Maar Dillie had ook helemaal niets met Saboo, al dacht of hoopte hij van welquote:Op maandag 26 februari 2024 00:15 schreef Schakeltopia het volgende:
laat ik het zo zeggen, ik zie het totaal niet als een relatie die een dilano met soebaroe had bijv.
maar misschien zie ik het ook gewoon niet goed
jaa precies, het is puur een tactische band. speltechnisch. meer zoek ik er niet achter. jammer voor ons dat glenn er voor valt, maarjaquote:Op maandag 26 februari 2024 00:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Dillie had ook helemaal niets met Saboo, al dacht of hoopte hij van wel
Sabo had hem toen nodig en nu mag hij in principe weg . Ze aast nu op een paar anderen die ze goed kan gebruiken en kan manipuleren . Dat lukt goed blijkt wel. maar niet iedereen trapt daar in. En dat zijn juist de mensen die haar bullshit niet geloven en daar ook de vloer mee aanvegen.
hahahaquote:Op maandag 26 februari 2024 00:27 schreef Snoozey het volgende:
maar wat kiki schreef in het vorige topic is dat ze denkt dat glenn zn worst achterna zou huppelen. zo haar wensput in
Ze speelt onschuldig , oprecht , empathisch , altijd vragen naar en over mensen maar ondertussen zoekt ze een ingangquote:Op maandag 26 februari 2024 00:26 schreef ben34567 het volgende:
Is Sabo nu dommig of sluw want je leest hier beiden
Tegen de koudequote:Op maandag 26 februari 2024 00:29 schreef kiki2024 het volgende:
waarom hebben ze beiden een badjas aan ? gaan ze de hottub in
Ja en dat zegt natuurlijk ook wel wat over Den Glenn , hij is echt Oost-Indisch blind.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa precies, het is puur een tactische band. speltechnisch. meer zoek ik er niet achter. jammer voor ons dat glenn er voor valt, maarja
o beter, want hij staat hier niet zo hard dat ik het verstaquote:Op maandag 26 februari 2024 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gesprekje Rohani en Sabeau moet ik echt monteren morgen, zo vals ...
Vals over wie? Kan er niets van verstaanquote:Op maandag 26 februari 2024 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja Glenn is een goedzak en te goed van vertrouwen en daarom pikt hij het gedrag van Ashley helaas.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en dat zegt natuurlijk ook wel wat over Den Glenn , hij is echt Oost-Indisch blind.
Dat gesprek van vanmiddag was zo gênant om naar te kijkenquote:Op maandag 26 februari 2024 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind haar sowieso schaamteloos. haar gedrag naar Glenn, hoe ze nu Dylano laat vallen, eerst zorgen dat hij smoor op haar .quote:Op maandag 26 februari 2024 00:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gesprek van vanmiddag was zo gênant om naar te kijken
Sabo die ineens in stoere straattaal de gangsta en master mind uit loopt te hangen
Wat ze zei, hoe het zei : Doen alsof ze de redder is die mensen van de bank af kan houden .
Plaatsvervangende schaamte ,
Al die weken naar dat punt toegewerkt en nu lukte het .
Althans in haar beleving .
Schaamteloos
Dilano is niet mijn favoriet, maar hij verdiende dit niet....keihardquote:Op maandag 26 februari 2024 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind haar sowieso schaamteloos. haar gedrag naar Glenn, hoe ze nu Dylano laat vallen, eerst zorgen dat hij smoor op haar .
Moet Dylano ook niet, maar begrijp die mannen ook niet, dat je er instinkt en naar dat geblaat wilt luisterenquote:Op maandag 26 februari 2024 00:49 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Dilano is niet mijn favoriet, maar hij verdiende dit niet....keihard
Zo rolt ze toch, ze doet precies zoals ze in haar promo filmpje zei dat ze ging doen.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind haar sowieso schaamteloos. haar gedrag naar Glenn, hoe ze nu Dylano laat vallen, eerst zorgen dat hij smoor op haar .
Tom trapt er elk geval niet inquote:Op maandag 26 februari 2024 00:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet Dylano ook niet, maar begrijp die mannen ook niet, dat je er instinkt en naar dat geblaat wilt luisteren
Dylano heeft wel het advies gekregen van Jimmy om meer met anderen op te trekken en niet alleen met Sabo, maar Sabo laat hem nu eigenlijk links liggenquote:Op maandag 26 februari 2024 00:50 schreef Snoozey het volgende:
is het 'uit' dan tussen die 2? volgens mij hoort dit bij hun spel hoor. luisteren en overtuigen van anderen
ze ging eerste avond dat ze single was al naast randy slapen, en dat heeft dilano een beetje gekwetst. verder is ze niet zo vaak meer met dilano als begin, nu vaak met randy, ty, Ro en glennquote:Op maandag 26 februari 2024 00:50 schreef Snoozey het volgende:
is het 'uit' dan tussen die 2? volgens mij hoort dit bij hun spel hoor. luisteren en overtuigen van anderen
Hij vroeg eromquote:Op maandag 26 februari 2024 00:49 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Dilano is niet mijn favoriet, maar hij verdiende dit niet....keihard
Ze slapen niet meer naast elkaar, Jimmy ligt weer naast Dylano en Sabo naast ro volgens mijquote:Op maandag 26 februari 2024 00:53 schreef Snoozey het volgende:
dat is dan sinds wanneer? gisteren ofzo
de week is nog niet om. we gaan het zien
of is het rekje al omhoog tussen hun bedden
De eerste dag al dat ze binnen was en hij haar met de ogen overal volgde, maar geen medelijden mee hoor, een gewaarschuwd man telt voor 2quote:Op maandag 26 februari 2024 00:54 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ach zijn ogen zijn nog steeds niet open, jimmy waarschuwde hem nog.
dilano en jimmy zijn weer duo, dus slapen nu naast elkaarquote:Op maandag 26 februari 2024 00:53 schreef Snoozey het volgende:
dat is dan sinds wanneer? gisteren ofzo
de week is nog niet om. we gaan het zien
of is het rekje al omhoog tussen hun bedden
ojaa klopt!quote:Op maandag 26 februari 2024 00:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze slapen niet meer naast elkaar, Jimmy ligt weer naast Dylano en Sabo naast ro volgens mij
Of men ze nu mag of niet, gek verklaart of niet, de bedoeling is nog altijd om op 't einde met de pot naar huis te gaan.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo rolt ze toch, ze doet precies zoals ze in haar promo filmpje zei dat ze ging doen.
Een paar dagen geleden 'hing ze nog aan zijn lippen' Dillie was alles voor haar, ze hebben een diepe connectie met elkaar en dat vond ze heel bijzonder , ze begrijpen elkaar en 'ik heb je back'quote:Op maandag 26 februari 2024 00:50 schreef Snoozey het volgende:
Ik kan mis zijn maar een Sabo die aan Tom vertelt dat de groep hem door zijn gedrag niet begrijpt; waarom dat zo is en nog andere typische vage Sabo shit juist nog meer irritatie bij Tom zal opwekken. Maar misschien is dat ook juist haar bedoeling.quote:Op maandag 26 februari 2024 01:00 schreef Snoozey het volgende:
saba wil hem er ook op aan gaan spreken. irl zouden zij en rohan dat al gelijk hebben gedaan
maar saba wil dat binnenkort doen zodra de kans er voor is
Sabeau doet raar.quote:Op maandag 26 februari 2024 01:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik kan mis zijn maar een Sabo die aan Tom vertelt dat de groep hem niet begrijpt en nog andere typische vage Sabo shit juist nog meer irritatie bij Tom zal opwekken. Maar misschien is dat ook juist haar bedoeling.
Ik zag en hoorde ze eind van de middag samen buiten lopen en tactieken bespreken. Dus zo erg 'uit'is het inderdaad niet.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:50 schreef Snoozey het volgende:
Nog lekker rustig in het BB huisquote:Op maandag 26 februari 2024 06:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Slapende mensen..
Ik ben niet zo'n fan van schoenen op de slaapkamer.
Snap niet dat ze dat niet de avond er voor maken.quote:Op maandag 26 februari 2024 07:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny als eerste wakker, gaat het brood voorbereiden.
Dan heeft Danny s morgens niks meer te doenquote:Op maandag 26 februari 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet dat ze dat niet de avond er voor maken.
Dat vereist zelfinzicht. Iets waar ik ze nog niet op heb kunnen betrappen.quote:Op maandag 26 februari 2024 07:44 schreef humpty het volgende:
Zou het vliegtuigje voor Tom en Ashley misschien kunnen zijn
om het groepje van Ronahi te laten weten dat mensen zat zijn
van het geklets over Tom en Ashley
Zal ik een vliegtuigje sponsoren om q4 te laten weten dat ze niets verkeerd doen.quote:Op maandag 26 februari 2024 07:44 schreef humpty het volgende:
Nee idd dat gejank steeds over wat doen wij verkeerd en ze zetten ons slecht neerquote:Op maandag 26 februari 2024 07:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat vereist zelfinzicht. Iets waar ik ze nog niet op heb kunnen betrappen.
Mwah, ligt er aan hoe je er zelf tegen aan kijkt..quote:Op maandag 26 februari 2024 07:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Zat zo te denken, maar alleen de minder bedeelden, degenen aan de onderkant van de BB samenleving moeten een merkteken dragen. Lekker bedacht BB.
Febo wou ook slapenquote:Op maandag 26 februari 2024 08:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen![]()
Alarm niet afgegaan vannacht beetje slap van BB
Wat voor rijke stinkerd geef 1035 euro alsof hij zijn reet met dat geld kan afvegen zo nodig.quote:Op maandag 26 februari 2024 01:14 schreef Mercedes. het volgende:
Maar goed, er komt weer een vliegtuigje aan maar ik heb gezien dat er een vreselijk grote bijdrage werd gedaan na een tijdje van 1035 euro en je hebt 1200 euro nodig dus eigenlijk stelt een vliegtuigje nu niet meer zo veel voor.
Ja tuurlijk daar doen ze het voor..quote:Op maandag 26 februari 2024 07:44 schreef humpty het volgende:
Iemand die weet hoe het goed besteed moet worden.quote:Op maandag 26 februari 2024 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat voor rijke stinkerd geef 1035 euro alsof hij zijn reet met dat geld kan afvegen zo nodig.
Tis bijna een bijstandsuitkering.quote:Op maandag 26 februari 2024 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat voor rijke stinkerd geef 1035 euro alsof hij zijn reet met dat geld kan afvegen zo nodig.
Ach Ashley geeft dat maandelijks uit aan haar haar etc.quote:
Queen bimbo met haar hofdamequote:Op maandag 26 februari 2024 08:32 schreef Pearlbitch het volgende:
En ook de Queen is ontwaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 februari 2024 08:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Als vervolg op vannacht .. zonder commentaar.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 februari 2024 08:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Zou ze wel goed op de knop gedrukt hebben,heb BB niet horen zeggen Saboo gefeliciteerd
Of ben ik gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kun je inderdaad maar beter zeggen als je wilt dat je NLP geleuter werktquote:Op maandag 26 februari 2024 08:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Sabena is hypersensitief
[ afbeelding ]
Het gaat om de malloot die 1035 euro uitgeeft voor een vliegtuigje voor twee mensen in een TV programma.quote:Op maandag 26 februari 2024 08:33 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ach Ashley geeft dat maandelijks uit aan haar haar etc.
Ze heeft het dan ook echt niet nodig om te winnen.
SC?quote:Op maandag 26 februari 2024 08:37 schreef marky het volgende:
[..]
Het gaat om de malloot die 1035 euro uitgeeft voor een vliegtuigje voor twee mensen in een TV programma.
Is toch fun.quote:Op maandag 26 februari 2024 08:37 schreef marky het volgende:
[..]
Het gaat om de malloot die 1035 euro uitgeeft voor een vliegtuigje voor twee mensen in een TV programma.
quote:Op maandag 26 februari 2024 08:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Nee weet ik maar alsnog voor het oog raakte ze hem ook slecht aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Oh sorryquote:Op maandag 26 februari 2024 08:37 schreef marky het volgende:
[..]
En hoe gaat Ro dat dan horen ?quote:Op maandag 26 februari 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi heeft Doriana gevraagd aan haar ouders te vertellen wanneer er veel haat en en negativiteit is. Dan is ze weg.
Dat is toch eigenlijk erg. Dan komt de invloed van buitenaf toch het spel in zonder dat er genomineerd of dat men er over heeft kunnen stemmen.quote:Op maandag 26 februari 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi heeft Doriana gevraagd aan haar ouders te vertellen wanneer er veel haat is. Dan is ze weg.
Ouders halen haar eruit neem ik aanquote:Op maandag 26 februari 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
En hoe gaat Ro dat dan horen ?
Het is maar de vraag hoe veel je als familie kunt verdragen. En wanneer je denkt dat een programma teveel schade aanricht kun je daar voor kiezen.quote:Op maandag 26 februari 2024 08:49 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk erg. Dan komt de invloed van buitenaf toch het spel in zonder dat er genomineerd of dat men er over heeft kunnen stemmen.
Haar eigen vent kan het vast wel missen. Het zou ook een inzameling onder vrienden kunnen zijn die als 1 donatie telt. En voor sommigen is het in verhouding net zo veel als voor mij 10 euro is bwv.quote:Op maandag 26 februari 2024 08:37 schreef marky het volgende:
[..]
Vuurpijl? Lawinepijl? Megafoon? Postduif?quote:Op maandag 26 februari 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
En hoe gaat Ro dat dan horen ?
Vliegtuigje!!!quote:Op maandag 26 februari 2024 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vuurpijl? Lawinepijl? Megafoon? Postduif?
Gewoon via SMSquote:Op maandag 26 februari 2024 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vuurpijl? Lawinepijl? Megafoon? Postduif?
Jimmy toch?? Jimmy vroeg aan Tom welke datum het is, want zijn zusje is de 28e jarig?quote:Op maandag 26 februari 2024 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Zusje van Tom vandaag jarig ... gefeli .. Tom weet niet zeker of het vandaag de 27e is, of morgen, of ooit....
Ze is dus morgen jarig.
En dan vinden de sukkels die haten wel weer een ander die ze kunnen haten.quote:Op maandag 26 februari 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi heeft Doriana gevraagd aan haar ouders te vertellen wanneer er veel haat en en negativiteit is. Dan is ze weg.
Ja, je hebt gelijk. Tom zei inderdaad.. "even aan BB vragen of vandaag m'n zusje jarig is".quote:Op maandag 26 februari 2024 08:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jimmy toch?? Jimmy vroeg aan Tom welke datum het is, want zijn zusje is de 28e jarig?
Ow ben direct over geswitchtquote:Op maandag 26 februari 2024 08:57 schreef Snensie het volgende:
[..]
Maar wel grappig deze met Danny en Glenn. Zag hem gisteren voor het eerst.
quote:Op maandag 26 februari 2024 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dan vinden de sukkels die haten wel weer een ander die ze kunnen haten.![]()
De meute met de hooivorken
Dus jij bedoelt gewoon meedoen in B.B.quote:Op maandag 26 februari 2024 07:44 schreef humpty het volgende:
Het liefst tegelijkertijd, en elkaar dan afsnijden in de lucht en zo !!!!quote:Op maandag 26 februari 2024 09:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus jij bedoelt gewoon meedoen in B.B.
En de andere partij gewoon ook weer daarna een vliegtuig met" Hou is wat minder rekening met Tom en Ashley."
Denk niet dat het een goed idee is....
Een complete vliegshow met saltosquote:Op maandag 26 februari 2024 09:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het liefst tegelijkertijd, en elkaar dan afsnijden in de lucht en zo !!!!
Toen keek ze in de camera en ging harder pratenquote:Op maandag 26 februari 2024 08:58 schreef Jockari het volgende:
Ron: "Mijn collega's missen mij enorm"...
Met X en Instagram én Facebook halen ze hun gram niet dus dan maar een vliegtuigje..quote:Op maandag 26 februari 2024 09:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus jij bedoelt gewoon meedoen in B.B.
En de andere partij gewoon ook weer daarna een vliegtuig met" Hou is wat minder rekening met Tom en Ashley."
Denk niet dat het een goed idee is....
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het liefst tegelijkertijd, en elkaar dan afsnijden in de lucht en zo !!!!
Ik zie het Sorbo op dr gezicht spuiten en daarna weer afwassenquote:Op maandag 26 februari 2024 09:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny heeft een spuitflesje gekregen voor in de badkamer met zijn naam erop. Hij heeft alleen geen idee wat het is. De overige mensen in de badkamer proberen hem te helpen. De consensus is toch dat het douchegel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat het heel lastig in te schatten is. Chiara is een half jaar helemaal offline gegaan. Het zegt ook wel wat dat de familie al een keer een statement heeft gemaakt en BB ik dacht vorige week nog.quote:Op maandag 26 februari 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is maar de vraag hoe veel je als familie kunt verdragen. En wanneer je denkt dat een programma teveel schade aanricht kun je daar voor kiezen.
En eerlijk vind ik dat heel begrijpelijk
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe vaak moet je je huid reinigen in 'n half uur, kan ze niet beter 1x 'n Brillo gebruiken
dan is het grondig schoon. Alleen nog ff invetten met OoievaarskuitenvetHogedrukreiniger met terrasborstel er opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
En boordmitrailleursquote:
Van Jimmy!!!!!!quote:Op maandag 26 februari 2024 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Zusje van Tom vandaag jarig ... gefeli .. Tom weet niet zeker of het vandaag de 27e is, of morgen, of ooit....
Ze is dus morgen jarig.
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe vaak moet je je huid reinigen in 'n half uur, kan ze niet beter 1x 'n Brillo gebruiken
dan is het grondig schoon. Alleen nog ff invetten met OoievaarskuitenvetVertel het Sabeltand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Die zie je per dag groeien.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:08 schreef espri het volgende:
Jeetje, word Alice nou nog dikker? Zie dr close up van dr gezicht, die is aardig bol geworden.
Zou het niet meerdere lagen pancake etc zijn, 'savond is d'r gezicht altijd slankerquote:Op maandag 26 februari 2024 09:08 schreef espri het volgende:
Jeetje, word Alice nou nog dikker? Zie dr close up van dr gezicht, die is aardig bol geworden.
Yep, die is wel wat aangekomen daar. Ze sport nu toch anders dan thuis.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:08 schreef espri het volgende:
Ik dacht juist, die maak ik nietquote:Op maandag 26 februari 2024 09:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou het niet meerdere lagen pancake etc zijn, 'savond is d'r gezicht altijd slanker
Ut wordt steeds leuker! We maken er een dagje uit van met broodtrommel en thermosfles!quote:
Doe ik wel 'n thermofles gevuld met vieux colaquote:Op maandag 26 februari 2024 09:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ut wordt steeds leuker! We maken er een dagje uit van met broodtrommel en thermosfles!
Haar verstandskies doet pijn .. tandvlees inmiddels ontstoken. Ze heeft ook een dikke(re) wang ervan.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:10 schreef Ireth het volgende:
Ow geen idee wat precies maar Alice heeft een gebitsprobleem waar ze graag naar wil laten kijken..
Ah kijk, ik verstond het niet helemaalquote:Op maandag 26 februari 2024 09:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haar verstandskies doet pijn .. tandvlees inmiddels ontstoken. Ze heeft ook een dikke(re) wang ervan.
Dat wens je niemand, kiespijn of tandvleesproblemen zijn heel pijnlijk.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haar verstandskies doet pijn .. tandvlees inmiddels ontstoken. Ze heeft ook een dikke(re) wang ervan.
Last van een verstandskies die door moet komen, en toen kreeg ze gister eenquote:Op maandag 26 februari 2024 09:10 schreef Ireth het volgende:
Ow geen idee wat precies maar Alice heeft een gebitsprobleem waar ze graag naar wil laten kijken..
Dat kan ik me heel goed voorstellen! Hier ook horror en drama met die kleredingen geweestquote:Op maandag 26 februari 2024 09:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Last van een verstandskies die door moet komen, en toen kreeg ze gister een
gruwelverhaal van Karen dat die er ook uit kan gehaald worden met 'n ingreep.
Toen werd ze helemaal panisch
Even een sneetje erin en spoelen met iets.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:12 schreef espri het volgende:
[..]
Dat wens je niemand, kiespijn of tandvleesproblemen zijn heel pijnlijk.
Hier zo'n 54 jaar geleden 'n hoektand die boven 'n andere tand groeide weg gehaald. sindsdienquote:Op maandag 26 februari 2024 09:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen! Hier ook horror en drama met die kleredingen geweest
" BEWONERS, PAS OP VOOR SABEAU #BB24 "quote:Op maandag 26 februari 2024 07:49 schreef marky het volgende:
[..]
Zal ik een vliegtuigje sponsoren om q4 te laten weten dat ze niets verkeerd doen.
En als schepnet om (vegan) garnalen te vissenquote:Op maandag 26 februari 2024 09:15 schreef Ireth het volgende:
Die bh die tussen Alice en Ro in ligt kan je ook gebruiken als tas voor je weekboodschappen volgens mij...
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier zo'n 54 jaar geleden 'n hoektand die boven 'n andere tand groeide weg gehaald. sindsdien
ook angst voor de tandarts..... en door die kut witte karren van de schooltandarts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
bewoners: begeef u naar de raamloze gameroom.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:16 schreef Harry het volgende:
[..]
" BEWONERS, PAS OP VOOR SABEAU #BB24 "
Dan is het gelijk klaar.......
Ze heeft last van. Haar verstandskies vandaarquote:Op maandag 26 februari 2024 09:08 schreef espri het volgende:
Zie je, hoorde ik het toch goedquote:Op maandag 26 februari 2024 09:17 schreef espri het volgende:
Normaal zijn de benen van Ronahi heel mooi maar hier niet
Dat las ik maar Koos, ik weet dat je niets verkeerds over haar wil horen maar tis niet alleen dr verstandskies.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft last van. Haar verstandskies vandaar
Ja dat is goed te zien. Wallen tot op haar wangen..quote:Op maandag 26 februari 2024 09:19 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi leert het niet af dat ze een keer vroeg naar bed moet gaan.
Aldus Ronahi
Ashley is fris en fruitig
Dat is het laatste waarmee je BB-bewoners wil vergelijken; een verstandskies verdorie, hoe verzinnen ze het.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft last van. Haar verstandskies vandaar
Bijna, ze moet buiten eerst haar sisalmat nog uitkloppen.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:19 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi leert het niet af dat ze een keer vroeg naar bed moet gaan.
Aldus Ronahi
Ashley is fris en fruitig
Zit je me nu voor te liegen?quote:Op maandag 26 februari 2024 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Danny en Glenn. Oh nee.. zijn ook al geweest.. geen idee
Blijft (hopelijk) de hele week doorgaan!quote:Op maandag 26 februari 2024 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zijn ook al geweest, incl drama achteraf in het huis én in de COSquote:
Oh helemaal gemist, staat dat in de SV?quote:Op maandag 26 februari 2024 09:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn ook al geweest, incl drama achteraf in het huis én in de COS
Uitslag wel, drama niet echt geloof ik..quote:Op maandag 26 februari 2024 09:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Oh helemaal gemist, staat dat in de SV?
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn ook al geweest, incl drama achteraf in het huis én in de COS
Door het luisteren naar haar eigen gezever???quote:Op maandag 26 februari 2024 09:24 schreef Kissingbird het volgende:
sabo: ik heb straks gehoorbeschadiging voor wat
Iedereen is geweest nu.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tante Tilquote:Op maandag 26 februari 2024 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Alice poedert er vrolijk op los
Kloddertje roze verf hierrrr kloddertje roze verf daaar
Het dramaquote:Op maandag 26 februari 2024 09:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Oh helemaal gemist, staat dat in de SV?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het dramaWowwww hahaha hij duwt 2 handen weg bij juf aankleef, staat ze als klein kindje met dr armpjes omhoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
[..]
Het dramaDie weet hoe laat het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Ja heel erg asociaal dat ie dat deed, hij had haar gewoon moeten knuffelenquote:Op maandag 26 februari 2024 09:29 schreef espri het volgende:
[..]
Wowwww hahaha hij duwt 2 handen weg bij juf aankleef, staat ze als klein kindje met dr armpjes omhoog
Mwah dat vind ik niet, ze zien elkaar dag en nacht dus vind dat al overdreven.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja heel erg asociaal dat ie dat deed, hij had haar gewoon moeten knuffelen
[..]
Het dramaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er best grappig uit
![]()
Smile, it's free therapy.
Opzouten met je knuffelquote:Op maandag 26 februari 2024 09:32 schreef espri het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik niet, ze zien elkaar dag en nacht dus vind dat al overdreven.
Ja dat zie je en vind het wel komisch, ze vraagt om zo,n reactie. Mensen zijn vaak te beleefd om iets te zeggen dus dit is een pure reactie.quote:
Zo, die wordt daar netjes aan de kant gezetquote:
Dit is wel de slechts verzonnen bijnaam ooitquote:
Ik zou het willen etenquote:Op maandag 26 februari 2024 09:35 schreef espri het volgende:
Oh wat kraakt dat brood heerlijk, zou zo willen gaan bakken
hij heeft het aangekondigd welquote:Op maandag 26 februari 2024 09:37 schreef Ireth het volgende:
Danny gezellig ontbijten met al zijn vrienden
Wat ik me af vraag waarom heeft Ty het blauwe sjaaltje om van Tom. En waarom is dat zo belangrijk om meteen het terug te geven midden tussen de knuffelaars .quote:
De winnaar van het sommenspel heeft power en krijgt dat sjaaltje. Tom moest tegen Ty en had verloren dus moest Tom dat sjaaltje aan Ty geven..quote:Op maandag 26 februari 2024 09:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ik me af vraag waarom heeft Ty het blauwe sjaaltje om van Tom. En waarom is dat zo belangrijk om meteen het terug te geven midden tussen de knuffelaars .
Dat is wel bijzonderquote:Op maandag 26 februari 2024 09:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, Ronahi heeft zelfs geen poging gedaan.
geen idee, heb het te weinig gevolgd.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ik me af vraag waarom heeft Ty het blauwe sjaaltje om van Tom. En waarom is dat zo belangrijk om meteen het terug te geven midden tussen de knuffelaars .
Moest van BB die riep het om.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan mogen de "sjaaltjes" zo alsnog bunkeren in de gameroomquote:Op maandag 26 februari 2024 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
hoor danny al zeggen dat het waarschijnlijk wat te weinig is
De niet-sjaaltjes. De sjaaltjes zijn de losers.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dan mogen de "sjaaltjes" zo alsnog bunkeren in de gameroom
Hoop eigenlijk van niet.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dan mogen de "sjaaltjes" zo alsnog bunkeren in de gameroom
Ojaquote:Op maandag 26 februari 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De niet-sjaaltjes. De sjaaltjes zijn de losers.
Schenk je nog een koffie inquote:
Oh dan zat ik ook al fout,ik dacht je hebt iets gekregen, sjaaltje, maar dat is dus fout oefffff neem nog maar een koffiequote:Op maandag 26 februari 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee dat klopt dan toch niet? Ty had gewonnen en Tom moest hem het sjaaltje geven?? Dus ty was een niet-loser??quote:Op maandag 26 februari 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ty dat sjaaltje aan Tomquote:Op maandag 26 februari 2024 09:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
De winnaar van het sommenspel heeft power en krijgt dat sjaaltje. Tom moest tegen Ty en had verloren dus moest Tom dat sjaaltje aan Ty geven..
Ash niet gewonnen of verloren dus blijft ook powerquote:Op maandag 26 februari 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy
glenn
alice
sabo
tyron
hebben gewonnen tot nu toe
Ik ookquote:Op maandag 26 februari 2024 09:43 schreef espri het volgende:
Alice wacht tot ze geroepen wordt voor het ontbijt.
Ik krijg het iedere morgen op bedquote:Op maandag 26 februari 2024 09:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ook
maar dan kan ik lang wachten![]()
wel apart dat ze zelf niet eraan denkt om eens de tafel te dekken.
Glenn naar de dbk
ronahi: degenen die gister hebben gewonnen naar de db
Op de ovenquote:Op maandag 26 februari 2024 09:52 schreef Ireth het volgende:
Badkamerdrama, waar is een Lenie als je hem nodig hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Of ze zijn in de kroeg van Tom of voetbalclub met de collectebus rond gegaanquote:Op maandag 26 februari 2024 08:52 schreef Snensie het volgende:
[..]
Haar eigen vent kan het vast wel missen. Het zou ook een inzameling onder vrienden kunnen zijn die als 1 donatie telt. En voor sommigen is het in verhouding net zo veel als voor mij 10 euro is bwv.
Helaasssssquote:Op maandag 26 februari 2024 09:54 schreef KinKiJan het volgende:
Oh dacht dat ze klaar waren met eten
Nieuwe single van "De Jostiband"?quote:Op maandag 26 februari 2024 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helaasssss
Klingel de klingel
Schraap schraap
Lenie zit thuis op de bank te stuiteren als hij dit ziet.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi en Alice pleitten voor het beter opruimen achter je reet in de badkamer.
Als je badkamerdienst hebt liggen er overal handdoeken , kleren, flesjes etc etc.
Dit naar aanleiding van Ronahi die vannacht in de badkamer was en al die zooi zag.
Alice stelt voor om als de kleren en handdoeken blijven liggen ze die in een vuilniszakt stopt.
"..en over de schutting pleurt" vergat ze erbij te zeggenquote:Op maandag 26 februari 2024 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi en Alice pleitten voor het beter opruimen achter je reet in de badkamer.
Als je badkamerdienst hebt liggen er overal handdoeken , kleren, flesjes etc etc.
Dit naar aanleiding van Ronahi die vannacht in de badkamer was en al die zooi zag.
Alice stelt voor om als de kleren en handdoeken blijven liggen ze die in een vuilniszakt stopt.
In combinatie met dat smakken en schreeuwen met de mond vol lijkt het er soms wel op jaquote:Op maandag 26 februari 2024 09:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nieuwe single van "De Jostiband"?
Ze noemde wel dat als je je kleren in een muffe vuilniszak moet zoeken dat dat goor is en dat dat motivatie is om voortaan je kleren op te ruimen.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"..en over de schutting pleurt" vergat ze erbij te zeggen
Net andersom Ty had gewonnen en Tom pakte het sjaaltje van Ty en deed hem zelf op.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee dat klopt dan toch niet? Ty had gewonnen en Tom moest hem het sjaaltje geven?? Dus ty was een niet-loser??
Never mind...
* Ireth pakt nog een koffie...
Heeft ze pech, te weinig landingsplaats voor de traumaheli in de tuin.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice heeft een zwart puntje op haar kies.
Waarom moet het perse door suiker komen?quote:Op maandag 26 februari 2024 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice heeft nog nooit een gaatje gehad ... ze vraagt ze zich af hoe het kan. Ze eet nu juist bijna geen suiker en poetst zich mal in het huis.
Hahaha. Bestaat dat nog Teleac ?quote:Op maandag 26 februari 2024 09:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nu de Teleac cursus " Tekenen en schilderen met Alice Bob Ross"
[ afbeelding ]
Hij gaf haar met de ene hand een high 5, of poging daartoe en deed haar andere opzij omdat hij de bandana van Ty aan wilde pakken.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja heel erg asociaal dat ie dat deed, hij had haar gewoon moeten knuffelen
Met Ashley erbij kan de sfeer alleen maar verbeteren.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley gaat aan tafel zitten en meteen veranderd de sfeer..
Net bij Sabeau ook.
Precies andersom. De losers dragen een bandana.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
De winnaar van het sommenspel heeft power en krijgt dat sjaaltje. Tom moest tegen Ty en had verloren dus moest Tom dat sjaaltje aan Ty geven..
Nee. Worden gewoon vergeten.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:45 schreef espri het volgende:
En worden Jimmy en met wie loopt hij? Ook geroepen?
Dan zien we jou misschien volgende week ook in de live als ze door de draaideur komt om de sfeer in de studio te verbeteren?quote:Op maandag 26 februari 2024 10:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met Ashley erbij kan de sfeer alleen maar verbeteren.
Misschien vanavond een luxe dinerquote:Op maandag 26 februari 2024 10:14 schreef zodeju het volgende:
Sneu voor Ty.....dit keer geen ontbijt in de gameroom terwijl hij gewonnen heeft....zit er eigenlijk een voordeel aan deze overwinning.? Of heeft hij die gisteren al gehad?
Ik denk dat je een andere scheurkalender moet kopen.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zien we jou misschien volgende week ook in de live als ze door de draaideur komt om de sfeer in de studio te verbeteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |