Jaja. Nou, matig concept dan.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Visie van Babaroga is dat ze net doen of dit nummer niet van hen is maar dat ze sinds vorig jaar gevangen zitten en niet weg kunnen en nu dit nummer moeten zingen. (Vandaar ook dat ze dezelfde kleding aan hebben als vorig jaar)
Dat zijn npo radio2 luisteraars, die vinden alles met een gitaar engquote:Op zondag 25 februari 2024 22:15 schreef Momo het volgende:
Ik moet nu ineens weer denken aan MGP in Noorwegen en dat de Nederlandse 2 jury beide rocknummers helemaal onderaan had gezet.
Gelukkig hier geen Nederlandse jury-genot.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:15 schreef Momo het volgende:
Ik moet nu ineens weer denken aan MGP in Noorwegen en dat de Nederlandse 2 jury beide rocknummers helemaal onderaan had gezet.
Oooh dat ff gemistquote:Op zondag 25 februari 2024 22:17 schreef Momo het volgende:
Daar is de eerste 12 punten voor Baby Lasagna!
Omdat die moet winnen?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:17 schreef molloot200 het volgende:
Waarom klappen ze voor Baby Lasagna?
Jinx het maar niet, ik jinxte gisteren Loredanaquote:Op zondag 25 februari 2024 22:21 schreef molloot200 het volgende:
Hehe toch fijn, een niet-spannende uitslag
Ja toen was ik in slaap gevallenquote:Op zondag 25 februari 2024 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Jinx het maar niet, ik jinxte gisteren Loredana
Hebben Duitsers verstand van het ESF?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
4 punten vanuit Hamburg. Oei, vinden de buitenlanders dit toch niet zo leuk?
Mocht ik ooit een nationale finale met internationale jury organiseren, zou ik Duitsland nooit uitnodigen.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:24 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Die zijn niet meer serieus te nemen
Euro’squote:Op zondag 25 februari 2024 22:29 schreef NailQueen het volgende:
Waarom doet Let3 opnieuw mee? Wat valt er voor hun nog te halen op het songfestival?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |