Garnalenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:27 schreef mazaru het volgende:
Danny is ergens allergisch voor. Bananen?
Ook begrijpend lezen blijft moeilijk 😥quote:Op zondag 25 februari 2024 18:40 schreef KangaP het volgende:
[ link | afbeelding ]
Op de verpakking staat enkel koud te consumeren
Spannend ... wat zou er nu gebeuren...quote:Op zondag 25 februari 2024 18:40 schreef KangaP het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze krijgen geen verpakkingen.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:41 schreef espri het volgende:
[..]
Ook begrijpend lezen blijft moeilijk 😥
En tetterenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
Je hoort Karen op de achtergrond lachen
1035 heeft iemand gedoneerd.quote:
Ja prima dat ze een keer doen, maar nu wordt het te.. Heeft op den duur geen toegevoegde waarde meerquote:Op zondag 25 februari 2024 18:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk, en als je ziet hoeveel dat geintje kost, echt bizar
Wel slim dat ze nu 2 voor de prijs van 1 doenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja prima dat ze een keer doen, maar nu wordt het te.. Heeft op den duur geen toegevoegde waarde meer
Zijn vrouw.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:27 schreef mazaru het volgende:
Danny is ergens allergisch voor. Bananen?
Ook dat en je zag nu dat er anoniem 1000 euro was gegeven .quote:Op zondag 25 februari 2024 18:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk, en als je ziet hoeveel dat geintje kost, echt bizar
Dus heeft nix met echte garnalen te maken. Waarom altijd veggie ?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:40 schreef KangaP het volgende:
[ link | afbeelding ]
Danny gaat dood van echte garnalen.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus heeft nix met echte garnalen te maken. Waarom altijd veggie ?
Misschien krijgen ze dan wel kortingquote:Op zondag 25 februari 2024 18:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wel slim dat ze nu 2 voor de prijs van 1 doen
Danny is er alergisch voor. Dus voor hem plantaardige. De rest eet echte.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Plantaardige garnalen.quote:
Moet ineens aan Gremlins denkenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Spannend ... wat zou er nu gebeuren...
Meestal gaan vrouwen naar Gambia voor paling.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:33 schreef engine het volgende:
Ashley is naar Gambia geweest en daar heeft ze gamba's gegeten.
Dat zijn geen echte garnalen. Zijn die roze goedkope nepgarnalen, niet de echte grijze garnalen.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:51 schreef marky het volgende:
[..]
Danny is er alergisch voor. Dus voor hem plantaardige. De rest eet echte.
It wasn't me.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Meestal gaan vrouwen naar Gambia voor paling.
Ik vind dat BB hier wel een risico neemt.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Danny gaat dood van echte garnalen.
Er kan beter staan 'Bij voorkeur niet consumeren'.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:40 schreef KangaP het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is naar mijn mening toch zijn eigen verantwoordelijkheid, hij moet er zelf op lettenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik vind dat BB hier wel een risico neemt.
Nu zat Alice op te letten dat Danny de lepel wilde gebruiken die in de gewone schaal lag.
Heeft Danny mazzel aan , maar Danny let er zelf dus niet zo goed op
We weten natuurlijk niet wat die persoon ook aan goede doelen geeft,quote:Op zondag 25 februari 2024 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
1035 heeft iemand gedoneerd.Geef het dan aan een goed doel.
Was volgens mij meer paniekzaaien van Alice. Danny let er echt wel op.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nu zat Alice op te letten dat Danny de lepel wilde gebruiken die in de gewone schaal lag.
Danny steekt zijn lepel/mes overal in en aflikken en terug in de pot. So, who cares ?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat dat überhaupt mag van de Brusselse Kermis. Surimi als crab verkopen dito.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
ik denk andere manier slimquote:Op zondag 25 februari 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze dan wel korting
Mwah, ik kan me hier wel een aardig beeld bij vormen hoor.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:53 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Al weet ik niet of paling het juist gekozen woord is.
ASS en ADHDquote:Op zondag 25 februari 2024 18:52 schreef czvt het volgende:
Schichtige Tom voortdurend de camera opzoeken en zich beter positioneren.
Karen hopt ook een beetje van de ene man naar de andere. Tyron; Tom en blijkt dat ze nog een bekende Belg buiten het huis ziet.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:56 schreef marky het volgende:
Tom hopt van de ene naar de andere vrouw. Zou Karen haar probleem met Tom niet zijn dat hij Alice leuker vindt?
Banjul Bellyquote:Op zondag 25 februari 2024 18:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley werd ziek van de gamba's in Gambia. Moest naar het zkh. Klinkt wel meer als een voedselvergifiting dan allergische reactie.
Tja X die gebruikers zijn net zo erg als de baas van X.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:12 schreef ben34567 het volgende:
Op X verscheen er een poll wie gekker/gestoorder is; Ariana of Sabeau. 90% stemde op Sabeau. Helemaal niet akkoord. Sabeau is gewoon een typische gen Z-er die overenthousiast; wat cringe; betweterig en into zelfontwikkeling is. Ariana is een 37-jarige vrouw met zware mentale en sociale problemen.
Over Sabo wordt hier toch ook heel de tijd beweerd dat ze mentaal niet OK is ? Ik vind haar gewoon meer een product van haar tijd.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zware mentale en sociale problemen vind ik nogal een uitspraak zeg.. Ze was sociaal wat onhandig en heel onzeker, maar om nou meteen zo’n zware stempel te geven ..poeh
Die dames zijn wel stront eigenwijsquote:Op zondag 25 februari 2024 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn probeert een beetje de dames aan het verstand te brengen dat het verstandig zou zijn als Karen en Tom even gaan praten. Ze, en vooral Ashley, willen er niet aan op dit moment.
Vraag is of ze dat geluid daar uitzetten.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:16 schreef greysbones het volgende:
Tom iedereen is evenwaardig hier
Je weet niet wat voor een proef er komt
Stofzuigerquote:Op zondag 25 februari 2024 19:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vraag is of ze dat geluid daar uitzetten.
Wat is dat voor iets stofzuiger?
Doe dat in je eigen tijd
We zitten hier op Fok! niet op x. Discussie hierover kan daarquote:Op zondag 25 februari 2024 19:12 schreef ben34567 het volgende:
Op X verscheen er een poll wie gekker/gestoorder is; Ariana of Sabeau. 90% stemde op Sabeau. Helemaal niet akkoord. Sabeau is gewoon een typische gen Z-er die overenthousiast; wat cringe; betweterig en into zelfontwikkeling is. Ariana is een 37-jarige vrouw met zware mentale en sociale problemen.
Lekker eigenwijs blijven die damesquote:Op zondag 25 februari 2024 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn gaat er vandoor.
Ashley : Wat is de status eigenlijk? Jullie praten toch wel gewoon?
Karen : Niet meer.
Ashley : Helemaal niet meer?
Karen : Hij ontwijkt ook en zo.. maar maakt niet uit. Anders zat hij hier ook al lang bij.
Ashley : Ik wist helemaal niet dat het zo straf was.
quote:Op zondag 25 februari 2024 19:20 schreef Snensie het volgende:
Die tieten van Ashley blijven gewoon rechtop staan als ze ligt. Ik vind dat zo'n raar gezicht.
Gaat dit nog steeds over van de week dat Karen maar door bleef zagen of er iets met Tom was?quote:Op zondag 25 februari 2024 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn gaat er vandoor.
Ashley : Wat is de status eigenlijk? Jullie praten toch wel gewoon?
Karen : Niet meer.
Ashley : Helemaal niet meer?
Karen : Hij ontwijkt ook en zo.. maar maakt niet uit. Anders zat hij hier ook al lang bij.
Ashley : Ik wist helemaal niet dat het zo straf was.
Eigenlijk al van die week ervoorquote:Op zondag 25 februari 2024 19:22 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over van de week dat Karen maar door bleef zagen of er iets met Tom was?
Was denk ik na het ping pong ballen incident. Tom kreeg een opmerking/tip van Tyron; was er niet mee gediend en liep de rest van de dag nors rond. Karen had dit opgemerkt; vroeg of er iets was en hij werd nog norser.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:22 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over van de week dat Karen maar door bleef zagen of er iets met Tom was?
quote:Op zondag 25 februari 2024 19:20 schreef Snensie het volgende:
Die tieten stalagmieten van Ashley blijven gewoon rechtop staan als ze ligt.
Hoorde Ze hetquote:Op zondag 25 februari 2024 19:26 schreef Kissingbird het volgende:
sabo tegen ashley: ik hoorde je snikken
ashely ja ik had een zware dag
sabo: whatever it was it will be fine
ashely : dank je schat
Jankradarquote:Op zondag 25 februari 2024 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
oh Saboo der jank radar liep af en wilt weer de psych uithangen bij ash
Als ze naar het noorden blijven wijzen heeft Bergman waarschijnlijk zijn Breitling bij de operatie laten vallen.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:20 schreef Snensie het volgende:
Die tieten van Ashley blijven gewoon rechtop staan als ze ligt. Ik vind dat zo'n raar gezicht.
kwam er ook lekker gemeend uit hahha gewoon manier weer van hey ze jankt en dan kan ik erna doorbrieven en lachen erover met de anderequote:Op zondag 25 februari 2024 19:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau hoorde gesnik bij Ashley vandaag.... 'Maar ik dacht, ik ga het niet gelijk opzoeken... whatever it is..."
Emozuiger.
Ah dankje dat had ik gemist. Maar zo lang dus al en wat een gezeur om nietsquote:Op zondag 25 februari 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eigenlijk al van die week ervoor
Toen was Karen boos dat Tom niet reageerde zo als zij wilde toen ze genomineerd was
Sindsdien is ze boos
Tom heeft al gevraagd of ze wilde praten
Maar dat wilde ze niet
Geen idee weinig stream gezien vandaagquote:Op zondag 25 februari 2024 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoorde Ze het
Of hoorde ze het van ronahi
quote:Op zondag 25 februari 2024 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoorde Ze het
Of hoorde ze het van ronahi
die even uithoren, hoop wel dat hij ze mond houdquote:Op zondag 25 februari 2024 19:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sabeau even vissen bij Ashley waarom ze vandaag jankte, helaas niet gelukt ....![]()
Maar ze gaat zo even wandelen met Glenn ...![]()
Heb het idee dat Karen Tom meer dan gewoon leuk vindtquote:Op zondag 25 februari 2024 19:28 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ah dankje dat had ik gemist. Maar zo lang dus al en wat een gezeur om niets
maar even he met een goede BH heb je ook dat effect toch?quote:Op zondag 25 februari 2024 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze naar het noorden blijven wijzen heeft Bergman waarschijnlijk zijn Breitling bij de operatie laten vallen.
Vandaar dat ze zich prettig voelt bij mama Ashquote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben een soort jeu de boules gemaakt geloof ik.
Dat slapen overdagquote:
nou vind wel leuk hoe karen der eigen laat gaan ik zou het ook wel kunnen hoorquote:Op zondag 25 februari 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zich prettig voelt bij mama Ash
Jaquote:Op zondag 25 februari 2024 19:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Toen ik haar voor het eerst zag dacht ik dat ze een brave huismoeder van in de 40 was
ja BB is totaal niet streng meer niet met het slapen en niet met het schrijven en nog wel meer dingen maar weet nu even nietquote:Op zondag 25 februari 2024 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat slapen overdag
Wat eerder echt een no go was
Zie je nu dagelijks
Neenquote:Op zondag 25 februari 2024 19:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is technisch gezien ook avond .... dus dan mag slapen?
Ben het niet vaak eens met Tyquote:Op zondag 25 februari 2024 19:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : Dit kan echt niet .. hoe kun je nou in 2 seconden slapen. Ik ben zo jaloers!
Geen idee. Ik heb gelukkig geen ervaring met neptieten.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar even he met een goede BH heb je ook dat effect toch?
Alicequote:Op zondag 25 februari 2024 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand heeft pijn aan de kies? Moet een spiegel opbouwen met paracetamol en ibuprofen adviseren ze.
Weet niet zeker, maar gaat geloof ik over Alice.
Klopt Alice heeft al een week ofzo last vanndr verstandskies die door komt. Maar vannacht was ze er wakker van geworden. Het is ook een beetje dik.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand heeft pijn aan de kies? Moet een spiegel opbouwen met paracetamol en ibuprofen adviseren ze.
Weet niet zeker, maar gaat geloof ik over Alice.
Iemand met dyscalculie een rekensom geven is wat mij betreft gewoon martelingquote:Op zondag 25 februari 2024 19:41 schreef kater1 het volgende:
Wanneer iemand dyscalculie heeft vind ik dat diegene geholpen mag worden. (heb het zelf ook en ik zie dat de som op het bord makkelijk is maar ik kan het niet uitrekenen)
Je kunt wegstrepen .. het is uiteindelijk 5000 - 340quote:Op zondag 25 februari 2024 19:42 schreef Joyce-43 het volgende:
nou ik kom op me rekenmachine op 3 verschillende antwoorden uit en uit me hoofd ook totaal andere snap er niets van ook
ben ook geen rekenwonder zeker niet uit hoofd
350 tochquote:Op zondag 25 februari 2024 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je kunt wegstrepen .. het is uiteindelijk 5000 - 340
En dan +5quote:Op zondag 25 februari 2024 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet als je dyscalculie hebtquote:Op zondag 25 februari 2024 19:44 schreef Lpracing het volgende:
Zo makkelijk deze som. Gewoon 5000 - 350 doen.
het is een rekensommetje groep 8 come onquote:Op zondag 25 februari 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet als je dyscalculie hebt
Zoals karen
Ash komt er niet uit door stress denk ik
uh??? weer ander uitkomstquote:Op zondag 25 februari 2024 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of de goede getallen niet hij het streepjequote:Op zondag 25 februari 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals karen
Als je echt dyscalculie hebt kom je daar niet uitquote:Op zondag 25 februari 2024 19:45 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
het is een rekensommetje groep 8 come on
ja karin heeft dat, Ashley toch niet?quote:Op zondag 25 februari 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je echt dyscalculie hebt kom je daar niet uit
Kun je heel laatdunkend over doen
Maar zo werkt het wel
Nogmaals, niet als je dyscalculie hebt. Dan zie je de logica van cijfers niet (in mijn geval, er zijn meerdere vormen van dysclcule). Je kunt het in lichte of zware mate hebben.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:45 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
het is een rekensommetje groep 8 come on
Over de chocolade van Valentijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:22 schreef Was-beer het volgende:
[..]
nou ik heb geen stress en rekenmachine en 3 uitkomsten en jullie komen met nog een 4de aan dus schiet mijn maar af hahaquote:Op zondag 25 februari 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals karen
hoezo 60 50- 50 4650 tochquote:
Ja het is echt een makkelijke somquote:Op zondag 25 februari 2024 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
man man 4660 moeilijk is hoofdrekenen voor meeste tegenwoordig
quote:Op zondag 25 februari 2024 19:49 schreef Ebinas het volgende:
Is wel een bak als het slot fout is ingesteld
quote:Op zondag 25 februari 2024 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Een koningin hoort ook niet zelf te hoofdrekenen.
ja ik heb dat niet maar ik kom uit op 4650quote:Op zondag 25 februari 2024 19:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nogmaals, niet als je dyscalculie hebt. Dan zie je de logica van cijfers niet (in mijn geval, er zijn meerdere vormen van dysclcule). Je kunt het in lichte of zware mate hebben.
4660quote:
Mij moet je dit ook niet laten doenquote:Op zondag 25 februari 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je echt dyscalculie hebt kom je daar niet uit
Kun je heel laatdunkend over doen
Maar zo werkt het wel
Karen gaat al bij het begin de mist in .. probeert alleen maar getallen in de 5000. Maar daar kan ze niet zoveel aan doen. Dyscalculie.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:52 schreef lojanda het volgende:
Het zit hem in die 2345 en daar tellen ze 5 bij op en dan zijn de laatste twee cijfers 50.. daar gaan ze de mist in waarschijnlijk.
Herkansing vanavond met drank ....quote:Op zondag 25 februari 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
Alles blijft zoals het is
Slappe BB
Niks van aantrekkenquote:Op zondag 25 februari 2024 19:54 schreef kater1 het volgende:
Kan gewoon wel janken om al dat onbegrip. Tom legt uit.
Inderdaad ... en er zijn genoeg hulpmiddelen.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niks van aantrekken
De 1 kan goed rekenen
De ander heeft hele andere kwaliteiten
dat doe je toch ook 2345 + 5 + 2350quote:Op zondag 25 februari 2024 19:52 schreef lojanda het volgende:
Het zit hem in die 2345 en daar tellen ze 5 bij op en dan zijn de laatste twee cijfers 50.. daar gaan ze de mist in waarschijnlijk.
-2345+5 = -2340quote:Op zondag 25 februari 2024 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat doe je toch ook 2345 + 5 + 2350
Van dalen principe gebruiken ze niet meerquote:Op zondag 25 februari 2024 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
In het van dalen-principe is de volgorde van optellen/aftrekken afhankelijk van wat het meest links staat.
Nee. Zinsontleding doen ze kennelijk ook niet meer aan. Mijn neefje stond met ogen van een walvis te kijken toen ik het daar met hem over had.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van dalen principe gebruiken ze niet meer
Nee je moet niet naar die 2350 kijken want dat is niet de uitkomst.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat doe je toch ook 2345 + 5 + 2350
Kloptquote:Op zondag 25 februari 2024 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee. Zinsontleding doen ze kennelijk ook niet meer aan. Mijn neefje stond met ogen van een walvis te kijken toen ik het daar met hem over had.
nou blijkbaar moeilijk want ik kom er ook niet uit ma zegt 4660 en ik 4650quote:
zo deed ik het ookquote:Op zondag 25 februari 2024 19:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee je moet niet naar die 2350 kijken want dat is niet de uitkomst.
5000+2000=7000 daar moet je die 2345 van aftrekken en dan houdt je 4655 over en daar tel je pas die 5 bij op. Dan kom je uit op 4660 en dat is de juiste uitkomst
Altijd naar je moeder luisteren.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou blijkbaar moeilijk want ik kom er ook niet uit ma zegt 4660 en ik 4650
wantt terug rekenen is 4650+2350= 7000
Vroeger heette dat gewoon dom 😂quote:Op zondag 25 februari 2024 19:56 schreef lojanda het volgende:
Ashley heeft voor de zoveelste keer weer eens een black-out
In dit geval ben zou ik zelfs blij zijn met een beetje empathie van Sabeauquote:Op zondag 25 februari 2024 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau tovert weer enkele wijsheden uit haar mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |