot gezegd, wij hoorden niet de laatste woorden!
ja, daarom kom ik er meequote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als dat zou zijn gezegd zou dat iemand hier dan toch ook opgevallen moeten zijn?
Ik hoorde enkel als het mijn zusje was geweest en toen meteen SL.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als dat zou zijn gezegd zou dat iemand hier dan toch ook opgevallen moeten zijn?
we hebben het er hier allemaal over gehad. niemand die dat woord hoordequote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh de mensen op FB dus wel, maar ja ik heb het niet gehoord
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:56 schreef Snoozey het volgende:
als dat mijn zusje was, was ik hier klaar man
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:56 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron en randy snappen niet waarom mensen het altijd zo voor Tom opnemen. Hoe meer ze er over nadenken hoe heftiger het is. Randy zegt als dit mijn zusje was had ik hier en toen sl
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:57 schreef Was-beer het volgende:
Randy: hoe meer ik erover nadenk (situatie met Tom en Sabo) hoe heftiger ik het begin te vinden. Als dat mijn zusje was..ik was klaar hier.
En SL
Die heeft een bonus gekregen voor het werk wat hij heeft verricht.quote:
Ik stop ermee heb ook dat totaal niet gehoord .quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:41 schreef Snoozey het volgende:
hoho, er is geen kopstoot gezegd, wij hoorden niet de laatste woorden!
Eens, het is heel erg momenteel.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik stop ermee heb ook dat totaal niet gehoord .
Gaat allemaal een eigen leven lijden .....
Jij hebt een voorliefde voor Jimmy merk ik al een tijdje. Begrijpelijk hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Knap hoe Jimmy steeds zo goed met van die binnenvetters als Tom en Dilano kan praten. Echt praten.
Duidelijkquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:45 schreef Snoozey het volgende:
[..]
we hebben het er hier allemaal over gehad. niemand die dat woord hoorde
[..]
[..]
[..]
Wordt hij zo neergezet? Echt? De discussie snap ik ergens wel maar niet meteen dat veroordelen. Hmmm.... Dat verdient Tom niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik vind het niet kunnen hoe ze Tom nu neerzetten alsof hij haar mishandeld heeft... zo word je dus wel neergezet. Het was een spelletje waar iedereen in mee ging en ook om werd gelachen en gewoon lol werd gemaakt. Dat het iets te hard was een ongeluk en niet expres. Kan gebeuren.
ja echt ergquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik stop ermee heb ook dat totaal niet gehoord .
Gaat allemaal een eigen leven lijden .....
Ja het is ook niet of hij als enige aan het woord is.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Knap hoe Jimmy steeds zo goed met van die binnenvetters als Tom en Dilano kan praten. Echt praten.
Levens eruit laten gooien is inderdaad niet zo moeilijk. Diepere gevoelens en emoties echter wel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 00:15 schreef Snoozey het volgende:
beetje sociaal mens kan dat wel. is niet zo moeilijk. voor je het weet gooien ze hun hele leven eruit
Als het mijn zusje zou zijn man dan...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja klopt, zag ik ook live.quote:Op woensdag 28 februari 2024 00:23 schreef marky het volgende:
[..]
Als het mijn zusje zou zijn man dan...
He bro die klap was best hard misschien effe met haar gaan praten... Norse reactie terug en een hoop gedoe later gaat het uiteindelijk daarom.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik vind het niet kunnen hoe ze Tom nu neerzetten alsof hij haar mishandeld heeft... zo word je dus wel neergezet. Het was een spelletje waar iedereen in mee ging en ook om werd gelachen en gewoon lol werd gemaakt. Dat het iets te hard was een ongeluk en niet expres. Kan gebeuren.
Hij heeft direct na de klap gewoon met haar gepraat toch ? Las ik?quote:Op woensdag 28 februari 2024 00:27 schreef marky het volgende:
[..]
He bro die klap was best hard misschien effe met haar gaan praten... Norse reactie terug en een hoop gedoe later gaat het uiteindelijk daarom.
Ik vind Tom en Tyron allebei erg okéquote:Op woensdag 28 februari 2024 00:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Tyron heeft een gigantische aversie tegen Tom ontwikkeld, en weigert daar uit te stappen.
Hij heeft vaak geen ongelijk in zijn gesprekken met en tegen Tom, maar de manier waarop is bewezen onhandig.
Tyron is ook niet bereid andere manieren te proberen.
Dus je kan wel enkel naar Tom wijzen, maar dat is niet helemaal eerlijk.
hi ,kann je me bitte de link vanquote:Op woensdag 28 februari 2024 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tyron, Randy en Tom in de badkamer .... audio slecht helaas ...
bedanktquote:Op woensdag 28 februari 2024 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tyron, Randy en Tom in de badkamer .... audio slecht helaas ...
Ik vond Tyron in het begin heel ok,quote:Op woensdag 28 februari 2024 00:35 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ik vind Tom en Tyron allebei erg oké
Ik vond het in het begin een leuke knul, maar hij valt me meer en meer tegen. Ro en haar clubje hebben geen positieve invloed op hem gehad en Mr. Ja man, doet hem ook geen goed.quote:Op woensdag 28 februari 2024 00:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vond Tyron in het begin heel ok,
Nu heb ik weinig mening over hem.
Hij is een beetje een nietszeggend type, die zich af en toe wat mee laat voeren door emotie, wat logisch is
Ik vind hem niet leuk, ik vind hem niet stom.
Vind ik nu wel weer meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2024 00:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
2
[..]
Ik vond het in het begin een leuke knul, maar hij valt me meer en meer tegen. Ro en haar clubje hebben geen positieve invloed op hem gehad en Mr. Ja man, doet hem ook geen goed.
Nee dat niet. Ze kwam pas later tot het besef dat het best wel wat raar was en best hard. Het kind is natuurlijk labiel dus je weet ook niet echt wat ze denkt en doet. Haar relatie met Tom is al niet al te best. Tom is wat druistig. Alles bijelkaar was een sorry he voldoende geweest. Maar Tom heeft weer te maken met een Jimmy die haar al sinds dat ze Dilano van hem heeft ingepikt alleen maar stookt over haar bij alles en iedereen die het horen wil.quote:Op woensdag 28 februari 2024 00:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij heeft direct na de klap gewoon met haar gepraat toch ? Las ik?
Volgens mij zit Ty zijn grootste frustratie in de twee Toms die hij heeft meegemaakt. De Tom uit week één met Sonja als duo die met hun aan het lachen gieren brullen was en de Tom na de terugkomst van Ashley. Men vergeet haar rol hierin. Die heeft thuis goed gekeken wie populair was daar heeft ze zich aan opgehangen. Ze was de eerste week helemaal niet met Tom bezig en bij terugkomst heeft ze hem gelijk geclaimd. Dat heeft Tom ook veranderd. Daarnaast geeft Tom het gevoel niets van Ty te willen aannemen. Tom doet alsof hij Ty zijn vader is hij benoemt dat dan zelf als de maturiteit tov Ty. Ty moet hem niets vertellen want hij weet het beter. Ty is ook koppig en heeft zoiets van zoek het lekker uit dan. Zoals hij vandaag tegen Ashley zei als hij niet vertellen wil wat hem scheelt kan ik er ook geen rekening mee houden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 00:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Tyron heeft een gigantische aversie tegen Tom ontwikkeld, en weigert daar uit te stappen.
Hij heeft vaak geen ongelijk in zijn gesprekken met en tegen Tom, maar de manier waarop is bewezen onhandig.
Tyron is ook niet bereid andere manieren te proberen.
Dus je kan wel enkel naar Tom wijzen, maar dat is niet helemaal eerlijk.
Beetje wat ik met Tom hebquote:Op woensdag 28 februari 2024 00:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vond Tyron in het begin heel ok,
Nu heb ik weinig mening over hem.
Hij is een beetje een nietszeggend type, die zich af en toe wat mee laat voeren door emotie, wat logisch is
Ik vind hem niet leuk, ik vind hem niet stom.
Check even hier post #106.quote:Op woensdag 28 februari 2024 04:46 schreef bull1966 het volgende:
kan die tekst op dat vliegtuigje nog aangepast worden :
"Tom den pannekoekchamp"
of iets in die richting
quote:Op woensdag 28 februari 2024 04:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Check even hier post #106.
FreshFruit in BB / [BB 24 SC #25] Rekenen (op een bak koffie)..
Er is een preek geweest?quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:01 schreef humpty het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat zal de dag brengen in het BBhuis?
Was de preek die Tyron en Randy gisteravond hebben gehad
duidelijk genoeg of hebben ze gewoon schijt aan BB .
Denk zelf het laatste
Dat denk ik wel ja er is zo vaak een sl geweest en dan er toch steeds weerquote:
Beter blijft dat soort bulshitt op FB, daar horen, zien weten ze altijd alles beterquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh de mensen op FB dus wel, maar ja ik heb het niet gehoord
Hoop ook op een betere sfeer en had ook met Tom te doenquote:Op woensdag 28 februari 2024 07:16 schreef Koos1958 het volgende:
Vond tom er gisteravond heel down uitzien. Best sneu om te zien. Gebruikelijke ashley show weer over dat sabeau een actrice is. Maar waar ik me ook echt over verbaas is dat Danny en glenn haar alles maar laten zeggen over anderen. Hoop vandaag een wat beter sfeer daar
Okay niet iets wat op stream is geweest dus..quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:11 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja er is zo vaak een sl geweest en dan er toch steeds weer
over beginnen daar moet BB dan toch wat van zeggen
Was direct een sl toen ze over Tom begonnen
Nee klopt maar dit lijkt mij wel voor de hand liggendquote:Op woensdag 28 februari 2024 07:28 schreef engine het volgende:
[..]
Okay niet iets wat op stream is geweest dus..
Nope is niet op de stream geweest.quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:28 schreef engine het volgende:
[..]
Okay niet iets wat op stream is geweest dus..
Zeg, leuk je dr Phil imitatie, maar hij heeft direct sorry gezegd. Hij schrok er zelf ook van, zei sorry en volgens moest de hele toko er hard om lachen, incl Sorbo.quote:Op woensdag 28 februari 2024 01:43 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ze kwam pas later tot het besef dat het best wel wat raar was en best hard. Het kind is natuurlijk labiel dus je weet ook niet echt wat ze denkt en doet. Haar relatie met Tom is al niet al te best. Tom is wat druistig. Alles bijelkaar was een sorry he voldoende geweest. Maar Tom heeft weer te maken met een Jimmy die haar al sinds dat ze Dilano van hem heeft ingepikt alleen maar stookt over haar bij alles en iedereen die het horen wil.
Hij heeft iig een plekje in mijn signature verdientquote:Op woensdag 28 februari 2024 07:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hopelijk word in de uitzending ook naar de mening van pannenkoek gevraagd. Deze weet het beste hoe hard het aankwam.
4860-999 snappen ze niet is de makkelijkste som die er tot nu toe is 4860_1000 +1quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Geprobeerd de code in te voeren en het gaat niet open Ashley vind ht raar en blijft trekken en proberen
4000+800+60-999 moeten ze uitrekenen
Is dit al niet tot in den treure besproken?quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:16 schreef Rhosyn het volgende:
Spuit elf gaat ook wat zeggen.
Op het filmpje zag je dat Tom zelf ook schrok van de hardheid van de klap. Toch?
Je zag hem schrikken en zijn hand richting haar van oeps id maar omdat iedereen heel hard lachte en Sabeau ook ging het slaan en spugen gewoon door ( belachelijk spel overigens.. hoezo elkaar bespugen en slaan? typisch mannen spelletje om elkaars man zijn uit de dagen, daar moet een vrouw niet tussen gaan staan...dat zei Ashely ook al gisteren.)
En Tyron? Die wilde voor een meisje opkomen die een beetje dom had gedaan. Dat was zijn gevoel.
Jaaaaaaquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is dit al niet tot in den treure besproken?
Ja dat dus van die 999 1000 maken en dan +1 erbij Echt domme mokkels zeg dan ga je toch afquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
4860-999 snappen ze niet is de makkelijkste som die er tot nu toe is 4860_1000 +1
Ongelofelijk hčquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
Zo makkelijke som en ze zien het niet
Ja, je zet jezelf wel goed neer zoquote:
Ja voor karen is dat ze dyscalulie heeft maar ashley is echt heel stomquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus van die 999 1000 maken en dan +1 erbij Echt domme mokkels zeg dan ga je toch af
Ja maar de aller aller makkelijkste die er daar is geweest. Van ashley is dit echt onvoorstelbaar die kan wel rekenen lijkt mequote:Op woensdag 28 februari 2024 08:18 schreef Rhosyn het volgende:
Net wakker en uit bed en dan een som.
Ik vind het juist jammer dat ze niet ook snachts hun bed uit moeten voor opdrachten. Op 1 na dn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:18 schreef Rhosyn het volgende:
Net wakker en uit bed en dan een som.
Ja van die 999 1000 maken dat rekent een stuk makkelijker en dan 1 er bij tellenquote:
Niet dus. Dat heeft ze nu wel bewezen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar de aller aller makkelijkste die er daar is geweest. Van ashley is dit echt onvoorstelbaar die kan wel rekenen lijkt me
Het kan wel weer normaler worden dacht ik maar dan moet ze het zelf willen en dat zal wel niet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Zonder die duckface is het best een knappe meid. Eeuwig zonde.![]()
[ afbeelding ]
Met het risico dat in een Alpenland een triggeralarm afgaat...quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:24 schreef Cupfighter het volgende:
Goedemorgen Cos
Iemand zin in een lekkere pannenkoek?
Dat dus.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:25 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het kan wel weer normaler worden dacht ik maar dan moet ze het zelf willen en dat zal wel niet.
Als ie maar koud en slap isquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:24 schreef Cupfighter het volgende:
Goedemorgen Cos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ie maar koud en slap isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er waren ook sl bij Tom en Jimmy of het werd meteen weggedraaid als het er over ging. En bij andere ook. Ik vermoed dat ze vandaag allemaal te horen krijgen dat ze het er niet meer over mogen hebben en dat ze elkaar niet meer met pannenkoeken in het gezicht mogen slaan. Het is vrij kwalijk dat men op de socials kan lezen dat Sabeau de klap verdiende. Denk niet dat BB dat soort reacties wil.quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:11 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja er is zo vaak een sl geweest en dan er toch steeds weer
over beginnen daar moet BB dan toch wat van zeggen
Was direct een sl toen ze over Tom begonnen
klapquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:29 schreef marky het volgende:
[..]
Er waren ook sl bij Tom en Jimmy of het werd meteen weggedraaid als het er over ging. En bij andere ook. Ik vermoed dat ze vandaag allemaal te horen krijgen dat ze het er niet meer over mogen hebben en dat ze elkaar niet meer met pannenkoeken in het gezicht mogen slaan. Het is vrij kwalijk dat men op de socials kan lezen dat Sabeau de klap verdiende. Denk niet dat BB dat soort reacties wil.
Lief. Ms straks om een spelletje mee te doen. Nu ga ik ff een spiegeleitje bakken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:24 schreef Cupfighter het volgende:
Goedemorgen Cos
BB / [NietDeCoS] Random drive-by meningen over bewoner Xquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:35 schreef Clasientjuh het volgende:
Dat Ashley voor Karen ....[knip]
Dit.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:29 schreef marky het volgende:
[..]
Er waren ook sl bij Tom en Jimmy of het werd meteen weggedraaid als het er over ging. En bij andere ook. Ik vermoed dat ze vandaag allemaal te horen krijgen dat ze het er niet meer over mogen hebben en dat ze elkaar niet meer met pannenkoeken in het gezicht mogen slaan. Het is vrij kwalijk dat men op de socials kan lezen dat Sabeau de klap verdiende. Denk niet dat BB dat soort reacties wil.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Geprobeerd de code in te voeren en het gaat niet open Ashley vind ht raar en blijft trekken en proberen
4000+800+60-999 moeten ze uitrekenen
Randy: " stelletje pestkoppen "quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn : Hoofdrekenen voor luxe.. Ik kan me niet voorstellen dat hoofdrekenen iemand op de nominatielijst gaat zetten.
Tyron : Nee, dat denk ik ook niet. Dat zou ook vet oneerlijk zijn. Ze weten gewoon van bepaalde mensen dat ze dyscalculie hebben, dat moest je doorgeven. Dus dat is niet eerlijk.
Alles klopt behalve dat ze na die “te harde” klap doorspeelden. Na die klap was het wel gedaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb het SV aangepast, vraag aan de andere Cossers, ik heb het zo beleeft , klopt dit?
Dikke lol in de tuin, iedereen water in de mond, blad, steen, schaar, papier, wie wint mag de andere een mep geven met een pannenkoek, lachen gieren brullen
Achteraf een staartje Tom deed dit bij Sabeau en kwam hard aan, maar ze lachte en speelde door, een uur later vraagt Tyron aan Sabeau deed het ook zeer, ze zei ja, toen is Tyron bij de rest het vuurtje gaan stoken, en kreeg Tom uiteindelijk via via te horen dat Sabeaau achteraf loopt te zeuren dat het pijn deed, Tom en zn aanhang zijn hier boos over, want ze had dit toch meteen in zijn gezicht kunnen zeggen. Sabeau vind het allemaal niet zo spannend en haalt de schouders er om op, Tyron heeft alles dus erger gemaakt dan dat het was, waardoor nu ruzie tussen Tom en Sabeau
Dat Ashley voor Karen heeft gekozen is strategisch slim.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:35 schreef Clasientjuh het volgende:
Dat Ashley voor Karen gekozen heeft is ook maar om niet op de bank te komen ze weet dat ze de games wint van Karen. Dus koos ze voor de veiligheid: voor Karen met haar grote mond. Maar gaan kiezen voor Jimmy bijvoorbeeld durf ze niet omdat ze weet dat Jimmy wel wat slimmer is dan haar.
Dat denk ik idd ook en dat is ook wel begrijpelijk. Je zit daar voor jezelf..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen spel meer, morgen nomineren, eens zien of er nog koppels willen wisselen en gunnen ....![]()
Ik denk niemand ....
Die gaat poedersuiker op haar gezicht doenquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau niet aan het plamuren. Nog steeds in de DBK?
Sorry maar wat een namen zegquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:49 schreef Kissingbird het volgende:
speculazen over het nomineren in de badkamer.
alice : het is gunfactor deze week
dilano: maar er is ook gepraat over misgunnen en er is niet gemis gunt
alice zou haar kinderen novee en joya noemen
Haydar dan weet je dat al
19 jaar en dan Al weten hoe je je kinderen gaat noemen is wel heel erg vooruit denken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:49 schreef Kissingbird het volgende:
speculazen over het nomineren in de badkamer.
alice : het is gunfactor deze week
dilano: maar er is ook gepraat over misgunnen en er is niet gemis gunt
alice zou haar kinderen novee en joya noemen
Haydar dan weet je dat al
Ik vind het nogal wat dat je iemand zo wegzet.. en dan insinueren dat het met opzet was. Als ze dit blijven herhalen gaat het in de buitenwereld echt spelen en kun je iemand helemaal kapot makenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:57 schreef greysbones het volgende:
Nou dat niet meer over praten
Was van korte duur
Ty doet werkelijk of Tom Sabeau een enorme mep heeft verkocht
Randy
Als dat mijn zusje was
Was het nu klaar weet je
Een koude pannenkoek !!
Uhm volgens mij had ze het in week 2 al over kinderen en Haydar die 'het' helemaal voor haar is ook en een toekomst mee zag..quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
19 jaar en dan Al weten hoe je je kinderen gaat noemen is wel heel erg vooruit denken.
Ze kennen elkaar pas net en ze is pas 19quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhm volgens mij had ze het in week 2 al over kinderen en Haydar die 'het' helemaal voor haar is ook en een toekomst mee zag..
Lijkt erop dat ze wel van het plannen en ver vooruitdenken is.
Tom is natuurlijk vaak niet handig in zijn handelingen en uitspraken. Het zou voor beiden partijen beter zijn als hij gewoon uitlegt waar het vandaan komt.. ik denk dat er dan ook meer begrip zal zijn. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat ze daar niets van mogen vinden en het niet prettig vinden.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
en dan nog vonden ze hem moeilijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Hij is dus toch aangepast op het niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |