Dus ty mag dit als het gaat om de mensen om wie hij geeft??quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:55 schreef marky het volgende: [..] Nogmaals Ty is hondstrouw aan de mensen om wie hij geeft. Als hij hoort dat het toch niet zo fijn wordt gevonden en geeft hij het op een keurige manier aan bij Tom aangeeft kan Tom ook zeggen zo heb ik het niet ervaren of wat dan ook. Maar het niet willen horen of aannemen is dan weer van een andere orde.
Graag!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
Ty
Ik ga lekker naar huis
Ik ben er klaar mee
Graag, vandaag nog .....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
Ty
Ik ga lekker naar huis
Ik ben er klaar mee
direct maar danquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
Ty
Ik ga lekker naar huis
Ik ben er klaar mee
"Ty, je koffer staat in de voorraadkamer"quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
Ty
Ik ga lekker naar huis
Ik ben er klaar mee
Goeie van Jimmyquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:57 schreef kiki2024 het volgende:
jimmy : kunnen we vandaag niet nomineren ?
Wiequote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:59 schreef zodeju het volgende:
Kijk die schijtert tussen de meiden liggen....Maar niet voor Tom opkomen maar zeggen ik ga ff naar buiten.
Uiteindelijk is dat degene die ze wildequote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:00 schreef Roxiebb het volgende:
Wanneer Sabo door Ty wordt geknuffeld is ze een stuk enthousiaster dan wanneer Dylano haar vastneemt… Viel daarnet wel erg op.
Die Dilano is ook een glibberig ventjequote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:02 schreef Ireth het volgende:
Ow Dilano komt de heilige bemiddelaar spelen...
Probeert tussen de 2 groepen door te glibberenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:02 schreef kiki2024 het volgende:
wat komt dilano de slang nou bemoeien
Ja ik ook. En dilano moet haar niet zo verdedigen. Hij was er niet bijquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:02 schreef Ireth het volgende:
Ik heb echt oprecht medelijden nu met Tom...
Sabeau was er al heel lang klaar mee, was niet haar schuld dat Ty uit zijn plaat ging, daar komt het zo'n beetje op neer...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:02 schreef kiki2024 het volgende:
wat komt dilano de slang nou bemoeien
ja is net wat Ashley en Karen vermelden als hun er ook in mee gaan staat tom heel slechtquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:59 schreef kiki2024 het volgende:
Tom" als dit naar buiten komt, ik ben een vader. he
Ik vind het heel zielig die ligt elke keer onder vuur. Wel dilano dat deed ze wel. Tyron blaast het op volgens dilanoquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:05 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Die gaat het nog moeilijk hebben.
Sabo en Ty komen er ook niet goed uit, gelukkig maarquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:05 schreef humpty het volgende:
Is maar een iemand die hier schade van ondervind zegt Ashley en zijn kind erbij
Toevallig pakt het niet negatief uitquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus ashley hou je smoel met dat het negatief kan uitpakken voor tom.
ja kan ook van de klappen die hij ook gehad want zie nu bij Ashley op der kaaklijn ook een rode plekquote:
Ze heeft wel gelijk...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus ashley hou je smoel met dat het negatief kan uitpakken voor tom.
en hun weten niet hoe het nu buiten opgevat word he iddquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toevallig pakt het niet negatief uit
Maar de gedachte is niet vreemd
Met kofferquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:09 schreef mazaru het volgende:
Straks komt Tyrone weer strontchagrijnig uit de DBK. Brullend dat hij altijd van die vervelende vragen krijgt
En hoe het eventueel in een uitzending komt... en daarna weer door de kijkers wordt opgevat...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en hun weten niet hoe het nu buiten opgevat word he idd
Ik wil dat die weggestemd wordt. Volledige vernederingquote:
Ja he en maar blijven herhalen. Doet ze met iedereen en over alles. Maar dit vind ik wel heel heftig wat sabeau beweert heeft. Alles gaat het internet over. Daar moeten ze allemaal eens over gaan nadenken daar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:08 schreef Rhosyn het volgende:
Best wel saai nu.![]()
Ze blijven maar lullen over hetzelfde.
Lijkt wel of ze er van genieten..
bullshit ditquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:10 schreef schizolientje het volgende:
de nieuwe regisseuse:: Ashley. En zo veel mensen kijken niet Het is geen internationale rel
Sabeau merkt dit maar Dilano praatte het goed naar haar door te zeggen dat Jimmy een zware dag heeftquote:
Jimmy heeft al vanaf het begin een hekel aan haar sinds ze aanpapte met Dilano.quote:
Dat heeft Jimmy goed gezienquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:11 schreef humpty het volgende:
Geloof niet dat ze er over wil praten zegt Delano
volgens Jimmy doet ze niet anders
ja die lult ook van alles zoals nu ookquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:12 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Sabeau merkt dit maar Dilano praatte het goed naar haar door te zeggen dat Jimmy een zware dag heeft
Tom had al direct sorry gezegdquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:14 schreef Rhosyn het volgende:
Dus het begon er mee dat Tom sorry moest zeggen tegen Sabeau want de pannenkoekklap was te hard.
En het eindigt er mee met dat Sabeau sorry moet zeggen tegen Tom want zeggen dat de pannenkoekklap te hard was kan slecht voor Tom uitpakken in de buitenwereld.
Beide willen geen sorry zeggen en geen gesprek.
En de groep raakt er niet over uitgeluld.
Dilano de spindokterquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:12 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Sabeau merkt dit maar Dilano praatte het goed naar haar door te zeggen dat Jimmy een zware dag heeft
Ja en hij heeft nu ook de pik op Alice want die gaat te goed met Tom.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jimmy heeft al vanaf het begin een hekel aan haar sinds ze aanpapte met Dilano.
Ja wel. Hij was daar niet mee bezig hij spreekt Tom er voorzichtig op aan. De rest van de tafel had het niet eens meteen in de gaten. Veel netter had hij het niet kunnen doen. Het gesprek wat hij achteraf met Ashley en Karen had was duidelijk dat er geen kwaad bij zat. Dat hij geen zin meer heeft om de trekpop van BB te zijn stond er los van dat bleek daar ook wel uit.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:56 schreef greysbones het volgende: [..] Heeft 0,0 met trouw te maken Gewoon hopen dat je iets kunt gebruiken tegen een ander Walgelijk gedrag
Klap was onbedoeld harder denk ik maar ze begon te lachen erna. Dan moet je niet later gaan zeuren en het hebben over slaan. Maar ik vind het sinds gister een hele nare sfeer hangen en dat kan escaleren zoals numquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:14 schreef Rhosyn het volgende:
Dus het begon er mee dat Tom sorry moest zeggen tegen Sabeau want de pannenkoekklap was te hard.
En het eindigt er mee met dat Sabeau sorry moet zeggen tegen Tom want zeggen dat de pannenkoekklap te hard was kan slecht voor Tom uitpakken in de buitenwereld.
en BB mag welquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:15 schreef humpty het volgende:
Er is er maar een die dit in de kiem kan smoren en dat is BB zelf
ik denk persoonlijk dat BB er klaar mee was. "Oke jongens, cut, we hebben genoeg beelden over dit onderwerp. Ga nu maar kaarten".quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:11 schreef Ireth het volgende:
Jimmy: "ze had er echt wel zin in om er over te praten, ze had het buiten nergens anders over..."
I love the sarcasm.....
Weer sl, is ty de dbk aan het kort en klein slaan??
Ja daar praat hij ook slecht over tegen iedereen. Gevoed door het hele erge verdriet van karen die zelf niet gedrukt heeft.Jimmy heeft een buigzaam gevoel van rechtvaardigheidquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en hij heeft nu ook de pik op Alice want die gaat te goed met Tom.
Ty is al sinds week 3 verbolgen over Tomquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:15 schreef marky het volgende:
[..]
Ja wel. Hij was daar niet mee bezig hij spreekt Tom er voorzichtig op aan. De rest van de tafel had het niet eens meteen in de gaten. Veel netter had hij het niet kunnen doen. Het gesprek wat hij achteraf met Ashley en Karen had was duidelijk dat er geen kwaad bij zat. Dat hij geen zin meer heeft om de trekpop van BB te zijn stond er los van dat bleek daar ook wel uit.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:15 schreef marky het volgende:
[..]
Ja wel. Hij was daar niet mee bezig hij spreekt Tom er voorzichtig op aan. De rest van de tafel had het niet eens meteen in de gaten. Veel netter had hij het niet kunnen doen. Het gesprek wat hij achteraf met Ashley en Karen had was duidelijk dat er geen kwaad bij zat. Dat hij geen zin meer heeft om de trekpop van BB te zijn stond er los van dat bleek daar ook wel uit.
Juist, en B.B. geniet Tom in BB om te leren en te kijken of hij zich zelf tegenkomt en de rest van de bewoners in het ongewisse laten en kijken hoe die er mee omgaan zonder dat ze weten dat hij issues heeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:14 schreef Rhosyn het volgende:
Joh hou toch op deze reuring allemaal is toch waar we voor kijkenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
Precies d
[..]
en BB mag wel
Eens heel duidelijk zijn naar Ty
Dat dit niet de manier is om het spel
Te spelen
Heeft wat gebruiksaanwijzingen bij zichquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:18 schreef woxxel het volgende:
Lijkt wel of ik de enige ben, maar ik vind Tom een rare.
Een koffer of 2 lijkt me beterquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou BB, gooi er nog maar effe een rekensom in .....
Nee hoor, ik ookquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:18 schreef woxxel het volgende:
Echt onzin beide met de sommen elkaar gewoon omhelzen of boksquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:15 schreef lojanda het volgende:
Wat een overdreven gedoe weer..
Ja Tom sloeg wel iets te hard maar het was met een pannenkoek die bijna brak en daarom sloeg hij wat harder. He5 is niet zo dat er eerste hulp moest worden verleend.. een pannenkoek, hoe hard kun je daar mee slaan![]()
Tom had beter meteen sorry kunnen zeggen en Sabeau had ook op dat moment moeten zeggen dat ze het niet oké vond. Ze moest gewoon ook lachen.. Tyron de moraalridder zal wel eens even zijn zegje doen aan tafel waar iedereen bij zit.. hoe goed komt hem dat nu weer uit![]()
Weer een hoop drama om niets..
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:18 schreef woxxel het volgende:
Ty krijgt zijn koffer (hoop ik)quote:
en terecht.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo, flinke waarschuwing van Jimmy over het gedrag van Sabeau ....
En hij ziet het heeeel erg goedquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB vind misschien dat er te veel reuring op internet gaande is.quote:
Nou ja wat overdreven.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:21 schreef DGK-Eric het volgende:
Jimmy wil helemaal niks meer met Saboos te maken hebben, zegt hij tegen Dilano. Vind haar gevaarlijk. Jimmy wil buiten ook nog een normaal leven kunnen hebben.
Staat overal al in de cosquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:23 schreef rinardo het volgende:
Hier het hele pannenkoeken filmpje
https://www.facebook.com/(...)TYrxBoJyDEsyNngJabfl
Ik ben het met hem eens. Ze is gevaarlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou ja wat overdreven.
Sabeau is een rare maar zeggen dat ze gevaarlijk is is belachelijk.
vaak he voelen homo's zulke dingen ook echt wel goed aan altijdquote:
Neuh... het is precies zoals hij het zegt... in eerste instantie meelachen en later bij Ty en Randy piepen... zodat zij Tom aan gaan pakken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou ja wat overdreven.
Jammer genoeg heeft hij een nare kant. Weer dat ze het persoonlijk moeten zeggen maar doen ze zelf ook nietquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
Ow wat is Jimmy soms een fijne vent![]()
Dat kloptquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:24 schreef humpty het volgende:
Bloedlink is die Sabeau hoor ...blij dat Jimmy het ook ziet
ze weet precies op welke knopjes ze moet drukken zegt Jimmy
haar BB filmpje eindigd met het feit dat ze weet dat ze mannen om haar vingertje kan windenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou ja wat overdreven.
Dat mag jij vinden. Ik kan Jimmy helemaal volgen hierin. Sabeau is een gevaarlijke manipulator, dat heeft ze zelf aangegeven in haar promofilmpje.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou ja wat overdreven.
Vind het heel gemeen van Jimmy dat hij dit nu als kans ziet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou ja wat overdreven.
En het klopt ook wat hij zegt. Het is ook echt een gevaarlijk meisje.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als je tijd hebt echt kijken, deze man monteert met een knipoog, en op het moment dat sab die pannenkoek in de gezicht krijgt geeft ie allenaal reacties , heel komischquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:23 schreef rinardo het volgende:
Hier het hele pannenkoeken filmpje
https://www.facebook.com/(...)TYrxBoJyDEsyNngJabfl
Nee totaal nietquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vrees dat het niet gaan binnenkomen bij Dilano ....
Nee te domquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vrees dat het niet gaat binnenkomen bij Dilano ....
Die was raak hèquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:26 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy : ik zie het daar doen bij Ty, bij glenn alle grote mannen, enige bij wie het niet lukt is Tom.
boem in the roos
Fantastisch....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:15 schreef kiki2024 het volgende:
Wel ironisch dat Tom zaterdag een vliegtuigje krijgt
Lol wat een onzinquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vaak he voelen homo's zulke dingen ook echt wel goed aan altijd
Jammer , had de hoop dat hij eruit gedonderd werdquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:26 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron leuk en blij over videobericht
Nee hoor je bent niet de enigequote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:18 schreef woxxel het volgende:
binnen komen met zijn derde beenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Het gaat niet binnen komen
Dylano denkt maar aan 1 ding
Gelukkig was het iets van thuis......quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:17 schreef Adixsh het volgende:
[..]
ik denk persoonlijk dat BB er klaar mee was. "Oke jongens, cut, we hebben genoeg beelden over dit onderwerp. Ga nu maar kaarten".
Ben benieuwd denk dat Dilano er een hele aparte andere draai aan gaat geven.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
Ja Dyllie
Wat ga je hier nu mee doen
Dat gaat hij echt niet doenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dilano gaat straks vragen aan Sabeau om excuses aan te bieden aan Tom ...
Zou hij nu ook kunnen doenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:32 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy neem zijn afstand van sabeau, als ze het vraagt gaat hij het eerlijk zeggen. toppie
Geloof mequote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, want hij is veel te bang om Jimmy te verliezen ...
Dan kan hij weer de spindokter uithangenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
dilano probeert iedereens kant en verhaal aan te horen
Nee dat doet hij niet. Hij spreekt Tom aan op zijn daden. Dat mag gewoon. Maargoed zodra het om Tom gaat mag er niets. Iedereen handschoentjes aan en voorzichtig want het is Tom.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty is al sinds week 3 verbolgen over Tom
Ro heeft dat prima gevoed
En nu denkt hij op een smerige manier Tom weg te kunnen zetten
Bah !
Ty is Calimero aan het spelenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:34 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat doet hij niet. Hij spreekt Tom aan op zijn daden. Dat mag gewoon. Maargoed zodra het om Tom gaat mag er niets. Iedereen handschoentjes aan en voorzichtig want het is Tom.
Dat doet hij op zeker, in het cafe reageerde hij heel anders op het Alice/Karen gedoe dan later in het huis en hij was de eerste die riep dat hij niet zou wisselen. Ik geloof helemaal niets meer van hem.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop alleen dat Jimmy niet op zijn woorden terug komt
Jahaa!! Was net op tijdquote:
Een wandelingetje met Sabeau en Jimmy is helaas weer omquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:27 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hahah ja. hij heeft haar eindelijk door zo mooi dit
Ja inderdaad is gewoon een meeloper.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat doet hij op zeker, in het cafe reageerde hij heel anders op het Alice/Karen gedoe dan later in het huis en hij was de eerste die riep dat hij niet zou wisselen. Ik geloof helemaal niets meer van hem.
whhahaha begin van de afleveringquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jahaa!! Was net op tijd![]()
Ow God ja, Tom en Ty zijn natuurlijk ook nog een duoEnige voordeel daarvan is dat ze nooit tegelijk in dezelfde groep zitten..
Die heeft zelf zijn ogen de hele dag op coffeeshop stand staan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Houd je ogen open is het advies van Jimmy ....![]()
Hij heeft het er maar druk mee, Saboo afvallen Alice af vallen....dagtaak....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:35 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy wil geen informatie van sabeau, hij gelooft het alleen als het factueel bewezen kan worden. LOL
bb ook in de dbk gelijk vragen he wat ze er van vinden lollquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:36 schreef Ireth het volgende:
Eerste zin tekst in de uitzending: "Tom en tyron zijn nu wel een duo, maar ze zijn niet bepaald beste vrienden..."
Het is wel de avond van het waarschuwenquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heeft zelf zijn ogen de hele dag op coffeeshop stand staan.
Nee nee, dat was Dilano. Jimmy heeft het over Sabeau.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:41 schreef Koos1958 het volgende:
En ja hoor daar gaat jimmy weer met slecht praten over Alice. Bah zeg het tegen haar.
Ze moet wel nog even blijven, ze is puur vermaak.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:42 schreef jooba het volgende:
Ik denk dat het kindvrouwtje Sabeau door veel mensen op de bank gezet word deze week.
Ja, maar door die achterlijke manier van nomineren kan ze makkelijk de dans ontspringen ...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:42 schreef jooba het volgende:
Ik denk dat het kindvrouwtje Sabeau door veel mensen op de bank gezet word deze week.
Randy gaat effe appart buiten zitten met Sabeau. Ja, dit is mijn kans om te rocken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:43 schreef greysbones het volgende:
Aaah
Randy heeft staan luistervinken
En dan hoor je Danny zingen.. stand bamiquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die waterbak in de SL , het lijkt godver al eeuwen geleden ...
O ho oh stand bamiquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan hoor je Danny zingen.. stand bami![]()
't Enige uit die "BB Radio" SL wat ik nog fijn vind om te horen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan hoor je Danny zingen.. stand bami![]()
Nu al zin inquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:54 schreef Was-beer het volgende:
Dilano tegen Tom: Sabeau wil ook wel praten dus misschien kunnen we vanavond al praten
zelfs voor de 2e keer leuk om te zienquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Na de reclame de rekensom van Ashley en Karen ....
Dat hij het haar gevraagd heeft was dus achter een SL ....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:54 schreef Was-beer het volgende:
Dilano tegen Tom: Sabeau wil ook wel praten dus misschien kunnen we vanavond al praten
Ik heb het dus niet gezien op de streams, dus ik kan niet wachten nuquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
zelfs voor de 2e keer leuk om te zien
Dat die gozer vrienden heeft zegquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:54 schreef Harry het volgende:
Tyron verteld over zijn video: 30 seconden opname met een goede vriend.
Wat een man héquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:56 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Dilano en Randy
Dilano: ik ben echt een mediator vandaag.
Randy en Tyrone willen Jimmy op de bank krijgenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:57 schreef Was-beer het volgende:
Randy nu Dilano waarschuwen voor Jimmy
Gaat ie hem vast ook vertellen .... kut SL ...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:57 schreef mazaru het volgende:
Randy en Tyrone willen Jimmy op de bank krijgen
Bb is aan het bedenken hoe ze het recht kunnen breienquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:59 schreef Cupfighter het volgende:
Echt hoeveel SL krijgen we nog vandaag
Dag Tyquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:01 schreef odie22 het volgende:
tis wel slim om een Nederlandse man er uit te gooien nu , er zijn er nog 4
2 tegelijk mag ookquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:01 schreef odie22 het volgende:
tis wel slim om een Nederlandse man er uit te gooien nu , er zijn er nog 4
Ja het was weer raakquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:03 schreef GayGuy het volgende:
Goedenavond. Ik lees dat ik een soort Tros muziekfeest op het plein heb gemist?🤣
Hij zei net iets tegen haar over pan waterquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:04 schreef Kissingbird het volgende:
jimmy zit op het aanrecht
alice staat erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |