Whehe, grapje Sally.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat je het ging opzoeken
En smakelijk!
Sallykequote:
LoLkequote:Op woensdag 28 februari 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven!
Heb jij ook een croissant vandaag?quote:
Nee helaasquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb jij ook een croissant vandaag?
Bleek voor nog veel méér zaken goed te werken en gezondheidsvoordelen op te leveren dan alleen maar gewicht (massa) verliezenquote:
Er zijn leukere manieren om gewicht te verliezenquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Bleek voor nog veel méér zaken goed te werken en gezondheidsvoordelen op te leveren dan alleen maar gewicht (massa) verliezen
Zoals? Moet me nog een beetje inlezen in het geheelquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Bleek voor nog veel méér zaken goed te werken en gezondheidsvoordelen op te leveren dan alleen maar gewicht (massa) verliezen
Nou. Speciaal voor jou dan even wat websites opgezochtquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Zoals? Moet me nog een beetje inlezen in het geheel
Zag de lijst. Vind dat nogal wat.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Sexy time!quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zijn leukere manieren om gewicht te verliezen
ah yes, er gaat een spaarlampje branden na het checken van de eerste link! Interessant wel, helemaal als je ook daadwerkelijk het resultaat ervan zietquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou. Speciaal voor jou dan even wat websites opgezocht
https://keto.nl/ketose/
https://thenewfood.nl/lowcarb-10-bewezen-gezondheidsvoordelen/
https://thenewfood.nl/gezondheid/
https://thenewfood.nl/onderzoek-keto-koolhydraatarm/
https://www.dietdoctor.com/health
.
En vooral... omdenken.
Nee, Vet is niet slecht. Ook al is dat ons jarenlang voorgehouden...
Het is de combinatie van (veel) Vetten en koolhydraten die maakt dat de overtollige energie in de vetcellen wordt opgeslagen.
Dus kijk niet op als ik vraag om extra mayonaise en olijfolie bij mijn maaltijdsalade
("Ja maar, ja maar; jij bent toch op diéét?!" - vroeg iemand op mn werk(nee, niet veel zin om het principe van LCHF uit te moeten leggen, maar goed
)
En het is een leefstijl, een eetwijze.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ah yes, er gaat een spaarlampje branden na het checken van de eerste link! Interessant wel, helemaal als je ook daadwerkelijk het resultaat ervan ziet
Mooi toch, prettig in je vel zitten is al de helft van al het plezierquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:02 schreef Sally het volgende:
[..]
En het is een leefstijl, een eetwijze.
Soms vergt het wat meer moeite of omdenken dus, en jezelf aanpassen.
Maar tot nu toe red ik het aardig, al jaren!
Nou, het is vooral de last van 30-35 kg minder die me veel heeft opgeleverd (door medicatie erg veel aangekomenquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
het fysieke resultaat mag er denk ik ook wel naar zijn
ah ja, de bekende schijf van vijf als standaard oplossing. Want direct maatwerk is natuurlijk lastigquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, het is vooral de last van 30-35 kg minder die me veel heeft opgeleverd (door medicatie erg veel aangekomenen het lukte niet via de hulp van de dietiste van de huisarts... die hing dit niet aan, nee
Die had vooral de Schijf Van Vijf (
) in gedachten
)
Schijf van Vijf?! Weg ermee.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:51 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ah ja, de bekende schijf van vijf als standaard oplossing. Want direct maatwerk is natuurlijk lastigMaar dan ben je ook serieus veel kwijt geraakt! Prestatie op zich, helemaal met de problemen waar je dan tegenaan liep.
En je kunt vast harder slaan met je zweep!quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:05 schreef Sally het volgende:
Topsporters hebben het ook ontdekt.
Dus ik laat de meesten maar kletsen als ze het hebben over Carb Loading.... En 'je lichaam heeft toch ècht koolhydraten nódig, hoor?!!1!!?!'
Ik heb meer energie, minder slaap nodig, geen last meer van het PDS, enz.
Breng haar nu niet op ideeën!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En je kunt vast harder slaan met je zweep!
Nee, dan zijn wij weer de sjaak.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Breng haar nu niet op ideeën!
Daarom altijd de auto met draaiende motor klaar staan!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dan zijn wij weer de sjaak.
Typisch Stigs, altijd weer voorbereid op pad gaan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom altijd de auto met draaiende motor klaar staan!
Uiteraardquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Typisch Stigs, altijd weer voorbereid op pad gaan.
Dan ben ik dus dubbel de sjaak.quote:
Ik ben snel in het Noordenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan ben ik dus dubbel de sjaak.
We kunnen ons beter verstoppen in de polders.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben snel in het Noorden
Die ken jij beter dan ikquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
We kunnen ons beter verstoppen in de polders.
Ja, maken dat we wegkomen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ken jij beter dan ik
Lord, in de navigatiestoel!
Daar denk jij dan weer aan hè?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En je kunt vast harder slaan met je zweep!
POOOOOOOOOOOOWWWWWWWEEEEEEEEEEERRRRRRRRR!!!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, maken dat we wegkomen.MOOORRREE SPEED!!!!
Duidelijk tijd voor een broodje.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar denk jij dan weer aan hè?
Voele?![]()
![]()
Hm, dan hopelijk voor jullie niet in de rivierpoldersquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
We kunnen ons beter verstoppen in de polders.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
POOOOOOOOOOOOWWWWWWWEEEEEEEEEEERRRRRRRRR!!!
Shit, ze weet onze route!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, dan hopelijk voor jullie niet in de rivierpoldersDie ken ik nog wel aardig goed
Kuukskequote:Op woensdag 28 februari 2024 19:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik miste al een topic in mijn lijst
Hoe kwammet?!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik miste al een topic in mijn lijst
Ja gebeurt wel vakerquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe kwammet?!![]()
Per ongeluk ge-ontvolgd of zo?
Sallykequote:
Hai Stiggyquote:
Zal ik je even opwarmen?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
Verwarming op 20 en koud dat ik het heb
zit hier al weer lekker op bed na het avondeten. Elektrische onderdeken aanquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
Verwarming op 20 en koud dat ik het heb
Denk dat ik zo ga douchenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik je even opwarmen?
Vooruit dan maarquote:
Ook een planquote:
Kouwe douchequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |