Maar Dillie had ook helemaal niets met Saboo, al dacht of hoopte hij van welquote:Op maandag 26 februari 2024 00:15 schreef Schakeltopia het volgende:
laat ik het zo zeggen, ik zie het totaal niet als een relatie die een dilano met soebaroe had bijv.
maar misschien zie ik het ook gewoon niet goed
jaa precies, het is puur een tactische band. speltechnisch. meer zoek ik er niet achter. jammer voor ons dat glenn er voor valt, maarjaquote:Op maandag 26 februari 2024 00:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Dillie had ook helemaal niets met Saboo, al dacht of hoopte hij van wel
Sabo had hem toen nodig en nu mag hij in principe weg . Ze aast nu op een paar anderen die ze goed kan gebruiken en kan manipuleren . Dat lukt goed blijkt wel. maar niet iedereen trapt daar in. En dat zijn juist de mensen die haar bullshit niet geloven en daar ook de vloer mee aanvegen.
hahahaquote:Op maandag 26 februari 2024 00:27 schreef Snoozey het volgende:
maar wat kiki schreef in het vorige topic is dat ze denkt dat glenn zn worst achterna zou huppelen. zo haar wensput in
Ze speelt onschuldig , oprecht , empathisch , altijd vragen naar en over mensen maar ondertussen zoekt ze een ingangquote:Op maandag 26 februari 2024 00:26 schreef ben34567 het volgende:
Is Sabo nu dommig of sluw want je leest hier beiden
Tegen de koudequote:Op maandag 26 februari 2024 00:29 schreef kiki2024 het volgende:
waarom hebben ze beiden een badjas aan ? gaan ze de hottub in
Ja en dat zegt natuurlijk ook wel wat over Den Glenn , hij is echt Oost-Indisch blind.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa precies, het is puur een tactische band. speltechnisch. meer zoek ik er niet achter. jammer voor ons dat glenn er voor valt, maarja
o beter, want hij staat hier niet zo hard dat ik het verstaquote:Op maandag 26 februari 2024 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gesprekje Rohani en Sabeau moet ik echt monteren morgen, zo vals ...
Vals over wie? Kan er niets van verstaanquote:Op maandag 26 februari 2024 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja Glenn is een goedzak en te goed van vertrouwen en daarom pikt hij het gedrag van Ashley helaas.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en dat zegt natuurlijk ook wel wat over Den Glenn , hij is echt Oost-Indisch blind.
Dat gesprek van vanmiddag was zo gênant om naar te kijkenquote:Op maandag 26 februari 2024 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind haar sowieso schaamteloos. haar gedrag naar Glenn, hoe ze nu Dylano laat vallen, eerst zorgen dat hij smoor op haar .quote:Op maandag 26 februari 2024 00:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gesprek van vanmiddag was zo gênant om naar te kijken
Sabo die ineens in stoere straattaal de gangsta en master mind uit loopt te hangen
Wat ze zei, hoe het zei : Doen alsof ze de redder is die mensen van de bank af kan houden .
Plaatsvervangende schaamte ,
Al die weken naar dat punt toegewerkt en nu lukte het .
Althans in haar beleving .
Schaamteloos
Dilano is niet mijn favoriet, maar hij verdiende dit niet....keihardquote:Op maandag 26 februari 2024 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind haar sowieso schaamteloos. haar gedrag naar Glenn, hoe ze nu Dylano laat vallen, eerst zorgen dat hij smoor op haar .
Moet Dylano ook niet, maar begrijp die mannen ook niet, dat je er instinkt en naar dat geblaat wilt luisterenquote:Op maandag 26 februari 2024 00:49 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Dilano is niet mijn favoriet, maar hij verdiende dit niet....keihard
Zo rolt ze toch, ze doet precies zoals ze in haar promo filmpje zei dat ze ging doen.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind haar sowieso schaamteloos. haar gedrag naar Glenn, hoe ze nu Dylano laat vallen, eerst zorgen dat hij smoor op haar .
Tom trapt er elk geval niet inquote:Op maandag 26 februari 2024 00:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet Dylano ook niet, maar begrijp die mannen ook niet, dat je er instinkt en naar dat geblaat wilt luisteren
Dylano heeft wel het advies gekregen van Jimmy om meer met anderen op te trekken en niet alleen met Sabo, maar Sabo laat hem nu eigenlijk links liggenquote:Op maandag 26 februari 2024 00:50 schreef Snoozey het volgende:
is het 'uit' dan tussen die 2? volgens mij hoort dit bij hun spel hoor. luisteren en overtuigen van anderen
ze ging eerste avond dat ze single was al naast randy slapen, en dat heeft dilano een beetje gekwetst. verder is ze niet zo vaak meer met dilano als begin, nu vaak met randy, ty, Ro en glennquote:Op maandag 26 februari 2024 00:50 schreef Snoozey het volgende:
is het 'uit' dan tussen die 2? volgens mij hoort dit bij hun spel hoor. luisteren en overtuigen van anderen
Hij vroeg eromquote:Op maandag 26 februari 2024 00:49 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Dilano is niet mijn favoriet, maar hij verdiende dit niet....keihard
Ze slapen niet meer naast elkaar, Jimmy ligt weer naast Dylano en Sabo naast ro volgens mijquote:Op maandag 26 februari 2024 00:53 schreef Snoozey het volgende:
dat is dan sinds wanneer? gisteren ofzo
de week is nog niet om. we gaan het zien
of is het rekje al omhoog tussen hun bedden
De eerste dag al dat ze binnen was en hij haar met de ogen overal volgde, maar geen medelijden mee hoor, een gewaarschuwd man telt voor 2quote:Op maandag 26 februari 2024 00:54 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ach zijn ogen zijn nog steeds niet open, jimmy waarschuwde hem nog.
dilano en jimmy zijn weer duo, dus slapen nu naast elkaarquote:Op maandag 26 februari 2024 00:53 schreef Snoozey het volgende:
dat is dan sinds wanneer? gisteren ofzo
de week is nog niet om. we gaan het zien
of is het rekje al omhoog tussen hun bedden
ojaa klopt!quote:Op maandag 26 februari 2024 00:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze slapen niet meer naast elkaar, Jimmy ligt weer naast Dylano en Sabo naast ro volgens mij
Of men ze nu mag of niet, gek verklaart of niet, de bedoeling is nog altijd om op 't einde met de pot naar huis te gaan.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo rolt ze toch, ze doet precies zoals ze in haar promo filmpje zei dat ze ging doen.
Een paar dagen geleden 'hing ze nog aan zijn lippen' Dillie was alles voor haar, ze hebben een diepe connectie met elkaar en dat vond ze heel bijzonder , ze begrijpen elkaar en 'ik heb je back'quote:Op maandag 26 februari 2024 00:50 schreef Snoozey het volgende:
Ik kan mis zijn maar een Sabo die aan Tom vertelt dat de groep hem door zijn gedrag niet begrijpt; waarom dat zo is en nog andere typische vage Sabo shit juist nog meer irritatie bij Tom zal opwekken. Maar misschien is dat ook juist haar bedoeling.quote:Op maandag 26 februari 2024 01:00 schreef Snoozey het volgende:
saba wil hem er ook op aan gaan spreken. irl zouden zij en rohan dat al gelijk hebben gedaan
maar saba wil dat binnenkort doen zodra de kans er voor is
Sabeau doet raar.quote:Op maandag 26 februari 2024 01:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik kan mis zijn maar een Sabo die aan Tom vertelt dat de groep hem niet begrijpt en nog andere typische vage Sabo shit juist nog meer irritatie bij Tom zal opwekken. Maar misschien is dat ook juist haar bedoeling.
Ik zag en hoorde ze eind van de middag samen buiten lopen en tactieken bespreken. Dus zo erg 'uit'is het inderdaad niet.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:50 schreef Snoozey het volgende:
Nog lekker rustig in het BB huisquote:Op maandag 26 februari 2024 06:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Slapende mensen..
Ik ben niet zo'n fan van schoenen op de slaapkamer.
Snap niet dat ze dat niet de avond er voor maken.quote:Op maandag 26 februari 2024 07:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny als eerste wakker, gaat het brood voorbereiden.
Dan heeft Danny s morgens niks meer te doenquote:Op maandag 26 februari 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet dat ze dat niet de avond er voor maken.
Dat vereist zelfinzicht. Iets waar ik ze nog niet op heb kunnen betrappen.quote:Op maandag 26 februari 2024 07:44 schreef humpty het volgende:
Zou het vliegtuigje voor Tom en Ashley misschien kunnen zijn
om het groepje van Ronahi te laten weten dat mensen zat zijn
van het geklets over Tom en Ashley
Zal ik een vliegtuigje sponsoren om q4 te laten weten dat ze niets verkeerd doen.quote:Op maandag 26 februari 2024 07:44 schreef humpty het volgende:
Nee idd dat gejank steeds over wat doen wij verkeerd en ze zetten ons slecht neerquote:Op maandag 26 februari 2024 07:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat vereist zelfinzicht. Iets waar ik ze nog niet op heb kunnen betrappen.
Mwah, ligt er aan hoe je er zelf tegen aan kijkt..quote:Op maandag 26 februari 2024 07:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Zat zo te denken, maar alleen de minder bedeelden, degenen aan de onderkant van de BB samenleving moeten een merkteken dragen. Lekker bedacht BB.
Febo wou ook slapenquote:Op maandag 26 februari 2024 08:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen![]()
Alarm niet afgegaan vannacht beetje slap van BB
Wat voor rijke stinkerd geef 1035 euro alsof hij zijn reet met dat geld kan afvegen zo nodig.quote:Op maandag 26 februari 2024 01:14 schreef Mercedes. het volgende:
Maar goed, er komt weer een vliegtuigje aan maar ik heb gezien dat er een vreselijk grote bijdrage werd gedaan na een tijdje van 1035 euro en je hebt 1200 euro nodig dus eigenlijk stelt een vliegtuigje nu niet meer zo veel voor.
Ja tuurlijk daar doen ze het voor..quote:Op maandag 26 februari 2024 07:44 schreef humpty het volgende:
Iemand die weet hoe het goed besteed moet worden.quote:Op maandag 26 februari 2024 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat voor rijke stinkerd geef 1035 euro alsof hij zijn reet met dat geld kan afvegen zo nodig.
Tis bijna een bijstandsuitkering.quote:Op maandag 26 februari 2024 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat voor rijke stinkerd geef 1035 euro alsof hij zijn reet met dat geld kan afvegen zo nodig.
Ach Ashley geeft dat maandelijks uit aan haar haar etc.quote:
Queen bimbo met haar hofdamequote:Op maandag 26 februari 2024 08:32 schreef Pearlbitch het volgende:
En ook de Queen is ontwaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 februari 2024 08:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Als vervolg op vannacht .. zonder commentaar.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 februari 2024 08:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Zou ze wel goed op de knop gedrukt hebben,heb BB niet horen zeggen Saboo gefeliciteerd
Of ben ik gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |