Ja je was er weer eens niet héquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:03 schreef GayGuy het volgende:
Goedenavond. Ik lees dat ik een soort Tros muziekfeest op het plein heb gemist?🤣
tt is altijd primaquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik had per ongeluk het laatste bericht dus de TT is waarschijnlijk niet oke
En terecht. Had hij zich erbuiten gehouden, was er niets aan de hand geweest. Beetje zoals hij de boel liet ontploffen toen Lenie op de kofferknop druktequote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bb is aan het bedenken hoe ze het recht kunnen breien
Sm gaat los op Ty
Misschien kan Ro Ro zich wel even bedenkenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi heeft nu wel pijn aan haar knie
Wel joh, jouw TT, dus jouw feestjequote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
Niks mis meequote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kan Ro Ro zich wel even bedenken
Dat het toch een duw was
Ho ho, Randy is 'm aan het rockenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:07 schreef BB-King het volgende:
Zat Randy niet ooit over Karen te zeggen met dat Ariana verhaal dat ze een snitch was?
Wat doet hij nu zelf.
Die is helemaal perfectquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
LOL !!!!!!!!!!quote:
Het is nooit een goed moment. Ze gaat sowieso janken en weet daarna niet eens meer wat er gezegd is. Tis maar 1 minuut he. Zal wel alleen zijn: love you, miss you, het gaat goed. Ga zo door, ben trots op je kus kus snif snif.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:08 schreef Koos1958 het volgende:
Alice tegen jimmy dat ze gigantische hoofdpijn heeft van vannacht niet slapen en dat ze liever heeft dat haar telefoontje liever morgen heeft. Want ze is mentaal helemaal op. Dit kan dus straks weer gebracht worden als dat ze zeurt over het bellen.
Heb je ‘de duw’ gezien ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Met hem heb ik het helemaal gehad.....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:09 schreef Koos1958 het volgende:
Oh jimmy zegt dat hij het wel snapt dat Alice het liever morgen heeft. Hoe kan iemand zo dubbel zijn.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je ‘de duw’ gezien ?JazekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik vooral met karen en ashley. Vond het net wat sabeau zei over tom ook vreselijk om te horen. Is zelfs zo erg dat ik ronahi nu een van de normaalste ga vinden daar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met hem heb ik het helemaal gehad.....
Waar niet over?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:09 schreef woxxel het volgende:
Ze mogen het er zeker niet meer over hebben ofzo
Het geweld wat Tom tegen Sabeau heeft gebruiktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dilano dit weer door vertellen aan jimmy.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:18 schreef Harry het volgende:
Randy: ik zou Jimmy wel op de bank willen zien.
Dilano: zeker als hij dingen zegt over mij. Achter mijn rug om......
Toneelhaak voor deze losgeslagen figurant aubquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:19 schreef Harry het volgende:
Dilano suggereert dat BB de stemming van het publiek kan negeren.
Geen SL nu !!!!
Eindelijk heeft het meesterbrein het doorquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:19 schreef Harry het volgende:
Dilano suggereert dat BB de stemming van het publiek kan negeren.
Geen SL nu !!!!
`zal bb tom willen wieberen? zeer negatief in de uitzendingquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:19 schreef Ireth het volgende:
Tom die Sabeau negeert en ash niet wil knuffelen tijdens het bandana wisselen in de uitzending...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |