Ja - iig óók al 2 van Stiggy gehadquote:
Nou nou, jij was behoorlijk onder de indrukquote:Op maandag 26 februari 2024 12:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - iig óók al 2 van Stiggy gehad
Die moest en zou natuurlijk Lord evenaren op z'n minst![]()
Van die tandenborstel in beeldquote:Op maandag 26 februari 2024 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nou, jij was behoorlijk onder de indruk
Jawel toch? Lekker in de regen onder zo'n grote paraplu met een pilsje erbij. Zo stel ik me altijd voor dat de mannen erbij zittenquote:Op maandag 26 februari 2024 12:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Daar is het ook wel echt weer voor
Volgens mij valt dat best wel mee. Ik stel me jou voor met het lichaam van een jonge godquote:
Ja, van Stiggy weet ik het wel, maar dat was niet mijn vraagquote:Op maandag 26 februari 2024 12:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - iig óók al 2 van Stiggy gehad
Die moest en zou natuurlijk Lord evenaren op z'n minst![]()
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Van die tandenborstel in beeld
Ow - sorry...
Maar ehm, jij had een handdoek aan ja... liet nog iets minder tot "de verbeelding" over dan de boxer van Lord![]()
Jij had liever een full nude gehad?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Dat had ik niet van Lord verwacht, dat hij foto's van boxers stuurt.
Naja wel van de hond en de onderbroek, maar niet met hem erin!
Jammer wel, weer een illusie armer
Ik denk ook dat ik straks even een deftig gesprekje zal moeten gaan hebbenquote:Op maandag 26 februari 2024 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Dat had ik niet van Lord verwacht, dat hij foto's van boxers stuurt.
Naja wel van de hond en de onderbroek, maar niet met hem erin!
Jammer wel, weer een illusie armer
Haha bijnaquote:Op maandag 26 februari 2024 12:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best wel mee. Ik stel me jou voor met het lichaam van een jonge god
RIP Lordquote:Op maandag 26 februari 2024 12:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik straks even een deftig gesprekje zal moeten gaan hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
Nee, van LoL hoef ik geen foto's, sisters before misters! @Lenny77quote:Op maandag 26 februari 2024 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij had liever een full nude gehad?
Een full nude van Lenny?!quote:Op maandag 26 februari 2024 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, van LoL hoef ik geen foto's, sisters before misters! @:Lenny77
Awwwwwquote:Op maandag 26 februari 2024 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, van LoL hoef ik geen foto's, sisters before misters! @:Lenny77
Vooruit danquote:Op maandag 26 februari 2024 12:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus ook van jou gaarne een foto in DM
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Awwwww
Maar jij mag ze gerust hebben van hem hoor![]()
Iemand waarbij onze beider billen zich hebben geraakt heeft privileges
Ja, zodra je weer uit bear mode gaat dan toch zekerquote:
Jij ziet liever glad?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zodra je weer uit bear mode gaat dan toch zeker
Hier gisteren de billen van wat haartjes ontdaan. Dat werd met veel goedkeuring naderhand ontvangen toen het liet zien. Twee uur later vielen we in slaapquote:Op maandag 26 februari 2024 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij ziet liever glad?
* TheStigsDutchCousin noteert
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:41 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Grote meid.Je hebt inmiddels een bericht terug
Nee, ik kan het meeste wel waarderen, ben niet zo veeleisendquote:Op maandag 26 februari 2024 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij ziet liever glad?
* TheStigsDutchCousin noteert
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:41 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Grote meid.Je hebt inmiddels een bericht terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
Oh lol idd, 77 vergetenquote:Op maandag 26 februari 2024 12:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]niet!!
Oei dat is naar iemand anders gestuurd dan??
Nu wel!!quote:
Ik voel me niet eens zo jong meer, de tijd gaat snelquote:Op maandag 26 februari 2024 12:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nu wel!!
Aaawwww wat heb jij een leuk gezicht![]()
Jammer dat je zo jong bent want anders
Ik voel me er heel goed bijquote:Op maandag 26 februari 2024 12:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik kan het meeste wel waarderen, ben niet zo veeleisendals je zelf je er maar senang bij voelt
Oohhh - jij wel?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nu wel!!
Aaawwww wat heb jij een leuk gezicht![]()
Jammer dat je zo jong bent want anders
Head shot of headshot?quote:Op maandag 26 februari 2024 13:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oohhh - jij wel?![]()
En dan nog een head shot ook nog
Kssjttt. Mag allebeiquote:Op maandag 26 februari 2024 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Head shot of headshot?
scherpquote:Op maandag 26 februari 2024 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Head shot of headshot?
Al prefereer ik diegene MET spatiequote:Op maandag 26 februari 2024 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Head shot of headshot?
Zoals Oasis het mooi zong: Sally can wait!quote:Op maandag 26 februari 2024 13:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oohhh - jij wel?![]()
En dan nog een head shot ook nog
Oh, en nee - je bent NIET origineelquote:Op maandag 26 februari 2024 13:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zoals Oasis het mooi zong: Sally can can't wait!
beetje recalcitrant vandaag. Hoe was je weekend?quote:Op maandag 26 februari 2024 13:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, en nee - je bent NIET origineel![]()
Daar heb je gelijk in!quote:Op maandag 26 februari 2024 13:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, en nee - je bent NIET origineel![]()
*negeert volkomen zo goed als.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:20 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
beetje recalcitrant vandaag. Hoe was je weekend?
P.S. wanneer nou niet brat recalcitrantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |