Niet overdrijven Dot, ze heeft er een pauze tussen gehadquote:
Ik kwam binnen ze jankt. Ik ga weg kom terug en ze janktquote:Op maandag 26 februari 2024 13:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet overdrijven Dot, ze heeft er een pauze tussen gehad
en nu bek houdenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy geeft Ashley blokje kaas met mosterd
Ik moet de uitzending bekijken om te zien wat er nou allemaal gebeurt is.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kwam binnen ze jankt. Ik ga weg kom terug en ze jankt
Ze ziet er wel heel mooi en fris uit nu
Ze is wel heel blij dat ze haar die kans heeft kunnen bieden, zelf had ze het niet gekund?
Geloof niet dat het slim is te beginnen met shotjes voor elke keer dat Ashley zegt blij te zijn haar die kans heeft kunnen gunnen.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is wel heel blij dat ze haar die kans heeft kunnen bieden, zelf had ze het niet gekund?
Ja, daar zou ze om kunnen janken dat Karen aan haar denkt en zij grijpt die kans niet.....das pas zielig....quote:Op maandag 26 februari 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeten ze morgen niet klagen dat het schijtpapier op is.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:22 schreef Kissingbird het volgende:
ahh Jimmie gaat ook een tekst boven zijn bed maken
Ashley vind ik niks, maar haar fans hier vind ik wel okquote:Op maandag 26 februari 2024 13:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb even door wat BB-groepen op FB gescrold, maar als ik dat zo eens bekijk, is het hier op FOK! nog heilig qua loopgravenoorlog tussen het pro- en contra-Ashleykamp
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ashley vind ik niks, maar haar fans hier vind ik wel ok
het is dubbelgevouwen keukenrol waar ze op schrijvenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moeten ze morgen niet klagen dat het schijtpapier op is.
Ja heftig he hoorde het van mijn dochter van het weekend. En heb gelezen bij haar.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb even door wat BB-groepen op FB gescrold, maar als ik dat zo eens bekijk, is het hier op FOK! nog heilig qua loopgravenoorlog tussen het pro- en contra-Ashleykamp
Hier zijn de ******* fans ergerquote:Op maandag 26 februari 2024 13:23 schreef Pearlbitch het volgende:
En daar dan 5000 euri op zettenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:23 schreef Kissingbird het volgende:
jimmie zegt tegen ashley dat hij het haar ook gegund had en dat ze dat moet meenemen de volgende keer dat er wat is.
Ik vind Glenn, Alice,karen en Danny in die volgorde de meest fijne personen daarquote:
Ja, dat is wel jammer dat we op de streams niet meer alles te zien krijgenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet de uitzending bekijken om te zien wat er nou allemaal gebeurt is.
Ik vind de ***** fans hier een stuk fanatieker.quote:
Ashley is de ergste groep.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar Tom en Ashley worden in 1naam genoemd....als kliekje.....denk dat ze zo sterker staan.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:26 schreef Snoozey het volgende:
hoeveel***** fans zitten er hier dan, ik kan er maar op 3 komen
je noemt de tomfans automatisch ook ashleyfans?quote:Op maandag 26 februari 2024 13:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Tom en Ashley worden in 1naam genoemd....als kliekje.....denk dat ze zo sterker staan.
Heeft niets met de streams te makenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:26 schreef Snoozey het volgende:
hoeveel ashley fans zitten er hier dan, ik kan er maar op 3 komen
Het houdt niedopquote:Op maandag 26 februari 2024 13:28 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley weer dat ze niet op die knop kan duwen.
********************quote:Op maandag 26 februari 2024 13:27 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik vind de*****8 fans hier een stuk fanatieker.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |