Je UI geeft al de juiste vibesquote:Op zondag 25 februari 2024 20:37 schreef koffieleuk het volgende:
Bij deze even goeie vibes naar Baby Lasagna sturen![]()
2,5 nummersquote:Op zondag 25 februari 2024 20:39 schreef Sableheart het volgende:
Iets later dan gehoopt, maar ik ben aangeschoven.
Wat heb ik tot nu toe gemist?
Ik manifesteer al erg lang jaquote:
blijkbaar kent het algoritme je niet zo geweldig, dat het baby lasagna onder "cuisine" plaatstquote:
Er zit op een gegeven moment wel een reclameblokquote:Op zondag 25 februari 2024 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
Komt er tussendoor ook nog een keer reclame of gaat dit in een keer door? Bij San Marino had ik al tig keer plaspauze gehad.
Er komen genoeg plaspauzes maar bij de semi`s gingen ze wel in één keer door met de nummers.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
Komt er tussendoor ook nog een keer reclame of gaat dit in een keer door? Bij San Marino had ik al tig keer plaspauze gehad.
Maar dit is toch echt wel heel erg leuk.quote:Pavel is a Croatian rock band composed of eight members: Aljo¨a ¦erić, Antonia Matković, Jurica Hotko, Toni Tkalec, Mario Radan, Stipe Mađor, Dean Melki and Filip Hrelja. The group signed a joint record deal with Dallas Records, after forming in 2006.[1] Later in 2007, the group released their debut studio album, Pavel.[1]
Op zich wel. Maar dan heb je weer een rapper die erdoorheen rapt.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:01 schreef BillDauterive het volgende:
We zijn aanbeland bij de betere liedjes!
Ja, ik was iets te vroeg met mijn oordeelquote:Op zondag 25 februari 2024 21:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar dan heb je weer een rapper die erdoorheen rapt.
Dat had van mij niet gehoeven.
je zag zijn schaduw toch? Is dat niet voldoende?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:03 schreef grazz het volgende:
hoezo laten ze rapper niet op het podium?
Ze stonden toch maar met 5 man op het podium?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:04 schreef Sableheart het volgende:
[..]
je zag zijn schaduw toch? Is dat niet voldoende?
(en volgens de regels moet hij wel ergens achter de schermen op het podium staan)
Dat is te merken. Je hoort de invloeden, maar het mist het unieke dat zo'n nummer echt verheft.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Het concept en tekst is schijnbaar door AI gemaakt
Ja hun vorige nummer had een verhaal erachterquote:Op zondag 25 februari 2024 21:07 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat is te merken. Je hoort de invloeden, maar het mist het unieke dat zo'n nummer echt verheft.
Dit gaat het ESF naar Zagreb brengen inderdaad. Of Krk uiteraard.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik begrijp wel waarom Kroatië zo hoog bij de bookies staat hoor! Wat een geweldig lied was dit. Hup Let3
Ze staan niet zo hoog vanwege Let 3.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik begrijp wel waarom Kroatië zo hoog bij de bookies staat hoor! Wat een geweldig lied was dit. Hup Let3
Ben jij de Kroatische Head of Delegation, Billie?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, en daar zat ook nog een verhaal achter.quote:
Het mist iets van doortastendheid inderdaad. Wel een prima liedje verder.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:11 schreef FlyingEagle het volgende:
Hier had veel meer in gezeten, visueel best leuk om naar te kijken
Was het maar zo'n feest! Dan hadden we elk jaar Let3 gehadquote:Op zondag 25 februari 2024 21:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben jij de Kroatische Head of Delegation, Billie?
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:58 schreef BillDauterive het volgende:
Ik pak er een Kroatisch biertje bij
Laten we beginnen met de feestavond in Hotel Spaander.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:19 schreef grazz het volgende:
Mag wat voller qua productie, maar klinkt goed. Mag ook wel naar Malmö
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |