Je UI geeft al de juiste vibesquote:Op zondag 25 februari 2024 20:37 schreef koffieleuk het volgende:
Bij deze even goeie vibes naar Baby Lasagna sturen![]()
2,5 nummersquote:Op zondag 25 februari 2024 20:39 schreef Sableheart het volgende:
Iets later dan gehoopt, maar ik ben aangeschoven.
Wat heb ik tot nu toe gemist?
Ik manifesteer al erg lang jaquote:
blijkbaar kent het algoritme je niet zo geweldig, dat het baby lasagna onder "cuisine" plaatstquote:
Er zit op een gegeven moment wel een reclameblokquote:Op zondag 25 februari 2024 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
Komt er tussendoor ook nog een keer reclame of gaat dit in een keer door? Bij San Marino had ik al tig keer plaspauze gehad.
Er komen genoeg plaspauzes maar bij de semi`s gingen ze wel in één keer door met de nummers.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
Komt er tussendoor ook nog een keer reclame of gaat dit in een keer door? Bij San Marino had ik al tig keer plaspauze gehad.
Maar dit is toch echt wel heel erg leuk.quote:Pavel is a Croatian rock band composed of eight members: Aljo¨a ¦erić, Antonia Matković, Jurica Hotko, Toni Tkalec, Mario Radan, Stipe Mađor, Dean Melki and Filip Hrelja. The group signed a joint record deal with Dallas Records, after forming in 2006.[1] Later in 2007, the group released their debut studio album, Pavel.[1]
Op zich wel. Maar dan heb je weer een rapper die erdoorheen rapt.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:01 schreef BillDauterive het volgende:
We zijn aanbeland bij de betere liedjes!
Ja, ik was iets te vroeg met mijn oordeelquote:Op zondag 25 februari 2024 21:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar dan heb je weer een rapper die erdoorheen rapt.
Dat had van mij niet gehoeven.
je zag zijn schaduw toch? Is dat niet voldoende?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:03 schreef grazz het volgende:
hoezo laten ze rapper niet op het podium?
Ze stonden toch maar met 5 man op het podium?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:04 schreef Sableheart het volgende:
[..]
je zag zijn schaduw toch? Is dat niet voldoende?
(en volgens de regels moet hij wel ergens achter de schermen op het podium staan)
Dat is te merken. Je hoort de invloeden, maar het mist het unieke dat zo'n nummer echt verheft.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Het concept en tekst is schijnbaar door AI gemaakt
Ja hun vorige nummer had een verhaal erachterquote:Op zondag 25 februari 2024 21:07 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat is te merken. Je hoort de invloeden, maar het mist het unieke dat zo'n nummer echt verheft.
Dit gaat het ESF naar Zagreb brengen inderdaad. Of Krk uiteraard.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik begrijp wel waarom Kroatië zo hoog bij de bookies staat hoor! Wat een geweldig lied was dit. Hup Let3
Ze staan niet zo hoog vanwege Let 3.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik begrijp wel waarom Kroatië zo hoog bij de bookies staat hoor! Wat een geweldig lied was dit. Hup Let3
Ben jij de Kroatische Head of Delegation, Billie?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, en daar zat ook nog een verhaal achter.quote:
Het mist iets van doortastendheid inderdaad. Wel een prima liedje verder.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:11 schreef FlyingEagle het volgende:
Hier had veel meer in gezeten, visueel best leuk om naar te kijken
Was het maar zo'n feest! Dan hadden we elk jaar Let3 gehadquote:Op zondag 25 februari 2024 21:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben jij de Kroatische Head of Delegation, Billie?
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:58 schreef BillDauterive het volgende:
Ik pak er een Kroatisch biertje bij
Laten we beginnen met de feestavond in Hotel Spaander.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:19 schreef grazz het volgende:
Mag wat voller qua productie, maar klinkt goed. Mag ook wel naar Malmö
En bekend als degene die voor Baby Lasagna optrad in 2024.quote:
Turbo modus na San Marino gisterenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:22 schreef Greys het volgende:
Hierna Baby Lasagna al toch?
TÉRING wat gaan ze lekker rap daar!
Ja, waarom moet dit nog twee uur duren tot de uitslag hierna?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:22 schreef Greys het volgende:
Hierna Baby Lasagna al toch?
TÉRING wat gaan ze lekker rap daar!
quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:26 schreef Sableheart het volgende:
ERg leuk nummer. Zou het goed doen.
Ja, hij wapperde niet zo met microfoonquote:Op zondag 25 februari 2024 21:29 schreef molloot200 het volgende:
Oooo dit was beter dan in de semi toch?
Maar het moet nog beter in Malmo (als er geen rare dingen gebeuren)quote:Op zondag 25 februari 2024 21:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oh klaarblijkelijk ben ik in de minderheid dat ik het nu slechter vond
niet per se. maar als dat correct is, klopt het eerste deel van de zin niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bigger in the netherlands is ook een beetje overdreven
Die jongen heeft ook zo'n grote gunfactor. Van de reservelijst geplukt en dan nu de favoriet zijn, ga er maar aan staan.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:31 schreef grazz het volgende:
Rim Tim Tagi Dim: ik ga het niet met Cha cha cha vergelijken (ook al doet het me in bepaalde opzichten aan denken), maar dit is wel heel vermakelijk en het refrein is ook heel aanstekelijk. Geen esf winnaar, maar als ze worden gekozen kan dit Kroatië wel een heel mooi resultaat opleveren denk ik
Nog niks over kunnen vinden,enkel dit over jury die samen voor de helft mee telt.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:32 schreef aarontje112 het volgende:
Hoe zit het met de televote hier? Zoals in Finland met percentages omgezet in punten of gewoon 12, 10, 8 etc?
Ja, die 15-16e hebben nu wel een nadeel zo.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:33 schreef Sableheart het volgende:
Niet slecht gezongen, maar na het plezier van Baby Lasagna valt dit weg.
Hoe zit dat dan? Hoe kwam Baby Lasagna op de reservelijst terecht? Vonden ze zijn liedje niet goed genoeg om mee te doen? En wie dan?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Die jongen heeft ook zo'n grote gunfactor. Van de reservelijst geplukt en dan nu de favoriet zijn, ga er maar aan staan.
Hmm gaat nog spannend worden dan als je jury’s hebt die alleen voor de vocalen gaanquote:Op zondag 25 februari 2024 21:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog niks over kunnen vinden,enkel dit over jury die samen voor de helft mee telt.
The jury will be made up of 4 individual panels from 4 areas of Croatia - Osijek, Rijeka, Split and Zagreb - plus 4 individual panels from 4 countries around Europe - Germany, Iceland, Italy and Ukraine.
Hij zou eerst niet mee doen want de jury toen had hem van alle nummers op plek 25 gezet (24 doen mee aan halve finales). Maar Kroaten (eurofans) klaagde vooral dat hij neit de juiste connecties had met de jury en veel andere artiesten wel.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan? Hoe kwam Baby Lasagna op de reservelijst terecht? Vonden ze zijn liedje niet goed genoeg om mee te doen? En wie dan?
Ja, juries kunnen hem wel echt tanken als ze willen.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:34 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hmm gaat nog spannend worden dan als je jury’s hebt die alleen voor de vocalen gaan
Ah, wat goed dat hij dan alsnog een kans krijgt. Dank u Zsa Zsa!quote:Op zondag 25 februari 2024 21:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij zou eerst niet mee doen want de jury toen had hem van alle nummers op plek 25 gezet (24 doen mee aan halve finales). Maar Kroaten (eurofans) klaagde vooral dat hij neit de juiste connecties had met de jury en veel andere artiesten wel.
Hij was niet geselecteerd voor de semi's inderdaad. En eentje trok zich terug en toen plukten ze hem van de reservelijst.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan? Hoe kwam Baby Lasagna op de reservelijst terecht? Vonden ze zijn liedje niet goed genoeg om mee te doen? En wie dan?
2 antwoorden is soms completerquote:Op zondag 25 februari 2024 21:37 schreef Greys het volgende:
Oh Momo had al geantwoord, ik loop weer achter.
Die moest ik googlen. Maar inderdaad.quote:
Maar niet 20 keer de San Marino Experience Outletquote:Op zondag 25 februari 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Normaal heb ik een hekel aan reclameblokken. Maar buitenlandse reclames zijn wel leuk
Steeds die huppelkutjes ging vervelen inderdaad. Of die Bert van Marwijk over AI-muziek continu.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar niet 20 keer de San Marino Experience Outlet
Same.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:41 schreef Cee het volgende:
Ik ben er overigens nog niet gerust op dat ie gaat winnen.
Nee, ik ook niet. Ik hoop vooral dat Let3 niet gaan winnen.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:41 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat de televoting wel dusdanig gaat zijn dat dat een eventuele mindere juryscore (5e ofzo) compenseert.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:41 schreef Cee het volgende:
Ik moest na liedje 4 al naar het toilet, dus was het fijn dat er eindelijk reclame wasquote:Op zondag 25 februari 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Normaal heb ik een hekel aan reclameblokken. Maar buitenlandse reclames zijn wel leuk
Sorry ik heb het gemist!quote:Op zondag 25 februari 2024 21:35 schreef usagi414 het volgende:
@:Strani , heb jij ook het idee dat Vinko een beetje op Gilbert O`Sullivan lijkt ?
Percentage. Dus dan kan je à la Windows95man met heel lage jury en heel hoge tele nog gemakkelijk winnen.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:45 schreef Momo het volgende:
Ik zie Damir eigenlijk eerder winnen dan Let3 met een relatief hoge jury en televote score. Ligt er ook aan hoe ze de punten verwerken van de televote; (12,10,8) systeem of percentage omgezet naar punten?
Volgens mij is het percentage naar punten (net als vorig jaar).quote:Op zondag 25 februari 2024 21:45 schreef Momo het volgende:
Ik zie Damir eigenlijk eerder winnen dan Let3 met een relatief hoge jury en televote score. Ligt er ook aan hoe ze de punten verwerken van de televote; (12,10,8) systeem of percentage omgezet naar punten?
En een man met een oorbel in een buitenlandse reclame?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Percentage. Dus dan kan je à la Windows95man met heel lage jury en heel hoge tele nog gemakkelijk winnen.
Ok dat is denk ik wel goed nieuws voor Baby Lasagna (en Let3)quote:Op zondag 25 februari 2024 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij is het percentage naar punten (net als vorig jaar).
Ik lees hier op het forum vast wel ergens een samenvattingquote:Op zondag 25 februari 2024 21:46 schreef aarontje112 het volgende:
Straks bij Renze Gerard Joling over de al bekende inzendingen. Voor wie zin heeft zich te ergeren
Ja, Baby Lasagna zou wel meer dan 1/3 van de stemmen moeten kunnen pakkenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:47 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ok dat is denk ik wel goed nieuws voor Baby Lasagna (en Let3)
In het voorstukje noemde hij Megara al clownesk en dat hij niet snapte wat voor genre het was.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik lees hier op het forum vast wel ergens een samenvatting
Geen idee, dat zou een beste intervalact zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:47 schreef Momo het volgende:
U kunt nog 10 minuten stemmen, maar gaan ze dan nog echt meer dan een uur door?
Weet niet hoe lang het jurystemmen bespreken gaat duren.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:47 schreef Momo het volgende:
U kunt nog 10 minuten stemmen, maar gaan ze dan nog echt meer dan een uur door?
Iemand met veel schmink clownesk noemen, toch wel typisch gezien z’n kop die zelf onder de plamuur zit.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In het voorstukje noemde hij Megara al clownesk en dat hij niet snapte wat voor genre het was.
Gerard kennende zou hij Slimane ook wel vreselijk vinden.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In het voorstukje noemde hij Megara al clownesk en dat hij niet snapte wat voor genre het was.
Ze nodigen ook echt alleen van die mensen die nog helemaal in het verleden hangen qua ESF.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Maar even serieus, elk jaar erger ik me kapot aan die BN'ers die zogenaamd verstand hebben van ESF. Is het nou zo moeilijk om gewoon een normale fan uit te nodigen? Goedemorgen Nederland is de enige die het goed doen met GJ Kooijman.
De mensen willen BN’ers en een toontje met het nodige dedain.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Maar even serieus, elk jaar erger ik me kapot aan die BN'ers die zogenaamd verstand hebben van ESF. Is het nou zo moeilijk om gewoon een normale fan uit te nodigen? Goedemorgen Nederland is de enige die het goed doen met GJ Kooijman.
Bij Humberto tan begonnen ze over artiesten op blote voeten. Frizzle Sizzle is het enige wat ze konden bedenkenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze nodigen ook echt alleen van die mensen die nog helemaal in het verleden hangen qua ESF.
Ja en dan zit er bij Megara ook duidelijk een visie achter die niet clownesk bedoeld is.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Iemand met veel schmink clownesk noemen, toch wel typisch gezien z’n kop die zelf onder de plamuur zit.
Het is niet alleen met het ESF.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Ja, vind ik echt tof dat Goedemorgen Nederland dat doet met GJ. Maar ook een Samya kan je uitnodigen, die kan er echt wel wat beter naar kijken. Of Nikkie ofzo als je dan iemand wil die wat bekender is of Stien.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Zelfs geen AWS? In dat ene tributelied na het overlijden van de zanger kwamen die blote voeten ook weer terug. Kippenvel als ik daar aan denk.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij Humberto tan begonnen ze over artiesten op blote voeten. Frizzle Sizzle is het enige wat ze konden bedenken
Loreen en Emmelie de Forest ook hequote:Op zondag 25 februari 2024 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zelfs geen AWS? In dat ene tributelied na het overlijden van de zanger kwamen die blote voeten ook weer terug. Kippenvel als ik daar aan denk.
Sandie Shaw begon met de blote voeten.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En ONZE Michelle is toch ook wel vrij bekend.
Kuiken kwam uit de AI ofzoquote:Op zondag 25 februari 2024 22:02 schreef molloot200 het volgende:
Dit had ook zo veel meer visie dan Babaroga (of ik mis iets belangrijks achter het hele kuikenconcept)
Ik mis wel vaker iets.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:02 schreef molloot200 het volgende:
Dit had ook zo veel meer visie dan Babaroga (of ik mis iets belangrijks achter het hele kuikenconcept)
Visie van Babaroga is dat ze net doen of dit nummer niet van hen is maar dat ze sinds vorig jaar gevangen zitten en niet weg kunnen en nu dit nummer moeten zingen. (Vandaar ook dat ze dezelfde kleding aan hebben als vorig jaar)quote:Op zondag 25 februari 2024 22:02 schreef molloot200 het volgende:
Jaja. Nou, matig concept dan.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Visie van Babaroga is dat ze net doen of dit nummer niet van hen is maar dat ze sinds vorig jaar gevangen zitten en niet weg kunnen en nu dit nummer moeten zingen. (Vandaar ook dat ze dezelfde kleding aan hebben als vorig jaar)
Dat zijn npo radio2 luisteraars, die vinden alles met een gitaar engquote:Op zondag 25 februari 2024 22:15 schreef Momo het volgende:
Ik moet nu ineens weer denken aan MGP in Noorwegen en dat de Nederlandse 2 jury beide rocknummers helemaal onderaan had gezet.
Gelukkig hier geen Nederlandse jury-genot.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:15 schreef Momo het volgende:
Ik moet nu ineens weer denken aan MGP in Noorwegen en dat de Nederlandse 2 jury beide rocknummers helemaal onderaan had gezet.
Oooh dat ff gemistquote:Op zondag 25 februari 2024 22:17 schreef Momo het volgende:
Daar is de eerste 12 punten voor Baby Lasagna!
Omdat die moet winnen?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:17 schreef molloot200 het volgende:
Waarom klappen ze voor Baby Lasagna?
Jinx het maar niet, ik jinxte gisteren Loredanaquote:Op zondag 25 februari 2024 22:21 schreef molloot200 het volgende:
Hehe toch fijn, een niet-spannende uitslag
Ja toen was ik in slaap gevallenquote:Op zondag 25 februari 2024 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Jinx het maar niet, ik jinxte gisteren Loredana
Hebben Duitsers verstand van het ESF?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
4 punten vanuit Hamburg. Oei, vinden de buitenlanders dit toch niet zo leuk?
Mocht ik ooit een nationale finale met internationale jury organiseren, zou ik Duitsland nooit uitnodigen.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:24 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Die zijn niet meer serieus te nemen
Euro’squote:Op zondag 25 februari 2024 22:29 schreef NailQueen het volgende:
Waarom doet Let3 opnieuw mee? Wat valt er voor hun nog te halen op het songfestival?
Aandacht?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:29 schreef NailQueen het volgende:
Waarom doet Let3 opnieuw mee? Wat valt er voor hun nog te halen op het songfestival?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |