Allemaal teasen en zoquote:
Ik verwacht nu wel wat lekkers terug.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal teasen en zo
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal teasen en zo
Ja, en hier glashard ontkennen ook nogquote:
Ja en dit.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik verwacht nu wel wat lekkers terug.Is toch maar een kleine moeite, lijkt mij.
Ja, nu moeten we Amy en Koekie nog in ondergoed zien!quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en hier glashard ontkennen ook nog
[..]
Ja en dit.
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en hier glashard ontkennen ook nog
Dan zou je het toch al gehad hébben?!quote:[..]
Ja en dit.
Oh ja, even terugzoeken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zou niet durven
[..]
Dan zou je het toch al gehad hébben?!![]()
Al gevonden...? Tussen de dui-zen-den foto's, plaatjes en gifjes?quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, even terugzoeken.
Ja ja, heb alles van jou in een aparte map gezet. Staat veel inquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Al gevonden...? Tussen de dui-zen-den foto's, plaatjes en gifjes?
*proest 😂 😂quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ja, heb alles van jou in een aparte map gezet. Staat veel in
Nog niet over uit op dit momentquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:45 schreef Sally het volgende:
Maar dan wat anders:
[..]
En? Denk je dat het iets voor je is?
Nu ik allerlei linkjes had opgezocht voor je?
Bij jou ook?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ja, heb alles van jou in een aparte map gezet. Staat veel in
Oh maar jou had ik niet van die speciale gestuurd als naar @TheStigsDutchCousinquote:
Huh, dat heb he al lang kunnen zien en geloof zelfs dat jullie het allemaal ook gezien hebben! Zelfs in minder dan ondergoedquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, nu moeten we Amy en Koekie nog in ondergoed zien!
👀quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, dat heb he al lang kunnen zien en geloof zelfs dat jullie het allemaal ook gezien hebben! Zelfs in minder dan ondergoed
Oeh jaquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, dat heb he al lang kunnen zien en geloof zelfs dat jullie het allemaal ook gezien hebben! Zelfs in minder dan ondergoed
Ja dacht al die ziet er zo lekker uit dat kan jij bijna niet zijnquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maar jou had ik niet van die speciale gestuurd als naar @:TheStigsDutchCousin![]()
Die naar jou kwamen ergens van internet vandaan, ver weg
En ik dacht: die verdient de ware ik niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Ja dacht al die ziet er zo lekker uit dat kan jij bijna niet zijn
Lief van je! Sliep inderdaad een stuk beter die nachtquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:39 schreef Sally het volgende:
[..]
En ik dacht: die verdient de ware ik niet.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:42 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Lief van je! Sliep inderdaad een stuk beter die nacht
Tss.quote:
Ooooh, kom hier dan!quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo schattig jullie 2.
En dan LoL en Stiggy met hun bromance.
Ik voel me toch een beetje het vijfde wiel af en toe
Jij hoort er ook gewoon bijquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo schattig jullie 2.
Altijdquote:
Wil met alle liefde en plezier aan je wieletje draaienquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo schattig jullie 2.
Haha maar ik moet ook altijd wel lachen om jou en Sally hoor.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Wil met alle liefde en plezier aan je wieletje draaien
Blij dat er nog *iemand* om kan lachenquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha maar ik moet ook altijd wel lachen om jou en Sally hoor.
We gieren het uit, of niet?quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Blij dat er nog *iemand* om kan lachen
Rightquote:
Iedereen een glimlachquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha maar ik moet ook altijd wel lachen om jou en Sally hoor.
Oh maar dit was een Mistress achtige sarcastischequote:Op donderdag 29 februari 2024 22:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Zelfs al een koosnaampje gekregen, dit gaat lekker snel zo
quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maar dit was een Mistress achtige sarcastische![]()
![]()
@:TheStigsDutchCousin is mijn Skatje
@:LordofLeaves is mijn Dear
en @:rival komt hier nog niet zó lang maar ken ik al wel via elders, die ga ik wel Liefje noemen.
Dus.
Beeld je nou maar niks in.
Honey is ook een leuk koosnaampjequote:Op donderdag 29 februari 2024 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een honey, omdat in mn hoofd dan Abba zingt:
"You're a love machine"
Maar die zit niet in deze SC
Amykequote:
Sallykequote:
Dag Stiggy, hoe ist met t stokkie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Dag Stiggy, hoe ist met t stokkie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stick shift jeweet
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Oe.quote:
quote:
Kom je mee stick shiften?quote:
Ik wil wel even jouw stick shiftenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom je mee stick shiften?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |