Niet overdrijven Dot, ze heeft er een pauze tussen gehadquote:
Ik kwam binnen ze jankt. Ik ga weg kom terug en ze janktquote:Op maandag 26 februari 2024 13:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet overdrijven Dot, ze heeft er een pauze tussen gehad
en nu bek houdenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy geeft Ashley blokje kaas met mosterd
Ik moet de uitzending bekijken om te zien wat er nou allemaal gebeurt is.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kwam binnen ze jankt. Ik ga weg kom terug en ze jankt
Ze ziet er wel heel mooi en fris uit nu
Ze is wel heel blij dat ze haar die kans heeft kunnen bieden, zelf had ze het niet gekund?
Geloof niet dat het slim is te beginnen met shotjes voor elke keer dat Ashley zegt blij te zijn haar die kans heeft kunnen gunnen.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is wel heel blij dat ze haar die kans heeft kunnen bieden, zelf had ze het niet gekund?
Ja, daar zou ze om kunnen janken dat Karen aan haar denkt en zij grijpt die kans niet.....das pas zielig....quote:Op maandag 26 februari 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeten ze morgen niet klagen dat het schijtpapier op is.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:22 schreef Kissingbird het volgende:
ahh Jimmie gaat ook een tekst boven zijn bed maken
Ashley vind ik niks, maar haar fans hier vind ik wel okquote:Op maandag 26 februari 2024 13:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb even door wat BB-groepen op FB gescrold, maar als ik dat zo eens bekijk, is het hier op FOK! nog heilig qua loopgravenoorlog tussen het pro- en contra-Ashleykamp
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ashley vind ik niks, maar haar fans hier vind ik wel ok
het is dubbelgevouwen keukenrol waar ze op schrijvenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moeten ze morgen niet klagen dat het schijtpapier op is.
Ja heftig he hoorde het van mijn dochter van het weekend. En heb gelezen bij haar.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb even door wat BB-groepen op FB gescrold, maar als ik dat zo eens bekijk, is het hier op FOK! nog heilig qua loopgravenoorlog tussen het pro- en contra-Ashleykamp
Hier zijn de ******* fans ergerquote:Op maandag 26 februari 2024 13:23 schreef Pearlbitch het volgende:
En daar dan 5000 euri op zettenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:23 schreef Kissingbird het volgende:
jimmie zegt tegen ashley dat hij het haar ook gegund had en dat ze dat moet meenemen de volgende keer dat er wat is.
Ik vind Glenn, Alice,karen en Danny in die volgorde de meest fijne personen daarquote:
Ja, dat is wel jammer dat we op de streams niet meer alles te zien krijgenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet de uitzending bekijken om te zien wat er nou allemaal gebeurt is.
Ik vind de ***** fans hier een stuk fanatieker.quote:
Ashley is de ergste groep.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar Tom en Ashley worden in 1naam genoemd....als kliekje.....denk dat ze zo sterker staan.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:26 schreef Snoozey het volgende:
hoeveel***** fans zitten er hier dan, ik kan er maar op 3 komen
je noemt de tomfans automatisch ook ashleyfans?quote:Op maandag 26 februari 2024 13:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Tom en Ashley worden in 1naam genoemd....als kliekje.....denk dat ze zo sterker staan.
Heeft niets met de streams te makenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:26 schreef Snoozey het volgende:
hoeveel ashley fans zitten er hier dan, ik kan er maar op 3 komen
Het houdt niedopquote:Op maandag 26 februari 2024 13:28 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley weer dat ze niet op die knop kan duwen.
********************quote:Op maandag 26 februari 2024 13:27 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik vind de*****8 fans hier een stuk fanatieker.
quote:
Ik nietquote:Op maandag 26 februari 2024 13:29 schreef Snoozey het volgende:
ash is in de groene kamer, samen met tom
ik ben fan van haar
Tot ze een andere game doen denk ikquote:Op maandag 26 februari 2024 13:30 schreef BB-King het volgende:
Ik begreep dat Ashley de power aan Karen had geschonken?
Maar was dit enkel voor vandaag of geldt dat voor de hele week?
Karen heeft zelf gezegd dat ze het niet meer kon omdat Alice er stond te snikkenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:30 schreef Koos1958 het volgende:
nee ashley, Karen heeft niet gedrukt want Alice stond er al en ging om telefoontje. En ashley had graag brief willen schrijven. Dan ben je toch zelf niet slim als je niet gedrukt hebt.
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:30 schreef BB-King het volgende:
Ik begreep dat Ashley de power aan Karen had geschonken?
Maar was dit enkel voor vandaag of geldt dat voor de hele week?
Voor het spel vind ik Ashley geweldig.quote:
Huntedquote:Op maandag 26 februari 2024 13:32 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij zou ze zonder al die neptroep een veel leuker bekkie hebben.
[ afbeelding ]
Er zijn wel foto's van de oude, pure Ashley. VEEL mooier !quote:Op maandag 26 februari 2024 13:32 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ben geen fan van iemand. Vind er wel een paar sympathieker dan anderen. Net zoals ik er niemand "haat" want ik kan iemand niet haten die ik niet ken.quote:
Zonder die extensions zag ze er al een stuk beter uitquote:Op maandag 26 februari 2024 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hunted
Zat ze zonder al die troep in
Stukken beter
Ik ben van niemand echt fan, nooit geweest ook maar ik vind die 4 ook wel aardig en Tom en Jimmy ook.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind Glenn, Alice,karen en Danny in die volgorde de meest fijne personen daar
Moeten ze haar dankbaar zijn dat ze niet egoistisch is of een kleine sneer naar de andere die wel voor zichzelf hebben gekozen.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:31 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor ashley nu voor de 10e keer zeggen dat ze iets niet kan pakken omdat het een egoïstische keuze zou zijn
Nog maar een keerquote:Op maandag 26 februari 2024 13:30 schreef Dotteke het volgende:
We gaan het hier niet over de fans hebben hou het maar gewoon bij de streams
Leerplicht ??quote:Op maandag 26 februari 2024 13:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley gaat straks alle tijd inhalen
met ze op vakantie...
Ik zag hier een oudere foto, een veel mooier gezicht dan wat het nu is.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:32 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon een subtiele manier van haar om de rest egoïstisch te noemen en dit goed te blijven benadrukken.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moeten ze haar dankbaar zijn dat ze niet egoistisch is of een kleine sneer naar de andere die wel voor zichzelf hebben gekozen.
En wat maakt ze zich druk om die spring touw en patat.....ze wilde toch niet drukken wat maakt het dan uit wat er over is.....
Ik ook niet. Ik heb nog nooit iemand gezien die er knapper van werd. Het ziet eruit alsof ze constant een herpeslip hebben.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik zag hier een oudere foto, een veel mooier gezicht dan wat het nu is.
Ik begrijp die behoefte aan eendenbekjes nooit.
Ja Koos maar automatisch kom je meer op voor diegene of schrijft eerder iets wat je niet leuk vindt wat de mindere sympathieke bewoners. Althans ik merk het bij mezelf.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben geen fan van iemand. Vind er wel een paar sympathieker dan anderen. Net zoals ik er niemand "haat" want ik kan iemand niet haten die ik niet ken.
er maar een rode knop neerquote:Op maandag 26 februari 2024 13:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit zat er zo dik in, als er vrijstelling in had gezeten was de pot helemaal door de helft gegaan.
Wat mij betreft in volgende week weer een veiling![]()
Ik beoordeel de bewoners met wie ik denk dat ik het beste zou overeenkomen in het huis. En ik zie mezelf eerder een klik hebben met Ronahi en Tyron dan met Tom en Ashley. Charlotte en Lindsey vond ik vorig jaar niet leuk omdat we niets gemeenschappelijks hadden.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja Koos maar automatisch kom je meer op voor diegene of schrijft eerder iets wat je niet leuk vindt wat de mindere sympathieke bewoners. Althans ik merk het bij mezelf.
Hij is zo goed op de hoogtequote:Op maandag 26 februari 2024 13:38 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: ik roepte het al ik was niet verrast had er al rekening mee gehouden
toen ik de pilaren zag wist ik het al gelijk
mastermind
Is opa ziek?quote:Op maandag 26 februari 2024 13:40 schreef Kissingbird het volgende:
sabo zou alleen een brief willen
hoop niet dat het de oude brief is (uit de wall?)
ik hoop dat het een nieuwe brief is, gaat ze nog vragen voor ze hem gaat lezen. Gaat haar hele mood op bepaald worden. Ze wil weten in wat voor een stadium haar opa het heeft geschreven.
nee ik vatte het op als : stadium van het spel..quote:
Vind haar wel een leuk stemmetje hebbenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:42 schreef Harry het volgende:
Zijn er al opmerkingen gemaakt van Sabeau's 'aandoendelijke' krakende stemgeluid?
Ik gok de post met valentijn, sorbo lult nog wel eens verhaspeld Engels tussen het vage Nederlands door...quote:Op maandag 26 februari 2024 13:42 schreef Kissingbird het volgende:
sabo voelt zich niet schuldig erover maar vindt het wel vervelend voor ro. En de kijkers en de mail ? hoeveel spijt we daarvan hebben gehad, dat is gek geweest hoeveel spijt we daarvan hadden.
heb tegen mezelf gezegd; mag daar geen spijt meer van hebben.
ik wist wel hierbij als ik dit niet zou doen zou ik spijt hebben
waar gaat dit over mail?
Ik zat er wel aan te denkenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:42 schreef Harry het volgende:
Zijn er al opmerkingen gemaakt van Sabeau's 'aandoendelijke' krakende stemgeluid?
ik versta haar soms lastigquote:Op maandag 26 februari 2024 13:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok de post met valentijn, sorbo lult nog wel eens verhaspeld Engels tussen het vage Nederlands door...
Ik vind haar echt "klein" klinken. En dan niet in cm's, maar in kinderlijk...quote:Op maandag 26 februari 2024 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar wel een leuk stemmetje hebben
ze is ook net pas 'volwassen'quote:Op maandag 26 februari 2024 13:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind haar echt "klein" klinken. En dan niet in cm's, maar in kinderlijk...
Bodyquote:Op maandag 26 februari 2024 13:45 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt dat ze haar romper anders uit moet doen. Heb je die ook voor volwassenen dan.
En toch vind ik haar af en toe best wijs pratenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bodystockingquote:Op maandag 26 februari 2024 13:45 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt dat ze haar romper anders uit moet doen. Heb je die ook voor volwassenen dan.
Ow maar bedoel ook niet woordgebruik, maar echt het stemmetje, alsof ze 12 is...quote:Op maandag 26 februari 2024 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch vind ik haar af en toe best wijs praten
Misschien is dat het wat ik heb met Saboo. ik hoor als ik geen beeld heb Georgina Verbaan. Die kan haast ook geen volwassen of oudere vrouw spelen met dat kinderstemmetje vind ik.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Snapte ik'quote:Op maandag 26 februari 2024 13:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow maar bedoel ook niet woordgebruik, maar echt het stemmetje, alsof ze 12 is...
Qua woordgebruik vind ik haar net dr. Phil..
Ja komt het enigzins bij in de buurt idd!quote:Op maandag 26 februari 2024 13:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien is dat het wat ik heb met Saboo. ik hoor als ik geen beeld heb Georgina Verbaan. Die kan haast ook geen volwassen of oudere vrouw spelen met dat kinderstemmetje vind ik.
Net nog. Glenn Ash en Tom.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:49 schreef ben34567 het volgende:
Glenn en Karen zitten ook nog amper bij Tom in de groene isoleerkamer. Eindelijk door dat Ronahi en co veel aangenamer zijn ?
Glenn zal ook niet lang meer duren. Wordt Tom ook wat beu.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Net nog. Glenn Ash en Tom.
Karen is de koppige afhaker.
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:51 schreef greysbones het volgende:
Nou mensuhhh
Dit was het voor vandaag
Dekentjes erbij
En
Toch een unieke gave om bij anderen in hun hoofd te kijken.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Glenn zal ook niet lang meer duren. Wordt Tom ook wat beu.
1384 Dotquote:Op maandag 26 februari 2024 13:55 schreef Dotteke het volgende:
friet en frikandellen springtouw en brief zijn niet goed
Wel 1.300.84 aan dingen gekocht
Beeld is alleen niet scherp her en derquote:Op maandag 26 februari 2024 13:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Toch een unieke gave om bij anderen in hun hoofd te kijken.
Voor een brief een video een audio een foto en??quote:
da weet ik niequote:Op maandag 26 februari 2024 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor een brief een video een audio een foto en??
Ja kijk, en dáár krijgt ie nou rugpijn van!! Die koekenpannen zijn veel te zwaar voor zijn tere gestel!quote:
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja kijk, en dáár krijgt ie nou rugpijn van!! Die koekenpannen zijn veel te zwaar voor zijn tere gestel!
Glenn heef audioboodschap gekocht voor 200 euro.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor een brief een video een audio een foto en??
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja kijk, en dáár krijgt ie nou rugpijn van!! Die koekenpannen zijn veel te zwaar voor zijn tere gestel!
makkelijk lullen... als, als.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:52 schreef Ireth het volgende:
Ah, als Dilano gisteren had gewonnen had ie het vandaag aan Jimmy gegeven en dan had ie nog niks gehad!![]()
Wat een man hé!
Dit is een gifje en hij staat pannenkoeken te bakkenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weer hard aan het werk of is dit een gifje....
De Qeeun regelt dat dan welquote:Op maandag 26 februari 2024 13:59 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ashley zegt dat als iedereen er achter staat ze met bb gaat overleggen.
Dat was met Valentyn dat bod wat ze gedaan hebbenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:59 schreef Koos1958 het volgende:
Zei ze nu weerquote:Op maandag 26 februari 2024 14:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat was met Valentyn dat bod wat ze gedaan hebben
Ook slap gelul ze hadden vanochtend de mogelijkheid om de power aan hun duo genoot te geven en heeft hij niet gedaanquote:Op maandag 26 februari 2024 14:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
makkelijk lullen... als, als.
Vraag me af of ze het ontbijt met lange tanden heeft gegeten en dat ze ook dacht van de andere bewoners die oli met brood en kwark zaten te eten terwijl hun zo veel in overvloed hadden..quote:Op maandag 26 februari 2024 13:58 schreef ben34567 het volgende:
Ashley nog maar eens herhalen dat ze niet kan doen wat de anderen hebben gedaan.
Hij wordt een beetje een zeur.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:03 schreef Ireth het volgende:
Ow den Danny piepen, dat niemand een ander iets (daar is het weer!) gunt...
Nee he....quote:Op maandag 26 februari 2024 13:59 schreef Koos1958 het volgende:
Kon hij niet,Jimmy had power en heeft dat gehouden.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ook slap gelul ze hadden vanochtend de mogelijkheid om de power aan hun duo genoot te geven en heeft hij niet gedaan
Oeps sorry ik zit dus fout was effe in de warquote:Op maandag 26 februari 2024 14:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kon hij niet,Jimmy had power en heeft dat gehouden.
Maar Dilano had, als hij power had gehad dat wel direct aan Jimmy gegeven
Hij had het zelf kunnen pakken.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:05 schreef Koos1958 het volgende:
Agossie Danny gunt altijd iemand anders iets maar krijgt nooit iets terug. Karen en hij beetje teleurgesteld komen ze over.
Hij is ook zo zielig, hij mag en krijgt helemaal niets.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:03 schreef Ireth het volgende:
Ow den Danny piepen, dat niemand een ander iets (daar is het weer!) gunt...
Tjonge Danny je holt achter uit ......wat een naar mannetje.....quote:Op maandag 26 februari 2024 14:03 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt ze houden geen rekening met anderen. Alsof de 2e groep als die als 1e hadden gemogen er niemand had gepakt.
Wel alle haren van arm verbrand hé...quote:Op maandag 26 februari 2024 14:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is ook zo zielig, hij mag en krijgt helemaal niets.
Ja: 1 x pizza's bakken.
en hij gunt hem zoveel!quote:Op maandag 26 februari 2024 14:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ook slap gelul ze hadden vanochtend de mogelijkheid om de power aan hun duo genoot te geven en heeft hij niet gedaan
Als er 2 moeten vertrekken, dan die 2.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:08 schreef Snoozey het volgende:
jim en dyl zijn aan het bedenken wie op de bank moeten zitten
Heb je die haren gezien? Het verbranden van een regenwoud is een kampvuurtje vergeleken met dat bos haar.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wel alle haren van arm verbrand hé...
Ohhje, misschien mag ze wel wat leuks doen.. pizza's bakken of stembiljetten inzien.. ik noem zomaar watquote:Op maandag 26 februari 2024 13:59 schreef Koos1958 het volgende:
Vind dit.jimmy zijn grootste fout daar, dat dubbelspel. In het begin was hij sympathiek en nu laat hij zich teveel in met dilano en met dubbelspelquote:Op maandag 26 februari 2024 14:12 schreef ben34567 het volgende:
Wanneer zouden Jimmy en Dilano beseffen dat ze elkaars grootste concurrent zijn ?
Dat stond er was keuze en hij heeft 1 ding gekozenquote:Op maandag 26 februari 2024 14:13 schreef Joyce-43 het volgende:
video van Ty over spullen weet niet hoe anders te plaatsen sorry
https://i.gyazo.com/f909c5550c22b783f383f922ae5a0097.mp4
Vind jimmy niet leuk meerquote:Op maandag 26 februari 2024 14:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind dit.jimmy zijn grootste fout daar, dat dubbelspel. In het begin was hij sympathiek en nu laat hij zich teveel in met dilano en met dubbelspel
aha okquote:Op maandag 26 februari 2024 14:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat stond er was keuze en hij heeft 1 ding gekozen
Maar hij heeft het niet over Alice en ik denk ook niet dat hij die bedoelt....Het is Tyron en Ronahi en consorten.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De teleurstelling moet er even uit en omdat ze verder niets hebben om over te praten, komt het snel over als gezeur. lekker makkelijk oordelen, ik begrijp wel dat iedereen graag iets van huis wil en Dannny heeft wel gelijk dat het vaak dezelfden zijn die vinden dat zij het moeten pakken of het zichzelf gunnen, zoals Alice met haar vriendje die ze net een maand heeft.
100 procent, 100 procentquote:Op maandag 26 februari 2024 14:19 schreef Joyce-43 het volgende:
oh wat is Saboo gangstah en stoer zeg
youtube ding eromheen plaatsen.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:13 schreef Joyce-43 het volgende:
video van Ty over spullen weet niet hoe anders te plaatsen sorry
https://i.gyazo.com/f909c5550c22b783f383f922ae5a0097.mp4
ja is gelukt in slowchat nu dank je welquote:Op maandag 26 februari 2024 14:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
youtube ding eromheen plaatsen.
sabeau : kijk, we hebben allemaal iets .. we moeten achter onze keuze staan
(en fuck de rest dus).
Ik zie dit dus heel anders vind hem juist heel sterk omdat hij met iedereen heel goed kan.Ik denk wel dat hij heel close is met Dylano en het spel heel goed speeldquote:Op maandag 26 februari 2024 14:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind dit.jimmy zijn grootste fout daar, dat dubbelspel. In het begin was hij sympathiek en nu laat hij zich teveel in met dilano en met dubbelspel
nee was niet doorgedrongen dat ALice der handen al over de knop had en dat heeft Karen nu weer verteld aan ashley dus dat is niet achter der rug om over hetzelfdequote:Op maandag 26 februari 2024 14:24 schreef Koos1958 het volgende:
Karen en ashley nu over Alice slecht praten. Had dit tegen haar gezegd ipv nu achter haar rug. Dat Alice haar hand erop lag. Karen in slaapkamer schijnheilig en nu zo praten zo smerig van die meiden, zeg het gewoon eerlijk tegen alice zelf ipv achter haar rug.
Het is toch niet de meiden. Karen was er bij en jut Ashley op. Ash hoort en reageert hierop Karen is veel valser dan Ash die altijd haar mond open trekt meestal voor een anderquote:Op maandag 26 februari 2024 14:24 schreef Koos1958 het volgende:
Karen en ashley nu over Alice slecht praten. Had dit tegen haar gezegd ipv nu achter haar rug. Dat Alice haar hand erop lag. Karen in slaapkamer schijnheilig en nu zo praten zo smerig van die meiden, zeg het gewoon eerlijk tegen alice zelf ipv achter haar rug.
Hij vergeet dat de kijkers zien hoe hij van 2 walletjes eet. Dat wordt niet gewaardeerd.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:25 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Ik zie dit dus heel anders vind hem juist heel sterk omdat hij met iedereen heel goed kan.Ik denk wel dat hij heel close is met Dylano en het spel heel goed speeld
Las hier dat dat iets met NLP ofzo te maken had?quote:Op maandag 26 februari 2024 14:22 schreef ben34567 het volgende:
Ashley herhaalt nog maar eens (voor de duizendste keer vandaag) dat ze ECHT niet verwacht had dat mensen gedrukt zouden hebben.
Ieder had zijn eigen knop volgens mij? Net als vorig jaar dat Chayron bleef drukken voor oa de videoboodschap..quote:Op maandag 26 februari 2024 14:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee was niet doorgedrongen dat ALice der handen al over de knop had en dat heeft Karen nu weer verteld aan ashley dus dat is niet achter der rug om over hetzelfde
alice zat ook fout om der handen op de knop te hebben zodat niemand erbij kon komen
Dat gaat nog wel gebeuren .. Ashley maakt van haar hart nooit een moordkuil.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:29 schreef Koos1958 het volgende:
Nou kom op dan ashley ga dan naar Alice toe en confronteerd haar er dan mee
Koos het is ander verhaal nu hequote:Op maandag 26 februari 2024 14:28 schreef Koos1958 het volgende:
Nou dat naderhand zo slecht praten en iemand zijn gezicht het niet erg vinden en zeggen van nee joh is niet egoïstisch en dan nu dit bah misselijk gedrag.ja ashley achteraf krijgen mensen het voor de kiezen krijgen zoals jij nu doet keer Alice. Jij doet alsof anderen er verwijten om zouden maken maar nu doe je het zelf.
Zou wel eerlijkste zijn ipv wat ze nu doet met karenquote:Op maandag 26 februari 2024 14:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel gebeuren .. Ashley maakt van haar hart nooit een moordkuil.
Nee ze gebruikt dit heel tactisch om Alice zwart te maken bij andere bewoners en de kijker. En heeft zonet gezegd dat ze Alice er niet mee zal confronteren.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel gebeuren .. Ashley maakt van haar hart nooit een moordkuil.
Mwah... valt wat voor te zeggen. Siert haar aan de ene kant ook wel dat ze het op wil nemen voor onrecht wat ze een vriendin aangedaan ziet worden.. is op zich ook een mooie eigenschap.quote:
ja maar er was er nu geloof maar 1 wat ik uit de verhalen snapquote:Op maandag 26 februari 2024 14:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ieder had zijn eigen knop volgens mij? Net als vorig jaar dat Chayron bleef drukken voor oa de videoboodschap..
Zo lief en vol empathie is Ashley niet......ja zolang ze je kan gebruiken.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:28 schreef Koos1958 het volgende:
Nou dat naderhand zo slecht praten en iemand zijn gezicht het niet erg vinden en zeggen van nee joh is niet egoïstisch en dan nu dit bah misselijk gedrag.ja ashley achteraf krijgen mensen het voor de kiezen krijgen zoals jij nu doet keer Alice. Jij doet alsof anderen er verwijten om zouden maken maar nu doe je het zelf.
en dan ging het er ook over wat karen vertelt is dat Alice naar GLenn keek en die knikte en ze keek niet richting Karenquote:Op maandag 26 februari 2024 14:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ieder had zijn eigen knop volgens mij? Net als vorig jaar dat Chayron bleef drukken voor oa de videoboodschap..
Ja weet ik maar ik hou er niet van om zo te doen achter mensen hun rug. Oh ze gaat er nu toch weer niets van zeggen. Karen vergoelijkt het een beetje van Alice en die geloof wel dat ze spijt had ernaquote:Op maandag 26 februari 2024 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Koos het is ander verhaal nu he
ashley wist in de slaapkamer niet dat ALice der handen op de knop had en Karen heeft dit nogmaal nu buiten vertelt en dat kan Ashley dus niet hebben
dit ligt niet aan ashleyquote:Op maandag 26 februari 2024 14:29 schreef ben34567 het volgende:
Wat een naar mens is Ashley toch "Hoe meer ik erover nadenk hoe degoutanter ik hun keuze vond"
Ik heb eerder het idee dat Karen het juist misbruikt. Ze weet hoe Ashley kan zijn en heeft nu bewust de voorzet gegeven waarna Ashley ontploft...quote:Op maandag 26 februari 2024 14:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee ze gebruikt dit heel tactisch om Alice zwart te maken bij andere bewoners en de kijker.
dat hoor in princiepe Karen te doen want die heeft wel steeds gezegd tegen Alice nee geeft niet maakt niet uit en nu praat ze dus andersquote:Op maandag 26 februari 2024 14:29 schreef Koos1958 het volgende:
Nou kom op dan ashley ga dan naar Alice toe en confronteerd haar er dan mee
pffff kijken jullie en luisteren jullie wel na BB want nogmaals het zit andersquote:Op maandag 26 februari 2024 14:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee ze gebruikt dit heel tactisch om Alice zwart te maken bij andere bewoners en de kijker. En heeft zonet gezegd dat ze Alice er niet mee zal confronteren.
Zowel Karen en Ashley hebben in tranen tegen Alice gezegd dat het OK was. En nu als valse trienen zeggen dat het niet OK is. En Danny stookt ook goed mee.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat hoor in princiepe Karen te doen want die heeft wel steeds gezegd tegen Alice nee geeft niet maakt niet uit en nu praat ze dus anders
Ja heel erg nare eigenschap van ze. Stemming maken voor ons kijkers.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat hoor in princiepe Karen te doen want die heeft wel steeds gezegd tegen Alice nee geeft niet maakt niet uit en nu praat ze dus anders
Danny valt me sinds zijn nominatie een beetje door de mand.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:34 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zowel Karen en Ashley hebben in tranen tegen Alice gezegd dat het OK was. En nu als valse trienen zeggen dat het niet OK is. En Danny stookt ook goed mee.
Hoe moet ze dit goed praten,,,,,ja wat ik eerst deed voor de streams dat knuffelen en zeggen dat het niet zo is je hoeft je niet schuldig te voelen en echt het geeft niet. Ik kon toch niet drukken....kan het niet..quote:Op maandag 26 februari 2024 14:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou wel eerlijkste zijn ipv wat ze nu doet met karen
Ja karen stookt de boel opquote:Op maandag 26 februari 2024 14:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat Karen het juist misbruikt. Ze weet hoe Ashley kan zijn en heeft nu bewust de voorzet gegeven waarna Ashley ontploft...
Karan begon als de valse trien, die heeft het waakvlammetje bij Ashley aangezet en blijft er olie op gooien omdat ze weet dat Ashley daar tegen in zal gaan.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:34 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zowel Karen en Ashley hebben in tranen tegen Alice gezegd dat het OK was. En nu als valse trienen zeggen dat het niet OK is. En Danny stookt ook goed mee.
Tegen basiri zei ze pak die broed pak die brief. En karen tegen alice. En nog heen uur later wilde ashley het ook wel en was ze ook aan het huilen. En overal zegt ashley altijd gelijk ik ik als er.een vraag wordt gesteldquote:Op maandag 26 februari 2024 14:35 schreef Ireth het volgende:
En daar is het weer "we hebben het toen toch ook gegunt... Gun iedereen iets..."
Bij mij ligt nu die Ashley er uit pff die politie tuin kabouter... er uit er mee nu.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:34 schreef ben34567 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ashley is hier gewoon niet consequent en sowieso in de fout. Tenzij ze nu Alice ermee confronteert; haar woorden van deze ochtend terugneemt en eerlijk zegt dat ze haar keuze dan toch egoistisch vond.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Karan begon als de valse trien, die heeft het waakvlammetje bij Ashley aangezet en blijft er olie op gooien omdat ze weet dat Ashley daar tegen in zal gaan.
De door mij ge-qoute uitspraak was helaas nu niet van Ashley Koos, maar van Den Den..quote:Op maandag 26 februari 2024 14:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tegen basiri zei ze pak die broed pak die brief. En karen tegen alice. En nog heen uur later wilde ashley het ook wel en was ze ook aan het huilen. En overal zegt ashley altijd gelijk ik ik als er.een vraag wordt gesteld
Weet ikquote:Op maandag 26 februari 2024 14:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
De door mij ge-qoute uitspraak was helaas nu niet van Ashley Koos, maar van Den Den..
nou ik ben echt pro karen en ook ash maar Karen zit hier fout hoor en Ash echt niet die hoort het nu voor het eerst en is nu in heetst van strijd gewoon boos om wat ze hoor voor der vriendin en Karen en helemaal Danny gooien olie op het vuur steeds, en ashley wil het niet laten escaleren en gaat daarvoor niets zeggenquote:Op maandag 26 februari 2024 14:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik hou er niet van om zo te doen achter mensen hun rug. Oh ze gaat er nu toch weer niets van zeggen. Karen vergoelijkt het een beetje van Alice en die geloof wel dat ze spijt had erna
Ach dan zou ze op de bank komen denk niet dat ze er van verschiet.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Overhaaste keus van Alice, heeft ze medebewoners mee benadeeld door niet na te denken. Is haar keus, maar it's gonna bite her in the ass.
Maar ze wordt in deze wel voor een karretje gespannen door Karen..quote:Op maandag 26 februari 2024 14:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ashley is hier gewoon niet consequent en sowieso in de fout. Tenzij ze nu Alice ermee confronteert; haar woorden van deze ochtend terugneemt en eerlijk zegt dat ze haar keuze dan toch egoistisch vond.
juist jah omdat ze zelf niet durftquote:Op maandag 26 februari 2024 14:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat Karen het juist misbruikt. Ze weet hoe Ashley kan zijn en heeft nu bewust de voorzet gegeven waarna Ashley ontploft...
Ze heeft dus andere bewoners de kans niet gegeven om hetzelfde te doen als haar.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Overhaaste keus van Alice, heeft ze medebewoners mee benadeeld door niet na te denken. Is haar keus, maar it's gonna bite her in the ass.
Zij heeft wel als enige de power aan haar duopartner gegevenquote:Op maandag 26 februari 2024 14:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo lief en vol empathie is Ashley niet......ja zolang ze je kan gebruiken.
Ze is zo eerlijk..
Hier wist Ashley dus niet het hele verhaal van de hand op de knop en dat Alice naar Glenn voor knikje en niet naar Karenquote:Op maandag 26 februari 2024 14:34 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar is het hetzelfde? Ze heeft als enige al een hele brief van haar vriend gehad. Die ze elke avond leest. En om dan gelijk weer te drukken....quote:Op maandag 26 februari 2024 14:41 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze heeft dus andere bewoners de kans niet gegeven om hetzelfde te doen als haar.
nu is het dat weer, voor onze kijkersquote:Op maandag 26 februari 2024 14:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja heel erg nare eigenschap van ze. Stemming maken voor ons kijkers.
Ja klopt maar ben ik nu heel vals als ik denk dat ze dit heeft gedaan om sympathiek over wil komen bij de kijkers. Dat heb ik ook als ze steeds zegt ik kan niets kopenquote:Op maandag 26 februari 2024 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij heeft wel als enige de power aan haar duopartner gegeven
confirmation bias.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja klopt maar ben ik nu heel vals als ik denk dat ze dit heeft gedaan om sympathiek over wil komen bij de kijkers. Dat heb ik ook als ze steeds zegt ik kan niets kopen
lees eens terugquote:Op maandag 26 februari 2024 14:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe moet ze dit goed praten,,,,,ja wat ik eerst deed voor de streams dat knuffelen en zeggen dat het niet zo is je hoeft je niet schuldig te voelen en echt het geeft niet. Ik kon toch niet drukken....kan het niet..
En dan nu zeggen dat Alice egoistich is......
Deze blunder valt niet goed te praten......voor de queen.
Ja kan toch hahaquote:Op maandag 26 februari 2024 14:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nu is het dat weer, voor onze kijkers![]()
Onrecht voor haar bff-jequote:Op maandag 26 februari 2024 14:45 schreef ben34567 het volgende:
Waarom zit Ashley eigenlijk te zagen ? Ze zei voordien dat men zich niet bij de groep moet rechtvaardigen om iets uit de wall te kopen want je bent hier voor je eigen.
quote:Op maandag 26 februari 2024 14:37 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Nu ik het allemaal pas beter begrijp vind ik dat ook heel raar. En wanneer was dat Love week, anderhalve week geleden? Toen zijn die liefdesbrieven allemaal op tafel gekomen. Dan denk ik bij mezelf ik zou het niet over mijn hart verkrijgen hoor als je dan woorden hebt gehad om dan nu te drukken, ik zou uberhaupt niet drukken."
Waarom windt ze zich er nu pas om op? Dit was precies waar Alice zich schuldig over voelde en dat ook tegen haar vertelde. Toen was het allemaal geen issue. En nu ze met Danny zit 'valt ineens het kwartje'.
Ze wordt voorspelbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, maar ze weet ook dat ze Karen goed kan gebruiken met he spioneren van de andere bewoner....vaak vraagt Ashley ga daar en daar is kijken...en Karen op een holletje weer naar haar toe....en soms komt de uitleg verkeerd over en dan probeert Karen het terug te draaien maar vaak is het al te laat....quote:Op maandag 26 februari 2024 14:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ze wordt in deze wel voor een karretje gespannen door Karen..
Karan had zelf haar muil open moeten trekken tegen Alice, ipv uithuilen bij Ashley zodat Ashley wel voor haar vriendinnetje op zou komen..
Ach denk dat Alice en sabeau het allebei kwalijk wordt genomen. Glenn zegt dat sabeau en Alice pas 20 jaar zijn en kijk hoe wij toen waren. Jimmy zegt toen kon ik me veters nog niet strikken. Dat vind ik dan weer leuk van hemquote:Op maandag 26 februari 2024 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau : Ik hoop dat ik niet uitgestemd wordt hierom...
Dilano : Ik weet het niet......
Dan had haar bff in plaats van Alice gekocht en ging Alice benadeeld worden. Het is een vicieuze cirkel. Het heeft geen zin om daarover te klagen.quote:
quote:Op maandag 26 februari 2024 14:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ashley is hier gewoon niet consequent en sowieso in de fout. Tenzij ze nu Alice ermee confronteert; haar woorden van deze ochtend terugneemt en eerlijk zegt dat ze haar keuze dan toch egoistisch vond.
Dat is waar, ben benieuwd hoe vaak dat nog naar boven komtquote:Op maandag 26 februari 2024 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij heeft wel als enige de power aan haar duopartner gegeven
we kunnen net zo goed stoppen want ze lezen het toch niet en doen ze het wel dan is het nog niet goedquote:Op maandag 26 februari 2024 14:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ze wordt in deze wel voor een karretje gespannen door Karen..
Karan had zelf haar muil open moeten trekken tegen Alice, ipv uithuilen bij Ashley zodat Ashley wel voor haar vriendinnetje op zou komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |