ja maar dat is de som nietquote:
Nope, 2 minutenquote:
Ty weet dus ook niet wat een staartdeling isquote:Op zondag 25 februari 2024 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ty : Oh, je wilt een staartdeling doen. Ash, je kunt het veel makkelijk doen..
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:05 schreef Ebinas het volgende:
Als ik Ash was geweest had ik het bij een black out gehouden
hehe.. je ziet wel wat je wilt zien he? Ty, Jimmy, Alice...quote:Op zondag 25 februari 2024 20:05 schreef ben34567 het volgende:
Sigh moet dit zelf in excel berekend worden ?? Je mag de 5 er niet bij optellen bij de aftreksom want dan is het een grote aftreksom terwijl er juist +5 bijgeteld moet worden. Dombo trio Karen/Ashley:tom
Dat liep al niet heulemaal foutloosquote:Op zondag 25 februari 2024 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Enne... Gaf Ashley Karen eerder geen rekenles?
Ja ook die heeft het foutquote:Op zondag 25 februari 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty weet dus ook niet wat een staartdeling is
Alice heeft ook het verkeerde antwoord
Lief hequote:Op zondag 25 februari 2024 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Zoals altijd weet Ashley het altijd beter en denkt anderen het wel even uit te leggenquote:Op zondag 25 februari 2024 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Degene die het correct kan oplossen mag van mij BB winnen. De rest kan de geldpot toch niet beheren.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hehe.. je ziet wel wat je wilt zien he? Ty, Jimmy, Alice...
Danny die zelf niet snel genoeg was bij zijn somquote:Op zondag 25 februari 2024 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
lang verhaal kort, enkel dannie kwam op het juiste antwoord van de gehele groep?
al deden ze hem niet geloven in de slaapkamer
Dannyquote:Op zondag 25 februari 2024 20:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Degene die het correct kan oplossen mag van mij BB winnen. De rest kan de geldpot toch niet beheren.
ja ok zo snap ik het wel nu op "papier" maar omdat ik dus slecht ben in hoofdrekenen doe ik het dus voor mezelf makkelijk maken en rond getallen maken zodat het voor mijn gemakkelijker gaatquote:Op zondag 25 februari 2024 19:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee je moet niet naar die 2350 kijken want dat is niet de uitkomst.
5000+2000=7000 daar moet je die 2345 van aftrekken en dan houdt je 4655 over en daar tel je pas die 5 bij op. Dan kom je uit op 4660 en dat is de juiste uitkomst
Maar nu stond er bij hem geen druk op de ketel.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny die zelf niet snel genoeg was bij zijn som
joehoe ikke ook hequote:Op zondag 25 februari 2024 20:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn God, het niveau van die twee ....
Maakt verder ook niet uit.. je kan niet overal goed in zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ok zo snap ik het wel nu op "papier" maar omdat ik dus slecht ben in hoofdrekenen doe ik het dus voor mezelf makkelijk maken en rond getallen maken zodat het voor mijn gemakkelijker gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Dat is zelfs geen rekenen. Het is gewoon iets dat je moet kunnen.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is natuurlijk heel leuk om mensen belachelijk te maken omdat ze niet goed kunnen rekenen.....
je doet mee aan Big brother wat uit spellen bestaat, als je dan geen simpel sommetje kan tjaquote:Op zondag 25 februari 2024 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is natuurlijk heel leuk om mensen belachelijk te maken omdat ze niet goed kunnen rekenen.....
Ja, maar laat ze nou net met een som komen die ze niet had geoefend.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley heeft het thuis zo vaak geoefend,. nou dat zagen we ....
Waarom MOET dat?quote:Op zondag 25 februari 2024 20:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat is zelfs geen rekenen. Het is gewoon iets dat je moet kunnen.
En daar gaan we weerquote:Op zondag 25 februari 2024 20:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat is zelfs geen rekenen. Het is gewoon iets dat je moet kunnen.
Is niet raar hoor. Ik heb op school op rekensommen geoefendquote:Op zondag 25 februari 2024 20:10 schreef ben34567 het volgende:
Ashley heeft thuis op rekensommen geoefend
Ik vraag me af of ze de uitkomsten dan ook door iemand heeft laten controlerenquote:Op zondag 25 februari 2024 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley heeft het thuis zo vaak geoefend,. nou dat zagen we ....
😂quote:Op zondag 25 februari 2024 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar laat ze nou net met een som komen die ze niet had geoefend.
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Altijd naar je moeder luisteren.
Tom heeft geen hoog IQ en kon het ook niet oplossen. Van Karen en Ashley verwacht ik een beetje hetzelfde op IQ tests.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De 1 kan goed rekenen, maar dat is wat anders dan hoofdrekenen. Een ander is goed in taal. Ik hoop dat de volgende opdracht een spellingsopdracht is, kijken hoeveel fouten er dan gemaakt worden. Zie hier veel mensen die 2 uitlachen, beetje jammer en hoofdrekenen heeft niets met IQ te maken!
Taal ben ik slecht inquote:Op zondag 25 februari 2024 20:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De 1 kan goed rekenen, maar dat is wat anders dan hoofdrekenen. Een ander is goed in taal. Ik hoop dat de volgende opdracht een spellingsopdracht is, kijken hoeveel fouten er dan gemaakt worden. Zie hier veel mensen die 2 uitlachen, beetje jammer en hoofdrekenen heeft niets met IQ te maken!
ja in mijn hoofd vind ik die ook logischerquote:
Heeft hij verteld dat hij geen hoog IQ heeft of heb je hem getest?quote:Op zondag 25 februari 2024 20:16 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tom heeft geen hoog IQ en kon het ook niet oplossen.
Heeft hij verteld.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft hij verteld dat hij geen hoog IQ heeft of heb je hem getest?
zei hij net zelf op de live tegen Glennquote:Op zondag 25 februari 2024 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft een gemiddeld IQ vertelde hij netquote:Op zondag 25 februari 2024 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je een gemiddelde IQ hebt kan je die som echt wel met gemak oplossen. De vragen op IQ tests zijn wat moeilijker dan dat.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft een gemiddeld IQ vertelde hij net
Ze hebben voor BB een test gedaan
Gemiddeld is 100. Niet hoog, maar ook zeker niet laag.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft een gemiddeld IQ vertelde hij net
Ze hebben voor BB een test gedaan
IQ heeft niets met rekenen te maken. Gaat (bij mij dan) vooral om gebrek aan concentratiequote:Op zondag 25 februari 2024 20:16 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tom heeft geen hoog IQ en kon het ook niet oplossen. Van Karen en Ashley verwacht ik een beetje hetzelfde op IQ tests.
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als je een gemiddelde IQ hebt kan je die som echt wel oplossen.
echt super zo kunnen lachen om jezelfquote:
zo zoquote:Op zondag 25 februari 2024 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano geslaagd voor rekenen met een 9.8
Is wel de beste manier om er mee om te gaan.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
echt super zo kunnen lachen om jezelf
Dit wist BB al op voorhand natuurlijk dat de meesten daar over die 2345 gingen struikelen. Als je het eenmaal zo leest dan is het moeilijk om het anders te zien. Dit was een soort van instinkerquote:Op zondag 25 februari 2024 20:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja in mijn hoofd vind ik die ook logischer
weet dat het nu de andere moet wezen mijn het wil er nog niet echt in bij me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |