ja maar dat is de som nietquote:
Nope, 2 minutenquote:
Ty weet dus ook niet wat een staartdeling isquote:Op zondag 25 februari 2024 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ty : Oh, je wilt een staartdeling doen. Ash, je kunt het veel makkelijk doen..
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:05 schreef Ebinas het volgende:
Als ik Ash was geweest had ik het bij een black out gehouden
hehe.. je ziet wel wat je wilt zien he? Ty, Jimmy, Alice...quote:Op zondag 25 februari 2024 20:05 schreef ben34567 het volgende:
Sigh moet dit zelf in excel berekend worden ?? Je mag de 5 er niet bij optellen bij de aftreksom want dan is het een grote aftreksom terwijl er juist +5 bijgeteld moet worden. Dombo trio Karen/Ashley:tom
Dat liep al niet heulemaal foutloosquote:Op zondag 25 februari 2024 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Enne... Gaf Ashley Karen eerder geen rekenles?
Ja ook die heeft het foutquote:Op zondag 25 februari 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty weet dus ook niet wat een staartdeling is
Alice heeft ook het verkeerde antwoord
Lief hequote:Op zondag 25 februari 2024 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Zoals altijd weet Ashley het altijd beter en denkt anderen het wel even uit te leggenquote:Op zondag 25 februari 2024 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Degene die het correct kan oplossen mag van mij BB winnen. De rest kan de geldpot toch niet beheren.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hehe.. je ziet wel wat je wilt zien he? Ty, Jimmy, Alice...
Danny die zelf niet snel genoeg was bij zijn somquote:Op zondag 25 februari 2024 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
lang verhaal kort, enkel dannie kwam op het juiste antwoord van de gehele groep?
al deden ze hem niet geloven in de slaapkamer
Dannyquote:Op zondag 25 februari 2024 20:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Degene die het correct kan oplossen mag van mij BB winnen. De rest kan de geldpot toch niet beheren.
ja ok zo snap ik het wel nu op "papier" maar omdat ik dus slecht ben in hoofdrekenen doe ik het dus voor mezelf makkelijk maken en rond getallen maken zodat het voor mijn gemakkelijker gaatquote:Op zondag 25 februari 2024 19:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee je moet niet naar die 2350 kijken want dat is niet de uitkomst.
5000+2000=7000 daar moet je die 2345 van aftrekken en dan houdt je 4655 over en daar tel je pas die 5 bij op. Dan kom je uit op 4660 en dat is de juiste uitkomst
Maar nu stond er bij hem geen druk op de ketel.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny die zelf niet snel genoeg was bij zijn som
joehoe ikke ook hequote:Op zondag 25 februari 2024 20:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn God, het niveau van die twee ....
Maakt verder ook niet uit.. je kan niet overal goed in zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ok zo snap ik het wel nu op "papier" maar omdat ik dus slecht ben in hoofdrekenen doe ik het dus voor mezelf makkelijk maken en rond getallen maken zodat het voor mijn gemakkelijker gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Dat is zelfs geen rekenen. Het is gewoon iets dat je moet kunnen.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is natuurlijk heel leuk om mensen belachelijk te maken omdat ze niet goed kunnen rekenen.....
je doet mee aan Big brother wat uit spellen bestaat, als je dan geen simpel sommetje kan tjaquote:Op zondag 25 februari 2024 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is natuurlijk heel leuk om mensen belachelijk te maken omdat ze niet goed kunnen rekenen.....
Ja, maar laat ze nou net met een som komen die ze niet had geoefend.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley heeft het thuis zo vaak geoefend,. nou dat zagen we ....
Waarom MOET dat?quote:Op zondag 25 februari 2024 20:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat is zelfs geen rekenen. Het is gewoon iets dat je moet kunnen.
En daar gaan we weerquote:Op zondag 25 februari 2024 20:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat is zelfs geen rekenen. Het is gewoon iets dat je moet kunnen.
Is niet raar hoor. Ik heb op school op rekensommen geoefendquote:Op zondag 25 februari 2024 20:10 schreef ben34567 het volgende:
Ashley heeft thuis op rekensommen geoefend
Ik vraag me af of ze de uitkomsten dan ook door iemand heeft laten controlerenquote:Op zondag 25 februari 2024 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley heeft het thuis zo vaak geoefend,. nou dat zagen we ....
😂quote:Op zondag 25 februari 2024 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar laat ze nou net met een som komen die ze niet had geoefend.
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Altijd naar je moeder luisteren.
Tom heeft geen hoog IQ en kon het ook niet oplossen. Van Karen en Ashley verwacht ik een beetje hetzelfde op IQ tests.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De 1 kan goed rekenen, maar dat is wat anders dan hoofdrekenen. Een ander is goed in taal. Ik hoop dat de volgende opdracht een spellingsopdracht is, kijken hoeveel fouten er dan gemaakt worden. Zie hier veel mensen die 2 uitlachen, beetje jammer en hoofdrekenen heeft niets met IQ te maken!
Taal ben ik slecht inquote:Op zondag 25 februari 2024 20:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De 1 kan goed rekenen, maar dat is wat anders dan hoofdrekenen. Een ander is goed in taal. Ik hoop dat de volgende opdracht een spellingsopdracht is, kijken hoeveel fouten er dan gemaakt worden. Zie hier veel mensen die 2 uitlachen, beetje jammer en hoofdrekenen heeft niets met IQ te maken!
ja in mijn hoofd vind ik die ook logischerquote:
Heeft hij verteld dat hij geen hoog IQ heeft of heb je hem getest?quote:Op zondag 25 februari 2024 20:16 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tom heeft geen hoog IQ en kon het ook niet oplossen.
Heeft hij verteld.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft hij verteld dat hij geen hoog IQ heeft of heb je hem getest?
zei hij net zelf op de live tegen Glennquote:Op zondag 25 februari 2024 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft een gemiddeld IQ vertelde hij netquote:Op zondag 25 februari 2024 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je een gemiddelde IQ hebt kan je die som echt wel met gemak oplossen. De vragen op IQ tests zijn wat moeilijker dan dat.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft een gemiddeld IQ vertelde hij net
Ze hebben voor BB een test gedaan
Gemiddeld is 100. Niet hoog, maar ook zeker niet laag.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft een gemiddeld IQ vertelde hij net
Ze hebben voor BB een test gedaan
IQ heeft niets met rekenen te maken. Gaat (bij mij dan) vooral om gebrek aan concentratiequote:Op zondag 25 februari 2024 20:16 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tom heeft geen hoog IQ en kon het ook niet oplossen. Van Karen en Ashley verwacht ik een beetje hetzelfde op IQ tests.
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als je een gemiddelde IQ hebt kan je die som echt wel oplossen.
echt super zo kunnen lachen om jezelfquote:
zo zoquote:Op zondag 25 februari 2024 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano geslaagd voor rekenen met een 9.8
Is wel de beste manier om er mee om te gaan.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
echt super zo kunnen lachen om jezelf
Dit wist BB al op voorhand natuurlijk dat de meesten daar over die 2345 gingen struikelen. Als je het eenmaal zo leest dan is het moeilijk om het anders te zien. Dit was een soort van instinkerquote:Op zondag 25 februari 2024 20:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja in mijn hoofd vind ik die ook logischer
weet dat het nu de andere moet wezen mijn het wil er nog niet echt in bij me
Op welk niveau ?quote:Op zondag 25 februari 2024 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat is dat joch vol van zich zelfquote:Op zondag 25 februari 2024 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat zei hij er niet bijquote:Op zondag 25 februari 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op welk niveau ?
Want je hebt verschillende niveaus qua rekentoetsen
Een chillplek is daar waar het de Queen belieft.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley Is het nou verdorie een nieuwe chill plek geworden in de roze kamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebrek aan concentratie ? Zelfs erna op papier konden ze het niet correct oplossen.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:18 schreef GayGuy het volgende:
[..]
IQ heeft niets met rekenen te maken. Gaat (bij mij dan) vooral om gebrek aan concentratie
Zou ik ook niet kunnen. So what?quote:Op zondag 25 februari 2024 20:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Gebrek aan concentratie ? Zelfs erna op papier konden ze het niet correct oplossen.
Klopt bestquote:Op zondag 25 februari 2024 20:26 schreef lojanda het volgende:
Niemand rekent nog uit zijn hoofd.. iedereen heeft een telefoon tegenwoordig. Dat is echt nog iets van vroeger zegt Alice
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:21 schreef b_engeltje het volgende:
Offtopic: iemand linkje naar plattegrond bb huis+ tuin + extra huisje?
Zou mooi zijn als ze bij Tyron in bed zou belandenquote:Op zondag 25 februari 2024 20:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dilano wrjjft het er nog even in dat ze niet bij hem heeft geslapen, domme dwaas ....
Tenzij dyscalculie vind ik het vreemd dat zoiets niet opgelost kan worden. Maar we zullen die discussie nu sluiten.quote:
Klopt idd en daarom gaat het zo slecht met jongeren en lerenquote:
Wat een engerd is het ookquote:Op zondag 25 februari 2024 20:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dilano wrjjft het er nog even in dat ze niet bij hem heeft geslapen, domme dwaas ....
Ty heeft iemand buiten, en totaal geen interesse in haar ( wat ik zie ) Glenn daarentegen ...quote:Op zondag 25 februari 2024 20:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze bij Tyron in bed zou belanden
😅quote:Op zondag 25 februari 2024 20:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze bij Tyron in bed zou belanden
Gepland voor aanstaande zaterdag 2 maart.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:30 schreef Toweler het volgende:
Iemand die meer weet over het vliegtuigje van Ashley en Tom?
Had er iets voorbij van zien komen vanmiddag.
Glenn heeft ook een relatie buiten en ook geen interesse.. gisteren zei hij nog op de stream hoe gek hij is op zijn vriendinquote:Op zondag 25 februari 2024 20:29 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ty heeft iemand buiten, en totaal geen interesse in haar ( wat ik zie ) Glenn daarentegen ...
Tom zei net anders wat andersquote:Op zondag 25 februari 2024 20:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Glenn heeft ook een relatie buiten en ook geen interesse.. gisteren zei hij nog op de stream hoe gek hij is op zijn vriendin
Bij van bunte aviation blijft de kassa maar rinkelenquote:Op zondag 25 februari 2024 20:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gepland voor aanstaande zaterdag 2 maart.
Gaat ge een bommetje leggen ?quote:Op zondag 25 februari 2024 20:21 schreef b_engeltje het volgende:
Offtopic: iemand linkje naar plattegrond bb huis+ tuin + extra huisje?
''t wordt tijd dat die jongen is goed nat gaatquote:Op zondag 25 februari 2024 20:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tactisch onbenul Dilano denkt dat de moeilijkheid van de sommen afhangt van de deelnemers ...
Waar staat dat ergens?quote:Op zondag 25 februari 2024 20:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gepland voor aanstaande zaterdag 2 maart.
Heel hard op zijn arrogante snufferd moet hij gaanquote:Op zondag 25 februari 2024 20:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
''t wordt tijd dat die jongen is goed nat gaat
Maar hij glipt er mooi door steeds
De streams wel, sommige reacties hier, weer nietquote:Op zondag 25 februari 2024 20:35 schreef engine het volgende:
Haha ik kan ook niet rekenen maar dit is wel grappig
kan trouwens iemand mijn de indeling van de slaapkamers geven weer na het veranderenquote:
serieus in ene of 2 vliegtuigen?quote:Op zondag 25 februari 2024 20:30 schreef Toweler het volgende:
Ja maar dat kan ook gewoon. Van dit soort dingen loop ik ook helemaal vast in mijn hoofd. Misschien heb ik ook wel discalie ofzoietsquote:Op zondag 25 februari 2024 20:37 schreef lojanda het volgende:
8000-1000+1230-470=5300
Ze moeten er weer erg lang over nadenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:38 schreef Kissingbird het volgende:
zou het 7760 zijn
Yes, zonder rekenmachine en uit mijn hoofd ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ik lees de som ook fout zag ik.. trok eerst 1230 erafquote:Op zondag 25 februari 2024 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook gewoon. Van dit soort dingen loop ik ook helemaal vast in mijn hoofd. Misschien heb ik ook wel discalie ofzoiets
Ik zet het geluid uit, dat helpt wel bij nadenkenquote:Op zondag 25 februari 2024 20:43 schreef GayGuy het volgende:
Ben in staat om mijn tel erbij te pakken, voor me dit wakker houd
Oh wat lief! Nee hoor, ik ben ook nog aan het werk en dan zet ik Fok af en toe even uit omdat ik mijn tweede scherm nodig heb.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
@:Kater1
Ik hoop niet dat je nu weg bent gegaan doordat er zo heftig wordt gereageerd
EN IK snap niet dat zoveel mensen er moeite mee hebben, dat er mensen zijn die HIER moeite mee hebben!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 februari 2024 20:43 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat zoveel mensen er moeite mee hebben.
Het moet de druk zijn die je voelt.quote:
Idd en daar struikelen ze dan iedere keer over.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:44 schreef Schakeltopia het volgende:
als je eenmaal op de verkeerde toer bent, dan maak je telkens dezelfde fout vermoed ik
Ik heb daar helemaal geen moeite mee hoor, het was niet rot bedoeld. Het valt me gewoon op dat er best veel mensen zijn die het moeilijk vinden. Pff ik moet hier echt goed opletten wat ik zeg hoor. Tere zieltjes.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
EN IK snap niet dat zoveel mensen er moeite mee hebben, dat er mensen zijn die HIER moeite mee hebben!!!!!!!!!!!!
Ja hoor, dat komt er zaterdag. Met een banner voor Tom & Ashley samen.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:30 schreef Toweler het volgende:
slachtofferhulp zit al klaar in de dbkquote:Op zondag 25 februari 2024 20:49 schreef GayGuy het volgende:
Best een confronterende opdracht. Ben er ook niet zeker van wat BB hiermee wil
heb je ashlie laten rekenen ?quote:Op zondag 25 februari 2024 20:49 schreef Jackiegekkie het volgende:
AJ
[..]
Ja hoor, dat komt er zaterdag. Met een banner voor Tom & Ashley samen.
Bedrag dat ze wilden ophalen was 1.200 ¤. Er hadden wat mensen gedoneerd tot 65 ¤ en toen was er een anonieme donor die het restbedrag van 1.035 ¤ overmaakte
Brouwerijquote:
Van dat aftrekkenquote:Op zondag 25 februari 2024 20:51 schreef lojanda het volgende:
Alice heeft het er bloedheet van gekregen
Was duidelijk dat ze een hekel heeft aan falenquote:
Ik leer het haar wel. Gebruik ik Dylano wel als proefpersoon🤣🤣🤣quote:Op zondag 25 februari 2024 20:52 schreef odie22 het volgende:
zielig voor bart dat aslie niet kan aftrekken
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:52 schreef odie22 het volgende:
Ik ook en leuk dat wij kijkers mee kunnen doenquote:
Ja zekerquote:Op zondag 25 februari 2024 20:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook en leuk dat wij kijkers mee kunnen doen
Dan ben je toch knettergek als je ruim 1000 euro neertikt voor een wekelijkse vliegtuigje.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:49 schreef Jackiegekkie het volgende:
AJ
[..]
Ja hoor, dat komt er zaterdag. Met een banner voor Tom & Ashley samen.
Bedrag dat ze wilden ophalen was 1.200 ¤. Er hadden wat mensen gedoneerd tot 165 ¤ en toen was er een anonieme donor die het restbedrag van 1.035 ¤ overmaakte
Met die lippen zal ze andere dingen wel goed kunnenquote:Op zondag 25 februari 2024 20:52 schreef odie22 het volgende:
Ik begrijp dat ook echt niet.. van mij nog geen euro voor die onzinquote:Op zondag 25 februari 2024 20:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan ben je toch knettergek als je ruim 1000 euro neertikt voor een wekelijkse vliegtuigje.
dat heeft bart gedaan, die hoopt dat ze nog een week langer wegblijftquote:Op zondag 25 februari 2024 20:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan ben je toch knettergek als je ruim 1000 euro neertikt voor een wekelijkse vliegtuigje.
Ik vond het bij Randy en Alice ook niet echt soepel gaanquote:Op zondag 25 februari 2024 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar we weten nu wie niet onder druk kunnen presteren ... Dilano, Ashley, Karen en Randy ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk zouden ze deze bedragen uit de jackpot moeten halen.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:56 schreef -river- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat heeft bart gedaan, die hoopt dat ze nog een week langer wegblijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |