Zet hem nog wel terugquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
Nou is dat hondje weer weg.![]()
@:Sally , waarom eet jij geen brood?
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zet hem nog wel terug
Nicequote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
Topic kan wel wat meer bips gebruiken.
[ afbeelding ]
In een gifje zou ze ermee kunnen schuddenquote:
En snelquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zet hem nog wel terug
Als je zo begint, vergeet het maarquote:
Zoveel filtersquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
Topic kan wel wat meer bips gebruiken.
[ afbeelding ]
Gagbal gaat er zo om bij jou als je niet opschietquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je zo begint, vergeet het maar
Vorige topic al wegquote:
Zucht, nog 1 keer dan?quote:@:Sally , waarom eet jij geen brood?
Schuif die gagbal maar op een plek waar de zon niet schijntquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:10 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Gagbal gaat er zo om bij jou als je niet opschiet
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In een gifje zou ze ermee kunnen schudden
Why?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:10 schreef Sally het volgende:
Zucht, nog 1 keer dan?
De korte variant! En Google is uw vriendje hè:*
Ik eet Koolhydraatarm tot Ketogeen
Beter!quote:
Wat lief dat je mij wat lol guntquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schuif die gagbal maar op een plek waar de zon niet schijnt
Ik denk aan mijn medemensquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Wat lief dat je mij wat lol gunt
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Wat lief dat je mij wat lol gunt
Lol, niet LoLquote:
Gegoogled?quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zet hem nog wel terug
Zegquote:
Zou niet graag zo'n bal in mijn reet willen hebben.quote:
Dat is hier gewoon een uitgang en daar gaat niks inquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zou niet graag zo'n bal in mijn reet willen hebben.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is hier gewoon een uitgang en daar gaat niks in
Whut?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Voorhuid dan maar, voor deze ene keer
Ieder zijn kink!quote:
Mwoah.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:04 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ik vond hem geniaal, de woordspeling
Zelfspot.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Dat mag. Moest net weer grinniken toen ik er aan dacht. Yolo
Zelfs dan, er zijn verschillende redenen om kha dan wel keto te eten? Afvallen is niet per definitie de reden (al denk ik wel de meest voorkomende).quote:
Ja, het begon voor mij om af te vallenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelfs dan, er zijn verschillende redenen om kha dan wel keto te eten? Afvallen is niet per definitie de reden (al denk ik wel de meest voorkomende).
Ah ja, ik heb zelf een tijdje kha/keto gedaan, toen ook veel ingelezen, dus weet er wel het eea vanaf. Werkte idd goed om af te vallen, maar ik kreeg er andere klachten van (flauwvallen en maandenlang continu ongesteld zijn) en het was op een gegeven moment ook lastig vol te houden met meerdere dagen extern zitten en privé ook veel feestjes en etentjes.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, het begon voor mij om af te vallen![]()
Maar het beviel zo goed dat ik het nog steeds vol hou (al sinds juli 2017![]()
)
Dank u AmyEven @:LordofLeaves heropvoeden
Heb je mss ook een FB account, dan kan ik je wel wat FB groepen aanradenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar misschien toch weer eens beginnen, of dan khb als tussenvorm.
Haha, ik heb heel lang in diverse FB groepen gezeten, nu nog steeds wel, maar kijk er niet actief meer naar, wel veel geleerd daar, ook veel recepten opgeslagen enzo. Sowieso open ik Facebook bijna nooit meer, dat heeft z'n beste tijd wel gehad.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je mss ook een FB account, dan kan ik je wel wat FB groepen aanraden![]()
Wat betreft dat extern zijn, en feestjes en etentjes: voorlopig kan ik me prima reddenOp mn werk zo geregeld dat ik een (maaltijd) salade krijg!
Haha, zelfde geldt voor hier, al doe ik nog wel wat volgen voor de etherische olien.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, ik heb heel lang in diverse FB groepen gezeten, nu nog steeds wel, maar kijk er niet actief meer naar, wel veel geleerd daar, ook veel recepten opgeslagen enzo. Sowieso open ik Facebook bijna nooit meer, dat heeft z'n beste tijd wel gehad.
Nooit aan gedacht maar klinkt als iets interessantsquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb zelf een tijdje kha/keto gedaan, toen ook veel ingelezen, dus weet er wel het eea vanaf. Werkte idd goed om af te vallen, maar ik kreeg er andere klachten van (flauwvallen en maandenlang continu ongesteld zijn) en het was op een gegeven moment ook lastig vol te houden met meerdere dagen extern zitten en privé ook veel feestjes en etentjes.
Maar misschien toch weer eens beginnen, of dan khb als tussenvorm.
Amykequote:
Niks heropvoeden.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, het begon voor mij om af te vallen![]()
Maar het beviel zo goed dat ik het nog steeds vol hou (al sinds juli 2017![]()
)
Dank u AmyEven @:LordofLeaves heropvoeden
Dat je het ging opzoekenquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks heropvoeden.Ik heb vandaag twee croissants.
Whehe, grapje Sally.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat je het ging opzoeken
En smakelijk!
Sallykequote:
LoLkequote:Op woensdag 28 februari 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven!
Heb jij ook een croissant vandaag?quote:
Nee helaasquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb jij ook een croissant vandaag?
Bleek voor nog veel méér zaken goed te werken en gezondheidsvoordelen op te leveren dan alleen maar gewicht (massa) verliezenquote:
Er zijn leukere manieren om gewicht te verliezenquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Bleek voor nog veel méér zaken goed te werken en gezondheidsvoordelen op te leveren dan alleen maar gewicht (massa) verliezen
Zoals? Moet me nog een beetje inlezen in het geheelquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Bleek voor nog veel méér zaken goed te werken en gezondheidsvoordelen op te leveren dan alleen maar gewicht (massa) verliezen
Nou. Speciaal voor jou dan even wat websites opgezochtquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Zoals? Moet me nog een beetje inlezen in het geheel
Zag de lijst. Vind dat nogal wat.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Sexy time!quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zijn leukere manieren om gewicht te verliezen
ah yes, er gaat een spaarlampje branden na het checken van de eerste link! Interessant wel, helemaal als je ook daadwerkelijk het resultaat ervan zietquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou. Speciaal voor jou dan even wat websites opgezocht
https://keto.nl/ketose/
https://thenewfood.nl/lowcarb-10-bewezen-gezondheidsvoordelen/
https://thenewfood.nl/gezondheid/
https://thenewfood.nl/onderzoek-keto-koolhydraatarm/
https://www.dietdoctor.com/health
.
En vooral... omdenken.
Nee, Vet is niet slecht. Ook al is dat ons jarenlang voorgehouden...
Het is de combinatie van (veel) Vetten en koolhydraten die maakt dat de overtollige energie in de vetcellen wordt opgeslagen.
Dus kijk niet op als ik vraag om extra mayonaise en olijfolie bij mijn maaltijdsalade
("Ja maar, ja maar; jij bent toch op diéét?!" - vroeg iemand op mn werk(nee, niet veel zin om het principe van LCHF uit te moeten leggen, maar goed
)
En het is een leefstijl, een eetwijze.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ah yes, er gaat een spaarlampje branden na het checken van de eerste link! Interessant wel, helemaal als je ook daadwerkelijk het resultaat ervan ziet
Mooi toch, prettig in je vel zitten is al de helft van al het plezierquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:02 schreef Sally het volgende:
[..]
En het is een leefstijl, een eetwijze.
Soms vergt het wat meer moeite of omdenken dus, en jezelf aanpassen.
Maar tot nu toe red ik het aardig, al jaren!
Nou, het is vooral de last van 30-35 kg minder die me veel heeft opgeleverd (door medicatie erg veel aangekomenquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
het fysieke resultaat mag er denk ik ook wel naar zijn
ah ja, de bekende schijf van vijf als standaard oplossing. Want direct maatwerk is natuurlijk lastigquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, het is vooral de last van 30-35 kg minder die me veel heeft opgeleverd (door medicatie erg veel aangekomenen het lukte niet via de hulp van de dietiste van de huisarts... die hing dit niet aan, nee
Die had vooral de Schijf Van Vijf (
) in gedachten
)
Schijf van Vijf?! Weg ermee.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:51 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ah ja, de bekende schijf van vijf als standaard oplossing. Want direct maatwerk is natuurlijk lastigMaar dan ben je ook serieus veel kwijt geraakt! Prestatie op zich, helemaal met de problemen waar je dan tegenaan liep.
En je kunt vast harder slaan met je zweep!quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:05 schreef Sally het volgende:
Topsporters hebben het ook ontdekt.
Dus ik laat de meesten maar kletsen als ze het hebben over Carb Loading.... En 'je lichaam heeft toch ècht koolhydraten nódig, hoor?!!1!!?!'
Ik heb meer energie, minder slaap nodig, geen last meer van het PDS, enz.
Breng haar nu niet op ideeën!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En je kunt vast harder slaan met je zweep!
Nee, dan zijn wij weer de sjaak.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Breng haar nu niet op ideeën!
Daarom altijd de auto met draaiende motor klaar staan!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dan zijn wij weer de sjaak.
Typisch Stigs, altijd weer voorbereid op pad gaan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom altijd de auto met draaiende motor klaar staan!
Uiteraardquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Typisch Stigs, altijd weer voorbereid op pad gaan.
Dan ben ik dus dubbel de sjaak.quote:
Ik ben snel in het Noordenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan ben ik dus dubbel de sjaak.
We kunnen ons beter verstoppen in de polders.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben snel in het Noorden
Die ken jij beter dan ikquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
We kunnen ons beter verstoppen in de polders.
Ja, maken dat we wegkomen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ken jij beter dan ik
Lord, in de navigatiestoel!
Daar denk jij dan weer aan hè?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En je kunt vast harder slaan met je zweep!
POOOOOOOOOOOOWWWWWWWEEEEEEEEEEERRRRRRRRR!!!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, maken dat we wegkomen.MOOORRREE SPEED!!!!
Duidelijk tijd voor een broodje.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar denk jij dan weer aan hè?
Voele?![]()
![]()
Hm, dan hopelijk voor jullie niet in de rivierpoldersquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
We kunnen ons beter verstoppen in de polders.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
POOOOOOOOOOOOWWWWWWWEEEEEEEEEEERRRRRRRRR!!!
Shit, ze weet onze route!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, dan hopelijk voor jullie niet in de rivierpoldersDie ken ik nog wel aardig goed
Kuukskequote:Op woensdag 28 februari 2024 19:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik miste al een topic in mijn lijst
Hoe kwammet?!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik miste al een topic in mijn lijst
Ja gebeurt wel vakerquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe kwammet?!![]()
Per ongeluk ge-ontvolgd of zo?
Sallykequote:
Hai Stiggyquote:
Zal ik je even opwarmen?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
Verwarming op 20 en koud dat ik het heb
zit hier al weer lekker op bed na het avondeten. Elektrische onderdeken aanquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
Verwarming op 20 en koud dat ik het heb
Denk dat ik zo ga douchenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik je even opwarmen?
Vooruit dan maarquote:
Ook een planquote:
Kouwe douchequote:
Ja, beetje wel dit.quote:
Ahw. Kom hier dan...quote:
Ik warm je wel op. Wil je ook onder mijn trui? Past vast wel!quote:
Sallyke toch...quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik warm je wel op. Wil je ook onder mijn trui? Past vast wel!
Aahhwhw.... hoe een groot jongetje klein kan wordenquote:
Nou zegquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Aahhwhw.... hoe een groot jongetje klein kan worden
hihi
Gezien hoorquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:05 schreef Sally het volgende:
[..]
HAD JE MN PI GEZIEN DAN?!??!?!![]()
Bril opzetten.
[ afbeelding ]
Zo klonk je nietquote:
Sollyquote:
quote:
Sallykequote:
Amykequote:
Hi dear.quote:
quote:
Nu moet ik denken aan een Siamese tweeling.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik warm je wel op. Wil je ook onder mijn trui? Past vast wel!
quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan een Siamese tweeling.
Moet passen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Siamese drieling dan...?
Kijken of jij er ook bij past. Tis wel een XL ja, maar.....
Oe.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet passen.En anders proppen we maar.
Als we gaan proppen wil ik graag een plekje in het midden aubquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
LoLkequote:
Ik zal een kleinere helm opzettenquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Als we gaan proppen wil ik graag een plekje in het midden aub
wat een geklaag ineensquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:11 schreef Sally het volgende:
[..]jij was niet uitgenodigd.
Dat gaat mn trui sowieso niet houden.
En kwartetten word me wat te veel.
Kan ik er wat aan doen dat jij je ineens opdringt.quote:
Waarom dan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Als we gaan proppen wil ik graag een plekje in het midden aub
Dirty minded Amy ook weer.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Kwartetten, dat heb ik lang niet meer gedaan
Kom danquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:44 schreef MizzezAmy het volgende:
ja gaat niet he, die dame met een altijd zo grote mond over van nalles krabbelt gelijk bij het minste of geringste terug. Zo jammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
En hoe sta je tegenover vier op een rij of twister?quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Over wie van de dames in dit topic heb je het dan? Er zitten er nogal wat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:25 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ja gaat niet he, die dame met een altijd zo grote mond over van nalles krabbelt gelijk bij het minste of geringste terug. Zo jammer
quote:En ik niet van jou dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik voorzie een gewelddadige meet met veel lol en gelachquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Over wie van de dames in dit topic heb je het dan? Er zitten er nogal wat.
En nee, ik ben er niet direct 1 van terug krabbelen hoor
[..]
En ik niet van jou dan.
Dat worden een hoop rode billetjes!quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
En ik niet van jou dan.
Eerder veel klets en weinig pets.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat worden een hoop rode billetjes!
quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder veel klets en weinig pets.
Ik heb geen grote mond, dus voel me niet aangesprokenquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
En ik niet van jou dan.
Ook al lang niet meer gedaan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:26 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
En hoe sta je tegenover vier op een rij of twister?
Ow - gewelddadig nog wel?!quote:
Zeg het aan @Spockjuh_quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb geen grote mond, dus voel me niet aangesproken
ik zie mogelijkheden. Zetten we op het to-do-who lijstje!quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook al lang niet meer gedaan.
Ik speel niet zoveel spelletjes
zal uitlopen op slappe thee drinken met het pinkje omhoog maar het idee is leukquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow - gewelddadig nog wel?!![]()
Gaat lekker
*proest.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:44 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
zal uitlopen op slappe thee drinken met het pinkje omhoog maar het idee is leukAlles anders is sowieso win-win
Ik heb wel leuke spelletjesquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En? Denk je dat het iets voor je is?quote:Op woensdag 28 februari 2024 04:21 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht maar klinkt als iets interessants
Zag je verleden week nog plakken aan iemands kont.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh?quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zag je verleden week nog plakken aan iemands kont.
Nicequote:
Jammer dat die volledig ontspoorde.quote:
Ik heb wel leuke speeltjesquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb wel leuke spelletjes
Ik weet vrij zeker dat hij het niet over mij hadquote:
Ooohhwww... dat van laatst?quote:
Ja, maar dat was natuurlijk ook niet zo maar een kont!quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zag je verleden week nog plakken aan iemands kont.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dat was natuurlijk ook niet zo maar een kont!
Wel oneerlijk, dat jij precies weet hoe ik eruit zie, maar ik van jou alleen maar stukjes lichaam gezien heb
Te makkelijk weerquote:
Ach, het gaat om het innerlijk denk ik altijd maarquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, die kop van mij is toch niet om aan te zien.
Zal jouw innerlijk eens...quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, het gaat om het innerlijk denk ik altijd maar
quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, het gaat om het innerlijk denk ik altijd maar
Geen hoofd in ieder gevalquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]dat zei Lenny ook.
Wat heeft ze je laten zien dan?
Wel een helm?quote:
Wist niet dat je boos werdquote:
Komt door de teleurstellingquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos werd
Wil je mijn helm zien?quote:
Die staat toch gewoon in je UI?quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil je mijn helm zien?
Mijn andere helmquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die staat toch gewoon in je UI?
Dit klopt dus echt wel he..quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dat was natuurlijk ook niet zo maar een kont!
Wel oneerlijk, dat jij precies weet hoe ik eruit zie, maar ik van jou alleen maar stukjes lichaam gezien heb
Zal ik doenquote:
Smooth, Stigs!quote:
Jaahaa!quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit klopt dus echt wel he..
Hop LoL, foto's in DM naar Ames
Oeh. Foto's uitwisselen?quote:
Tegen Amy zeg je geen neequote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegen Amy zeg je geen nee
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegen Amy zeg je geen nee
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:21 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Ik zou ook geen nee zeggen tegen @:MizzezAmy![]()
![]()
Je leert het alquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:21 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Ik zou ook geen nee zeggen tegen @:MizzezAmy![]()
![]()
Als @MizzezAmy om foto's zou vragen. Dus.quote:
Deed zequote:Op donderdag 29 februari 2024 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Als @:MizzezAmy om foto's zou vragen. Dus.
Dat las ikquote:
Dan is het goedquote:
Weer een tevreden klant.quote:
quote:
Aim(y) to pleasequote:
Ja, even mijn piemel laten zien en hop!quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Aim(y) to please
Ze wil d'r op?quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, even mijn piemel laten zien en hop!
Zou mij niks verbazen.quote:
Eensquote:
Stuur jij de jouwe ook nog even op en dan staan we weer quitte.quote:
Allang gedaan!quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stuur jij de jouwe ook nog even op en dan staan we weer quitte.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stuur jij de jouwe ook nog even op en dan staan we weer quitte.
Nice!quote:
Ja, jij was ook zo onder de indruk.quote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Ja, jij was ook zo onder de indruk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nogal ja, bleef maar DM's krijgenquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Ja, jij was ook zo onder de indruk.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:45 schreef Sally het volgende:
[..]De onderbroek won het van de inhoud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Storend is dat eh?quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nogal ja, bleef maar DM's krijgen
Allemaal teasen en zoquote:
Ik verwacht nu wel wat lekkers terug.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal teasen en zo
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal teasen en zo
Ja, en hier glashard ontkennen ook nogquote:
Ja en dit.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik verwacht nu wel wat lekkers terug.Is toch maar een kleine moeite, lijkt mij.
Ja, nu moeten we Amy en Koekie nog in ondergoed zien!quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en hier glashard ontkennen ook nog
[..]
Ja en dit.
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en hier glashard ontkennen ook nog
Dan zou je het toch al gehad hébben?!quote:[..]
Ja en dit.
Oh ja, even terugzoeken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zou niet durven
[..]
Dan zou je het toch al gehad hébben?!![]()
Al gevonden...? Tussen de dui-zen-den foto's, plaatjes en gifjes?quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, even terugzoeken.
Ja ja, heb alles van jou in een aparte map gezet. Staat veel inquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Al gevonden...? Tussen de dui-zen-den foto's, plaatjes en gifjes?
*proest 😂 😂quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ja, heb alles van jou in een aparte map gezet. Staat veel in
Nog niet over uit op dit momentquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:45 schreef Sally het volgende:
Maar dan wat anders:
[..]
En? Denk je dat het iets voor je is?
Nu ik allerlei linkjes had opgezocht voor je?
Bij jou ook?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ja, heb alles van jou in een aparte map gezet. Staat veel in
Oh maar jou had ik niet van die speciale gestuurd als naar @TheStigsDutchCousinquote:
Huh, dat heb he al lang kunnen zien en geloof zelfs dat jullie het allemaal ook gezien hebben! Zelfs in minder dan ondergoedquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, nu moeten we Amy en Koekie nog in ondergoed zien!
👀quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, dat heb he al lang kunnen zien en geloof zelfs dat jullie het allemaal ook gezien hebben! Zelfs in minder dan ondergoed
Oeh jaquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, dat heb he al lang kunnen zien en geloof zelfs dat jullie het allemaal ook gezien hebben! Zelfs in minder dan ondergoed
Ja dacht al die ziet er zo lekker uit dat kan jij bijna niet zijnquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maar jou had ik niet van die speciale gestuurd als naar @:TheStigsDutchCousin![]()
Die naar jou kwamen ergens van internet vandaan, ver weg
En ik dacht: die verdient de ware ik niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Ja dacht al die ziet er zo lekker uit dat kan jij bijna niet zijn
Lief van je! Sliep inderdaad een stuk beter die nachtquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:39 schreef Sally het volgende:
[..]
En ik dacht: die verdient de ware ik niet.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:42 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Lief van je! Sliep inderdaad een stuk beter die nacht
Tss.quote:
Ooooh, kom hier dan!quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo schattig jullie 2.
En dan LoL en Stiggy met hun bromance.
Ik voel me toch een beetje het vijfde wiel af en toe
Jij hoort er ook gewoon bijquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo schattig jullie 2.
Altijdquote:
Wil met alle liefde en plezier aan je wieletje draaienquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo schattig jullie 2.
Haha maar ik moet ook altijd wel lachen om jou en Sally hoor.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Wil met alle liefde en plezier aan je wieletje draaien
Blij dat er nog *iemand* om kan lachenquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha maar ik moet ook altijd wel lachen om jou en Sally hoor.
We gieren het uit, of niet?quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Blij dat er nog *iemand* om kan lachen
Rightquote:
Iedereen een glimlachquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha maar ik moet ook altijd wel lachen om jou en Sally hoor.
Oh maar dit was een Mistress achtige sarcastischequote:Op donderdag 29 februari 2024 22:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Zelfs al een koosnaampje gekregen, dit gaat lekker snel zo
quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maar dit was een Mistress achtige sarcastische![]()
![]()
@:TheStigsDutchCousin is mijn Skatje
@:LordofLeaves is mijn Dear
en @:rival komt hier nog niet zó lang maar ken ik al wel via elders, die ga ik wel Liefje noemen.
Dus.
Beeld je nou maar niks in.
Honey is ook een leuk koosnaampjequote:Op donderdag 29 februari 2024 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een honey, omdat in mn hoofd dan Abba zingt:
"You're a love machine"
Maar die zit niet in deze SC
Amykequote:
Sallykequote:
Dag Stiggy, hoe ist met t stokkie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Dag Stiggy, hoe ist met t stokkie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stick shift jeweet
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Oe.quote:
quote:
Kom je mee stick shiften?quote:
Ik wil wel even jouw stick shiftenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom je mee stick shiften?
Oehquote:
Nee Nee Nee, die helm blijft maar eens af.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh
* TheStigsDutchCousin helm opzet
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee Nee Nee, die helm blijft maar eens af.
Ik ben namelijk niet alleen van het stick shiften, maar ook van het eindeloos lekker zoenen![]()
![]()
Jaja. Weer die helm, hè 😂quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin bloost... onder de helm
Veiligheid boven alles!quote:
Tsk.quote:
quote:
Dan heb ik dat gemist.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
LoLkequote:
Stigs! Goed om je hier weer te zien.quote:
Insgelijksquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! Goed om je hier weer te zien.
Regelmatig gezien 'want <random excuus>'. Prima, maar dan test ik het ook pas als de deploy klaar is en bevindingen kan je dan dezelfde dag nog verwachten, of maandag.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
Even een vraag, op welke dag van de werkweek ga je normaal gesproken niet updaten of deployments uitsturen?![]()
![]()
![]()
Dan hoef ik je nooit tegen te komenquote:
en ook precies op het moment dat bij deze klant de filialen de financiële handelingen doen. Negentig telefoontjes binnen 10 minuten is dan niet grappig plus uitzoeken, informeren en een plan de campagne maken hoe dit op te lossen. Wel prima uitdaging, daarvoor zit ik hier ookquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Regelmatig gezien 'want <random excuus>'. Prima, maar dan test ik het ook pas als de deploy klaar is en bevindingen kan je dan dezelfde dag nog verwachten, of maandag.
Had het niet over Helm, in dit geval.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
je draagt altijd een helm als je naar buiten gaat? Interessant wel!
Zo'n Calimiro helmpje op de snikkel, moet al grinniken bij het ideequote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Had het niet over Helm, in dit geval.
Of mss technically speaking wel
Maar dat dan niet "altijd" nee, is wat onpraktisch lijkt me voor jullie
Een mens leeft niet voor zn plezier.quote:
quote:Een schrijnende tranentrekker vanjewelste in een tekstuele kwaliteit zoals je ze zelden nog hoort. Ook lekker voor bij de borrel...
...Geen mens die dat ontkennen zalquote:
boh, klassiekertje!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een mens leeft niet voor zn plezier.
[..]
Oudquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een mens leeft niet voor zn plezier.
[..]
Succes met wat bedenken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Zo'n Calimiro helmpje op de snikkel, moet al grinniken bij het ideeHoe maak en waar maak je dan het bandje vast? Om het toompje?
Over 10 jaar ben ik net zo oudquote:
Het leven begint toch pas bij 40?quote:
Ik ben er alweer voorbij en al bijna aan dat andere nummer...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een leuk vooruitzicht
Ja, dan ben je op de helft en begint het eind in zicht te komen, toch iets om naar uit te kijkenquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben er alweer voorbij en al bijna aan dat andere nummer...
Maar nog even niet aan denken![]()
![]()
M'n leven is nog leuk zat op dit moment!![]()
Ik dacht daarbij niet aan jou, btwquote:
Leuk leven genotquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben er alweer voorbij en al bijna aan dat andere nummer...
Maar nog even niet aan denken![]()
![]()
M'n leven is nog leuk zat op dit moment!![]()
Ik beaam dit.quote:
Sportiefquote:
Na je 40e sterf je langzaam af en is het pijnlijk wachten op het einde. Je mag blij zijn met wat het leven je toewerpt en verder moet je het zelf maar uitzoeken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dan ben je op de helft en begint het eind in zicht te komen, toch iets om naar uit te kijken
@:SemperLibertas is het hier vast mee eens
Zo rol ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Na je 40e sterf je langzaam af en is het pijnlijk wachten op het einde. Je mag blij zijn met wat het leven je toewerpt en verder moet je het zelf maar uitzoeken.
Begin elke dag met een depressie!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]jij zou echt een 365 dagen kalender met opbeurende quotes moeten maken
Dan kan het alleen maar beter worden!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:21 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Begin elke dag met een depressie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |