Zet hem nog wel terugquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
Nou is dat hondje weer weg.![]()
@:Sally , waarom eet jij geen brood?
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zet hem nog wel terug
Nicequote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
Topic kan wel wat meer bips gebruiken.
[ afbeelding ]
In een gifje zou ze ermee kunnen schuddenquote:
En snelquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zet hem nog wel terug
Als je zo begint, vergeet het maarquote:
Zoveel filtersquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
Topic kan wel wat meer bips gebruiken.
[ afbeelding ]
Gagbal gaat er zo om bij jou als je niet opschietquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je zo begint, vergeet het maar
Vorige topic al wegquote:
Zucht, nog 1 keer dan?quote:@:Sally , waarom eet jij geen brood?
Schuif die gagbal maar op een plek waar de zon niet schijntquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:10 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Gagbal gaat er zo om bij jou als je niet opschiet
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In een gifje zou ze ermee kunnen schudden
Why?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:10 schreef Sally het volgende:
Zucht, nog 1 keer dan?
De korte variant! En Google is uw vriendje hè:*
Ik eet Koolhydraatarm tot Ketogeen
Beter!quote:
Wat lief dat je mij wat lol guntquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schuif die gagbal maar op een plek waar de zon niet schijnt
Ik denk aan mijn medemensquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Wat lief dat je mij wat lol gunt
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Wat lief dat je mij wat lol gunt
Lol, niet LoLquote:
Gegoogled?quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zet hem nog wel terug
Zegquote:
Zou niet graag zo'n bal in mijn reet willen hebben.quote:
Dat is hier gewoon een uitgang en daar gaat niks inquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zou niet graag zo'n bal in mijn reet willen hebben.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is hier gewoon een uitgang en daar gaat niks in
Whut?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Voorhuid dan maar, voor deze ene keer
Ieder zijn kink!quote:
Mwoah.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:04 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ik vond hem geniaal, de woordspeling
Zelfspot.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Dat mag. Moest net weer grinniken toen ik er aan dacht. Yolo
Zelfs dan, er zijn verschillende redenen om kha dan wel keto te eten? Afvallen is niet per definitie de reden (al denk ik wel de meest voorkomende).quote:
Ja, het begon voor mij om af te vallenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelfs dan, er zijn verschillende redenen om kha dan wel keto te eten? Afvallen is niet per definitie de reden (al denk ik wel de meest voorkomende).
Ah ja, ik heb zelf een tijdje kha/keto gedaan, toen ook veel ingelezen, dus weet er wel het eea vanaf. Werkte idd goed om af te vallen, maar ik kreeg er andere klachten van (flauwvallen en maandenlang continu ongesteld zijn) en het was op een gegeven moment ook lastig vol te houden met meerdere dagen extern zitten en privé ook veel feestjes en etentjes.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, het begon voor mij om af te vallen![]()
Maar het beviel zo goed dat ik het nog steeds vol hou (al sinds juli 2017![]()
)
Dank u AmyEven @:LordofLeaves heropvoeden
Heb je mss ook een FB account, dan kan ik je wel wat FB groepen aanradenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar misschien toch weer eens beginnen, of dan khb als tussenvorm.
Haha, ik heb heel lang in diverse FB groepen gezeten, nu nog steeds wel, maar kijk er niet actief meer naar, wel veel geleerd daar, ook veel recepten opgeslagen enzo. Sowieso open ik Facebook bijna nooit meer, dat heeft z'n beste tijd wel gehad.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je mss ook een FB account, dan kan ik je wel wat FB groepen aanraden![]()
Wat betreft dat extern zijn, en feestjes en etentjes: voorlopig kan ik me prima reddenOp mn werk zo geregeld dat ik een (maaltijd) salade krijg!
Haha, zelfde geldt voor hier, al doe ik nog wel wat volgen voor de etherische olien.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, ik heb heel lang in diverse FB groepen gezeten, nu nog steeds wel, maar kijk er niet actief meer naar, wel veel geleerd daar, ook veel recepten opgeslagen enzo. Sowieso open ik Facebook bijna nooit meer, dat heeft z'n beste tijd wel gehad.
Nooit aan gedacht maar klinkt als iets interessantsquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb zelf een tijdje kha/keto gedaan, toen ook veel ingelezen, dus weet er wel het eea vanaf. Werkte idd goed om af te vallen, maar ik kreeg er andere klachten van (flauwvallen en maandenlang continu ongesteld zijn) en het was op een gegeven moment ook lastig vol te houden met meerdere dagen extern zitten en privé ook veel feestjes en etentjes.
Maar misschien toch weer eens beginnen, of dan khb als tussenvorm.
Amykequote:
Niks heropvoeden.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, het begon voor mij om af te vallen![]()
Maar het beviel zo goed dat ik het nog steeds vol hou (al sinds juli 2017![]()
)
Dank u AmyEven @:LordofLeaves heropvoeden
Dat je het ging opzoekenquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks heropvoeden.Ik heb vandaag twee croissants.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |