Dat biedt perspectief :pquote:Op zondag 25 februari 2024 22:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lol ik dacht dat jij veeeeeel ouder was dan ikmaar zie nu dat het wel meevalt
Lijntje kan maar 1 goede kant op daar zijn wij het toch alle drie over eens?!quote:Op zondag 25 februari 2024 22:02 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Nee, het is maar net aan welke kant van het lijntje je begint met kijken...![]()
quote:Op zondag 25 februari 2024 22:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lijntje kan maar 1 goede kant op daar zijn wij het toch alle drie over eens?!
Mooie bouwjarenquote:Op zondag 25 februari 2024 22:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lol ik dacht dat jij veeeeeel ouder was dan ikmaar zie nu dat het wel meevalt
Zekerquote:Op zondag 25 februari 2024 22:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lijntje kan maar 1 goede kant op daar zijn wij het toch alle drie over eens?!
Weet ik nóg niet of je het positieve nou ten oosten of ten westen bedoelt van de lijn Amersfoort/ Arnhemquote:
Koekskequote:
Zal jou eens te- oh wacht.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ga zo kijken of ik mijn haar kan temmen
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens te- oh wacht.
Succes!
quote:
waarom makkelijk doen als het moeilijk kanquote:Op maandag 26 februari 2024 08:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet ik nóg niet of je het positieve nou ten oosten of ten westen bedoelt van de lijn Amersfoort/ Arnhem
Al is het mss meer 'noord/zuid'.
En wat als je op de lijn zit?quote:Op maandag 26 februari 2024 08:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet ik nóg niet of je het positieve nou ten oosten of ten westen bedoelt van de lijn Amersfoort/ Arnhem
Al is het mss meer 'noord/zuid'.
Dan zie je het niet meer zittenquote:
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
Dikke titt'n!quote:
LoLkequote:Op maandag 26 februari 2024 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
Jij een goedemorgen! Ik een goedemorgen! Iedereen hier een goedemorgen!
Ik mis het hondje ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |