Tss.quote:
Ooooh, kom hier dan!quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo schattig jullie 2.
En dan LoL en Stiggy met hun bromance.
Ik voel me toch een beetje het vijfde wiel af en toe
Jij hoort er ook gewoon bijquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo schattig jullie 2.
Altijdquote:
Wil met alle liefde en plezier aan je wieletje draaienquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo schattig jullie 2.
Haha maar ik moet ook altijd wel lachen om jou en Sally hoor.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Wil met alle liefde en plezier aan je wieletje draaien
Blij dat er nog *iemand* om kan lachenquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha maar ik moet ook altijd wel lachen om jou en Sally hoor.
We gieren het uit, of niet?quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Blij dat er nog *iemand* om kan lachen
Rightquote:
Iedereen een glimlachquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha maar ik moet ook altijd wel lachen om jou en Sally hoor.
Oh maar dit was een Mistress achtige sarcastischequote:Op donderdag 29 februari 2024 22:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Zelfs al een koosnaampje gekregen, dit gaat lekker snel zo
quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maar dit was een Mistress achtige sarcastische![]()
![]()
@:TheStigsDutchCousin is mijn Skatje
@:LordofLeaves is mijn Dear
en @:rival komt hier nog niet zó lang maar ken ik al wel via elders, die ga ik wel Liefje noemen.
Dus.
Beeld je nou maar niks in.
Honey is ook een leuk koosnaampjequote:Op donderdag 29 februari 2024 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een honey, omdat in mn hoofd dan Abba zingt:
"You're a love machine"
Maar die zit niet in deze SC
Amykequote:
Sallykequote:
Dag Stiggy, hoe ist met t stokkie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Dag Stiggy, hoe ist met t stokkie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stick shift jeweet
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Oe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |