Dat was de bedoeling ook. Ik hoop dat ze het van zich af schudt.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice staat het huilen nader dan het lachen tijdens het gesprek tussen Ashley en Ronahi.
Ja was ook een behoorlijke steek onder water van ashley. Zeg het gewoon tegen haar. Ik snap ju een beetje wat mensen in dat huis over.ashley zeggen dat ze dat doet.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice staat het huilen nader dan het lachen tijdens het gesprek tussen Ashley en Ronahi.
Haha wordt eng ik dacht het zelfde.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:52 schreef BB-King het volgende:
Dilano denkt dat het enkel tactiek was van Ashley om de power aan Karen te geven.
Rot gunt helemaal niemand iets, dat is gewoon een act.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi wel weer lief trouwens. Ze keek de hele tijd naar Ashley omdat ze het haar gunde. Toen Ashley niet drukte, want keek alleen naar beneden, heeft Ronahi gedrukt.
Prima bankje.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:55 schreef Clasientjuh het volgende:
Sabeau en Ronahi worden sowieso genomineerd als deze dame geen geluk hebben met de games ze mogen ook beide eruit van mijn.
Tweede koppel wordt denk ik Dilano en Jimmy dit denk ik dan he.
Ze willen Ronahi eruit hebben daarom gaan hun het denk ik zo spelen als je logisch na denkt.
Kan niet. Zitten in een ander team.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:55 schreef Clasientjuh het volgende:
Sabeau en Ronahi worden sowieso genomineerd als deze dames geen geluk hebben met de games ze mogen ook beide eruit van mijn.
Ze willen Ronahi eruit hebben daarom gaan hun het denk ik zo spelen als je logisch na denkt.
Tja ze moet wel iemand hebben die zaterdag haar dooie cavia in orde brengt, hetzelfde probeert ze ook te behalen bij Jimmy, voor haar make-upquote:Op maandag 26 februari 2024 14:53 schreef Was-beer het volgende:
Dilano: dat Ashley haar power heeft gegeven aan Karen is alleen maar tactisch
Oh jammer mag Ronahi eruitquote:Op maandag 26 februari 2024 15:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kan niet. Zitten in een ander team.
De powerless zullen genomineerd worden. Dan staan ze tegen Ashley en/of Tom dus zijn zoiezo weg.
Op dit moment Randy Rohani Dilano en Danny.
Ze is eindelijk klaar met haar “ochtend” ritueel en en mag ze het zo meteen allemaal weer af halen en aan haar avond ritueel beginnenquote:Op maandag 26 februari 2024 15:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau kan alweer bijna met haar avondroutine beginnen.
Ja echt vreselijk weg met dat mensquote:Op maandag 26 februari 2024 15:04 schreef Lrod01 het volgende:
Ben dat gejank Ashley ook wel een beetje zat aan het worden.Had haar hoog zitten maar wordt met de dag minder.
dilano vind het ook slaapverwekkend allemaal hahaquote:Op maandag 26 februari 2024 14:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Sabeltand geeft weer wijze levenslessen.
Weliswaar doorspekt met een hoop inhoudsloze psychobabble, maar dat zijn de details.
[ afbeelding ]
Samen met Alice van de week was ze gezelliger dan nu weer met karen samen. Voor het programma is het wel oke dat ze er zit maar de laatste tijd krijg ik ook steeds meer in de gaten wat sommige bewoners al vaker over.haar geroepen hebben dat ze op alles haar stempel wil drukkenquote:Op maandag 26 februari 2024 15:05 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk weg met dat mens
Mooie bankquote:Op maandag 26 februari 2024 14:55 schreef Clasientjuh het volgende:
Sabeau en Ronahi worden sowieso genomineerd als deze dames geen geluk hebben met de games ze mogen ook beide eruit van mijn.
week 10 kunnen we wannabiekwienquote:Op maandag 26 februari 2024 15:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Samen met Alice van de week was ze gezelliger dan nu weer met karen samen. Voor het programma is het wel oke dat ze er zit maar de laatste tijd krijg ik ook steeds meer in de gaten wat sommige bewoners al vaker over.haar geroepen hebben dat ze op alles haar stempel wil drukken
Maar dit klopt welquote:Op maandag 26 februari 2024 15:10 schreef Snoozey het volgende:
ze heeft het voor elkaar, rohan krikt saba nu op. onzekere saba, peptalk van rohan
Zal die kleurloze Dilano op z'n neus kijken dat niet zij maar hij moet vertrekken.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:55 schreef Clasientjuh het volgende:
Ja hij is best wel bleek. Kan wel wat zon gebruikenquote:Op maandag 26 februari 2024 15:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal die kleurloze Dilano op z'n neus kijken dat niet zij maar hij moet vertrekken.
Ik hoorde het ook... Heel veel mensen hebben dit zo gedaan hoor. Ik fietste eens langs een voetbal kantine waar de mensen letterlijk tegen het raam geplakt stonden en keihard muziek naar buiten kwam.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi : Ik ben midden in de corona op vakantie geweest naar Turkije. Voor 500 euro alles erop en eraan. En iedereen was zei echt, waarom ga je op vakantie gek. Maar [haar man] en ik waren echt zo van, boeit niet, we gaan gewoon. En ik heb genoten.
Hoop dat het wat normaals is.....quote:Op maandag 26 februari 2024 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zeiden ashley en karen nu net dat ze net wat anders hebben gehad daar
In dbk
Is ook zo. Verlaten heb ik sowieso niet gezegdquote:Op maandag 26 februari 2024 15:21 schreef Snoozey het volgende:
en zo is toch weer duidelijk dat die 2 nog steeds samen spelen
gisteren werd hier geschreven dat ze dilan niet meer nodig had en hem had verlaten
Vroeger werd daar wat van gezegd nu is het alleen als het over B.B. zelf gaatquote:Op maandag 26 februari 2024 15:22 schreef Koos1958 het volgende:
Karen iets smoezen in ashley haar oor.
Mochten ze met zijn tweeën naar binnen.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:24 schreef freaky40 het volgende:
Ash en Karen geheime opdracht of zo?
Neequote:Op maandag 26 februari 2024 15:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mochten ze met zijn tweeën naar binnen.
Die bespreken alles in het geheim, met of zonder opdrachtquote:Op maandag 26 februari 2024 15:24 schreef freaky40 het volgende:
Ash en Karen geheime opdracht of zo?
Nee maar kan dat Ash dit alleen met Karen mag bespreken. Gebeurd wel vaker.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mochten ze met zijn tweeën naar binnen.
Dat kan simpelweg niet in één huis. want je moet spelen als je kans wilt maken op het winnen van de finale.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:21 schreef Snoozey het volgende:
en zo is toch weer duidelijk dat die 2 nog steeds samen spelen
gisteren werd hier geschreven dat ze dilan niet meer nodig had en hem had verlaten
spuugde het uit in de gootsteen in de keuken, zonder na te spoelen weg lopen daarquote:Op maandag 26 februari 2024 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
Alice spoelen voor haar kies. Is echt heel goor zegt ze
Gelukkig dat hij dat zelf dan ook is want anders zou het je kunnen frustrerenquote:Op maandag 26 februari 2024 15:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dilano vind het ook slaapverwekkend allemaal haha
Chocolade, brief met munten want zij had er meer dan karen die had alles bijna opgemaakt aan drank, nog 2 keer Chocopasta met Danny en karen.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:26 schreef lojanda het volgende:
Ik ging me al steeds meer ergeren aan Alice maar na deze actie ben ik wel klaar met haar. Het is een verstandig meisje en best wel volwassen voor haar leeftijd maar dat is het dan ook wel.
Nog nooit zo’n saaie negentien jarige meegemaakt. Daarbij vreet ze alles op en is ze ook erg egoïstisch. Zij heeft nog nooit zelf iets gekocht van haar munten.. ja de brief heeft ze gekocht maar dat was ook met munten van Karen. Verder heeft ze alleen maar mee gedronken en gegeten met wat anderen kochten van hun munten zoals Danny de hapjes uit de wall kocht. Een keer zeggen nee ik hoef het niet maar vervolgens dan wel aanpakken.. en dat heeft ze al vaker gedaan. Ik vind haar steeds meer hebberig worden en dat riedeltje wat ze in elk gesprek zegt ken ik nu ook al wel. Nee ik zie haar op dit moment toch wel heel anders dan in de eerste weken.
Het is natuurlijk allemaal te saai voor haarquote:
Daar is Rohani wel anders in.....die weigert echt iets te eten wat een ander gekocht heeft...en dat ze het zelf niet waard vond maar wel heel lekker.....die wilde zelfs geen stroop van Randy op haar pannenkoek. En daar was nog iets, (waarvan ik dacht) ze bieden het je toch aan je vraagt er niet eens om.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:26 schreef lojanda het volgende:
Ik ging me al steeds meer ergeren aan Alice maar na deze actie ben ik wel klaar met haar. Het is een verstandig meisje en best wel volwassen voor haar leeftijd maar dat is het dan ook wel.
Nog nooit zo’n saaie negentien jarige meegemaakt. Daarbij vreet ze alles op en is ze ook erg egoïstisch. Zij heeft nog nooit zelf iets gekocht van haar munten.. ja de brief heeft ze gekocht maar dat was ook met munten van Karen. Verder heeft ze alleen maar mee gedronken en gegeten met wat anderen kochten van hun munten zoals Danny de hapjes uit de wall kocht. Een keer zeggen nee ik hoef het niet maar vervolgens dan wel aanpakken.. en dat heeft ze al vaker gedaan. Ik vind haar steeds meer hebberig worden en dat riedeltje wat ze in elk gesprek zegt ken ik nu ook al wel. Nee ik zie haar op dit moment toch wel heel anders dan in de eerste weken.
Idd met munten van anderen. De munten zijn ook al meerdere keren verdeeld omdat ze single zijn en elke keer heeft zij één munt meer gekregen van haar partner. Alice is echt wel van ikke ikke ikke. Zelf heeft ze nog nooit iets gekocht en het gedeeld met anderen.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Chocolade, brief met munten want zij had er meer dan karen die had alles bijna opgemaakt aan drank, nog 2 keer Chocopasta met Danny en karen.
Idd.. je kan iets echt weigeren of net alsof doen en het dan toch aanpakken.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar is Rohani wel anders in.....die weigert echt iets te eten wat een ander gekocht heeft...en dat ze het zelf niet waard vond maar wel heel lekker.....die wilde zelfs geen stroop van Randy op haar pannenkoek. En daar was nog iets, (waarvan ik dacht) ze bieden het je toch aan je vraagt er niet eens om.
Ze is idd vrij gierig met munten/ coins. Toen ze in een team met Ashley zat, wilde Ashley een wasje doen en omdat zij niet wast wilde ze iets kopen uit de wall om te etenquote:Op maandag 26 februari 2024 15:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd met munten van anderen. De munten zijn ook al meerdere keren verdeeld omdat ze single zijn en elke keer heeft zij één munt meer gekregen van haar partner. Alice is echt wel van ikke ikke ikke. Zelf heeft ze nog nooit iets gekocht en het gedeeld met anderen.
Ze zorgt er wel voor dat ze niets te kort komt en dat haar koppel partner zeker niet meer krijgt als zijzelfquote:Op maandag 26 februari 2024 15:37 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ze is idd vrij gierig met munten/ coins. Toen ze in een team met Ashley zat, wilde Ashley een wasje doen en omdat zij niet wast wilde ze iets kopen uit de wall om te eten
Gedeelte met je eens maar het is natuurlijk niet zo dat als geen kinderen of partner hebt dan minder recht op iets zou hebben.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:38 schreef kiki2024 het volgende:
Alice en Sabeau zijn erg egoïstisch geweest naar mijn idee. Alice omdat ze pas een brief heeft gehad van haar vriend, en Sabeau omdat ze er net pas zit…geen kinderen of man heeft en als je opa en oma na een paar weken al zo mist dat moet je niet meedoen met BB
Nou dit inderdaad. Belachelijk idee dat je meer rechten hebt als je een kind hebt.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gedeelte met je eens maar het is natuurlijk niet zo dat als geen kinderen of partner hebt dan minder recht op iets zou hebben.
Mijn gedachten.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:38 schreef kiki2024 het volgende:
Alice en Sabeau zijn erg egoïstisch geweest naar mijn idee. Alice omdat ze pas een brief heeft gehad van haar vriend, en Sabeau omdat ze er net pas zit…geen kinderen of man heeft en als je opa en oma na een paar weken al zo mist dat moet je niet meedoen met BB
Exact wat Ashley zei. Ze zei alleen ook, als je al een keer iets ontvangen hebt... wellicht dan wel.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dit inderdaad. Belachelijk idee dat je meer rechten hebt als je een kind hebt.
Nee, vind ik van niet...elk persoon daar heeft evenveel recht. Iedereen weet waar hij instapt ook al heb je een heel gezin of woon je op jezelf . En die er net instapt . daar kan diegene ook niks aan doen en heeft de pech om in een hele grote groep te starten.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:38 schreef kiki2024 het volgende:
Volgens mij mag iedereen hier op een normale manier dicuseren zonder aanvallend naar elkaar te worden.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:50 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ashley is niet consequent in deze discussie. Ik snap niet waarom hier zelf over gediscussieerd moet worden.
Ofwel blijft ze bij haar standpunt dat het OK is wat Alice gedaan heeft. Ofwel wijzigt ze haar mening en gaat ze er Alice mee confronteren.
Ja ieder zijn eigen mening natuurlijk, het is nu de vraag of de bewoners en kijkers ze af zullen straffen voor hun keusquote:Op maandag 26 februari 2024 15:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, vind ik van niet...elk persoon daar heeft evenveel recht. Iedereen weet waar hij instapt ook al heb je een heel gezin of woon je op jezelf . En die er net instapt . daar kan diegene ook niks aan doen en heeft de pech om in een hele grote groep te starten.
Het maakt geen zak uit want als je een favoriet hebt maakt die altijd de juiste keusquote:Op maandag 26 februari 2024 15:49 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ja ieder zijn eigen mening natuurlijk, het is nu de vraag of de bewoners en kijkers ze af zullen straffen voor hun keus
Nou nee dat denk ik niet. Fout is fout tochquote:Op maandag 26 februari 2024 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Het maakt geen zak uit want als je een favoriet hebt maakt die altijd de juiste keus
Ja, ik ook, en hoe ze nu die foto zit te bekijken... Het is ook een mens hè, met gevoelens en zoquote:Op maandag 26 februari 2024 15:50 schreef Koos1958 het volgende:
Vind ronahi trouwens beter te verdragen zonder doriana
Ik trap er niet in.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik ook, en hoe ze nu die foto zit te bekijken... Het is ook een mens hè, met gevoelens en zo
Ja, en heeft het veel moeilijker gehad dan ieder die op dezelfde tijd in het huis stapte. Hoelang mag voor jou dan die achterstand duren.....wanneer hoort ze erbij....quote:Op maandag 26 februari 2024 15:44 schreef kiki2024 het volgende:
Het is toch gewoon eerlijker als je er langer in zit dat je meer recht hebt iets van thuis te horen? Sabeau is een maand later gekomen ofzo
Ik heb geen favoriet, sta er vrij neutraal in, en stem week per weekquote:Op maandag 26 februari 2024 15:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou nee dat denk ik niet. Fout is fout toch
Als je kinderen of/en een partner hebt zul je die heel erg missen maar heb je geen van beiden dan mis je bv je zus broer ouders of weet ik wie heel erg. Net als Jimmy bv die heeft geen kinderen of partner maar die mist zijn neefje nichtje heel erg.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, vind ik van niet...elk persoon daar heeft evenveel recht. Iedereen weet waar hij instapt ook al heb je een heel gezin of woon je op jezelf . En die er net instapt . daar kan diegene ook niks aan doen en heeft de pech om in een hele grote groep te starten.
Precies, ze speelt het spel misschien niet zo goed, maar er zit niet veel kwaad in haar.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik ook, en hoe ze nu die foto zit te bekijken... Het is ook een mens hè, met gevoelens en zo
Je bent nooit alleen maar slecht natuurlijk.. je zal ook wel wat goede trekjes hebbenquote:Op maandag 26 februari 2024 15:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 26 februari 2024 15:57 schreef TheVulture het volgende:
Lees ik het nu goed in de streamverslagen dat Ashley weer eens een deal met BB wilde gaan sluiten als Moeder Overste van de groep?
Rot.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:58 schreef kiki2024 het volgende:
Wie dekt Ashley niet meer ?
Ze zegt het geeft alleen maar meer reden om los te laten, en het is niet te bevatten dat zij zo geskipt is.
Nee, ging over die ene keer na het afwijzen van die valentijn-fan-mailquote:Op maandag 26 februari 2024 15:57 schreef TheVulture het volgende:
Lees ik het nu goed in de streamverslagen dat Ashley weer eens een deal met BB wilde gaan sluiten als Moeder Overste van de groep?
Alice natuurlijk. Alsof ze haar beschermt heeft in dat huis.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:58 schreef kiki2024 het volgende:
Wie dekt Ashley niet meer ?
Ze zegt het geeft alleen maar meer reden om los te laten, en het is niet te bevatten dat zij zo geskipt is.
Inderdaad....quote:Op maandag 26 februari 2024 15:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als je kinderen of/en een partner hebt zul je die heel erg missen maar heb je geen van beiden dan mis je bv je zus broer ouders of weet ik wie heel erg. Net als Jimmy bv die heeft geen kinderen of partner maar die mist zijn neefje nichtje heel erg.
quote:Op maandag 26 februari 2024 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley kan er bijna boos van worden dat Karan niks leuks heeft gekregen ondanks dat ze de power heeft.
Ze kon toch drukken?quote:Op maandag 26 februari 2024 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley kan er bijna boos van worden dat Karan niks leuks heeft gekregen ondanks dat ze de power heeft.
Boh ja en nu weeeeerquote:Op maandag 26 februari 2024 16:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Nog steeds datzelfde riedeltje..
Ohquote:Op maandag 26 februari 2024 16:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat schijnt ze gedaan te hebben maar Alice was sneller.
Die lijkt ook met alle winden mee te waaien...quote:Op maandag 26 februari 2024 16:04 schreef engine het volgende:
Jimmy is ook maar een zuur mens. Nooit is het goed genoeg.
vrienden doen dat idd niet naar elkaar, maar voor de zoveelste x, dit is een spel, pokerface liegen bedriegen rememberquote:Op maandag 26 februari 2024 15:56 schreef b_engeltje het volgende:
Val ff binnen
Of het oke is of alice dat telefoon gesprek heeft gepakt laat ik in het midden
Ik hen wel gezien dat ashley alice trooste en zei het geeft niet toen alice zich schuldig voelde
Dan is het niet ok dat ze nu boos is op alice achter diegene haar rug om
Volgens mij moeten ze kwaad zijn op zichzelf door niet te drukken en niet wat de anderen hebben gedaan.....Dit is eigen schuld dikke bult.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:56 schreef b_engeltje het volgende:
Val ff binnen
Of het oke is of alice dat telefoon gesprek heeft gepakt laat ik in het midden
Ik hen wel gezien dat ashley alice trooste en zei het geeft niet toen alice zich schuldig voelde
Dan is het niet ok dat ze nu boos is op alice achter diegene haar rug om
Dat zag ik wel aankomen hoor. Ze is twee keer naast Ashley ook als favoriet van de bank gekomen tenslotte.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:03 schreef Rhosyn het volgende:
Ohjeee Alice wordt target van Ashley en Karen.
Nu opletten hoe ze tegen haar doen.
Ja denk ik wel. Ik gunde Rohani eigenlijk wel een vriendin in het huis maar heb nu het idee dat dit vooral goed voor haar is. Bij Sabaeu heeft ze nog een vrouw waar ze mee overweg kan.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:06 schreef Ebinas het volgende:
Misschien wordt Ro ook wel milder omdat Do weg is.
Die 2 versterkte elkaar ook denk ik (en dan helaas in het negatieve).
De tijd zal het laten zien
Volgens mij neemt ze Ro niks kwalijk, eerder Alice en Sabeau en misschien Glenn van wat ik hoordequote:Op maandag 26 februari 2024 16:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat is ze toch jaloers niet normaal was zeker nadat ze de foto had gezien van Ronahi
Ik vind het wel komisch eigenlijk. Voorspelbaar ook.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:06 schreef Kissingbird het volgende:
ashley heeft niet gedrukt, eigen keuze want anders had liep ze nu met een gevoel waar ze veel last van zou hebben anders nu
nee maar nu hebben wij streamers al de hele middag last van je geleuter over het niet drukken
Wie is 'ze'?quote:Op maandag 26 februari 2024 16:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat is ze toch jaloers niet normaal was zeker nadat ze de foto had gezien van Ronahi
Sabeau is een kameleonquote:Op maandag 26 februari 2024 16:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja denk ik wel. Ik gunde Rohani eigenlijk wel een vriendin in het huis maar heb nu het idee dat dit vooral goed voor haar is. Bij Sabaeu heeft ze nog een vrouw waar ze mee overweg kan.
Preciesquote:Op maandag 26 februari 2024 16:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze kwaad zijn op zichzelf door niet te drukken en niet wat de anderen hebben gedaan.....Dit is eigen schuld dikke bult.
Echt he één voor één gaan ze eraan.....misschien moet ze even wachten totdat ze iets over die persoon kan zeggen. Maar danquote:Op maandag 26 februari 2024 16:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alice natuurlijk. Alsof ze haar beschermt heeft in dat huis.
Meangirls, Karen doet al tegen tom vreemd en dan nu Alice als target nemen. Zegt meer over karen en ashley.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:03 schreef Rhosyn het volgende:
Ohjeee Alice wordt target van Ashley en Karen.
Nu opletten hoe ze tegen haar doen.
Heeft Karen geen vuist om te drukken.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
Sabeau is er uiteindelijk vooral voor Sabeau denk ik. Maar ze hebben wel steun aan elkaar heb ik al gezien.quote:
alice stond blijjkbaar al met haar hand over de knop heen half te jankenquote:Op maandag 26 februari 2024 16:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft Karen geen vuist om te drukken.
Die grijpt alleen in als het over B.B. zelf gaat. Dan hoor je zendercheck of microfoonquote:Op maandag 26 februari 2024 16:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
wat een gefluister. BB doe er eens iets aan
Die Danny wordt negatief sinds hij genomineerd is geweest. Groepje neemt het gedrag over wat eerst bij de andere gebeurde.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:11 schreef Kissingbird het volgende:
danny: er zijn hier mensen die hier 6 weken zitten en ook iets willen horen en als ge dan voor zoietes gaat dan is het uitgemaakte zaak he
Maar met Sabaeu weet ik niet of dat positief gaat uitvallen.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja denk ik wel. Ik gunde Rohani eigenlijk wel een vriendin in het huis maar heb nu het idee dat dit vooral goed voor haar is. Bij Sabaeu heeft ze nog een vrouw waar ze mee overweg kan.
Glenn is juist de persoon vind ik die mensen eerlijk benadert en niet.mee gaat met.het slecht praten van ashley en co.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:14 schreef Rhosyn het volgende:
Danny zegt dat Glenn met zijn ogen dicht loopt.
De 27e!!!!!!quote:Op maandag 26 februari 2024 16:07 schreef Kissingbird het volgende:
karan over glenn die knikte
hoorde iemand vanmiddag zeggen dat er niet geseind of gepraat mocht worden bij dat drukken op de knop.
ohh de zus van jimmy is jarig
Dacht dat dit om Ronahi ging sorry, die stond namelijk hoog op hun lijstje....quote:Op maandag 26 februari 2024 16:08 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Volgens mij neemt ze Ro niks kwalijk, eerder Alice en Sabeau en misschien Glenn van wat ik hoorde
Daar kan je uit opmerken dat ze wat naief is.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:15 schreef engine het volgende:
Glenn en Sabeau in gesprek terwijl Rohani de groene kamer overneemt
Ook tegen alice maar achter gaar rug niet dus.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley heeft meteen gezegd dat ze het Ro wel gunde, Karen ook
Dan nog kan je drukkenquote:Op maandag 26 februari 2024 16:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
alice stond blijjkbaar al met haar hand over de knop heen half te janken
quote:Op maandag 26 februari 2024 16:19 schreef engine het volgende:
Dat Jimmy dit ging winnen had ik wel aan zien komen
Same.quote:
Zijn toch allemaal redelijk makkelijke sommen dit? Dat ze er elke keer zoveel moeite mee hebben 😅quote:
Hij heeft wel een raar loopjequote:Op maandag 26 februari 2024 16:21 schreef Kissingbird het volgende:
dilano komt weer aan rennen
hij zegt: ik snap er echt niks van als dit het niet is
Pinguïn voetenquote:Op maandag 26 februari 2024 16:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft wel een raar loopje![]()
Ja een pinguinquote:Op maandag 26 februari 2024 16:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zag het ook, dacht eerst hij wil opstijgen.....quote:Op maandag 26 februari 2024 16:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja wel, maar dat was "ol over de plees"quote:Op maandag 26 februari 2024 16:23 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: ik had geeen focus
krijgen we dit weer uuuren te horen
quote:Op maandag 26 februari 2024 16:25 schreef freaky40 het volgende:
Jimmy ontpopt zich als een soort Paul de Leeuw....
NU was het niet gezegdquote:Op maandag 26 februari 2024 16:25 schreef Ebinas het volgende:
Zal de fout wel van BB zijn (), of is er wel gezegd op de streepjes?
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nu je het zegtquote:Op maandag 26 februari 2024 16:25 schreef freaky40 het volgende:
Jimmy ontpopt zich als een soort Paul de Leeuw....
Zin inquote:Op maandag 26 februari 2024 16:24 schreef Lrod01 het volgende:
Kunnen we voor de komende 5 uur weer allerlei excuses gaan aanhoren van die kneus
Iedereen, als ze aan de beurt is voor een somquote:Op maandag 26 februari 2024 16:28 schreef zodeju het volgende:
Wie moet van de queen de kamer uit....die ze niet meer wil zien.
Ik kan het niet meer aanhoren.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:28 schreef zodeju het volgende:
Wie moet van de queen de kamer uit....die ze niet meer wil zien.
Nee, wat het was al gebeurt Karen zei ik heb haar gewoon niet aangekeken.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Iedereen, als ze aan de beurt is voor een som
quote:Op maandag 26 februari 2024 16:29 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano vindt het kut
goed emotie tonen van sabo geleerd
Soms vraag ik me af of ze carbid zouden lustenquote:Op maandag 26 februari 2024 16:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer aanhoren.
Voor mij hebben ze de rol van Ro en Do overgenomen.
1 zegt hij dat hij meteen het goede antwoord hadquote:Op maandag 26 februari 2024 16:28 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: ik zag het antwoord gelijk maar ik kan het niet onthouden toen ik er naar toe liep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |