Dat was de bedoeling ook. Ik hoop dat ze het van zich af schudt.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice staat het huilen nader dan het lachen tijdens het gesprek tussen Ashley en Ronahi.
Ja was ook een behoorlijke steek onder water van ashley. Zeg het gewoon tegen haar. Ik snap ju een beetje wat mensen in dat huis over.ashley zeggen dat ze dat doet.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice staat het huilen nader dan het lachen tijdens het gesprek tussen Ashley en Ronahi.
Haha wordt eng ik dacht het zelfde.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:52 schreef BB-King het volgende:
Dilano denkt dat het enkel tactiek was van Ashley om de power aan Karen te geven.
Rot gunt helemaal niemand iets, dat is gewoon een act.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi wel weer lief trouwens. Ze keek de hele tijd naar Ashley omdat ze het haar gunde. Toen Ashley niet drukte, want keek alleen naar beneden, heeft Ronahi gedrukt.
Prima bankje.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:55 schreef Clasientjuh het volgende:
Sabeau en Ronahi worden sowieso genomineerd als deze dame geen geluk hebben met de games ze mogen ook beide eruit van mijn.
Tweede koppel wordt denk ik Dilano en Jimmy dit denk ik dan he.
Ze willen Ronahi eruit hebben daarom gaan hun het denk ik zo spelen als je logisch na denkt.
Kan niet. Zitten in een ander team.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:55 schreef Clasientjuh het volgende:
Sabeau en Ronahi worden sowieso genomineerd als deze dames geen geluk hebben met de games ze mogen ook beide eruit van mijn.
Ze willen Ronahi eruit hebben daarom gaan hun het denk ik zo spelen als je logisch na denkt.
Tja ze moet wel iemand hebben die zaterdag haar dooie cavia in orde brengt, hetzelfde probeert ze ook te behalen bij Jimmy, voor haar make-upquote:Op maandag 26 februari 2024 14:53 schreef Was-beer het volgende:
Dilano: dat Ashley haar power heeft gegeven aan Karen is alleen maar tactisch
Oh jammer mag Ronahi eruitquote:Op maandag 26 februari 2024 15:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kan niet. Zitten in een ander team.
De powerless zullen genomineerd worden. Dan staan ze tegen Ashley en/of Tom dus zijn zoiezo weg.
Op dit moment Randy Rohani Dilano en Danny.
Ze is eindelijk klaar met haar “ochtend” ritueel en en mag ze het zo meteen allemaal weer af halen en aan haar avond ritueel beginnenquote:Op maandag 26 februari 2024 15:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau kan alweer bijna met haar avondroutine beginnen.
Ja echt vreselijk weg met dat mensquote:Op maandag 26 februari 2024 15:04 schreef Lrod01 het volgende:
Ben dat gejank Ashley ook wel een beetje zat aan het worden.Had haar hoog zitten maar wordt met de dag minder.
dilano vind het ook slaapverwekkend allemaal hahaquote:Op maandag 26 februari 2024 14:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Sabeltand geeft weer wijze levenslessen.
Weliswaar doorspekt met een hoop inhoudsloze psychobabble, maar dat zijn de details.
[ afbeelding ]
Samen met Alice van de week was ze gezelliger dan nu weer met karen samen. Voor het programma is het wel oke dat ze er zit maar de laatste tijd krijg ik ook steeds meer in de gaten wat sommige bewoners al vaker over.haar geroepen hebben dat ze op alles haar stempel wil drukkenquote:Op maandag 26 februari 2024 15:05 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk weg met dat mens
Mooie bankquote:Op maandag 26 februari 2024 14:55 schreef Clasientjuh het volgende:
Sabeau en Ronahi worden sowieso genomineerd als deze dames geen geluk hebben met de games ze mogen ook beide eruit van mijn.
week 10 kunnen we wannabiekwienquote:Op maandag 26 februari 2024 15:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Samen met Alice van de week was ze gezelliger dan nu weer met karen samen. Voor het programma is het wel oke dat ze er zit maar de laatste tijd krijg ik ook steeds meer in de gaten wat sommige bewoners al vaker over.haar geroepen hebben dat ze op alles haar stempel wil drukken
Maar dit klopt welquote:Op maandag 26 februari 2024 15:10 schreef Snoozey het volgende:
ze heeft het voor elkaar, rohan krikt saba nu op. onzekere saba, peptalk van rohan
Zal die kleurloze Dilano op z'n neus kijken dat niet zij maar hij moet vertrekken.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:55 schreef Clasientjuh het volgende:
Ja hij is best wel bleek. Kan wel wat zon gebruikenquote:Op maandag 26 februari 2024 15:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal die kleurloze Dilano op z'n neus kijken dat niet zij maar hij moet vertrekken.
Ik hoorde het ook... Heel veel mensen hebben dit zo gedaan hoor. Ik fietste eens langs een voetbal kantine waar de mensen letterlijk tegen het raam geplakt stonden en keihard muziek naar buiten kwam.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi : Ik ben midden in de corona op vakantie geweest naar Turkije. Voor 500 euro alles erop en eraan. En iedereen was zei echt, waarom ga je op vakantie gek. Maar [haar man] en ik waren echt zo van, boeit niet, we gaan gewoon. En ik heb genoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |