Niet overdrijven Dot, ze heeft er een pauze tussen gehadquote:
Ik kwam binnen ze jankt. Ik ga weg kom terug en ze janktquote:Op maandag 26 februari 2024 13:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet overdrijven Dot, ze heeft er een pauze tussen gehad
en nu bek houdenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy geeft Ashley blokje kaas met mosterd
Ik moet de uitzending bekijken om te zien wat er nou allemaal gebeurt is.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kwam binnen ze jankt. Ik ga weg kom terug en ze jankt
Ze ziet er wel heel mooi en fris uit nu
Ze is wel heel blij dat ze haar die kans heeft kunnen bieden, zelf had ze het niet gekund?
Geloof niet dat het slim is te beginnen met shotjes voor elke keer dat Ashley zegt blij te zijn haar die kans heeft kunnen gunnen.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is wel heel blij dat ze haar die kans heeft kunnen bieden, zelf had ze het niet gekund?
Ja, daar zou ze om kunnen janken dat Karen aan haar denkt en zij grijpt die kans niet.....das pas zielig....quote:Op maandag 26 februari 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeten ze morgen niet klagen dat het schijtpapier op is.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:22 schreef Kissingbird het volgende:
ahh Jimmie gaat ook een tekst boven zijn bed maken
Ashley vind ik niks, maar haar fans hier vind ik wel okquote:Op maandag 26 februari 2024 13:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb even door wat BB-groepen op FB gescrold, maar als ik dat zo eens bekijk, is het hier op FOK! nog heilig qua loopgravenoorlog tussen het pro- en contra-Ashleykamp
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ashley vind ik niks, maar haar fans hier vind ik wel ok
het is dubbelgevouwen keukenrol waar ze op schrijvenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moeten ze morgen niet klagen dat het schijtpapier op is.
Ja heftig he hoorde het van mijn dochter van het weekend. En heb gelezen bij haar.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb even door wat BB-groepen op FB gescrold, maar als ik dat zo eens bekijk, is het hier op FOK! nog heilig qua loopgravenoorlog tussen het pro- en contra-Ashleykamp
Hier zijn de ******* fans ergerquote:Op maandag 26 februari 2024 13:23 schreef Pearlbitch het volgende:
En daar dan 5000 euri op zettenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:23 schreef Kissingbird het volgende:
jimmie zegt tegen ashley dat hij het haar ook gegund had en dat ze dat moet meenemen de volgende keer dat er wat is.
Ik vind Glenn, Alice,karen en Danny in die volgorde de meest fijne personen daarquote:
Ja, dat is wel jammer dat we op de streams niet meer alles te zien krijgenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet de uitzending bekijken om te zien wat er nou allemaal gebeurt is.
Ik vind de ***** fans hier een stuk fanatieker.quote:
Ashley is de ergste groep.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar Tom en Ashley worden in 1naam genoemd....als kliekje.....denk dat ze zo sterker staan.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:26 schreef Snoozey het volgende:
hoeveel***** fans zitten er hier dan, ik kan er maar op 3 komen
je noemt de tomfans automatisch ook ashleyfans?quote:Op maandag 26 februari 2024 13:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Tom en Ashley worden in 1naam genoemd....als kliekje.....denk dat ze zo sterker staan.
Heeft niets met de streams te makenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:26 schreef Snoozey het volgende:
hoeveel ashley fans zitten er hier dan, ik kan er maar op 3 komen
Het houdt niedopquote:Op maandag 26 februari 2024 13:28 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley weer dat ze niet op die knop kan duwen.
********************quote:Op maandag 26 februari 2024 13:27 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik vind de*****8 fans hier een stuk fanatieker.
quote:
Ik nietquote:Op maandag 26 februari 2024 13:29 schreef Snoozey het volgende:
ash is in de groene kamer, samen met tom
ik ben fan van haar
Tot ze een andere game doen denk ikquote:Op maandag 26 februari 2024 13:30 schreef BB-King het volgende:
Ik begreep dat Ashley de power aan Karen had geschonken?
Maar was dit enkel voor vandaag of geldt dat voor de hele week?
Karen heeft zelf gezegd dat ze het niet meer kon omdat Alice er stond te snikkenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:30 schreef Koos1958 het volgende:
nee ashley, Karen heeft niet gedrukt want Alice stond er al en ging om telefoontje. En ashley had graag brief willen schrijven. Dan ben je toch zelf niet slim als je niet gedrukt hebt.
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:30 schreef BB-King het volgende:
Ik begreep dat Ashley de power aan Karen had geschonken?
Maar was dit enkel voor vandaag of geldt dat voor de hele week?
Voor het spel vind ik Ashley geweldig.quote:
Huntedquote:Op maandag 26 februari 2024 13:32 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij zou ze zonder al die neptroep een veel leuker bekkie hebben.
[ afbeelding ]
Er zijn wel foto's van de oude, pure Ashley. VEEL mooier !quote:Op maandag 26 februari 2024 13:32 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ben geen fan van iemand. Vind er wel een paar sympathieker dan anderen. Net zoals ik er niemand "haat" want ik kan iemand niet haten die ik niet ken.quote:
Zonder die extensions zag ze er al een stuk beter uitquote:Op maandag 26 februari 2024 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hunted
Zat ze zonder al die troep in
Stukken beter
Ik ben van niemand echt fan, nooit geweest ook maar ik vind die 4 ook wel aardig en Tom en Jimmy ook.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind Glenn, Alice,karen en Danny in die volgorde de meest fijne personen daar
Moeten ze haar dankbaar zijn dat ze niet egoistisch is of een kleine sneer naar de andere die wel voor zichzelf hebben gekozen.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:31 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor ashley nu voor de 10e keer zeggen dat ze iets niet kan pakken omdat het een egoïstische keuze zou zijn
Nog maar een keerquote:Op maandag 26 februari 2024 13:30 schreef Dotteke het volgende:
We gaan het hier niet over de fans hebben hou het maar gewoon bij de streams
Leerplicht ??quote:Op maandag 26 februari 2024 13:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley gaat straks alle tijd inhalen
met ze op vakantie...
Ik zag hier een oudere foto, een veel mooier gezicht dan wat het nu is.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:32 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon een subtiele manier van haar om de rest egoïstisch te noemen en dit goed te blijven benadrukken.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moeten ze haar dankbaar zijn dat ze niet egoistisch is of een kleine sneer naar de andere die wel voor zichzelf hebben gekozen.
En wat maakt ze zich druk om die spring touw en patat.....ze wilde toch niet drukken wat maakt het dan uit wat er over is.....
Ik ook niet. Ik heb nog nooit iemand gezien die er knapper van werd. Het ziet eruit alsof ze constant een herpeslip hebben.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik zag hier een oudere foto, een veel mooier gezicht dan wat het nu is.
Ik begrijp die behoefte aan eendenbekjes nooit.
Ja Koos maar automatisch kom je meer op voor diegene of schrijft eerder iets wat je niet leuk vindt wat de mindere sympathieke bewoners. Althans ik merk het bij mezelf.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben geen fan van iemand. Vind er wel een paar sympathieker dan anderen. Net zoals ik er niemand "haat" want ik kan iemand niet haten die ik niet ken.
er maar een rode knop neerquote:Op maandag 26 februari 2024 13:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit zat er zo dik in, als er vrijstelling in had gezeten was de pot helemaal door de helft gegaan.
Wat mij betreft in volgende week weer een veiling![]()
Ik beoordeel de bewoners met wie ik denk dat ik het beste zou overeenkomen in het huis. En ik zie mezelf eerder een klik hebben met Ronahi en Tyron dan met Tom en Ashley. Charlotte en Lindsey vond ik vorig jaar niet leuk omdat we niets gemeenschappelijks hadden.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja Koos maar automatisch kom je meer op voor diegene of schrijft eerder iets wat je niet leuk vindt wat de mindere sympathieke bewoners. Althans ik merk het bij mezelf.
Hij is zo goed op de hoogtequote:Op maandag 26 februari 2024 13:38 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: ik roepte het al ik was niet verrast had er al rekening mee gehouden
toen ik de pilaren zag wist ik het al gelijk
mastermind
Is opa ziek?quote:Op maandag 26 februari 2024 13:40 schreef Kissingbird het volgende:
sabo zou alleen een brief willen
hoop niet dat het de oude brief is (uit de wall?)
ik hoop dat het een nieuwe brief is, gaat ze nog vragen voor ze hem gaat lezen. Gaat haar hele mood op bepaald worden. Ze wil weten in wat voor een stadium haar opa het heeft geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |