Garnalenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:27 schreef mazaru het volgende:
Danny is ergens allergisch voor. Bananen?
Ook begrijpend lezen blijft moeilijk 😥quote:Op zondag 25 februari 2024 18:40 schreef KangaP het volgende:
[ link | afbeelding ]
Op de verpakking staat enkel koud te consumeren
Spannend ... wat zou er nu gebeuren...quote:Op zondag 25 februari 2024 18:40 schreef KangaP het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze krijgen geen verpakkingen.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:41 schreef espri het volgende:
[..]
Ook begrijpend lezen blijft moeilijk 😥
En tetterenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
Je hoort Karen op de achtergrond lachen
1035 heeft iemand gedoneerd.quote:
Ja prima dat ze een keer doen, maar nu wordt het te.. Heeft op den duur geen toegevoegde waarde meerquote:Op zondag 25 februari 2024 18:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk, en als je ziet hoeveel dat geintje kost, echt bizar
Wel slim dat ze nu 2 voor de prijs van 1 doenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja prima dat ze een keer doen, maar nu wordt het te.. Heeft op den duur geen toegevoegde waarde meer
Zijn vrouw.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:27 schreef mazaru het volgende:
Danny is ergens allergisch voor. Bananen?
Ook dat en je zag nu dat er anoniem 1000 euro was gegeven .quote:Op zondag 25 februari 2024 18:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk, en als je ziet hoeveel dat geintje kost, echt bizar
Dus heeft nix met echte garnalen te maken. Waarom altijd veggie ?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:40 schreef KangaP het volgende:
[ link | afbeelding ]
Danny gaat dood van echte garnalen.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus heeft nix met echte garnalen te maken. Waarom altijd veggie ?
Misschien krijgen ze dan wel kortingquote:Op zondag 25 februari 2024 18:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wel slim dat ze nu 2 voor de prijs van 1 doen
Danny is er alergisch voor. Dus voor hem plantaardige. De rest eet echte.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Plantaardige garnalen.quote:
Moet ineens aan Gremlins denkenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Spannend ... wat zou er nu gebeuren...
Meestal gaan vrouwen naar Gambia voor paling.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:33 schreef engine het volgende:
Ashley is naar Gambia geweest en daar heeft ze gamba's gegeten.
Dat zijn geen echte garnalen. Zijn die roze goedkope nepgarnalen, niet de echte grijze garnalen.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:51 schreef marky het volgende:
[..]
Danny is er alergisch voor. Dus voor hem plantaardige. De rest eet echte.
It wasn't me.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Meestal gaan vrouwen naar Gambia voor paling.
Ik vind dat BB hier wel een risico neemt.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Danny gaat dood van echte garnalen.
Er kan beter staan 'Bij voorkeur niet consumeren'.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:40 schreef KangaP het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is naar mijn mening toch zijn eigen verantwoordelijkheid, hij moet er zelf op lettenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik vind dat BB hier wel een risico neemt.
Nu zat Alice op te letten dat Danny de lepel wilde gebruiken die in de gewone schaal lag.
Heeft Danny mazzel aan , maar Danny let er zelf dus niet zo goed op
We weten natuurlijk niet wat die persoon ook aan goede doelen geeft,quote:Op zondag 25 februari 2024 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
1035 heeft iemand gedoneerd.Geef het dan aan een goed doel.
Was volgens mij meer paniekzaaien van Alice. Danny let er echt wel op.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nu zat Alice op te letten dat Danny de lepel wilde gebruiken die in de gewone schaal lag.
Danny steekt zijn lepel/mes overal in en aflikken en terug in de pot. So, who cares ?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat dat überhaupt mag van de Brusselse Kermis. Surimi als crab verkopen dito.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
ik denk andere manier slimquote:Op zondag 25 februari 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze dan wel korting
Mwah, ik kan me hier wel een aardig beeld bij vormen hoor.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:53 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Al weet ik niet of paling het juist gekozen woord is.
ASS en ADHDquote:Op zondag 25 februari 2024 18:52 schreef czvt het volgende:
Schichtige Tom voortdurend de camera opzoeken en zich beter positioneren.
Karen hopt ook een beetje van de ene man naar de andere. Tyron; Tom en blijkt dat ze nog een bekende Belg buiten het huis ziet.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:56 schreef marky het volgende:
Tom hopt van de ene naar de andere vrouw. Zou Karen haar probleem met Tom niet zijn dat hij Alice leuker vindt?
Banjul Bellyquote:Op zondag 25 februari 2024 18:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley werd ziek van de gamba's in Gambia. Moest naar het zkh. Klinkt wel meer als een voedselvergifiting dan allergische reactie.
Tja X die gebruikers zijn net zo erg als de baas van X.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:12 schreef ben34567 het volgende:
Op X verscheen er een poll wie gekker/gestoorder is; Ariana of Sabeau. 90% stemde op Sabeau. Helemaal niet akkoord. Sabeau is gewoon een typische gen Z-er die overenthousiast; wat cringe; betweterig en into zelfontwikkeling is. Ariana is een 37-jarige vrouw met zware mentale en sociale problemen.
Over Sabo wordt hier toch ook heel de tijd beweerd dat ze mentaal niet OK is ? Ik vind haar gewoon meer een product van haar tijd.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zware mentale en sociale problemen vind ik nogal een uitspraak zeg.. Ze was sociaal wat onhandig en heel onzeker, maar om nou meteen zo’n zware stempel te geven ..poeh
Die dames zijn wel stront eigenwijsquote:Op zondag 25 februari 2024 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn probeert een beetje de dames aan het verstand te brengen dat het verstandig zou zijn als Karen en Tom even gaan praten. Ze, en vooral Ashley, willen er niet aan op dit moment.
Vraag is of ze dat geluid daar uitzetten.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:16 schreef greysbones het volgende:
Tom iedereen is evenwaardig hier
Je weet niet wat voor een proef er komt
Stofzuigerquote:Op zondag 25 februari 2024 19:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vraag is of ze dat geluid daar uitzetten.
Wat is dat voor iets stofzuiger?
Doe dat in je eigen tijd
We zitten hier op Fok! niet op x. Discussie hierover kan daarquote:Op zondag 25 februari 2024 19:12 schreef ben34567 het volgende:
Op X verscheen er een poll wie gekker/gestoorder is; Ariana of Sabeau. 90% stemde op Sabeau. Helemaal niet akkoord. Sabeau is gewoon een typische gen Z-er die overenthousiast; wat cringe; betweterig en into zelfontwikkeling is. Ariana is een 37-jarige vrouw met zware mentale en sociale problemen.
Lekker eigenwijs blijven die damesquote:Op zondag 25 februari 2024 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn gaat er vandoor.
Ashley : Wat is de status eigenlijk? Jullie praten toch wel gewoon?
Karen : Niet meer.
Ashley : Helemaal niet meer?
Karen : Hij ontwijkt ook en zo.. maar maakt niet uit. Anders zat hij hier ook al lang bij.
Ashley : Ik wist helemaal niet dat het zo straf was.
quote:Op zondag 25 februari 2024 19:20 schreef Snensie het volgende:
Die tieten van Ashley blijven gewoon rechtop staan als ze ligt. Ik vind dat zo'n raar gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |