Ja je was er weer eens niet héquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:03 schreef GayGuy het volgende:
Goedenavond. Ik lees dat ik een soort Tros muziekfeest op het plein heb gemist?🤣
tt is altijd primaquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik had per ongeluk het laatste bericht dus de TT is waarschijnlijk niet oke
En terecht. Had hij zich erbuiten gehouden, was er niets aan de hand geweest. Beetje zoals hij de boel liet ontploffen toen Lenie op de kofferknop druktequote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bb is aan het bedenken hoe ze het recht kunnen breien
Sm gaat los op Ty
Misschien kan Ro Ro zich wel even bedenkenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi heeft nu wel pijn aan haar knie
Wel joh, jouw TT, dus jouw feestjequote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
Niks mis meequote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kan Ro Ro zich wel even bedenken
Dat het toch een duw was
Ho ho, Randy is 'm aan het rockenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:07 schreef BB-King het volgende:
Zat Randy niet ooit over Karen te zeggen met dat Ariana verhaal dat ze een snitch was?
Wat doet hij nu zelf.
Die is helemaal perfectquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
LOL !!!!!!!!!!quote:
Het is nooit een goed moment. Ze gaat sowieso janken en weet daarna niet eens meer wat er gezegd is. Tis maar 1 minuut he. Zal wel alleen zijn: love you, miss you, het gaat goed. Ga zo door, ben trots op je kus kus snif snif.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:08 schreef Koos1958 het volgende:
Alice tegen jimmy dat ze gigantische hoofdpijn heeft van vannacht niet slapen en dat ze liever heeft dat haar telefoontje liever morgen heeft. Want ze is mentaal helemaal op. Dit kan dus straks weer gebracht worden als dat ze zeurt over het bellen.
Heb je ‘de duw’ gezien ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Met hem heb ik het helemaal gehad.....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:09 schreef Koos1958 het volgende:
Oh jimmy zegt dat hij het wel snapt dat Alice het liever morgen heeft. Hoe kan iemand zo dubbel zijn.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je ‘de duw’ gezien ?JazekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik vooral met karen en ashley. Vond het net wat sabeau zei over tom ook vreselijk om te horen. Is zelfs zo erg dat ik ronahi nu een van de normaalste ga vinden daar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met hem heb ik het helemaal gehad.....
Waar niet over?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:09 schreef woxxel het volgende:
Ze mogen het er zeker niet meer over hebben ofzo
Het geweld wat Tom tegen Sabeau heeft gebruiktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dilano dit weer door vertellen aan jimmy.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:18 schreef Harry het volgende:
Randy: ik zou Jimmy wel op de bank willen zien.
Dilano: zeker als hij dingen zegt over mij. Achter mijn rug om......
Toneelhaak voor deze losgeslagen figurant aubquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:19 schreef Harry het volgende:
Dilano suggereert dat BB de stemming van het publiek kan negeren.
Geen SL nu !!!!
Eindelijk heeft het meesterbrein het doorquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:19 schreef Harry het volgende:
Dilano suggereert dat BB de stemming van het publiek kan negeren.
Geen SL nu !!!!
`zal bb tom willen wieberen? zeer negatief in de uitzendingquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:19 schreef Ireth het volgende:
Tom die Sabeau negeert en ash niet wil knuffelen tijdens het bandana wisselen in de uitzending...
Dat hoofd maakt over urenquote:
Wat mij betreft hoeft de uitzending niet in de cos. Wil dat later nog kijkenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:19 schreef Ireth het volgende:
Tom die Sabeau negeert en ash niet wil knuffelen tijdens het bandana wisselen in de uitzending...
Zal er rekening mee houden!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft de uitzending niet in de cos. Wil dat later nog kijken
Thanksquote:
Zodra het om Tom of Ashley gaat gaat SM los op de geen die de aanval plaatst. SM moet eens volwassen worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En terecht. Had hij zich erbuiten gehouden, was er niets aan de hand geweest. Beetje zoals hij de boel liet ontploffen toen Lenie op de kofferknop drukte
Maar goed, anders hadden we waarschijnlijk saaie kaartstreams en Karen/Ashley op repeat over het knopdrukken gehad
Hij wel ja, lachertjequote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano zegt dat ze alle macht hebben. De regie over hoe ze je neerzetten.
Ben blij dat je het ziet....en ja misschien is dit programma ook helemaal niks voor hem....ook dat hij zich ergert aan B.B. zelf hoeveel sturing er is....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:22 schreef -river- het volgende:
Ik zie Ty als een jongen die goed is opgevoed door een sterke moeder. Toen hij en Alice tegelijk gingen douchen ging hij netjes met zijn rug naar haar toe staan en vandaag zag hij een vrouw janken en daarom reageerde hij, terecht of niet.
Maar gelukkig hebben we users zoals jou om te relativeren als tegenhangerquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:25 schreef marky het volgende:
[..]
Zodra het om Tom of Ashley gaat gaat SM los op de geen die de aanval plaatst. SM moet eens volwassen worden.
Na zaterdag 3-0quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens Dilano staan ze twee nul achter .....
Ik heb slecht nieuws voor Dylliequote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens Dilano staan ze twee nul achter .....
Sterker nog het wordt 8-0quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws voor Dyllie
Dat gaan ze ook niet meer goedmaken
Die is zo vals als de nacht Ik ben zo klaar met Ashley en Karen he. Ik kan ze niet meer horen of zien. Karen moet weg bij Ashley Doet haar geen goed.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:17 schreef Koos1958 het volgende:
Valt niet op he jimmy is met Alice aan het praten en ashley komt er bij en zegt nu van kom even bij ons op de kamer slapen is gezellig hoor. Hoe opvallend is het van haar.
Glenn zei is een fijne kamer hoor om te slapen. En jimmy wil niet
Wie is SM?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:25 schreef marky het volgende:
[..]
Zodra het om Tom of Ashley gaat gaat SM los op de geen die de aanval plaatst. SM moet eens volwassen worden.
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar volgens mij kreeg ze zelf ook de slappe lach na die pannenkoekklets.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:22 schreef -river- het volgende:
Ik zie Ty als een jongen die goed is opgevoed door een sterke moeder. Toen hij en Alice tegelijk gingen douchen ging hij netjes met zijn rug naar haar toe staan en vandaag zag hij een vrouw janken en daarom reageerde hij, terecht of niet.
Ja ik ben een verademing in een land vol meelopers. Altijd tegen de stroming in.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we users zoals jou om te relativeren als tegenhanger
Ben ook klaar met die twee rotwijven.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:30 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Die is zo vals als de nacht Ik ben zo klaar met Ashley en Karen he. Ik kan ze niet meer horen of zien. Karen moet weg bij Ashley Doet haar geen goed.
ja joh, ze had dolle pretquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar volgens mij kreeg ze zelf ook de slappe lach na die pannenkoekklets.
[ afbeelding ]
Omdat hij even baalde dat hij had verloren en geen 10 knuffels wilde krijgen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:19 schreef Ireth het volgende:
Nee Dylano willen ze er nu uit hebben maar ik weet niet wie erbij gezet wordt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik gok zo maar dat onze ja man rockster zaterdag gaat
Nee, ik ook niet. Ik snap niet waarom er ineens zo'n drama van wordt gemaakt. Ze lagen allemaal in een deuk en ineens is Tom de boemanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:31 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja joh, ze had dolle pret
heb de rest helaas niet mee kunnen krijgen van de drama
Dilano kwam eruit wie was de andere op toiletquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit dan weer voor dubbele streamlock ...
Klopt. Ruim een uur later vond ze het bijna doodslag volgens Ty..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar volgens mij kreeg ze zelf ook de slappe lach na die pannenkoekklets.
[ afbeelding ]
Klopt, ze kreeg ook naar haar voeten van Randy dat ze ongeloofwaardig overkomt doordat ze pas na twee uren begon te jammeren over het pannenkoeken klapperquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijf het een naar gezicht vinden....is ook meer in haar nek. helft in haar nek.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van Randy?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:34 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Klopt, ze kreeg ook naar haar voeten van Randy dat ze ongeloofwaardig overkomt doordat ze pas na twee uren begon te jammeren over het pannenkoeken klapper
Geen idee, niet op geletquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dilano kwam eruit wie was de andere op toilet
Pannenkoekquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Blijf het een naar gezicht vinden....is ook meer in haar nek. helft in haar nek.
saba. want die moet ieder uur plasse. vnd ze heel gekquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dilano kwam eruit wie was de andere op toilet
De klap kwam van Tom, maar Randy vond dat Sabo het verkeerd heeft aangepakt door er niet onmiddellijk een ding van te maken.quote:
Ze lacht zelf het hardst.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aan jimmie dusquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, Dilano twijfelt aan Randy ....![]()
nee hoor. Randy en Ty stonden aan haar kantquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:38 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
De klap kwam van Tom, maar Randy vond dat Sabo het verkeerd heeft aangepakt door er niet onmiddellijk een ding van te maken.
En wanneer doet ze de rest?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley morgen moet ik echt mijn nagels doen, want het zier er niet meer uit
Dat geloof ik ookquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:40 schreef Roxiebb het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand in het BB huis is die daar nog graag is.
Nee dat heeft hij niet gezegd.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt. Ruim een uur later vond ze het bijna doodslag volgens Ty..
Randy sprak later met haar en gaf het advies om sneller uit te spreken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
nee hoor. Randy en Ty stonden aan haar kant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook weet wel dat ze niets met hem heeft maar Alice is helemaal niet bezig met mensen eruit krijgen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alice wil Dilano eruit volgens Dilano, huh die heb ik gemist ....
Denk dat ze dat nu gaat doenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:46 schreef Kodiak100 het volgende:
heeft alice al met vriendlief mogen bellen?
Denk eerder een grote deuk in haar altijd zo gespeelde spontane karakterquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:47 schreef Ireth het volgende:
Dan wordt zo weer een heleboel gejank....
Het was een pannenKOEK geen koekenPAN!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:43 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat heeft hij niet gezegd.
Kan natuurlijk heel goed zijn dat ze lachte van de schrik. Later dacht van dat het wel heftig was. Zo zijn hele #metoo affaires ontstaan omdat het achteraf toch niet zo prettig ervaren werd.
Dat heeft zeker Jimmy hem vertelt.....komt dat evengoed uit.....quote:
Dat staat nu te gebeuren - daarom wordt ze naar DBK geroepen en wil ze zich haasten, hoewel dat niet hoefde van BBquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:46 schreef Kodiak100 het volgende:
heeft alice al met vriendlief mogen bellen?
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:43 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat heeft hij niet gezegd.
Kan natuurlijk heel goed zijn dat ze lachte van de schrik. Later dacht van dat het wel heftig was. Zo zijn hele #metoo affaires ontstaan omdat het achteraf toch niet zo prettig ervaren werd.
Ja en commentaar van de drie a.k. en j.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:48 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Denk meer een heleboel gekonkel weer achteraf.
Helaas wel...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het was een pannenKOEK geen koekenPAN!!!!!!!
SM is voor volwassenen jaquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:25 schreef marky het volgende:
[..]
Als er iemand daar geen egoïst is, is het Alice wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:49 schreef BB-King het volgende:
Ah de egoïst mag bellen met de liefde van haar leven.
540 euro voor 1 minuutje klefheid.
Je zit hier toch voor jezelf lees ik steeds en het is maar spel en het geld is nog van niemand of van allemaal.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:49 schreef BB-King het volgende:
Ah de egoïst mag bellen met de liefde van haar leven.
540 euro voor 1 minuutje klefheid.
beide nieren????quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:52 schreef Ireth het volgende:
Ah Ro heeft haar nieren verkocht om een huis te kunnen kopen..
Hij moest wel ff denken wat ie kon antwoorden toen Ty vroeg wat ie had gedaan...quote:
Allebei, dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:52 schreef Ireth het volgende:
Ah Ro heeft haar nieren verkocht om een huis te kunnen kopen..
Zeker als barkrukquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy heeft als eerste baan in een verzorgingshuis gewerkt bij de horeca
Had ze niet meteen haar stembanden kunnen verkopen voor een serre?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:54 schreef Snoozey het volgende:
[..]
beide nieren????
zal wel een leuk grapje zijn dan
Dat zei ze idd om grappig te doen. Om aan te geven dat het een retedure aankoop was gok ik..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:54 schreef Snoozey het volgende:
[..]
beide nieren????
zal wel een leuk grapje zijn dan
Ik hoor er nog een paar die op MP kunnen...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Had ze niet meteen haar stembanden kunnen verkopen voor een serre?
Echt he die twee zingen zo vals.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoor er nog een paar die op MP kunnen...
Lijkt er op dat ty, ro en Ran er geen last van hebben...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:00 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus die schreeuwlelijkers op de achtergrond waarom zegt niemand daar iets van.
Toch ook een gavequote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi zou nooit voor een foto gaan, maar het was de enigste optie
Super voor haar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:04 schreef Koos1958 het volgende:
Alice terug en huilt niet. Ze apart zegt ze en ze heeft gewoon niet gehuild. Positief gevoel kan ze weer verder.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
en Belgie
[ link | afbeelding ]afbeelding converteren naar jpg
Was ze depri dan ?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice heeft er precies uitgehaald wat ze wilde, ze kan nu weer lachen en er tegenaan
Ja he maar reken maar dat het negatief gemaakt gaat worden door de tweequote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk voor Alice, ze straalt ....
beetje nadat ze het gekocht hadquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Was ze depri dan ?
Ze was heel de tijd blij met haar brief, toch ?
De laatste 2 dagen heel veel stress omdat ze het ook anderen had gegunt maar impulsief gedrukt heeft. En die twee meiden doen heel vreemd tegen haar en nu wel navragen. Hoe nep hoe die twee sociale gewenst vragen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Was ze depri dan ?
Oh dat ….. bewust op die knop geduwd want ze wist dat het geld kostequote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
beetje nadat ze het gekocht had
Leuk van haar vriendje ook om te zeggen: hopelijk zie ik je snelquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk voor Alice, ze straalt ....
Ja en omdat Karen het ook wilde of zoquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oh dat ….. bewust op die knop geduwd want ze wist dat het geld koste
Mooie jongen hoor, snap dat hij model is.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
TY ooit een shoot voor de sting gedaan staat nog op zijn site
En Glenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja en omdat Karen het ook wilde of zo
Bijna iedereen heeft op de knop gedrukt en iets gekocht, enkel zeiken ze bij haar erover omdat de joker van de generaal niet drukte maar nadien jankte omdat ze spijt had.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oh dat ….. bewust op die knop geduwd want ze wist dat het geld koste
Die zijn oprecht blij voor haar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
Valt op dat tyron, randy en ronahi wel blijven praten met Alice. Ze zegt dat ze alles kan loslaten en ze er van heeft geleerd
Ja mooi, en ook nu loslaat dat andere erover janken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
Valt op dat tyron, randy en ronahi wel blijven praten met Alice. Ze zegt dat ze alles kan loslaten en ze er van heeft geleerd
Ja he zo groot verschil.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die zijn oprecht blij voor haar.
Erge kiespijn gevalletje boze dames omdat ze voor de telefoongesprek gingquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Was ze depri dan ?
Thnx. Top dat we nog steeds van je werk kunnen genietenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2100 uur staat online, inclusief het pannekoeken gevecht ....
Blijf het bijzonder vinden dat ze Glen niet heeft laten drukken want hij is vader en zei heeft 1 mnd verkering nou ja nu 2 mndquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft op de knop gedrukt en iets gekocht, enkel zeiken ze bij haar erover omdat de joker van de generaal niet drukte maar nadien jankte omdat ze spijt had.
Dan heb je niet meegekregen dat Glenn het haar gunde en al iets had gedruktquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Blijf het bijzonder vinden dat ze Glen niet heeft laten drukken want hij is vader en zei heeft 1 mnd verkering nou ja nu 2 mnd
Ze heeft gewacht, niemand drukte en ze keek iedereen aan en niemand wilde drukken dus drukte ze zelf.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Blijf het bijzonder vinden dat ze Glen niet heeft laten drukken want hij is vader en zei heeft 1 mnd verkering nou ja nu 2 mnd
2 kromme armpjes bij een spel waar je ze gestrekt moet houdenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:19 schreef zodeju het volgende:
Wat een ramp he Ashley dat is een hele goede reden twee dingentjes.....heel raar
Maar het maakte Ashley niet uit....toch hoorde het haar net weer zeggen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:19 schreef Snoozey het volgende:
[..]
2 kromme armpjes bij een spel waar je ze gestrekt moet houden
Yepquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Over wie heeft trashley het nu weer
Sabeu?
Ty ook nietquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:21 schreef kiki2024 het volgende:
sabeau en Alice hebben blijkbaar geen auditie gedaan, en zijn gevraagd door bb
Weet dat Alice en tyron de 1e week vertelde dat het bij hun anders was gegaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:21 schreef kiki2024 het volgende:
Van alles wat mensen met een rugzak gevraagde modellen denk dat de Belgen er nog massaal op reageerde maar welke nederlander wil dit nog....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:20 schreef Kodiak100 het volgende:
We kijken dus naar een kaartenbak editie met gevraagde deelnemers
Je zal maar zo een jaloers wijf zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:21 schreef kiki2024 het volgende:
Dat wilde ik net vragen......dit is toch niks voor Glenn. Die moet toch denken waar ben ik nu ingestapt.....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:23 schreef Koos1958 het volgende:
Als je gezicht ziet van Glenn is hij niet blij.
Zou me niets verbazen. (Wel een slechte actrice)quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Ashley denkt dat Saaibeau een actrice is..
Deed ze dat net op de streamsquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:25 schreef -river- het volgende:
Ashley nog even een tik uitdelen aan Alice over dat ze nog maar zo kort samen zijn. Maar Alice is weer haar sterke zelf na het telefoontje.
Wat vreselijk valse vrucht is ze ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, Alice staar bij stream 2 in de badkamer en As kwam even een emotionele tik uitdelen.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat vreselijk valse vrucht is ze ook.
Zij kan het wetenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Ashley denkt dat Saaibeau een actrice is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat je als 33 jarige je zo gedraagt naar een andere persoon ben je een mispunt.daar stapte dus speciaal voor uit bed het secreet.ik heb het niet zelf gezien gelukkigquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, Alice staar bij stream 2 in de badkamer en As kwam even een emotionele tik uitdelen.
Ja maar Alice reageerde niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat vreselijk valse vrucht is ze ook.
Ben het zeker niet altijd met Ashley eensquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat Sabeau misschien niet in Trashley haar straatje ligt dat kan.
Maar Trashley doet wat ze altijd doet haar ongevraagde mening geven en de rest proberen daarin mee te krijgen.
Schaapje Karen beaamd alles, en die 2 andere dropstekkers vinden het allang best, wat die denk Trashley is populair. Daar moeten we bij in de buurt zijn.
mooi hequote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat je als 33 jarige je zo gedraagt naar een andere persoon ben je een mispunt.daar stapte dus speciaal voor uit bed het secreet.ik heb het niet zelf gezien gelukkig
Daar ben ik het mee eens. Nu op de woonkamer.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:29 schreef humpty het volgende:
Ze hebben goed door hoe Sabeau is en dat ze met Tom heel erg over de scheef is gegaan
Of haar spel vies is of niet, dat vindt ik niet eens belangrijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben het zeker niet altijd met Ashley eens
Maar wat Sabeau betreft zeker wel
Die speelt een vies spelletje
Met veel mensen
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zij kan het wetenHaar linkedinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Specialist ArbeidsbemiddelingSpecialist Arbeidsbemiddeling
CERTO · FulltimeLeef, alsof het je laatste dag is !!!
Sabo klik ik elke x weg…..kan haar gepraat niet aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:30 schreef kiki2024 het volgende:
jammer we mogen niet meer meeluisteren, ben wel heel blij dat steeds meer bewoners het in gaan zien wat betreft sabeau behalve de mannen die hun pik achterna lopen zoals een dilano en Glenn
Je moet toch van BB naast je duo partner liggen?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:32 schreef zodeju het volgende:
Ligt Jimmy gewoon in het bed van een ander.....
Madam krijgt toch overal haar zin in.....
Vanmiddag al gevraagd aan Jimmy en bleef er over door zeuren maar Jimmy wilde nog niet zou er over nadenken andere keer
En madam doet het dus nu weer.....dezelfde dag nog....
Ze manipuleert zodat je bijna niet anders kan.
Kan iemand mij vertellen wat het sabeau Tom Ding is, want dat staat er niet bij en ik snap er dus niks vanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
~ 19:32 - Stream 1 - Ronahi vertelt Karen en Ashley over het Sabeau/Tom ding
Ronahi: "Zij vertelt haar kant van het verhaal, van ik heb al een paar keer met Tom gepraat want het heeft niet veel nut, dus nu wil ik het ook gewoon als een man opnemen, ik wil het hier ook bij laten het hoofd nu ook niet mer voor mij, heeft zij aangehaald. En toen zei Ty van ja maar ik wel dat wel doen, niet vanuit uw dingen, maar meer van..."
Karen: "Van man tot man?"
Ronahi: "Ja, gewoon voor te zeggen van weet je Tom, naar een vrouw toe, doe dat niet zo, meer in die richting gewoon luchtiger. En zij zei al nee doe dat niet, doe dat niet. Maar toen zei Ty ook van ik kan dat ook op een andere manier naar hem toe overbrengen."
Vervolgens begint Tyron daar onder het eten met Tom over.
Oke ik las wat anders daar reageerde ik op. Want als ze dat heeft gezegd is dat not donequote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:33 schreef humpty het volgende:
Was niets bijzonders volgens mij in de badkamer zo net
Ashley kwam om haar handen te wassen en leek mij een heel gewoon gesprekje
tussen haar en Alice
Tuurlijk....ze zei overduidelijk dat ze het raar vond want jullie kennen elkaar toch pas een maand ofzo.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:33 schreef humpty het volgende:
Was niets bijzonders volgens mij in de badkamer zo net
Ashley kwam om haar handen te wassen en leek mij een heel gewoon gesprekje
tussen haar en Alice
er was een spel, water in de mond steen papier schaar en dan pannenkoeken naar elkaar slaan, tom deed dit bij Sabeau en kwam hard aan, maar ze lachte en speelde door, een uur later vraagt Tyron aan Sabeau deed het ook zeer, ze zei ja, toen is tyron bij de rest het vuurtje gaan stoken, en kreeg tom te horen dat Sab achteraf loopt te zeuren dat het pijn deedquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wat het sabeau Tom Ding is, want dat staat er niet bij en ik snap er dus niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |