Voordeel van mobiel fokken, auto-aanvullen pakt hem na een paar keerquote:Op maandag 26 februari 2024 16:32 schreef Ebinas het volgende:
Het is dat bijnamen lastig is.
Maar ik zou Mr takketiek een leuke vinden.
Het tikt trouwens niet lekker merk ik nu
Ashley: "Ik wilde nog weglopen, maar dacht misschien is dit niet het juiste moment. Maar bij mij moeten ze ook niet in de keuken gaan staan"quote:Op maandag 26 februari 2024 16:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, wat het was al gebeurt Karen zei ik heb haar gewoon niet aangekeken.
EN hij had het al gezegdquote:Op maandag 26 februari 2024 16:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het lag aan het slot, de code wist Die Lano wel
Dat was het, had er heel iets anders van gemaakt maar ik grote lijnen precies zoals je zegt.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ashley: "Ik wilde nog weglopen, maar dacht misschien is dit niet het juiste moment. Maar bij mij moeten ze ook niet in de keuken gaan staan"
Karen zei: "Ja ik keek niet, ik heb echt niet gekeken daarnaar"
Ashley: "Bij mij moeten ze echt gewoon de kamer uit want ik kan me niet concentreren"
Karen: "Maar dan is het wel de volgende he, dan zijn wij de 2e daarna"
quote:Op maandag 26 februari 2024 16:35 schreef Ebinas het volgende:
Dilano kon zich mentaal niet voorbereiden.
jullie wel
Nou ja, ik moest ook even terugluisteren omdat ik eerst ook dacht dat ze er nog steeds giftig over warenquote:Op maandag 26 februari 2024 16:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was het, had er heel iets anders van gemaakt maar ik grote lijnen precies zoals je zegt.
Sorry zat er naast.
Gelukkig maarquote:Op maandag 26 februari 2024 16:36 schreef engine het volgende:
Ashley wil de power niet terug krijgen van Karen. Dat past helemaal niet in haar tactiek namelijk
Ze wil er dan zeker op staan om karen te beschermen en iemand kwijt te raken.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:36 schreef engine het volgende:
Ashley wil de power niet terug krijgen van Karen. Dat past helemaal niet in haar tactiek namelijk
Jah echte roddeltantes ...tijd voor Ashley om te gaan.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:36 schreef Puzzie het volgende:
Ash en Ka zijn wel echt dinnetjes geworden
Die denkt dat mensen sabeau en Alice veroordelen om hun keuze maar denk dat het mee gaat vallen.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:37 schreef engine het volgende:
Ashley maakt haar keuze op basis van wat zij denkt dat het publiek er van vindt. En daarom wil ze ook helemaal niet dat Karen die power weer terug gaat geven.
Nu al weer? Die slaapt er wat afquote:Op maandag 26 februari 2024 16:38 schreef greysbones het volgende:
Alice ligt inbed
Huize zonnerust organiseert morgen pas weer een bingo
Die heeft kiespijn en mocht even van bb naar bedquote:Op maandag 26 februari 2024 16:38 schreef greysbones het volgende:
Alice ligt inbed
Heel veel hangen de hele dagquote:Op maandag 26 februari 2024 16:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nu al weer? Die slaapt er wat af![]()
Gaat me niet zozeer om Alice koosquote:Op maandag 26 februari 2024 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die heeft kiespijn en mocht even van bb naar bed
Maar ja, wat moet je anders de hele dag doen daar, zal ook verveling zijn. Tom zat aan de bar te knutselenquote:Op maandag 26 februari 2024 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat me niet zozeer om Alice koos
Wel om dat gehang daar
Reken er maar niet opquote:Op maandag 26 februari 2024 16:38 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Jah echte roddeltantes ...tijd voor Ashley om te gaan.
Danny heeft verloren van Glenn, die is er denk ik beter inquote:Op maandag 26 februari 2024 16:42 schreef engine het volgende:
De dames kunnen beter in les bij Danny. Die heeft wel een slimme tactiek om de som te benaderen.
Absoluutquote:Op maandag 26 februari 2024 16:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar ja, wat moet je anders de hele dag doen daar, zal ook verveling zijn. Tom zat aan de bar te knutselen
Ka de bitch van Ash vooral.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:36 schreef Puzzie het volgende:
Ash en Ka zijn wel echt dinnetjes geworden
Nog ff verder blijven dromen is niets mis meequote:Op maandag 26 februari 2024 16:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel, ik ben geen doom denker
quote:Op maandag 26 februari 2024 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nog ff verder blijven dromen is niets mis mee
Die medicijnen die ze neemt tegen kiespijn kunnen vermoeidheid veroorzaken.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:38 schreef greysbones het volgende:
Alice ligt inbed
Ze weten niet eens of het Tom is.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:47 schreef zodeju het volgende:
Wat is er nu weer met Tom dat hij alleen gelaten wil worden....
quote:Op maandag 26 februari 2024 16:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het lag aan het slot, de code wist Die Lano wel
Dat zijn ongeveer dezelfde smoezen die hij gisteren gebruikte toch?quote:Op maandag 26 februari 2024 16:35 schreef Ebinas het volgende:
Dilano kon zich mentaal niet voorbereiden.
jullie wel
Ariana probeerde het ook bij Karen, maar dat lukte niet echt, dus misschien krijg je gelijk.quote:
Die had ik al weggekliktquote:Op maandag 26 februari 2024 16:52 schreef ammartje het volgende:
***zucht*** klaar met mn werk, yeahhh ff bb kijken, Sabeau..... ok...
Dank jequote:Op maandag 26 februari 2024 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die had ik al weggeklikt
Je bent zo’n mooi persoon
Van jezelf
Heeft wel iets rustgevends....knutselen kijkenquote:
Best wel jaquote:Op maandag 26 februari 2024 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft wel iets rustgevends....knutselen kijken
Slapende mensen beter ?quote:Op maandag 26 februari 2024 16:54 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Fijn kunnen we nog meer tafelspelletjes kijken
Dat zegt ze dus omdat zij wel voor die brief heeft gekozen?quote:Op maandag 26 februari 2024 16:53 schreef Kissingbird het volgende:
sabo over zelf kiezen praten tegen Glenn
advies aan ro gegeven over voor jezelf kiezen
maar dan moet je het ook zelf doen
Ik hoop echt dan hij op de bank komt, dan is het game over voor hemquote:Op maandag 26 februari 2024 16:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn ongeveer dezelfde smoezen die hij gisteren gebruikte toch?
Gisteren ging het slotje ook zo moeilijk open en was er teveel herrie waardoor hij zich niet kon focussen.
quote:Op maandag 26 februari 2024 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zegt ze dus omdat zij wel voor die brief heeft gekozen?
Deze bb is erg luiquote:Op maandag 26 februari 2024 16:56 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Gewoon meer opdrachten van BB ..zoals 24 uurs opdrachten ofzo
Veeeeel beter dan naar Sabeau luisteren.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft wel iets rustgevends....knutselen kijken
Die krijgen er voor betaald en ik doe het voor niksquote:Op maandag 26 februari 2024 16:57 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Veeeeel beter dan naar Sabeau luisteren.
Ik heb medelijden met de febo die dat dus 24/7 moeten luisteren
quote:Op maandag 26 februari 2024 16:58 schreef engine het volgende:
[..]
Die krijgen er voor betaald en ik doe het voor niksnouja niet 24/7 maar goed
Huilen is voor jou te laatquote:Op maandag 26 februari 2024 16:58 schreef Kissingbird het volgende:
sabo gaat er alles aan doen om glenn dat stukje te geven
dat meen ik
ja
ja man
ik wil niet weer dat als ik echt ga vloeien dan blijft het echt vloeien
glenn: je moet hier niet wenen meisje
sabo: tranen van geluk
Jij betaalt ervoorquote:Op maandag 26 februari 2024 16:58 schreef engine het volgende:
[..]
Die krijgen er voor betaald en ik doe het voor niksnouja niet 24/7 maar goed
Jepquote:Op maandag 26 februari 2024 16:58 schreef ammartje het volgende:
Is die trol nou bezig Glenn te bespelen??? Daar trapt ie toch niet in hoop ik.
Haar bal likken?quote:
Heel gevaarlijk, ze maakt gebruik van Gaslight trucsquote:
Wat zijn Gaslight trucs?quote:Op maandag 26 februari 2024 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk, ze maakt gebruik van Gaslight trucs
Moest het op zoeken maar inderdaad ja!quote:Op maandag 26 februari 2024 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Labeltjes die heel makkelijk plakkenquote:
De generaal ligt weer te dutten..quote:
Er zijn schijnbaar helemaal geen regels deze BB.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
De generaal ligt weer te dutten..
Waarover eigenlijk?quote:
Alleen een plaatje gezien van een ongemakkelijk high five ofzoiets maar geen idee waarover.quote:
Wie is anti Alice?quote:Op maandag 26 februari 2024 17:05 schreef Koos1958 het volgende:
Mooi dat jimmy niet het anti Alice verhaal meegaat
Het is echt ongekend dit seizoen hoeveel ze liggen te slapen. Het enige waar ze zich druk om maken is eten en slapen. Ze schieten als eerste in paniek bij een opdracht want stel dat je in de nacht je beduidt moet. Het zijn echt allemaal een stelletje verwende nesten en zo gedragen ze zich dan ook de hele dagquote:Op maandag 26 februari 2024 17:05 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn schijnbaar helemaal geen regels deze BB.
Oh dat .. dat is van een paar dagen geleden nogquote:Op maandag 26 februari 2024 17:07 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen een plaatje gezien van een ongemakkelijk high five ofzoiets maar geen idee waarover.
quote:Op maandag 26 februari 2024 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gisteren had hij eenknuffel van haar geweigerd na het verliezen van een opdracht. Er zal ook wel iets aan van zijn gegaan maar dat heb ik ook gemist.quote:
quote:
Die is ook nogal licht chagrijnig ergens overquote:Op maandag 26 februari 2024 17:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gisteren had hij eenknuffel van haar geweigerd na het verliezen van een opdracht. Er zal ook wel iets aan van zijn gegaan maar dat heb ik ook gemist.
Gisterenquote:Op maandag 26 februari 2024 17:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat .. dat is van een paar dagen geleden nog
naar mijn idee groter gemaakt dan het was
Dat maakt sabeau ervanquote:Op maandag 26 februari 2024 17:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gisteren had hij eenknuffel van haar geweigerd na het verliezen van een opdracht. Er zal ook wel iets aan van zijn gegaan maar dat heb ik ook gemist.
Hij kan idd niet veel hebben.. je hoeft niet veel te doen om hem geïrriteerd te krijgenquote:Op maandag 26 februari 2024 17:09 schreef engine het volgende:
[..]
Die is ook nogal licht chagrijnig ergens over
Ze hadden ze in Kamp Waes of Kamp Van Koningsbrugge moeten zettenquote:Op maandag 26 februari 2024 17:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is echt ongekend dit seizoen hoeveel ze liggen te slapen. Het enige waar ze zich druk om maken is eten en slapen. Ze schieten als eerste in paniek bij een opdracht want stel dat je in de nacht je beduidt moet. Het zijn echt allemaal een stelletje verwende nesten en zo gedragen ze zich dan ook de hele dag
Ik dacht dat hij haar handen wegduwde?quote:Op maandag 26 februari 2024 17:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat maakt sabeau ervan
Filmpje laat wat anders zien
quote:Op maandag 26 februari 2024 10:15 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien vanavond een luxe diner![]()
Tot nu geen voordeel voor Ty geloof ik.
Ik krijg het bijna niet over mijn lippen maar idd ze is wel heel lief voor haar bestie daarquote:Op maandag 26 februari 2024 17:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Lief hoe Ashley blij is voor Karen.
Dat overleven ze nietquote:Op maandag 26 februari 2024 17:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze hadden ze in Kamp Waes of Kamp Van Koningsbrugge moeten zetten![]()
quote:
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk van niet.
Is zo voorspelbaar. Wellicht vanavond lekker etentje of wat anders wat hun gegund wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Och het zal wel weer niet. Dacht het al maar wilde geen aanname doen 😂 Tokkie Ashley en helaas Karen de volger (die veel leuker zal zijn zonder Ashley denk ik).quote:
Ik vind hem echt een vieze man. Ook als hij opstaat en brood gaat maken.. heb al een aantal keer gezien dat hij dan uit bed komt en gaat plassen en dan de keuken in zonder handen wassen dat brood knedenquote:Op maandag 26 februari 2024 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: ohh die hebben echt wel sjieke cadeuas
ohhh man laat danny stoppen met dat gesmatch
dat geluid met zn tong/ lippen![]()
![]()
Is er iets gebeurd dan? Tussen Alice en Karen/Ashley?quote:Op maandag 26 februari 2024 17:15 schreef Koos1958 het volgende:
Karen kijkt Alice gewoon niet aan. Ze wil met jimmy uit de deur.
De enige die dat echt zou durven is Karen.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:08 schreef KinKiJan het volgende:
Niemand die even een glas water bij de generaal in het gezicht gooit ofzo? Gewoon voor een beetje lol in de tent, wat een dooie boel is het daar.
Alice heeft gedrukt voor telefoon gesprek. Later zei karen dat ze dat ook had gewild. Alice was terug in huis helemaal overstuur omdat ze het ashley en ronahi eigenlijk had afgenomen en die karen en ashley hebben haar getroost en later zeuren dat Alice haar hand erop had liggen. Maar ze had zelf ook kunnen drukken. Misselijk gewoonquote:Op maandag 26 februari 2024 17:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is er iets gebeurd dan? Tussen Alice en Karen/Ashley?
Daarvoor weigerde hij ook Karen. Dat zie je ook op dat filmpjequote:Op maandag 26 februari 2024 17:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
getverquote:Op maandag 26 februari 2024 17:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een vieze man. Ook als hij opstaat en brood gaat maken.. heb al een aantal keer gezien dat hij dan uit bed komt en gaat plassen en dan de keuken in zonder handen wassen dat brood kneden
Ja daarom vind ik karen zo tegenvallen. Tegen veel praten over Alice achter haar rug maar nu niets zeggen alleen van je hand lag erop.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:22 schreef Adixsh het volgende:
Waarom zégt Karin gewoon niet wat ze écht vindt nu tegen Alice? Ik begrijp dat niet. Ik begrijp ook echt niet dat Alice nu weer iets gepakt heeft.. gewoon niet handig want ze had echt een mega voordeel met die brief. Dan heb je echt meteen een target op je rug hangen. Dit was een kans voor Karen om zich uit te spreken. Jammer
Als ze niet in het zicht van de oven zitten schatten ze het.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:24 schreef mazaru het volgende:
Het is daar nu 5 uur? Er zit een half uur tussen de 'live' stream?
Karen stelt zich wel erg aanquote:Op maandag 26 februari 2024 17:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik karen zo tegenvallen. Tegen veel praten over Alice achter haar rug maar nu niets zeggen alleen van je hand lag erop.
Gaslighting is een vorm van emotionele mishandeling gehanteerd door deze mensen: narcisten. Iemand die aan het gaslighten is, zal proberen je te laten twijfelen aan jouw perceptie van de werkelijkheid.quote:
Zeker weten, Alice wachtte tot het einde. Sabeau beaamt het. Jimmy ging ook al tegen karen haar verhaal in.quote:
Je handen er om leggen geef je al een sein mee af.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:28 schreef BB-King het volgende:
Alice was gewoon fout. Hoefde helemaal niet te drukken.
Logisch dat Karen teleurgesteld was. Moet ze erom smeken om te drukken?
Alice had gewoon kunnen nadenken en een blik naar Karen was al genoeg geweest.
Echt iets voor karen dit, drukken of niet janken vind ik.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zeker weten, Alice wachtte tot het einde. Sabeau beaamt het. Jimmy ging ook al tegen karen haar verhaal in.
Okee ik zal het moeten zien om goed te begrijpen denk ik, was even afwezig. Maar ik begrijp dus dat het allemaal weer een beetje overdreven/egoistisch is vanuit de Ash/Karen hoek. Zou me ook weer niks verbazen. Negative mokkels onder de ‘gezellige’ oppervlakte. Of nou ja, vooral Ashley denk ik, Karen zonder Ashley lijkt me veel leuker dus.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alice heeft gedrukt voor telefoon gesprek. Later zei karen dat ze dat ook had gewild. Alice was terug in huis helemaal overstuur omdat ze het ashley en ronahi eigenlijk had afgenomen en die karen en ashley hebben haar getroost en later zeuren dat Alice haar hand erop had liggen. Maar ze had zelf ook kunnen drukken. Misselijk gewoon
Oke dus iedereen mocht drukken voor hun schit maar alice net omdat jankkaren die niet drukte nu zegt te willen drukken?quote:Op maandag 26 februari 2024 17:28 schreef BB-King het volgende:
Misschien bij streamverslagen te lezenquote:Op maandag 26 februari 2024 17:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Okee ik zal het moeten zien om goed te begrijpen denk ik, was even afwezig. Maar ik begrijp dus dat het allemaal weer een beetje overdreven/egoistisch is vanuit de Ash/Karen hoek. Zou me ook weer niks verbazen. Negative mokkels onder de ‘gezellige’ oppervlakte. Of nou ja, vooral Ashley denk ik, Karen zonder Ashley lijkt me veel leuker dus.
Even wat extra saus om de volgende man om haar vinger te winden.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:30 schreef Kissingbird het volgende:
jaa nog een laagje op het gezicht van Sabo
Het is in dit spel uiteindelijk ieder voor zich. Het zijn niet de musketiers. En een blik naar Karen, de vazal van Hare Majesteit, maakt dan in feite niets uit en daar moet Alice zich niet schuldig over voelen, vind ikquote:Op maandag 26 februari 2024 17:28 schreef BB-King het volgende:
Ze zegt net ook dat ze die brief had gepakt maar dat ook iedereen die toen had kunnen pakken. Nou dat klopt ook niet helemaal want die heeft ze vrijwel meteen gekocht toen die in de wall lag en heeft toen ook niet echt met iedereen overlegd. Ze was toen ook heel snel om die te kopen.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:22 schreef Adixsh het volgende:
Waarom zégt Karin gewoon niet wat ze écht vindt nu tegen Alice? Ik begrijp dat niet. Ik begrijp ook echt niet dat Alice nu weer iets gepakt heeft.. gewoon niet handig want ze had echt een mega voordeel met die brief. Dan heb je echt meteen een target op je rug hangen. Dit was een kans voor Karen om zich uit te spreken. Jammer
Net zoals andere spellen kochten zonder overleg, je zit daar om een spel te winnen.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zegt net ook dat ze die brief had gepakt maar dat ook iedereen die toen had kunnen pakken. Nou dat klopt ook niet helemaal want die heeft ze vrijwel meteen gekocht toen die in de wall lag en heeft toen ook niet echt met iedereen overlegd. Ze was toen ook heel snel om die te kopen.
En er waren er nog 2 in de wall.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Net zoals andere spellen kochten zonder overleg, je zit daar om een spel te winnen.
Klopt, ze heeft coins gepakt en meteen gekocht, er lagen 3 brieven toen. Randy en basiri hebben de andere gekocht, die hebben wel overlegd.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zegt net ook dat ze die brief had gepakt maar dat ook iedereen die toen had kunnen pakken. Nou dat klopt ook niet helemaal want die heeft ze vrijwel meteen gekocht toen die in de wall lag en heeft toen ook niet echt met iedereen overlegd. Ze was toen ook heel snel om die te kopen.
Randy was dat de 3equote:Op maandag 26 februari 2024 17:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, ze heeft coins gepakt en meteen gekocht, er lagen 3 brieven toen. Jimmy en basiri hebben de andere gekocht, die hebben wel overlegd.
Ook die waren heel snel weg.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En er waren er nog 2 in de wall.
Sinds Sabeau daar is, is het springtij aan diarreequote:Op maandag 26 februari 2024 17:31 schreef Clasientjuh het volgende:
Sabeau haar communicatie naar andere is ook raar hoor. Het lijkt wel alsof ze niet weet wat ze moet zeggen en zeg maar wat, Maar vreemde reactie krijgt je terug van haar. Praten is niet haar sterkste kant ook probeert ze het maar komt poep uit haar mond
Ja, daarom was het niet handig om nu wéér te drukken. Zo werkt het niet in een groep. Of tenminste, je ziet de gevolgen daarvan wel aankomen.. probleem is, dat niemand daar in het huis een normale manier van uitspreken heeft en alles in een onderonsje besproken wordt. Dat is nogal toxisch, maar zo werkt het dus daar. Het zou allemaal niet zo dramatisch hoeven zijn.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee hij is een slechte verliezer en duwt haar gewoon wegquote:Op maandag 26 februari 2024 17:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat maakt sabeau ervan
Filmpje laat wat anders zien
Ja, de thema weken kakken in qua creativiteit zo richting het einde...quote:Op maandag 26 februari 2024 17:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind deze week eerder winnersweek dan toen het winnersweek was
Echt hè?quote:Op maandag 26 februari 2024 17:41 schreef Ebinas het volgende:
Zo jammer van Glenn dat hij in Sabeau stinkt
Ging hem steeds meer waarderen.quote:
Alice moet dit toch ook merken....en weer niet alleen he met twee man haar het leven zuur maken daarquote:Op maandag 26 februari 2024 17:41 schreef Koos1958 het volgende:
Nu niet knuffelen van ashley met tyron en Alice.
Moet kunnen rinardoquote:Op maandag 26 februari 2024 17:42 schreef rinardo het volgende:
ivm Streamverslag ik ga nu weg en ben er de rest van de avond niet.
Hij scoort bij mij juist heel veel punten dat hij gewoon zijn eigen ding doet. Mag graag naar ze luisteren.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:41 schreef Ebinas het volgende:
Zo jammer van Glenn dat hij in Sabeau stinkt
Ik kan haar niet zien/horen zonder te denken aan hij "bijbedoelingen".quote:Op maandag 26 februari 2024 17:43 schreef engine het volgende:
[..]
Hij scoort bij mij juist heel veel punten dat hij gewoon zijn eigen ding doet. Mag graag naar ze luisteren.
Dit heeft niet met het spel te maken.. dit is ook een ander iets gunnen.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Net zoals andere spellen kochten zonder overleg, je zit daar om een spel te winnen.
jaquote:Op maandag 26 februari 2024 17:45 schreef Kissingbird het volgende:
Ook zin in kaasfondue nu
Ohhh ziet er leuk uit
lijkt wel het decor van 'met het mes op tafel'
Dat dusquote:Op maandag 26 februari 2024 17:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, ze heeft coins gepakt en meteen gekocht, er lagen 3 brieven toen. Randy en basiri hebben de andere gekocht, die hebben wel overlegd.
Dat staat er vaak opquote:
Misschien zien ze het aan de dopquote:Op maandag 26 februari 2024 17:48 schreef Kissingbird het volgende:
Staat dat op de fles of zo?
zit toch geen label op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |