Is dat niet een beetje te druk?quote:Op maandag 26 februari 2024 10:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan je henry en jouw hottie er niet ook in zetten?
Beetje kleiner erin zetten door:quote:
| 1 | [img=250]..[/img] |
Het is al een godsmirakel dat ik deze foto er in heb kunnen plaatsen johquote:Op maandag 26 februari 2024 10:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Beetje kleiner erin zetten door:
[ code verwijderd ]
ZEGquote:
Zal jou eens doenquote:Op maandag 26 februari 2024 10:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet zo doen tegen lenny jonguh
Jij hebt Lordquote:
Je verkleint dus niet door de foto zelf kleiner te maken,maar het forum te vertellen dat de foto (in mijn voorbeeld) maar 250 pixels breed mag zijn bij het weergevenquote:Op maandag 26 februari 2024 10:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het is al een godsmirakel dat ik deze foto er in heb kunnen plaatsen joh
Laat staan dat ik moet gaan verkleinen enz
ISallyT.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Je verkleint dus niet door de foto zelf kleiner te maken,maar het forum te vertellen dat de foto (in mijn voorbeeld) maar 250 pixels breed mag zijn bij het weergeven
Stukje basic html
Die ga ik niet in de OP zetten!quote:
Jij snapt het Lenny!quote:
Stuur je straks wel een fotoquote:Op maandag 26 februari 2024 10:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die ga ik niet in de OP zetten!
Plus die is ook niet hier dus dan maar kijken naar wat anders lekkers
quote:Op maandag 26 februari 2024 10:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Je verkleint dus niet door de foto zelf kleiner te maken,maar het forum te vertellen dat de foto (in mijn voorbeeld) maar 250 pixels breed mag zijn bij het weergeven
Stukje basic html
Is goed, dan komt die vergroot in de OPquote:Op maandag 26 februari 2024 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stuur je straks wel een foto
Ik had ook een foto van @LordofLeaves gekregenquote:Op maandag 26 februari 2024 11:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is goed, dan komt die vergroot in de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 26 februari 2024 11:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had ook een foto van @:LordofLeaves gekregen
De manhoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Haha - vond het al heel wat dat ik er een uit hem getrokken kreegquote:
Ik weet het hoorquote:Op maandag 26 februari 2024 11:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha - vond het al heel wat dat ik er een uit hem getrokken kreeg
(oh nee, 2)
Maar het bleef keurig beschaafd hoor Len. Wees niet gerust
Ow.quote:
Je moest eens weten wat hij allemaal doetquote:
Dat blijkt jaquote:Op maandag 26 februari 2024 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat hij allemaal doet
Kom maar, zal je troostenquote:Op maandag 26 februari 2024 11:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat blijkt ja![]()
400km's geven duidelijk andere rechten
Jij woont ook te verquote:Op maandag 26 februari 2024 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom maar, zal je troosten
Heul nietquote:
quote:Op maandag 26 februari 2024 11:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had ook een foto van @:LordofLeaves gekregen
hosselaartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
Bij jou nog niet geluktquote:
Ik zit zowat tegen de Belgische grens geplaktquote:Op maandag 26 februari 2024 11:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Toch op zijn minst 150km lijkt me?
Mag ik aub een foto van je zien in DM? Mod dit dat, beroepscode, zus zoquote:
iets minder fappen dan of vaker schoonmaken. Als het gaat plakken ben je meestal al te laat. Of te vroegquote:Op maandag 26 februari 2024 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit zowat tegen de Belgische grens geplakt
Tja die grens is dan ook wel groot he? Zelzate ligt ook aan de grens maar alsnog ver van hierquote:Op maandag 26 februari 2024 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit zowat tegen de Belgische grens geplakt
smoothquote:Op maandag 26 februari 2024 11:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mag ik aub een foto van je zien in DM? Mod dit dat, beroepscode, zus zo
Plus dan heb ik eens een foto VOOR dat Sally ze heeft![]()
![]()
![]()
Mag ik dan de tweede ontvanger zijn? @Spockjuh_quote:Op maandag 26 februari 2024 11:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mag ik aub een foto van je zien in DM? Mod dit dat, beroepscode, zus zo
Plus dan heb ik eens een foto VOOR dat Sally ze heeft![]()
![]()
![]()
het kan nog veel directerquote:Op maandag 26 februari 2024 11:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja smooth valt dat toch niet meer te noemen
"Foto. In DM. Nu."quote:
Ksssjtt jij. Koest. Af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 26 februari 2024 11:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ksssjtt jij. Koest. Af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dit geldt vaneigens ook voor mijquote:Op maandag 26 februari 2024 11:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Zeg @:Spockjuh_ zullen we een deal maken? Als jij mij een foto van jezelf DMt, krijg je een soortgelijke foto van mij terug.
Als sub kan ik die bevelende methode niet hanteren, maar wellicht werkt dit ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |