Nee maar hij rockt hem dan wel. Iets anders kan ik niet verzinnen voor hem eerlijk gezegd😂quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
De horror!!! Dat kunnen we niet aan!
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:07 schreef Ireth het volgende:
Die was rap vol!![]()
Dat feestje zal wel tegen 12en beginnen...
Vorige week was het ook pas 1 uur ofzo toch? Ga ik niet op wachten danquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:08 schreef Cupfighter het volgende:
Waar is dat feestje, hier is het feestje
van een half uurquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Randy terug
Quotes halen in DBK
Weekthema bekend maken
Feestje
Dat mag in de SCquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft een rondje
Volgende week Dilan en Ty riebedebiequote:
Weekthema is Powerweek.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Randy terug
Quotes halen in DBK
Weekthema bekend maken
Feestje
Vreselijk ja, volgende week toch weer een Nederlander, Dilano, SaaiBeau, Ty of Randy.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:09 schreef ben34567 het volgende:
Het goede nieuws voor Ronahi is dat ze nu een paar weken veilig is anders zit Karen in de finale
aaah mister takketiekquote:
ja hoop het ookquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:10 schreef kiki2024 het volgende:
Volgende week hopelijk dilano en sabeau op de bank
Zal een NL man zijn. Jimmy; Randy; Tyron of Dilanoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vreselijk ja, volgende week toch weer een Nederlander, Dilano, SaaiBeau, Ty of Randy.
Karen met Randyquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah mister takketiek
had het harstikke mis
Tja, maar zeiden we vanavond ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:10 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zal een NL man zijn. Jimmy; Randy; Tyron of Dilano
Klopt maar nu moet het echt wel of de man-vrouw verhoudingen zullen totaal niet meer kloppen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, maar zeiden we vanavond ook.
Hoe vaak ga je dit nog herhalen?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:10 schreef mario390 het volgende:
hoe kunnen jou
zo straks de posts zetten??
wat is zo senationell
belangrijk als jemand
gaat?
Is ook sneu , maar het is alleen jammer dat ze Ash zoveel kwalijk neemtquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:13 schreef Ireth het volgende:
Ik heb begrafenissen meegemaakt die gezelliger waren
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
carnaval in de gameroom kommaar jongelui
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
carnaval in de gameroom kommaar jongelui
glenn is de favoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
Rendie is dus de Kijkersfavoriet... snel aankleven allemaal, de week is zó weer om
De ironie druipt er van afquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:14 schreef Hunter het volgende:
Wel grappig dat ze juist nu een feestje krijgen
Ik denk dat Ty er deze week niet leuker op gaat wordenquote:
Heeft hij alleen zichzelf mee. Maar goed, hij heeft echt geen idee.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ty er deze week niet leuker op gaat worden
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tyron snapt het niet, spelen wij te tactisch ....
Die zijn voor Ashleyquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef Ebinas het volgende:
Kunnen die vliegtuigen niet even een andere route nemen
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef Ireth het volgende:
Wat een ramptoeristen zijn we hier eigenlijk
Ja, erg hequote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef Ireth het volgende:
Tom zwart maken vanaf week 2 zonder aanleidingquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:16 schreef ben34567 het volgende:
Ik begrijp nog altijd niet wat Ronahi zo erg heeft gedaan dat Ashley en haar minions niet gedaan hebben ?
presentquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef Ireth het volgende:
Probeer het dan ook maar niet te begrijpenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:16 schreef ben34567 het volgende:
Ik begrijp nog altijd niet wat Ronahi zo erg heeft gedaan dat Ashley en haar minions niet gedaan hebben ?
Nenene, de laatsten zullen de eersten zijn... wat ze herinneren is de triomfloop van Rendie door de draaideurquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
glenn is de favo
randy is een na laatste
Precies dat!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:16 schreef BB-King het volgende:
Sneu voor Ronahi ja.
Maar vorige week wilden ze ook Ashley en Karen uit elkaar halen.
Dus wie een kuil graaft voor een ander...
Die gozer is echt jaloers op allesquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:16 schreef engine het volgende:
Tyron: "Bepaalde mensen krijgen altijd de leuke vragen"
er zijn ook geen mensen die live stream krijgenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:17 schreef Ebinas het volgende:
Het ligt er dus aan hoe ze in beeld worden gebracht denken ze
En daar hebben ze uiteraard zelf totaal geen aandeel inquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:17 schreef Ebinas het volgende:
Ah ja het gaat dus over de Heilige Tom. Tom reageerde dominant ; Ronahi kon er toen niet mee overweg.Heb haar de laatste week niet meer over Tom horen praten omdat ze nu gewoon afstand van elkaar nemen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Tom zwart maken vanaf week 2 zonder aanleiding
Die is nooit leuk geweestquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ty er deze week niet leuker op gaat worden
Dat zijn alleen maar nerds die niks beters te doen hebbenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn ook geen mensen die live stream krijgen
die denken echt dat ze nooit roddelen en nooit negatief zijn enzoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:17 schreef tassie127 het volgende:
Hoe kunnen ze het nu nog niet snappen dat hoe minderwaardig ze over anderen praten, hoe slechter dat voor hun uit pakt. Die hebben echt een betonnen plaat voor hun kop!
Ja ze snappen het totaal niet!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:18 schreef Puzzie het volgende:
Ja hoor , zij zijn weer het slachtoffer , de anderen krijgen alleen maar 'de leuke vragen'
Dus die gaan alleen maar bozer worden op Ash![]()
Veel afgunst en weinig zelfreflectie
Als je geen antwoord wil, moet je wellicht de vraag niet stellen. Het antwoord kan je namelijk niet bevallen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ah ja het gaat dus over de Heilige Tom. Tom reageerde dominant ; Ronahi kon er niet mee overweg.
Dat schijnen sommige echt niet te beseffen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn ook geen mensen die live stream krijgen
Ja alles is haar schuld….quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:18 schreef Puzzie het volgende:
Ja hoor , zij zijn weer het slachtoffer , de anderen krijgen alleen maar 'de leuke vragen'
Dus die gaan alleen maar bozer worden op Ash![]()
Veel afgunst en weinig zelfreflectie
Ja echt heel erg! Dat ze het nu nog niet snappen begrijp ik echt nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die denken echt dat ze nooit roddelen en nooit negatief zijn enzo
huh???quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn heeft een briefje voor Alice geschreven
Nou is dat ook niet echt een lichtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tyron snapt het niet, spelen wij te tactisch ....
Present!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:18 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat zijn alleen maar nerds die niks beters te doen hebben
is ook zoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
JImmy : Wat ik fijn vind van deze uitslag is dat de kijker Glenn heeft gezien.
manlief vond dat ook een k.. geluidquote:
Ty met Tom of Ashleyquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:08 schreef freaky40 het volgende:
Andere duo's in zack en den ASH....
En weer halen Ronahi en Tyron BB naar beneden. Ik verbaas me elke keer weer en snap ook niet dat ze daar nog niet op aangesproken zijn door BB.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:17 schreef Ebinas het volgende:
Vind je dat lekker?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:21 schreef KraideN het volgende:
Post eens wat filmpjes over die turkse die waarschijnlijk aan het huilen is.Ik heb geen streams
Ik las iets andersquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
manlief vond dat ook een k.. geluid![]()
tom met zijn kwarkje
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:18 schreef Rhosyn het volgende:
Randy krijgt nog ff wat tijd. Fijn voor Tyron.![]()
Ja, mooi hecht groepje.....ze zullen ook niet in hun eigen groepje hoeven hakken en dat gaat wel in het andere groepje gebeuren.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:18 schreef Rhosyn het volgende:
Randy krijgt nog ff wat tijd. Fijn voor Tyron.![]()
Ze zijn weggedraaid en hebben een zendercheck gekregen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
En weer halen Ronahi en Tyron BB naar beneden. Ik verbaas me elke keer weer en snap ook niet dat ze daar nog niet op aangesproken zijn door BB.
Zal wel weer 0:00 zijn.quote:
Anderen presteren ook meer en doen een stuk meer daar. Tyron speelt alleen voor opvulling..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:17 schreef Harry het volgende:
Tyron vond 'zijn vraag' niet leuk. Hoe hij zich voelde deze week (na de exit van Basiri)
Tyron: anderen krijgen leuke vragen.......
Randy is al terugquote:
En maar doorgaan niet huilen straks hequote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kom toch zo niet met he
moet ik 2 topic teruglezen
wer ik niet
die weken slaan echt nergens op, laten we eerlijk zijn..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:22 schreef freaky40 het volgende:
Power Week dus, vind het niet origineler worden naarmate de weken vorderen. Power Week lijkt me een beetje op hetzelfde neerkomen als Winners Week eigenlijk....
Moet ze eens leren aan ro, hoe je kan snappenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice snapt overal altijd iedereen.
Ze begonnen leuk en origineel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:24 schreef JDB94 het volgende:
[..]
die weken slaan echt nergens op, laten we eerlijk zijn..
Het is triestigheid ten top die thema’squote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:24 schreef JDB94 het volgende:
[..]
die weken slaan echt nergens op, laten we eerlijk zijn..
iedereen was wat gevraagd hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:20 schreef spapaars het volgende:
Opgedirkt en verkleed op de bank zitten, wordt je niets gevraagd.
En dat geldt voor de meesten.
Rotopmerkingquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:21 schreef KraideN het volgende:
Post eens wat filmpjes over die turkse die waarschijnlijk aan het huilen is.Ik heb geen streams
Ze weten niet dat Jimmy dat zelf ook doet😊quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:24 schreef zodeju het volgende:
Whaa ze gaan er al van uit dat Karen als luistervink gebruikt gaat worden ....Lekker leven in twee werelden.
gewoon scrollen. ik lees amper wat hierquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo kann ik niet metlezen
ik werd cos verlaten
Vind het juist beter dan voorgaande jaren, ook de uitvoering er van met die extra room die veel gebruikt wordt. Opdrachten zien er meer 'TV-likable' uit in vergelijking met voorgaande jaren. Toen leken het wel allemaal schei/wiskundige experimentele opdrachten vaak.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:25 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Vind dit seizoen alles behalve dat eerlijk gezegd, minste van de 'reboot'
waar maakt karen zich zorgen over?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Ik kan het niet uitleggen zonder enorm lullig over te komen. Neem maar gewoon van me aan dat je [Karen] je geen zorgen moet maken.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is zo ergelijk van ashley dat als een diva op dat bankje zitten en gelijk weer dat tactische nepgeklets.
Dat ze eruit vliegt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:27 schreef Snoozey het volgende:
[..]
waar maakt karen zich zorgen over?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:27 schreef Ireth het volgende:
Dubbele sl? Ty is de boel kort en klein aan het slaan??
Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is zo eigelijk van ashley dat als een diva op dat bankje zitten en gelijk weer dat tactische nepgeklets.
kort en klein is meer het ding van Ro.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:27 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben al zo vaak geklaagd en doen het nog steeds dus ik verwacht niet dat ze er dit keer wel iets over te horen krijgen. Ik vind vooral Tyron een verwend nest met hoe hij zich uitlaat over het programma.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze zijn weggedraaid en hebben een zendercheck gekregen.
Wellicht ook nog even een vervolg later in de dbk
Dat wordt haar ondergang. Dat gloaten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is zo eigelijk van ashley dat als een diva op dat bankje zitten en gelijk weer dat tactische nepgeklets.
Ik begin een beetje moe te worden van de altijd correcte Alicequote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice snapt overal altijd iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ze wel hard genoeg slijmt bij de KampOverstequote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:27 schreef Snoozey het volgende:
[..]
waar maakt karen zich zorgen over?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:29 schreef B00STER het volgende:
Ik mis die alles doordringende lach van Doriana nu al .... not...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Al wat Ronahi snapt, past precies op de achterkant van een postzegel.quote:
Ik stop ermee voor nu. En dan hem met open armen en dikke knuffel uit die draaideur halen.....onze ontzettende eerlijke Ashley...die nog geen vijf minuten later al weer een mes in de rug steekt....Altijd recht in het gezicht....Je moet nog terug naar Schagen waar je iedereen kent.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:26 schreef kiki2024 het volgende:
ze gaan Randy doen geloven dat hij een 2e kans krijgt, maar dat krijgt hij niet aldus Ashley
Aan die postzegel wil ik niet likkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Al wat Ronahi snapt, past precies op de achterkant van een postzegel.
Als ze groot schrijft![]()
Vind jij het eigenlijk wel leuk om er nog naar te kijken???quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:31 schreef ben34567 het volgende:
Dus Ronahi/Tyron/Dilano/Sabo/Randy 1 per 1 exit; alleen volgorde blijft nog wat 'spannend'.
Pas erna wordt het echt spannend wanneer de generaal in eigen vingers zal moeten snijden. Het B-team (Danny; Glenn; Jimmy) zal eerst opgeofferd worden zodat de leiders Ashley en Tom en schoothondje Karen in de finaleweek geraken. Hopelijk maakt Alice ze als complete outsider dan af in de finale stemming en krijgt ze de geldpot.
ja wij mogen pas weer kijken als ro lachtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:27 schreef Ireth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |