iedereen was wat gevraagd hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:20 schreef spapaars het volgende:
Opgedirkt en verkleed op de bank zitten, wordt je niets gevraagd.
En dat geldt voor de meesten.
Rotopmerkingquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:21 schreef KraideN het volgende:
Post eens wat filmpjes over die turkse die waarschijnlijk aan het huilen is.Ik heb geen streams
Ze weten niet dat Jimmy dat zelf ook doet😊quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:24 schreef zodeju het volgende:
Whaa ze gaan er al van uit dat Karen als luistervink gebruikt gaat worden ....Lekker leven in twee werelden.
gewoon scrollen. ik lees amper wat hierquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo kann ik niet metlezen
ik werd cos verlaten
Vind het juist beter dan voorgaande jaren, ook de uitvoering er van met die extra room die veel gebruikt wordt. Opdrachten zien er meer 'TV-likable' uit in vergelijking met voorgaande jaren. Toen leken het wel allemaal schei/wiskundige experimentele opdrachten vaak.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:25 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Vind dit seizoen alles behalve dat eerlijk gezegd, minste van de 'reboot'
waar maakt karen zich zorgen over?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Ik kan het niet uitleggen zonder enorm lullig over te komen. Neem maar gewoon van me aan dat je [Karen] je geen zorgen moet maken.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is zo ergelijk van ashley dat als een diva op dat bankje zitten en gelijk weer dat tactische nepgeklets.
Dat ze eruit vliegt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:27 schreef Snoozey het volgende:
[..]
waar maakt karen zich zorgen over?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:27 schreef Ireth het volgende:
Dubbele sl? Ty is de boel kort en klein aan het slaan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |