Los ik straks op, zit mobielquote:
Het is een begin.quote:
MonsterBoobies?quote:
Zo klein zijn die toch niet?quote:Op zondag 25 februari 2024 19:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omwie het kleine niet eert..
Deze is te makkelijkquote:
Oeeh... niet gemist!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
Tetten
En waarom nou weer 2 vrouwen dan...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is leuk(er) voor jullie mannen zeker
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Melkklieren genotquote:Op zondag 25 februari 2024 20:27 schreef Sally het volgende:
[..]
En waarom nou weer 2 vrouwen dan...?
Dat is leuk(er) voor jullie mannen zeker
Waar is de beaglequote:Op zondag 25 februari 2024 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:lordofleaves: tetten in de OP
Wegquote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:lordofleaves: tetten in de OP
Dat. En die lekkere man?!quote:
Dan wel Goe skrievê, wah!quote:
Maak een pic dan! Kan die in de OPquote:
Daar ben ik veels te verlegen voor en ik bewaar mezelf voor de warequote:Op zondag 25 februari 2024 20:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Maak een pic dan! Kan die in de OP![]()
Zullen wij even beoordelen!
Alleen torso is afdoende - hier mag toch niet veel méér![]()
Ow.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Daar ben ik veels te verlegen voor en ik bewaar mezelf voor de ware
Ik heb liever tietquote:Op zondag 25 februari 2024 20:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan wel Goe skrievê, wah!
Kumpde nu uut d'n Aechterhoek of wah?!
Klinkt in deze contexten wel grappiger en toepasselijker, jaquote:
Ohaiquote:Op zondag 25 februari 2024 20:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 25 februari 2024 20:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan wel Goe skrievê, wah!
Kumpde nu uut d'n Aechterhoek of wah?!
Jij hebt er al 2quote:
Ik heb alleen maar een foto in mijn fobo staan en dat is het wel zo'n beetjequote:Op zondag 25 februari 2024 20:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow.
Maar maar... hoe weet ik dan dat het "lekkere man"-label op jou van toepassing is...?![]()
Ik kan je opmerking over voor de klas staan niet meer zo snel vinden maar dat is mijn ergste nachtmerrie.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
quote:
Wij ookquote:
Het is een genot, eerlijk.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kan je opmerking over voor de klas staan niet meer zo snel vinden maar dat is mijn ergste nachtmerrie.
HBO is primaquote:Op zondag 25 februari 2024 21:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb slechts hbo en geen talent
Engelengeduld en goed crisismanagement, dat is alles wat je nodig hebt. Bij mijn leerlingen (en hun ouders) althansquote:Op zondag 25 februari 2024 21:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb slechts hbo en geen talent
Toen woonde ik al niet meer daar joh. Mijn ouders zijn rond mijn 2de naar de achterhoek geëmigreerdquote:Op zondag 25 februari 2024 21:21 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Jaren kaas verkocht op het ZuidpleinMooie buurt was dat toen al
Godzijdankquote:Op zondag 25 februari 2024 21:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Toen woonde ik al niet meer daar joh. Mijn ouders zijn rond mijn 2de naar de achterhoek geëmigreerd
Voorbij richting het oosten?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:42 schreef Spockjuh_ het volgende:
Sowieso alles voorbij Amersfoort en Arnhem is
Je bedoelt vanaf Amersfoort naar het oosten en vanaf Arnhem naar het westen? Dus, de Bijbelbelt.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:42 schreef Spockjuh_ het volgende:
Neenee, dan was het alles tussen Amersfoort en Arnhem! Het moet wel alles ten oosten zijn, iets anders kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:55 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Je bedoelt vanaf Amersfoort naar het oosten en vanaf Arnhem naar het westen? Dus, de Bijbelbelt.
Het is maar net hoe je het lijntje trektquote:Op zondag 25 februari 2024 21:55 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Je bedoelt vanaf Amersfoort naar het oosten en vanaf Arnhem naar het westen? Dus, de Bijbelbelt.
Lijntjesquote:Op zondag 25 februari 2024 21:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het lijntje trekt
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:42 schreef Spockjuh_ het volgende:
Nee, het is maar net aan welke kant van het lijntje je begint met kijken...quote:Op zondag 25 februari 2024 21:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het lijntje trekt
Dat biedt perspectief :pquote:Op zondag 25 februari 2024 22:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lol ik dacht dat jij veeeeeel ouder was dan ikmaar zie nu dat het wel meevalt
Lijntje kan maar 1 goede kant op daar zijn wij het toch alle drie over eens?!quote:Op zondag 25 februari 2024 22:02 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Nee, het is maar net aan welke kant van het lijntje je begint met kijken...![]()
quote:Op zondag 25 februari 2024 22:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lijntje kan maar 1 goede kant op daar zijn wij het toch alle drie over eens?!
Mooie bouwjarenquote:Op zondag 25 februari 2024 22:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lol ik dacht dat jij veeeeeel ouder was dan ikmaar zie nu dat het wel meevalt
Zekerquote:Op zondag 25 februari 2024 22:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lijntje kan maar 1 goede kant op daar zijn wij het toch alle drie over eens?!
Weet ik nóg niet of je het positieve nou ten oosten of ten westen bedoelt van de lijn Amersfoort/ Arnhemquote:
Koekskequote:
Zal jou eens te- oh wacht.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ga zo kijken of ik mijn haar kan temmen
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens te- oh wacht.
Succes!
quote:
waarom makkelijk doen als het moeilijk kanquote:Op maandag 26 februari 2024 08:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet ik nóg niet of je het positieve nou ten oosten of ten westen bedoelt van de lijn Amersfoort/ Arnhem
Al is het mss meer 'noord/zuid'.
En wat als je op de lijn zit?quote:Op maandag 26 februari 2024 08:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet ik nóg niet of je het positieve nou ten oosten of ten westen bedoelt van de lijn Amersfoort/ Arnhem
Al is het mss meer 'noord/zuid'.
Dan zie je het niet meer zittenquote:
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
Dikke titt'n!quote:
LoLkequote:Op maandag 26 februari 2024 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
Jij een goedemorgen! Ik een goedemorgen! Iedereen hier een goedemorgen!
Ik mis het hondje ook.quote:
Stigs vriend!quote:
Wel en ik wil hem graag aaien.quote:
Het hondje of het poesje?quote:Op maandag 26 februari 2024 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel en ik wil hem graag aaien.
Ik heb ook wel iets voor je om te aaienquote:Op maandag 26 februari 2024 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel en ik wil hem graag aaien.
Dat hondje!quote:Op maandag 26 februari 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het hondje of het poesje?
Lijkt die op een beagle met hangoren?quote:Op maandag 26 februari 2024 09:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb ook wel iets voor je om te aaien
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het hondje of het poesje?
Sowquote:Op maandag 26 februari 2024 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lijkt die op een beagle met hangoren?
Ik blijf netjes, Stigs. Ik vind dat een lieve beagle.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
Vooruit danquote:Op maandag 26 februari 2024 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik blijf netjes, Stigs. Ik vind dat een lieve beagle.
Nee geen hangorenquote:Op maandag 26 februari 2024 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lijkt die op een beagle met hangoren?
zo'n fijne cocosmat?quote:Op maandag 26 februari 2024 09:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kreeg er namelijk een heel ander beeld bijquote:Op maandag 26 februari 2024 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik blijf netjes, Stigs. Ik vind dat een lieve beagle.
Het poesje van Koekie wil vast meer dan alleen maar geaaid worden.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kreeg er namelijk een heel ander beeld bij
Dat denk ik ook welquote:Op maandag 26 februari 2024 09:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het poesje van Koekie wil vast meer dan alleen maar geaaid worden.
Vingertjes, tongetjes en piemeltjes.quote:
Wel erg dat wij dat hier voor haar zitten te bepalenquote:Op maandag 26 februari 2024 10:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vingertjes, tongetjes en piemeltjes.
Veeleisende poesquote:Op maandag 26 februari 2024 09:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het poesje van Koekie wil vast meer dan alleen maar geaaid worden.
Challenge accepted.quote:
Is dat niet een beetje te druk?quote:Op maandag 26 februari 2024 10:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan je henry en jouw hottie er niet ook in zetten?
Beetje kleiner erin zetten door:quote:
1 | [img=250]..[/img] |
Het is al een godsmirakel dat ik deze foto er in heb kunnen plaatsen johquote:Op maandag 26 februari 2024 10:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Beetje kleiner erin zetten door:
[ code verwijderd ]
ZEGquote:
Zal jou eens doenquote:Op maandag 26 februari 2024 10:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet zo doen tegen lenny jonguh
Jij hebt Lordquote:
Je verkleint dus niet door de foto zelf kleiner te maken,maar het forum te vertellen dat de foto (in mijn voorbeeld) maar 250 pixels breed mag zijn bij het weergevenquote:Op maandag 26 februari 2024 10:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het is al een godsmirakel dat ik deze foto er in heb kunnen plaatsen joh
Laat staan dat ik moet gaan verkleinen enz
ISallyT.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Je verkleint dus niet door de foto zelf kleiner te maken,maar het forum te vertellen dat de foto (in mijn voorbeeld) maar 250 pixels breed mag zijn bij het weergeven
Stukje basic html
Die ga ik niet in de OP zetten!quote:
Jij snapt het Lenny!quote:
Stuur je straks wel een fotoquote:Op maandag 26 februari 2024 10:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die ga ik niet in de OP zetten!
Plus die is ook niet hier dus dan maar kijken naar wat anders lekkers
quote:Op maandag 26 februari 2024 10:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Je verkleint dus niet door de foto zelf kleiner te maken,maar het forum te vertellen dat de foto (in mijn voorbeeld) maar 250 pixels breed mag zijn bij het weergeven
Stukje basic html
Is goed, dan komt die vergroot in de OPquote:Op maandag 26 februari 2024 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stuur je straks wel een foto
Ik had ook een foto van @LordofLeaves gekregenquote:Op maandag 26 februari 2024 11:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is goed, dan komt die vergroot in de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2024 11:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had ook een foto van @:LordofLeaves gekregen
De manhoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Haha - vond het al heel wat dat ik er een uit hem getrokken kreegquote:
Ik weet het hoorquote:Op maandag 26 februari 2024 11:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha - vond het al heel wat dat ik er een uit hem getrokken kreeg
(oh nee, 2)
Maar het bleef keurig beschaafd hoor Len. Wees niet gerust
Ow.quote:
Je moest eens weten wat hij allemaal doetquote:
Dat blijkt jaquote:Op maandag 26 februari 2024 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat hij allemaal doet
Kom maar, zal je troostenquote:Op maandag 26 februari 2024 11:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat blijkt ja![]()
400km's geven duidelijk andere rechten
Jij woont ook te verquote:Op maandag 26 februari 2024 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom maar, zal je troosten
Heul nietquote:
quote:Op maandag 26 februari 2024 11:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had ook een foto van @:LordofLeaves gekregen
hosselaartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
Bij jou nog niet geluktquote:
Ik zit zowat tegen de Belgische grens geplaktquote:Op maandag 26 februari 2024 11:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Toch op zijn minst 150km lijkt me?
Mag ik aub een foto van je zien in DM? Mod dit dat, beroepscode, zus zoquote:
iets minder fappen dan of vaker schoonmaken. Als het gaat plakken ben je meestal al te laat. Of te vroegquote:Op maandag 26 februari 2024 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit zowat tegen de Belgische grens geplakt
Tja die grens is dan ook wel groot he? Zelzate ligt ook aan de grens maar alsnog ver van hierquote:Op maandag 26 februari 2024 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit zowat tegen de Belgische grens geplakt
smoothquote:Op maandag 26 februari 2024 11:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mag ik aub een foto van je zien in DM? Mod dit dat, beroepscode, zus zo
Plus dan heb ik eens een foto VOOR dat Sally ze heeft![]()
![]()
![]()
Mag ik dan de tweede ontvanger zijn? @Spockjuh_quote:Op maandag 26 februari 2024 11:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mag ik aub een foto van je zien in DM? Mod dit dat, beroepscode, zus zo
Plus dan heb ik eens een foto VOOR dat Sally ze heeft![]()
![]()
![]()
het kan nog veel directerquote:Op maandag 26 februari 2024 11:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja smooth valt dat toch niet meer te noemen
"Foto. In DM. Nu."quote:
Ksssjtt jij. Koest. Af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2024 11:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ksssjtt jij. Koest. Af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dit geldt vaneigens ook voor mijquote:Op maandag 26 februari 2024 11:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Zeg @:Spockjuh_ zullen we een deal maken? Als jij mij een foto van jezelf DMt, krijg je een soortgelijke foto van mij terug.
Als sub kan ik die bevelende methode niet hanteren, maar wellicht werkt dit ook wel
Ja - iig óók al 2 van Stiggy gehadquote:
Nou nou, jij was behoorlijk onder de indrukquote:Op maandag 26 februari 2024 12:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - iig óók al 2 van Stiggy gehad
Die moest en zou natuurlijk Lord evenaren op z'n minst![]()
Van die tandenborstel in beeldquote:Op maandag 26 februari 2024 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nou, jij was behoorlijk onder de indruk
Jawel toch? Lekker in de regen onder zo'n grote paraplu met een pilsje erbij. Zo stel ik me altijd voor dat de mannen erbij zittenquote:Op maandag 26 februari 2024 12:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Daar is het ook wel echt weer voor
Volgens mij valt dat best wel mee. Ik stel me jou voor met het lichaam van een jonge godquote:
Ja, van Stiggy weet ik het wel, maar dat was niet mijn vraagquote:Op maandag 26 februari 2024 12:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - iig óók al 2 van Stiggy gehad
Die moest en zou natuurlijk Lord evenaren op z'n minst![]()
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Van die tandenborstel in beeld
Ow - sorry...
Maar ehm, jij had een handdoek aan ja... liet nog iets minder tot "de verbeelding" over dan de boxer van Lord![]()
Jij had liever een full nude gehad?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Dat had ik niet van Lord verwacht, dat hij foto's van boxers stuurt.
Naja wel van de hond en de onderbroek, maar niet met hem erin!
Jammer wel, weer een illusie armer
Ik denk ook dat ik straks even een deftig gesprekje zal moeten gaan hebbenquote:Op maandag 26 februari 2024 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Dat had ik niet van Lord verwacht, dat hij foto's van boxers stuurt.
Naja wel van de hond en de onderbroek, maar niet met hem erin!
Jammer wel, weer een illusie armer
Haha bijnaquote:Op maandag 26 februari 2024 12:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best wel mee. Ik stel me jou voor met het lichaam van een jonge god
RIP Lordquote:Op maandag 26 februari 2024 12:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik straks even een deftig gesprekje zal moeten gaan hebben
Nee, van LoL hoef ik geen foto's, sisters before misters! @Lenny77quote:Op maandag 26 februari 2024 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij had liever een full nude gehad?
Een full nude van Lenny?!quote:Op maandag 26 februari 2024 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, van LoL hoef ik geen foto's, sisters before misters! @:Lenny77
Awwwwwquote:Op maandag 26 februari 2024 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, van LoL hoef ik geen foto's, sisters before misters! @:Lenny77
Vooruit danquote:Op maandag 26 februari 2024 12:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus ook van jou gaarne een foto in DM
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Awwwww
Maar jij mag ze gerust hebben van hem hoor![]()
Iemand waarbij onze beider billen zich hebben geraakt heeft privileges
Ja, zodra je weer uit bear mode gaat dan toch zekerquote:
Jij ziet liever glad?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zodra je weer uit bear mode gaat dan toch zeker
Hier gisteren de billen van wat haartjes ontdaan. Dat werd met veel goedkeuring naderhand ontvangen toen het liet zien. Twee uur later vielen we in slaapquote:Op maandag 26 februari 2024 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij ziet liever glad?
* TheStigsDutchCousin noteert
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:41 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Grote meid.Je hebt inmiddels een bericht terug
Nee, ik kan het meeste wel waarderen, ben niet zo veeleisendquote:Op maandag 26 februari 2024 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij ziet liever glad?
* TheStigsDutchCousin noteert
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:41 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Grote meid.Je hebt inmiddels een bericht terug
Oh lol idd, 77 vergetenquote:Op maandag 26 februari 2024 12:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]niet!!
Oei dat is naar iemand anders gestuurd dan??
Nu wel!!quote:
Ik voel me niet eens zo jong meer, de tijd gaat snelquote:Op maandag 26 februari 2024 12:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nu wel!!
Aaawwww wat heb jij een leuk gezicht![]()
Jammer dat je zo jong bent want anders
Ik voel me er heel goed bijquote:Op maandag 26 februari 2024 12:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik kan het meeste wel waarderen, ben niet zo veeleisendals je zelf je er maar senang bij voelt
Oohhh - jij wel?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nu wel!!
Aaawwww wat heb jij een leuk gezicht![]()
Jammer dat je zo jong bent want anders
Head shot of headshot?quote:Op maandag 26 februari 2024 13:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oohhh - jij wel?![]()
En dan nog een head shot ook nog
Kssjttt. Mag allebeiquote:Op maandag 26 februari 2024 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Head shot of headshot?
scherpquote:Op maandag 26 februari 2024 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Head shot of headshot?
Al prefereer ik diegene MET spatiequote:Op maandag 26 februari 2024 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Head shot of headshot?
Zoals Oasis het mooi zong: Sally can wait!quote:Op maandag 26 februari 2024 13:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oohhh - jij wel?![]()
En dan nog een head shot ook nog
Oh, en nee - je bent NIET origineelquote:Op maandag 26 februari 2024 13:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zoals Oasis het mooi zong: Sally can can't wait!
beetje recalcitrant vandaag. Hoe was je weekend?quote:Op maandag 26 februari 2024 13:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, en nee - je bent NIET origineel![]()
Daar heb je gelijk in!quote:Op maandag 26 februari 2024 13:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, en nee - je bent NIET origineel![]()
*negeert volkomen zo goed als.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:20 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
beetje recalcitrant vandaag. Hoe was je weekend?
P.S. wanneer nou niet brat recalcitrantquote:
daarom, een beetje. Vooral niet mee stoppenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:25 schreef Sally het volgende:
[..]
P.S. wanneer nou niet brat recalcitrant![]()
![]()
quote:
Dat was de TT al een paar topics geledenquote:
Yepquote:Op maandag 26 februari 2024 15:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was de TT al een paar topics geleden
Die noteer ik even.quote:
Pitstop.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:14 schreef Sally het volgende:
Ah, wervelwind beagle komt langs... rust voorbij?
Ach, het viel mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee echt waar, valt erg meeHooray for boobies!
Je leeft nog!!!quote:
Tuurlijk, heb niks gehoord vanuit België.quote:
Ze. Is. Nog. Onderweg.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb niks gehoord vanuit België.
Nee, die is vast aan het eten.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze. Is. Nog. Onderweg.
Ik hou de politiescanners in de gatenquote:Op maandag 26 februari 2024 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, die is vast aan het eten.
Rijdt ze zo vaak te hard, dan...?!quote:Op maandag 26 februari 2024 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou de politiescanners in de gaten
Dat kan ze vast erg goed.quote:
Ze vroeg mij om tips, sorry Lordquote:
quote:Op maandag 26 februari 2024 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze vroeg mij om tips, sorry Lord
Gelukkigquote:Op maandag 26 februari 2024 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zit hier morgen nog steeds hoor.
Moet ook niet.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb haar niet alles geleerd
Geen zorgenquote:
Wat had ik je nou gezegdquote:
Op de bus aan het wachten?quote:
Oh dear.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Naar hellraiser 3, helemaal wappie
quote:Op maandag 26 februari 2024 22:19 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Alstuhttps://youtube.com/clip/(...)P2AMF?feature=shared
Ik merk t.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:24 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Er zit zoveel onzin in mijn hoofd
LoLkequote:
Sallykequote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:31 schreef Sally het volgende:
Moggel.
Rennen vóór werk...
Verslapen, door de wekker heen - lol.
Nu tanden aan het poetsen.
Vast tot ziens straks, op mn werk(laptop).
hop, schudden met die billen richting werk!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:31 schreef Sally het volgende:
Moggel.
Rennen vóór werk...
Verslapen, door de wekker heen - lol.
Nu tanden aan het poetsen.
Vast tot ziens straks, op mn werk(laptop).
quote:
Check.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
hop, schudden met die billen richting werk!
yoyoyo bitches whaaaaats up!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:58 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Check.
Haaaiiii bitches, from work
Nee, WAZZaaaapppppp?!quote:
Aan het werk jijquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:58 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Check.
Haaaiiii bitches, from work
Ja eh, ik deeeeee neerlans - jwtz.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
nee, waaazzzzzup aldus de budweiser reclame
quote:
De stoere kinderen zaten altijd op het plein. niet in de kantine.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
Volle bak hier op het werk, complete pand zit vol. Mensen zitten zelfs in de kantine te werken
Good doggyquote:
Dat verklaartquote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De stoere kinderen zaten altijd op het plein. niet in de kantine.
Kantine luncher gespot.quote:
quote:
Geeft niks, ik zat er ook vaak.quote:
Boksquote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geeft niks, ik zat er ook vaak.
quote:
Ja - jullie wel?quote:
Zal jou eens happen!quote:
quote:
Meer eten?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
Lunch op, nog steeds honger. Dat is toch wel een beetje jammer
Smakelijk!quote:
kantine is dicht. Niet dat ik daar ooit iets haal, neem het altijd mee vanuit huis. Ga geen 5 gulden betalen voor een laf broodje kleffe kaasquote:
Morgen weer in Rotterdam!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:25 schreef Sally het volgende:
Altijd beter - food van de baas krijgen - in een horecagelegenheid!![]()
Maar... zelf betalen dan in de kantine?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen weer in Rotterdam!
Hier eet personeel pas na de gastenquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
Mood momenteelEven Goitske uitgenodigd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
kan maar die zit 120 km verderop en is ook aan het werk. Beetje raar als ik haar dan voor het oog van de collega's over het bureau laat buigenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even Goitske uitgenodigd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. . Dus dat gaat wachten worden tot vanavond
Hooray for boobies!
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:55 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
kan maar die zit 120 km verderop en is ook aan het werk. Beetje raar als ik haar dan voor het oog van de collega's over het bureau laat buigenIs dit een bureau dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. . Dus dat gaat wachten worden tot vanavond![]()
Met zo'n leuke stalen eh - paal er recht achter![]()
^^Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
zou heel goed kunnenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dit een bureau dan?![]()
Met zo'n leuke stalen eh - paal er recht achter![]()
^^
McFlurry?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:25 schreef Sally het volgende:
Altijd beter - food van de baas krijgen - in een horecagelegenheid!![]()
quote:
Doe maar weer luxe!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:03 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Nee, lunchcafe. En gewoon broodjes, salades, club sandwiches en zo![]()
En ik een maaltijdsalade
Dus eten we morgen samen gratiez een fijne lunch? Dan wip ik wel even langs natuurlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:03 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Nee, lunchcafe. En gewoon broodjes, salades, club sandwiches en zo![]()
En ik een maaltijdsalade
Altijd, aangezien ik geen brood eetquote:
Nee, gasten betalenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Dus eten we morgen samen gratiez een fijne lunch? Dan wip ik wel even langs natuurlijk
doen we overmorgen, ook prima.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, gasten betalen
Oh. en morgen werk ik niet daar
En dan is het ook de gasten betalenquote:
zou gek zijn als dit per dag verschilt, toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:29 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan is het ook de gasten betalen![]()
Jep.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
zou gek zijn als dit per dag verschilt, toch?
Salades niet mijn ding. Te gezond.quote:
Gratis eten doen ze maar thuisquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:29 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan is het ook de gasten betalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |