Ik heb liever tietquote:Op zondag 25 februari 2024 20:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan wel Goe skrievê, wah!
Kumpde nu uut d'n Aechterhoek of wah?!
Klinkt in deze contexten wel grappiger en toepasselijker, jaquote:
Ohaiquote:Op zondag 25 februari 2024 20:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Daar ben ik veels te verlegen voor en ik bewaar mezelf voor de ware
Neequote:Op zondag 25 februari 2024 20:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan wel Goe skrievê, wah!
Kumpde nu uut d'n Aechterhoek of wah?!
Jij hebt er al 2quote:
Ik heb alleen maar een foto in mijn fobo staan en dat is het wel zo'n beetjequote:Op zondag 25 februari 2024 20:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow.
Maar maar... hoe weet ik dan dat het "lekkere man"-label op jou van toepassing is...?![]()
Ik kan je opmerking over voor de klas staan niet meer zo snel vinden maar dat is mijn ergste nachtmerrie.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Daar ben ik veels te verlegen voor en ik bewaar mezelf voor de ware
Wij ookquote:
Het is een genot, eerlijk.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kan je opmerking over voor de klas staan niet meer zo snel vinden maar dat is mijn ergste nachtmerrie.
HBO is primaquote:Op zondag 25 februari 2024 21:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb slechts hbo en geen talent
Engelengeduld en goed crisismanagement, dat is alles wat je nodig hebt. Bij mijn leerlingen (en hun ouders) althansquote:Op zondag 25 februari 2024 21:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb slechts hbo en geen talent
Toen woonde ik al niet meer daar joh. Mijn ouders zijn rond mijn 2de naar de achterhoek geëmigreerdquote:Op zondag 25 februari 2024 21:21 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Jaren kaas verkocht op het ZuidpleinMooie buurt was dat toen al
Godzijdankquote:Op zondag 25 februari 2024 21:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Toen woonde ik al niet meer daar joh. Mijn ouders zijn rond mijn 2de naar de achterhoek geëmigreerd
Voorbij richting het oosten?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:42 schreef Spockjuh_ het volgende:
Sowieso alles voorbij Amersfoort en Arnhem is
Je bedoelt vanaf Amersfoort naar het oosten en vanaf Arnhem naar het westen? Dus, de Bijbelbelt.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:42 schreef Spockjuh_ het volgende:
Neenee, dan was het alles tussen Amersfoort en Arnhem! Het moet wel alles ten oosten zijn, iets anders kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:55 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Je bedoelt vanaf Amersfoort naar het oosten en vanaf Arnhem naar het westen? Dus, de Bijbelbelt.
Het is maar net hoe je het lijntje trektquote:Op zondag 25 februari 2024 21:55 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Je bedoelt vanaf Amersfoort naar het oosten en vanaf Arnhem naar het westen? Dus, de Bijbelbelt.
Lijntjesquote:Op zondag 25 februari 2024 21:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het lijntje trekt
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:42 schreef Spockjuh_ het volgende:
Nee, het is maar net aan welke kant van het lijntje je begint met kijken...quote:Op zondag 25 februari 2024 21:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het lijntje trekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |